Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Mind.Illusion wrote:Shizzler! :worship:
Dit dus! Geen woord teveel geschreeuwd, deed gewoon fatsoenlijk z'n woordje af en toe! :thumbup:
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Titatovenaar wrote:Sitdown bij The Dungeon was in ieder geval niet geïnitieerd door iemand van ons!
Ik vind het op deze manier nog wel wat hebben, gewoon lekker spontaan. Desalniettemin natuurlijk niet meegedaan, maar vond het tof voor Adaro, die had meteen een flinke grijns op zijn gezicht :P.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
mandy wrote:jaaaaa wat was dit een gaaf feestje :D !
gezellige mensen, fijne muziekjes, 50 punten en ein-de-lijk een broer ! :cool:
Haha :P Eindelijk geen dagjesmens meer! Wat een bevrijding :cry: Op naar de 100 :woot:
M
Hardtraxxer
495 posts member since 2009
last seen Apr 2022
93Wesley93 wrote:Weet iemand welke twee hardcore tracks Adaro gedraaid had? Kon het ff geen naam geven, maar vond het op dat moment wel heel erg vet.
Die ander was how much can you take als ik me dat goed herinner :)
Was inderdaad wel leuk, lang niet gehoord.
E
Rampestamper wrote:
kriek4 wrote:Plotselinge sit-down bij The Dungeon was trouwens ook wel lachen, zonder dat de MC er iets over had gezegt
Op de hardstyle-main vroeg Zany het publiek ook een sit-down te doen. JefQ en ik stonden helemaal vooraan en iedereen om ons heen ging zitten. Maar een sit-down is iets wat wij de wereld uit willen helpen en we bleven dus staan. Voelde me zwaar bekeken maar ons standpunt was duidelijk haha.
:lol:
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
Rampestamper wrote:
kriek4 wrote:Plotselinge sit-down bij The Dungeon was trouwens ook wel lachen, zonder dat de MC er iets over had gezegt
Op de hardstyle-main vroeg Zany het publiek ook een sit-down te doen. JefQ en ik stonden helemaal vooraan en iedereen om ons heen ging zitten. Maar een sit-down is iets wat wij de wereld uit willen helpen en we bleven dus staan. Voelde me zwaar bekeken maar ons standpunt was duidelijk haha.
Haha ja was facking grappig met zany. zany: iedereen zitten... zitten iedereen....GA GEWOON ZITTEN!! ja dan niet
G
Rampestamper wrote:
same here, prachtig om te blijven staan hahahaha
Donateur
1973 posts member since 2008
Sjors was zeker goed bezig!! :worship:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Heerlijk feest. Een aantal geweldige sets gehoord, met The Geminizers als de beste set van de dag. Degos & Re-Done draaide ook erg vet, maar toch net iets te veel oude platen. Denk niet dat dat is waar het grootste deel van het publiek voor komt. Viel me trouwens wel op dat het geluid bij Mind.Illusion echt belachelijk hard stond, leek wel alsof ik in de hangar stond, maar later werd het steeds minder.. :( Donkey Rollers was ook weer genieten! 3 woorden:

Turned to hell. :evil: :loving:
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Nando wrote:Turned to hell. :evil: :loving:
Zo bizar vet die... :worship:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
b-ram wrote:
Abnormaal hoe hard ook. :worship: Kan niet wachten tot de volgende keer DR live, alleen om die track.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Nando wrote:
b-ram wrote:
Abnormaal hoe hard ook. :worship: Kan niet wachten tot de volgende keer DR live, alleen om die track.
Echt een gigantische bazenplaat idd
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Rampestamper wrote:
Was bij ons hetzelfde bij de sitdown bij The Dungeon, we stonden volgens mij met zijn 4en van alles en iedereen nog, werd nog bijna omlaag getrokken ook xd
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
XtD wrote:
Rampestamper wrote:
Was bij ons hetzelfde bij de sitdown bij The Dungeon, we stonden volgens mij met zijn 4en van alles en iedereen nog, werd nog bijna omlaag getrokken ook xd
GA zitten dan, GA zitten dan! Screw you :P Enige pluspuntje was dat die dames achter ons er niet slecht uit zagen, muhaha
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Haha die ene dame zag er zeker aantrekkelijk uit ja, alleen een beetje graatmager :P En ze vonden het niet zo grappig dat we bleven staan :P
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Bij ons deed er ook maar eentje van de groep mee. De rest bleef ook gewoon staan. We deden wel een mooie sitdown bij de secretstage! :P
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Mooie foto met The Machine

WiSH Outdoor (30-06-2012, Festivalterrein de Aa, Beek en Donk)
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Jeff3rd wrote:Mooie foto met The Machine
Heldjess :loving:
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Wie heeft een tracklist van Adaro en S&I's?
C
p-stylez wrote:Bij ons deed er ook maar eentje van de groep mee. De rest bleef ook gewoon staan. We deden wel een mooie sitdown bij de secretstage! :P
En heuken.. want dat is zo boers he!
J
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
WTf is heuken?
C
Jurheinen wrote:WTf is heuken?
Als een malloot om je heen springen... in mijn geval was dat wegrennen voor P-stylez... die kwam met 120km/h op je in :lol:
J
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Ah je bedoelt HØken
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ritsurt wrote:Wie heeft een tracklist van Adaro en S&I's?
Proud to be loud. :loving:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Speciale dingen van Adaro:

The Anarchist - Outrageous (ID Remix)
Tat & Zat - Proud to be Loud
2 haddcore platen die al eerder gepost zijn
E-Force - TBA
BFront & Frequencerz - Night Colours Black (E-Force Remix)

Verder nog een aantal onbekende dingen, maar weet o niet meer wat precies.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 18 hours ago