Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 19:34 

Hardtraxx Veteran

Mind.Illusion schreef:
Shizzler! :worship:

Dit dus! Geen woord teveel geschreeuwd, deed gewoon fatsoenlijk z'n woordje af en toe! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 20:06 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
Sitdown bij The Dungeon was in ieder geval niet geïnitieerd door iemand van ons!

Ik vind het op deze manier nog wel wat hebben, gewoon lekker spontaan. Desalniettemin natuurlijk niet meegedaan, maar vond het tof voor Adaro, die had meteen een flinke grijns op zijn gezicht :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 20:39 

Hardtraxx Veteran

mandy schreef:
jaaaaa wat was dit een gaaf feestje :D !
gezellige mensen, fijne muziekjes, 50 punten en ein-de-lijk een broer ! :cool:

Haha :P Eindelijk geen dagjesmens meer! Wat een bevrijding :cry: Op naar de 100 :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:24 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Weet iemand welke twee hardcore tracks Adaro gedraaid had? Kon het ff geen naam geven, maar vond het op dat moment wel heel erg vet.

Die ander was how much can you take als ik me dat goed herinner :)
Was inderdaad wel leuk, lang niet gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 22:08 

Rampestamper schreef:
kriek4 schreef:
Plotselinge sit-down bij The Dungeon was trouwens ook wel lachen, zonder dat de MC er iets over had gezegt

Op de hardstyle-main vroeg Zany het publiek ook een sit-down te doen. JefQ en ik stonden helemaal vooraan en iedereen om ons heen ging zitten. Maar een sit-down is iets wat wij de wereld uit willen helpen en we bleven dus staan. Voelde me zwaar bekeken maar ons standpunt was duidelijk haha.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 22:21 

Hardtraxxer

Rampestamper schreef:
kriek4 schreef:
Plotselinge sit-down bij The Dungeon was trouwens ook wel lachen, zonder dat de MC er iets over had gezegt

Op de hardstyle-main vroeg Zany het publiek ook een sit-down te doen. JefQ en ik stonden helemaal vooraan en iedereen om ons heen ging zitten. Maar een sit-down is iets wat wij de wereld uit willen helpen en we bleven dus staan. Voelde me zwaar bekeken maar ons standpunt was duidelijk haha.

Haha ja was facking grappig met zany. zany: iedereen zitten... zitten iedereen....GA GEWOON ZITTEN!! ja dan niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 08:56 

Rampestamper schreef:
kriek4 schreef:

same here, prachtig om te blijven staan hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 09:10 

Donateur

Sjors was zeker goed bezig!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 09:36 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk feest. Een aantal geweldige sets gehoord, met The Geminizers als de beste set van de dag. Degos & Re-Done draaide ook erg vet, maar toch net iets te veel oude platen. Denk niet dat dat is waar het grootste deel van het publiek voor komt. Viel me trouwens wel op dat het geluid bij Mind.Illusion echt belachelijk hard stond, leek wel alsof ik in de hangar stond, maar later werd het steeds minder.. :( Donkey Rollers was ook weer genieten! 3 woorden:

Turned to hell. :evil: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 10:30 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Zo bizar vet die... :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 11:07 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Nando schreef:

Abnormaal hoe hard ook. :worship: Kan niet wachten tot de volgende keer DR live, alleen om die track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 11:41 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
b-ram schreef:
Nando schreef:

Abnormaal hoe hard ook. :worship: Kan niet wachten tot de volgende keer DR live, alleen om die track.

Echt een gigantische bazenplaat idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 12:02 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
kriek4 schreef:

Was bij ons hetzelfde bij de sitdown bij The Dungeon, we stonden volgens mij met zijn 4en van alles en iedereen nog, werd nog bijna omlaag getrokken ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 13:09 

Hardtraxx Addict

XtD schreef:
Rampestamper schreef:
kriek4 schreef:

Was bij ons hetzelfde bij de sitdown bij The Dungeon, we stonden volgens mij met zijn 4en van alles en iedereen nog, werd nog bijna omlaag getrokken ook xd

GA zitten dan, GA zitten dan! Screw you :P Enige pluspuntje was dat die dames achter ons er niet slecht uit zagen, muhaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 13:26 

Hardtraxx Veteran

Haha die ene dame zag er zeker aantrekkelijk uit ja, alleen een beetje graatmager :P En ze vonden het niet zo grappig dat we bleven staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 13:36 

Hardtraxx Veteran

Bij ons deed er ook maar eentje van de groep mee. De rest bleef ook gewoon staan. We deden wel een mooie sitdown bij de secretstage! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 14:22 

Hardtraxx Elite

Mooie foto met The Machine

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 15:02 

Hardtraxxer

Jeff3rd schreef:
Mooie foto met The Machine

Heldjess :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 20:10 

Hardtraxx Addict

Wie heeft een tracklist van Adaro en S&I's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 20:51 

p-stylez schreef:
Bij ons deed er ook maar eentje van de groep mee. De rest bleef ook gewoon staan. We deden wel een mooie sitdown bij de secretstage! :P

En heuken.. want dat is zo boers he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 21:43 

Hardtraxx Veteran

WTf is heuken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 21:47 

Jurheinen schreef:
WTf is heuken?

Als een malloot om je heen springen... in mijn geval was dat wegrennen voor P-stylez... die kwam met 120km/h op je in :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 22:07 

Hardtraxx Veteran

Ah je bedoelt HØken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 01:19 

Donateur

Ritsurt schreef:
Wie heeft een tracklist van Adaro en S&I's?

Proud to be loud. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 02:33 

Hardtraxx Veteran

Speciale dingen van Adaro:

The Anarchist - Outrageous (ID Remix)
Tat & Zat - Proud to be Loud
2 haddcore platen die al eerder gepost zijn
E-Force - TBA
BFront & Frequencerz - Night Colours Black (E-Force Remix)

Verder nog een aantal onbekende dingen, maar weet o niet meer wat precies.
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten