Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 04:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Outrageous was toch geen remix?
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 10:22 
 

Daveytl schreef:
Speciale dingen van Adaro:

The Anarchist - Outrageous (ID Remix)
Tat & Zat - Proud to be Loud
2 haddcore platen die al eerder gepost zijn
E-Force - TBA
BFront & Frequencerz - Night Colours Black (E-Force Remix)

Verder nog een aantal onbekende dingen, maar weet o niet meer wat precies.

Gunz for Hire - Bolivia :D
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Gunz for Hire - Bolivia :D

Dat beschouw ik niet als iets speciaals aangezien het zijn eigen track is :P

XtD schreef:
Outrageous was toch geen remix?

Volgens mij wel. Of een editje.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 12:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De eindshow

Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
De eindshow

[Filmpje]


Ja, dat vond ik ook erg vet, wat ik nog niet eerder ergens heb gezien,

die effecten dat ze met lampen op de stage schijnen zoals op 1:30 en bijv van 8:25-9:10 , 13:26

Zag er zo gedurende avond best vet uit!
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 13:29 
 

wootum schreef:
De eindshow

[youtube]http://www.film]

stond hier al paar pagina's eerder... ik stond onder die steiger van hun
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 13:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dv8 showcase

Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 14:04 
 

Aristo schreef:
Dv8 showcase


1 ding kan die man zeker goed, en dat is sfeer maken op zn eigen platen!
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Outrageous was toch geen remix?

Was gewoon de Phuture Noize remix dacht ik.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
XtD schreef:
Outrageous was toch geen remix?

Was gewoon de Phuture Noize remix dacht ik.


Mr Lellebel
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ooh haha :P Niet goed gelezen, gaat dus over die van The Anarchist :$ Meen te herinneren dat ik Prefix - Outrageous (PN Remix) ook heb gehoord :P
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Ooh haha :P Niet goed gelezen, gaat dus over die van The Anarchist :$ Meen te herinneren dat ik Prefix - Outrageous (PN Remix) ook heb gehoord :P
Afbeelding


Ja maar die werd door Solutio & The I's gedraaid. :P
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Mr Lellebel schreef:
Ooh haha :P Niet goed gelezen, gaat dus over die van The Anarchist :$ Meen te herinneren dat ik Prefix - Outrageous (PN Remix) ook heb gehoord :P
Afbeelding


Ja maar die werd door Solutio & The I's gedraaid. :P

Ja inderdaad, ik dacht dat het daarover ging. Heb moeite met lezen :(
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 15:57 
 
Hardtraxxer

Was weer een vet feestje! Vooral genoten van Chain Reaction
Alleen jammer dat ik het grootste deel van The Machine heb gemist door de lange rij bij de ingang en muntverkoop -,-

Patjee410 schreef:
Ik heb genoten :D
Is er trouwens nog iemand in het spookhuis geweest? :P


Haha ja ik ben daar zondag nog even in geweest
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was ook nog dat spookhuis ingeweest. Heftige shit :cool:
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 16:47 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Ik was ook nog dat spookhuis ingeweest. Heftige shit :cool:

Kostte dat nou geld of niet? Zoja, had ik geen zin om er geld aan uit te geven...
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
Dakpan schreef:
Ik was ook nog dat spookhuis ingeweest. Heftige shit :cool:

Kostte dat nou geld of niet? Zoja, had ik geen zin om er geld aan uit te geven...


2,50
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ox_Ite schreef:
Dakpan schreef:
Ik was ook nog dat spookhuis ingeweest. Heftige shit :cool:

Kostte dat nou geld of niet? Zoja, had ik geen zin om er geld aan uit te geven...


2,50


Die man met die zwarte zonnebril die de hele dag bij de kassa zat van het spookhuis vertelde me dat het drie muntjes kostte. :/
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:00 
 

Dakpan schreef:
Ik was ook nog dat spookhuis ingeweest. Heftige shit :cool:

volle bak trippen jij natuurlijk daar
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Whatsup met die hype over The Machine trouwens.. Zo een denderende set vond ik hem echt niet neerzetten hoor.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joykill schreef:

Die man met die zwarte zonnebril die de hele dag bij de kassa zat van het spookhuis vertelde me dat het drie muntjes kostte. :/


Dan ben je flink genaaid. :P
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:16 
 
Hardtraxxer

Jeff3rd schreef:
Whatsup met die hype over The Machine trouwens.. Zo een denderende set vond ik hem echt niet neerzetten hoor.


Ik hoorde dat 'ie wel wat nummers draaide die ik leuk vond, maar dus net heb gemist
Maarja, het is maar net waar je van houdt natuurlijk
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien had ik er gewoon teveel van verwacht. Dat kan ook natuurlijk ;).
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond hem ook tegenvallen hoor. Sta je in The Dungeon, draai je vervolgens meuk als Fire & Ice en Initialize maar laat je platen als Difficult en Awesome Frequency achterwege.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik had er persoonlijk veel meer van verwacht, maar dat kwam meer omdat Nando op FB gepost had dat zn album echt bizar goed en hard was. Nando kennende houdt ie echt van de ekte ekte klappers, dus had er heel veel van verwacht. Had me ook verder niet in zn album verdiept ofzo. Liet me verrassen. Maar wat The Machine dus neerzette daar viel me tegen in elk geval. Ach, misschien een volgende keer dat ie me wel aangenaam verrast.
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten