Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2025 13:26 
 
Hardtraxx Elite

Revolting Against schreef:
Toch eens een vraag uit nieuwsgierigheid: wat maakt de hype voor dit feest nu zo klein?

- is het serieus het tijdstip? Want als ik eerdere posts lees, is dat ineens geen issue als de kaarten goedkoper worden aangeboden.
- is het het aanbod van andere feesten in deze periode?
- is Wildstylez niet populair genoeg (meer) om een HMH te vullen met guests?
- is er meer animo voor raw?

Het is namelijk een dijk van een line up en in een tijd waar melodieuze hardstyle meer en meer gewaardeerd wordt staat Jay Reeve er ook nog eens op. Het is de HMH, dus geluid is dik in orde. En buiten Headhunterz om staan er alleen maar grote spelers in de scene.

Ik heb er in ieder geval wel zin in :thumbsup:

Voor mij is het 100% de tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2025 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Wildstylez niet populair genoeg (meer) om een HMH te vullen met guests?


denk niet binnen nederland, nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2025 13:46 
 

heggenschaar schreef:
Voor mij is het 100% de tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2025 14:35 
 
Hardtraxx Newbie

Kaarten nu gratis via Appic
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2025 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klimgeit schreef:
Kaarten nu gratis via Appic


0,01% kans per dag voor de komende 5 dagen gratis een kaartje (excl verzendkosten) te winnen*
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2025 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
heggenschaar schreef:
Voor mij is het 100% de tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2025 15:55 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
Anonymous schreef:
heggenschaar schreef:
Voor mij is het 100% de tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2025 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://hardnews.nl/wildstylez-presente ... VMUOXTmh9Q
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2025 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De marketing machine voor dit feest draait in iedergeval op volle toeren. Elke artiest aanwezig heeft er meermaals over geplaatst op social media.

Uit het artikel:
Citaat:
Ik ben momenteel druk in de studio bezig met muziek met Headhunterz


Ja ja het zal wel. Doe nou gewoon eens iets uitbrengen of laat er in ieder geval iets over weten ipv deze loze kreten om weer aandacht te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2025 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Ja ja het zal wel. Doe nou gewoon eens iets uitbrengen of laat er in ieder geval iets over weten ipv deze loze kreten om weer aandacht te krijgen.


Snap niet dat men alles wat die 2 uitkramen over nieuwe muziek samen uberhaupt nog geloven, zitten al zowat een decennium hun fanbase te trollen en toch blijven de fans na de 708e inhoudsloze belofte er in geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2025 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rubrix schreef:
Nou gratis wil ik hier wel heen dus heb me toch even aangemeld. Wel een beetje triest beeld inderdaad


Je raad het nooit, maar ik heb oprecht tickets gewonnen :lol:

Tot 25 januari in de AFAS dan maar ahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2025 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iedereen mag een extra iemand meenemen op 1 ticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2025 20:25 
 
Hardtraxxer

Iemand wildstylez zondag ticket?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2025 20:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hier ook kaarten gewonnen. Had ingeschreven op zijn verjaardagspost op insta. 5x2 kaarten zal die gaan weggeven.
Is denk ik wel 500x2 geworden want ken er meer die kaarten hebben gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2025 21:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu ook een mail met de melding dat je 2 kaarten voor de prijs van 1 kan kopen. Dit zegt genoeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2025 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer dat het 's nachts is, anders was ik misschien wel met korting gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SQREUR schreef:
Iedereen mag een extra iemand meenemen op 1 ticket.


jezus :lol:

wat een flop
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oef, dan zaten ze nog niet op de helft van de capaciteit van de zaal ofwat? Bizar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, dat zijn geen beste berichten.. Staat ook in flink contrast met Frequencerz een maand eerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naja, Wildstylez publiek is toch voornamelijk meer het classic volk. En dan een nachtfeest op dezelfde dag als origins.
Ik denk dat we komende tijd wel meer feesten gaan zien die niet uit gaan verkopen, zeker met al die single artist exclusive feesten.
Iedereen vist in dezelfde pot met mensen en zeker veel van het classics volk is wat ouder en doet niet ieder week een feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Nu ook een mail met de melding dat je 2 kaarten voor de prijs van 1 kan kopen. Dit zegt genoeg...


Kan mij herinneren dat dit 1x eerder was bij een feest maar weet niet meer welke
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
JeftaElachouri schreef:
Nu ook een mail met de melding dat je 2 kaarten voor de prijs van 1 kan kopen. Dit zegt genoeg...


Kan mij herinneren dat dit 1x eerder was bij een feest maar weet niet meer welke


Art of Creation feest in Central Studios Utrecht, 2022 (was 14:00 - 00:00)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 11:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar staat dat je iemand mag meenemen op een kaart?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 11:27 
 
Hardtraxxer

Revolting Against schreef:
Waar staat dat je iemand mag meenemen op een kaart?


https://wildstylez.com/timeless/#tickets

'Bring your friend 2 for 1'
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ok, maar wil dat dan ook zeggen dat als je een normaal ticket hebt dat je iemand op jouw kaart mag meenemen?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten