Nuracore schreef:
Mijn opmerking klonk wat lullig maar zo bedoelde ik het niet. Ik doelde eigenlijk dat als er gevraagd word of je hier eerder bent geweest ik mij geen antwoord kan bedenken waar het relevant is om dan te zeggen "normaalgesproken niet in de Arena kom, omdat ik Feyenoordsupporter ben".
Als je weet dat dit gevoelig ligt waarom antwoord je dan hiermee vroeg ik mij dan af. Dus ja dan daag je het imo uit. Maar ik moet zeggen dat dit een aanname van mij is geweest omdat niet weet wat die man je dan vooraf vroeg of waar het gesprek mee is gestart.
Nee is ook prima, k snap je wel, maar zoals ik zeg was de setting er gewoon niet naar. Avondje zuipen bij de Toppers in de Arena. En ik was niet denigrerend. Gewoon een geintje, maar dat werd niet gewaardeerd. Wist ook niet dat die aardappel voor ajax was. Maar joh, tegenwoordig is t op wel meer vlakken gevaarlijk om te zeggen wat je denkt of om een geintje van iets te maken.
Denk dat bij Zombie Nation het 'eindhovuh' roepen vooral voor 'issues' zorgt. Zoals hier al eerder werd gezegd is er heel veel hardcore op te noemen wat in de Kuip zeer bekend is en tegelijkertijd op veel feesten. Nu kom ik zelf eigenlijk niet meer op hardcore feesten, maar hoor nooit van problemen op dat gebied.