Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 21:24 

Hardtraxx Elite

Joey schreef:
Amsterdam, waar lech dat dan?

Kom vechten dan!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 21:38 

Hardtraxx Veteran

Mensen worden toch niet serieus boos omdat een bepaalde plaat bij de verkeerde voetbalclub hoort toch... please... zeg me dat dit een troll is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2025 00:20 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Mensen worden toch niet serieus boos omdat een bepaalde plaat bij de verkeerde voetbalclub hoort toch... please... zeg me dat dit een troll is :lol:

Met al jouw levenservaring zou je toch ondertussen wel moeten weten hoeveel mensen er om de kleinste dingen doordraaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2025 08:42 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:

Yoji op Sensation Black 2005, Melvin weet je nog????
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2025 09:46 

Hardtraxx Addict

corneelwr schreef:
Joey schreef:

Yoji op Sensation Black 2005, Melvin weet je nog????

Mutant DJ!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2025 16:50 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
FRArnold schreef:
Ik ben ooit bij de toppers nog bedreigd omdat ik tegen een dude zei dat ik ''normaalgesproken niet in de Arena kom, omdat ik Feyenoordsupporter ben.'' Hij zei me dat als z'n maten erbij waren geweest ik een probleem had gehad. Vond het allemaal wel komisch, maar triest tegelijk. We stonden gewoon een biertje te drinken achter de tribune en was erg gezellig tot hij vroeg waar we vandaan kwamen. Je zag z'n gezichtsuitdrukking compleet veranderen. Het zit soms diep bij mensen...

Maar dit daag je zelf uit met je eerste uitspraak toch?

Blijf het echt triest vinden dat dit zo diep bij mensen zit waar je een supporter bent. Kan het echt niet bevatten :/

Daarmee daag ik hem toch niet uit? Of nou ja, de setting was er ook niet naar. M'n beste maat is ook voor ajax, die er ook bij was. We stonden gewoon te ouwehoeren en hij vroeg waar we vandaan kwamen en hij zei ''oo je woont vlakbij Rotterdam...'' waarop ik bovenstaand zei. Geen idee dat hij zo overgevoelig was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2025 16:58 

Hardtraxx Veteran

Supporter zijn van een bepaalde club is prima, maar als je daardoor niet meer normaal kan doen tegen iemand die toevallig soms op de tribune bij een andere club zit ben je echt zwaar debiel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2025 19:51 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Supporter zijn van een bepaalde club is prima, maar als je daardoor niet meer normaal kan doen tegen iemand die toevallig soms op de tribune bij een andere club zit ben je echt zwaar debiel.

Helaas zijn er veel debielen in NL
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2025 23:42 

Hardtraxx Elite

Ja, helaas is dat zo. Gebeurt overal helaas. Wat ik al zei, waarom denk je dat je geen shirt van een club mag dragen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2025 11:24 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Nuracore schreef:
FRArnold schreef:
Ik ben ooit bij de toppers nog bedreigd omdat ik tegen een dude zei dat ik ''normaalgesproken niet in de Arena kom, omdat ik Feyenoordsupporter ben.'' Hij zei me dat als z'n maten erbij waren geweest ik een probleem had gehad. Vond het allemaal wel komisch, maar triest tegelijk. We stonden gewoon een biertje te drinken achter de tribune en was erg gezellig tot hij vroeg waar we vandaan kwamen. Je zag z'n gezichtsuitdrukking compleet veranderen. Het zit soms diep bij mensen...

Maar dit daag je zelf uit met je eerste uitspraak toch?

Blijf het echt triest vinden dat dit zo diep bij mensen zit waar je een supporter bent. Kan het echt niet bevatten :/

Daarmee daag ik hem toch niet uit? Of nou ja, de setting was er ook niet naar. M'n beste maat is ook voor ajax, die er ook bij was. We stonden gewoon te ouwehoeren en hij vroeg waar we vandaan kwamen en hij zei ''oo je woont vlakbij Rotterdam...'' waarop ik bovenstaand zei. Geen idee dat hij zo overgevoelig was.

Mijn opmerking klonk wat lullig maar zo bedoelde ik het niet. Ik doelde eigenlijk dat als er gevraagd word of je hier eerder bent geweest ik mij geen antwoord kan bedenken waar het relevant is om dan te zeggen "normaalgesproken niet in de Arena kom, omdat ik Feyenoordsupporter ben".

Als je weet dat dit gevoelig ligt waarom antwoord je dan hiermee vroeg ik mij dan af. Dus ja dan daag je het imo uit. Maar ik moet zeggen dat dit een aanname van mij is geweest omdat niet weet wat die man je dan vooraf vroeg of waar het gesprek mee is gestart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2025 12:41 

Hardtraxxer

Nooit begrepen dit en gelukkig ook nooit meegemaakt op een hardstyle feest.
:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2025 13:10 

Hardtraxxer

Maar goed, hoe was het feest verder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2025 18:17 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Niet helemaal. Je kan natuurlijk verwachten dat een feest in Amsterdam vol staat met ajacieden. Ik denk, als je minder met voetbal hebt, dat het je niet kan ballen, maar waarom denk je dat voetbalshirts op elk feest gebanned zijn? Er lopen gewoon helaas genoeg idioten, dus je kan het gewoon t beste niet doen.

Jep. Zelfs zichtbare tattoo's worden gevraagd om afgedekt te worden.
Helaas is het nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2025 20:16 

Hardtraxx Elite

@Nura eens, waarom het gedeelte 'normaal kom ik hier niet want feyenoordsupporter'. Dat is ook vragen erom. Mja idd, mensen zijn debiel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2025 20:33 

Hardtraxx Elite

Nee, normaal mag dit geen probleem zijn. Alleen kan je beter niet het achterste van je tong laten zien bij mensen die je niet kent. Van uitdagen is pas sprake als je een denigrerende toon gebruikt of er een krachtterm aan toevoegt.
Als voetbalsupporter begrijp ik dat je een andere club en haar supporters kan 'haten'. Maar je hebt vaker dingen gemeen dat dat ene verschil. Op dat moment ligt het probleem duidelijk bij de persoon die over dit soort zaken valt. En moet je bij jezelf te rade gaan of je dit gedrag wel wilt vertonen. :thumbdown:

Ontopic: Helaas de dag zelf afgehaakt. Ergens wel spijt, maar ik heb ook niet de indruk dat dit nu het feest van het jaar was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2025 01:05 

Hardtraxx Elite

whaha geen zombie nation draaien vanwege 'eindhovuuuh'
schei toch uit zeg.

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2025 03:07 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Mijn opmerking klonk wat lullig maar zo bedoelde ik het niet. Ik doelde eigenlijk dat als er gevraagd word of je hier eerder bent geweest ik mij geen antwoord kan bedenken waar het relevant is om dan te zeggen "normaalgesproken niet in de Arena kom, omdat ik Feyenoordsupporter ben".

Als je weet dat dit gevoelig ligt waarom antwoord je dan hiermee vroeg ik mij dan af. Dus ja dan daag je het imo uit. Maar ik moet zeggen dat dit een aanname van mij is geweest omdat niet weet wat die man je dan vooraf vroeg of waar het gesprek mee is gestart.

Nee is ook prima, k snap je wel, maar zoals ik zeg was de setting er gewoon niet naar. Avondje zuipen bij de Toppers in de Arena. En ik was niet denigrerend. Gewoon een geintje, maar dat werd niet gewaardeerd. Wist ook niet dat die aardappel voor ajax was. Maar joh, tegenwoordig is t op wel meer vlakken gevaarlijk om te zeggen wat je denkt of om een geintje van iets te maken.

Denk dat bij Zombie Nation het 'eindhovuh' roepen vooral voor 'issues' zorgt. Zoals hier al eerder werd gezegd is er heel veel hardcore op te noemen wat in de Kuip zeer bekend is en tegelijkertijd op veel feesten. Nu kom ik zelf eigenlijk niet meer op hardcore feesten, maar hoor nooit van problemen op dat gebied.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten