Feest: Warface presents Live For This
Datum: 01-12-2018
Tijd: 22:00 - 07:00
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://www.liveforthisevent.nl/tickets/
Prijs: -
Line-up:
Warface

wrote:Nooit een Warface fan geeweest, dus wil hier zeker weten Niet aanwezig zijn.
Verder gun ik het hem wel, maar ik zal hier niet zo snel aanwezig zijn.wrote:Joepie weer een MW feest
wrote:HMH
wrote:Nooit een Warface fan geeweest, dus wil hier zeker weten Niet aanwezig zijn.
Ben er geweest tijdens X-Qlusive B-Front. Ik ben één van de weinige die de locatie niet heel geweldig vindt. Die vloer is zo spekgladwrote:Wegens tentamens de dagen na Radical zijn feest, besloten om naar dit feest te gaan. Line up zal naar verwachting niet heel veel verschillen en daarnaast is Amsterdam voor mij een stuk gunstiger qua reistijd. HMH is wel dikke locatie toch? Nog nooit geweest namelijk.
wrote:Heb die avond gelukkig al een begrafenis.
Same!wrote:Hahaha dit trekt mij dus echt totaal niet he
Ik vond de Ziggo eigenlijk gladder altijd. Voor zover ik me kan herinneren wisselde het bij de HMH ook heel erg tussen plekken.wrote: Ben er geweest tijdens X-Qlusive B-Front. Ik ben één van de weinige die de locatie niet heel geweldig vindt. Die vloer is zo spekglad
wrote:wrote:Nooit een Warface fan geeweest, dus wil hier zeker weten Niet aanwezig zijn.
Ja dit is nog steeds zo. Ik snap het probleem niet echt? Hij komt er open voor uit dat hij samenwerkt met Remco-Jan. Het is niet zo dat hij het achter stoelen of banken schuift Maar hier kan je natuurlijk eindeloos over discussiëren. Feit is gewoon dat Youri de act Warface ook heeft geholpen.wrote:Eigenlijk best wel erg dat iemand die niet eens zijn eigen muziek maakt (als dit nog steeds zo is?) zijn eigen solo event kan krijgen in de HMH.
Hij heeft ook gewoon inspraak in de muziek, hij produceert ook gewoon zelf. Maar wel in samenwerking met Remco-Janwrote:Ik denk ook niet dat hij helemaal geen inspraak heeft op de muziek
Er is geen probleem. Maar het meest romantische scenario is voor mij toch ook echt dat je iemand hebt die alles zelf maakt en draait. Raar dat je die mening nooit mag verkondigen.wrote:Ja dit is nog steeds zo. Ik snap het probleem niet echt?wrote:Eigenlijk best wel erg dat iemand die niet eens zijn eigen muziek maakt (als dit nog steeds zo is?) zijn eigen solo event kan krijgen in de HMH.
Ik zie alleen mensen zeggen dat ze het niet eens zijn met die mening, ook raar dat dat niet mag.wrote:Er is geen probleem. Maar het meest romantische scenario is voor mij toch ook echt dat je iemand hebt die alles zelf maakt en draait. Raar dat je die mening nooit mag verkondigen.wrote:Ja dit is nog steeds zo. Ik snap het probleem niet echt?wrote:Eigenlijk best wel erg dat iemand die niet eens zijn eigen muziek maakt (als dit nog steeds zo is?) zijn eigen solo event kan krijgen in de HMH.
Zo bedoel ik het niet, een forum lijkt me juist de plek voor een mening. Maar ik lees wel vaker shit over Warface, wat soms wel terecht is, maar ook in veel gevallen onterecht. Tuurlijk is het 'romantischer' als de DJ zelf produceert, ben ik het volkomen mee eens. Maar vind het bij dit event gewoon knap dat het ook anders kan.wrote:Er is geen probleem. Maar het meest romantische scenario is voor mij toch ook echt dat je iemand hebt die alles zelf maakt en draait. Raar dat je die mening nooit mag verkondigen.wrote:Ja dit is nog steeds zo. Ik snap het probleem niet echt?wrote:Eigenlijk best wel erg dat iemand die niet eens zijn eigen muziek maakt (als dit nog steeds zo is?) zijn eigen solo event kan krijgen in de HMH.