Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Warface presents Live For This

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 13 hours ago
Warface presents Live For This (01-12-2018, AFAS Live, Amsterdam)

Feest: Warface presents Live For This
Datum: 01-12-2018
Tijd: 22:00 - 07:00
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://www.liveforthisevent.nl/tickets/
Prijs: -

Line-up:
Warface
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Joepie weer een MW feest
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Altijd al een Warface fan geeweest, dus wil hier zeker weten aanwezig zijn.
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 3 hours ago
kegel77w wrote:Nooit een Warface fan geeweest, dus wil hier zeker weten Niet aanwezig zijn.
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 25 days ago
HMH (L)
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Indy wrote:Joepie weer een MW feest
Verder gun ik het hem wel, maar ik zal hier niet zo snel aanwezig zijn.

Ik zoek feesten met een leuke diverse line up. Geen agency feesten met steeds dezelfde namen.

Ik kan wel zeggen, eerst wachten tot de line up, maar wie houd ik voor de gek?
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
tommeh wrote:HMH (L)
:love:

klinkt interessant, mits de line-up goed is.. AOD verras ons is.

(ach wie houd ik voor de gek)
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Wegens tentamens de dagen na Radical zijn feest, besloten om naar dit feest te gaan. Line up zal naar verwachting niet heel veel verschillen en daarnaast is Amsterdam voor mij een stuk gunstiger qua reistijd. HMH is wel dikke locatie toch? Nog nooit geweest namelijk.
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Goldenstyle wrote:Nooit een Warface fan geeweest, dus wil hier zeker weten Niet aanwezig zijn.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Heb die avond gelukkig al een begrafenis.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 1 day ago
PEPii wrote:Wegens tentamens de dagen na Radical zijn feest, besloten om naar dit feest te gaan. Line up zal naar verwachting niet heel veel verschillen en daarnaast is Amsterdam voor mij een stuk gunstiger qua reistijd. HMH is wel dikke locatie toch? Nog nooit geweest namelijk.
Ben er geweest tijdens X-Qlusive B-Front. Ik ben één van de weinige die de locatie niet heel geweldig vindt. Die vloer is zo spekglad
Hardtraxx Elite
2983 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Pommer wrote:Heb die avond gelukkig al een begrafenis.
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Hahaha dit trekt mij dus echt totaal niet he
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Mogen we hier kritiek op hebben?
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
TSFH wrote:Hahaha dit trekt mij dus echt totaal niet he
Same! :whistle:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Pipa wrote: Ben er geweest tijdens X-Qlusive B-Front. Ik ben één van de weinige die de locatie niet heel geweldig vindt. Die vloer is zo spekglad
Ik vond de Ziggo eigenlijk gladder altijd. Voor zover ik me kan herinneren wisselde het bij de HMH ook heel erg tussen plekken.
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Goldenstyle wrote:
kegel77w wrote:Nooit een Warface fan geeweest, dus wil hier zeker weten Niet aanwezig zijn.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Eigenlijk best wel erg dat iemand die niet eens zijn eigen muziek maakt (als dit nog steeds zo is?) zijn eigen solo event kan krijgen in de HMH.
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2024
Pommer wrote:Eigenlijk best wel erg dat iemand die niet eens zijn eigen muziek maakt (als dit nog steeds zo is?) zijn eigen solo event kan krijgen in de HMH.
Ja dit is nog steeds zo. Ik snap het probleem niet echt? Hij komt er open voor uit dat hij samenwerkt met Remco-Jan. Het is niet zo dat hij het achter stoelen of banken schuift Maar hier kan je natuurlijk eindeloos over discussiëren. Feit is gewoon dat Youri de act Warface ook heeft geholpen.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Ik denk ook niet dat hij helemaal geen inspraak heeft op de muziek :P
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2024
makrooy wrote:Ik denk ook niet dat hij helemaal geen inspraak heeft op de muziek :P
Hij heeft ook gewoon inspraak in de muziek, hij produceert ook gewoon zelf. Maar wel in samenwerking met Remco-Jan

Edit: Heb er recentelijk niet veel meer over gelezen. Maar vorig tijdens zijn Q&A op FB heeft hij aangegeven de producties steeds meer over te nemen.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Youri is het gezicht en Remco-Jan de bouwer. Zijn ze volgens mij vanaf het begin al duidelijk over geweest. #nohate

Lijkt me een keurig feest trouwens. Wellicht aanwezig.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
PEPii wrote:
Pommer wrote:Eigenlijk best wel erg dat iemand die niet eens zijn eigen muziek maakt (als dit nog steeds zo is?) zijn eigen solo event kan krijgen in de HMH.
Ja dit is nog steeds zo. Ik snap het probleem niet echt?
Er is geen probleem. Maar het meest romantische scenario is voor mij toch ook echt dat je iemand hebt die alles zelf maakt en draait. Raar dat je die mening nooit mag verkondigen.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
TiMOTHYb wrote:
PEPii wrote:
Er is geen probleem. Maar het meest romantische scenario is voor mij toch ook echt dat je iemand hebt die alles zelf maakt en draait. Raar dat je die mening nooit mag verkondigen.
Ik zie alleen mensen zeggen dat ze het niet eens zijn met die mening, ook raar dat dat niet mag. :whistle:
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2024
TiMOTHYb wrote:
PEPii wrote:
Zo bedoel ik het niet, een forum lijkt me juist de plek voor een mening. Maar ik lees wel vaker shit over Warface, wat soms wel terecht is, maar ook in veel gevallen onterecht. Tuurlijk is het 'romantischer' als de DJ zelf produceert, ben ik het volkomen mee eens. Maar vind het bij dit event gewoon knap dat het ook anders kan.