Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2024 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: Aversion - Dare to Dream
Datum: 01-02-2025
Tijd: 14:00 - 23:00
Locatie: Afas Live Amsterdam
Leeftijd: 18+
Ticketsale: 01-03-2024
Prijs:

Line-up:
Aversion denk ik
Rest komt nog

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2024 17:47 
 
Hardtraxxer

Duurt nog kort
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2024 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke mijlpaal wel voor hem, maar totaal niet mijn muziek. ik zie liever Euforische feesten in de AFAS. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2024 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met DBSTF en Phuture Noize op de line up wellicht nog interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2024 21:33 
 
Hardtraxxer

Zo dan. Voor een xqlusive is geen artiest te vinden om de Afas vol te krijgen, en aversion gaat het wel doen. Tof voor hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2024 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Zo dan. Voor een xqlusive is geen artiest te vinden om de Afas vol te krijgen, en aversion gaat het wel doen. Tof voor hem.


Denk dat dat het probleem niet is, Q trekt overal de stekker uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2024 10:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Met DBSTF en Phuture Noize op de line up wellicht nog interessant


Ik verwacht een leuke line-up indd! Wellicht Adjuzt, E-Force en wat andere raw's erbij lijkt mij tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2024 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
FransBezig schreef:
Met DBSTF en Phuture Noize op de line up wellicht nog interessant


Ik verwacht een leuke line-up indd! Wellicht Adjuzt, E-Force en wat andere raw's erbij lijkt mij tof!


Verwacht ook RR erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2024 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb beetje gemengde gevoelens bij de teloorgang van X-Qlusive en zo'n Aversion die een Afas pakt. Heb beetje het idee dat er een aantal dingen flink met elkaar in verband staan. Waar vroeger een XQlusive echt iets betekende en daarmee een artiest geëerd werd, lijkt het nu alsof organisaties veel meer op hypes springen om maar geld te verdienen. Wat ook niet gek is in de huidige financiële tijd van mensen.
Ik vraag me alleen af wat dit doet voor de houdbaarheid van artiesten. Waar je voorheen lang mee ging als artiest en je een flinke carriere kon bouwen, denk ik dat door alle hypes en snelle piek van artiesten de houdbaarheid steeds korter wordt.
Ik hoop voor Aversion dat dit voor hem niet zo is, want het is een onwijs goede producer (smaak laat ik even in het midden).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2024 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

He dares to dream
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2024 13:17 
 
Hardtraxx Newbie

Tja, niet echt mijn smaak. Hopelijk een ander beter feestje weer in AFAS of Ziggo. Jammer dat Qapital niet meer bestaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2024 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Heb beetje gemengde gevoelens bij de teloorgang van X-Qlusive en zo'n Aversion die een Afas pakt. Heb beetje het idee dat er een aantal dingen flink met elkaar in verband staan. Waar vroeger een XQlusive echt iets betekende en daarmee een artiest geëerd werd, lijkt het nu alsof organisaties veel meer op hypes springen om maar geld te verdienen. Wat ook niet gek is in de huidige financiële tijd van mensen.
Ik vraag me alleen af wat dit doet voor de houdbaarheid van artiesten. Waar je voorheen lang mee ging als artiest en je een flinke carriere kon bouwen, denk ik dat door alle hypes en snelle piek van artiesten de houdbaarheid steeds korter wordt.
Ik hoop voor Aversion dat dit voor hem niet zo is, want het is een onwijs goede producer (smaak laat ik even in het midden).


Q heeft jarenlang besloten wie het "waard" waren om een XQ te krijgen, en toevallig waren dat allemaal mensen uit hun eigen stal. Nu is er een andere partij die act na act naar de absolute top krijgt, daar hoort dan ook een eigen event bij. Kijk naar wat Dual Damage al doet met hun event, en nu Aversion (die toch ook al heel wat jaartjes mee draait) de AFAS. Gearbox heeft ook al meerdere AFAS edities gehad, Malice een solo event. Tis allemaal niet zo gek meer, denk dat mensen ook iets te magisch denken over de AFAS.

(kleine edit in m'n verhaal omdat ik dingen iets anders interperteerde).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2024 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hekzitter schreef:
Heb beetje gemengde gevoelens bij de teloorgang van X-Qlusive en zo'n Aversion die een Afas pakt. Heb beetje het idee dat er een aantal dingen flink met elkaar in verband staan. Waar vroeger een XQlusive echt iets betekende en daarmee een artiest geëerd werd, lijkt het nu alsof organisaties veel meer op hypes springen om maar geld te verdienen. Wat ook niet gek is in de huidige financiële tijd van mensen.
Ik vraag me alleen af wat dit doet voor de houdbaarheid van artiesten. Waar je voorheen lang mee ging als artiest en je een flinke carriere kon bouwen, denk ik dat door alle hypes en snelle piek van artiesten de houdbaarheid steeds korter wordt.
Ik hoop voor Aversion dat dit voor hem niet zo is, want het is een onwijs goede producer (smaak laat ik even in het midden).


Q heeft jarenlang besloten wie het "waard" waren om een XQ te krijgen, en toevallig waren dat allemaal mensen uit hun eigen stal. Nu is er een andere partij die act na act naar de absolute top krijgt, daar hoort dan ook een eigen event bij. Kijk naar wat Dual Damage al doet met hun event, en nu Aversion (die toch ook al heel wat jaartjes mee draait) de AFAS. Gearbox heeft ook al meerdere AFAS edities gehad, Malice een solo event. Tis allemaal niet zo gek meer, denk dat mensen ook iets te magisch denken over de AFAS.

(kleine edit in m'n verhaal omdat ik dingen iets anders interperteerde).


Het is ook meer een gevoel van ongemak dat Q zo makkelijk hun grote events de das om doet en ik het jammer vind dat zij dit zo makkelijk laten lopen terwijl een XQlusive Aversion ook echt wel nice was geweest (wat praktisch hetzelfde is nu, maar gaat meer om de naam).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2024 16:02 
 
Hardtraxx Addict

Riiss schreef:
Zo dan. Voor een xqlusive is geen artiest te vinden om de Afas vol te krijgen, en aversion gaat het wel doen. Tof voor hem.

Artiesten genoeg
Q stopt overal mee behalve Defqon en Dominator
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2024 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Riiss schreef:
Zo dan. Voor een xqlusive is geen artiest te vinden om de Afas vol te krijgen, en aversion gaat het wel doen. Tof voor hem.

Artiesten genoeg
Q stopt overal mee behalve Defqon en Dominator


Heb jij al feiten over Qlimax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2024 02:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
heggenschaar schreef:
Riiss schreef:
Zo dan. Voor een xqlusive is geen artiest te vinden om de Afas vol te krijgen, en aversion gaat het wel doen. Tof voor hem.

Artiesten genoeg
Q stopt overal mee behalve Defqon en Dominator


Heb jij al feiten over Qlimax?


Dat hebben jij en Miwer gemeen. Jullie hebben ooit beiden opgesloten gezeten. Jij in de bak en ons Miwer op het hoofdkantoor van Q-dance ineen bezemkast. Hij weet alle ins en outs. Dus geen twijfel over statements die hij maakt over Q. Die zijn altijd waar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2024 03:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd :lol:

Ik had al eens het vermoeden dat heggenkut bij Q werkte ofzo.
Maar nu is het mij helder. Dank daarvoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2024 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Jij in de bak en ons Miwer op het hoofdkantoor van Q-dance ineen bezemkast.


:lol: :lol: :lol:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten