Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2023 09:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: Live For This: 10 years of Warface
Datum: 11 november 2023
Tijd: 22:00 - 07:00
Locatie: AFAS Live, Amsterdam
Leeftijd: 18+
Ticketsale: regular sale start 5 september
Prijs: €56,00 ex. fee

Line-up:
Warface
War Force
Adjuzt
Boray
D-Sturb
End of Line Live (Artifact, Bloodlust & Killshot)
Heavy Damage Live
Luna
N-Vitral
Rebelion
Sickmode
MC Livid

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2023 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Line-up:
Warface


Staat altijd maar op de line-up, afwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2023 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Denkeleda schreef:
Line-up:
Warface


Staat altijd maar op de line-up, aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2023 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ich vèng 't waal sjlech vaan Youri dat heer mit de elfde vaan de elfde neet op 't Vrijthof in Mestreech sjteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2023 10:11 
 
Hardtraxxer

Hoogstwaarschijnlijk aanwezig, groot fan van wat hij/zij allemaal maken, vooral de laatste paar jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2023 12:09 
 
Hardtraxxer

k vind warface laatste tijd dus echt nie veel meer aan.
Die techno-influences heb ik t niet mee.
Waarschijnlijk zal Deadly Guns en die hele heuetemeteut wat geghost wordt door vgm Triax wel langskomen.
+ D-Sturb, Mutilator en Adjuzt ofzo

Zal wel dik feest worden, maar ik sla deze over
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2023 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ich vèng 't waal sjlech vaan Youri dat heer mit de elfde vaan de elfde neet op 't Vrijthof in Mestreech sjteit.

Geit Youri neet sjoenkele?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2023 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikste indoor van het jaar dus natuurlijk aanwezig. Nu met 10 years Warface en waarschijnlijk de War Force comeback is er veel animo binnen de groep dus wordt een gezellig nachtje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2023 14:37 
 
Hardtraxxer

Kaartje ook gefixt. Beetje jammer dat het 's nachts is, maar dat moet dan maar een keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2023 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lag er natuurlijk al dik op dat War Force zou terugkeren voor dit feest, maar aan de Insta post van Art of Dance te zien is het nu ook 100% zeker.

Gisteren een kaart gekocht in de pre-sale, hype :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2023 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2023 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2023 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Matig wel weer, net als in 2019. Een Warface event met 10 Years of Warface en dan krijg je een uurtje Warface solo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2023 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is in totaal onderdeel van 4 sets waarvan een uur solo. Dat is toch prima ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2023 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het zijn er drie! End of Line Live bestaat uit Artifact, Bloodlust en Killshot. Laatste 45 minuten zullen dan alleen z'n hardcore/uptempo platen zijn, waardoor 10 jaar Warface (voor mij) voorbij komt in 1 uur solo, en een half uurtje Warforce.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2023 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het idee dat de kaart verkoop ruk gaat. Ze gooien me dood op sm /mail enzo met LFT.
Ook geen tweede area wat dat zou bevestigen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2023 23:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

als het niet een nachtfeest was had ik nog overwogen last minute een kaartje te halen...
Heb ook het idee dat de ticketverkoop stroef verloopt. Ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2023 23:33 
 
Hardtraxxer

Vreemd om het contrast met supremacy te zien ook, zou dat echt komen doordat het 's nachts is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2023 09:45 
 
Hardtraxx Veteran

Nachtfeestjes zijn sowieso ruk! Jeugd van tegenwoordig vindt dat denk ik ook meer en meer. Overdag dansen is stukken beter. Ik vind het nog bijzonder dat er nog zoveel nachtfeesten zijn. Wil graag naar Thunderwolves, maar omdat het snachts is, instant skip
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2023 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Vreemd om het contrast met supremacy te zien ook, zou dat echt komen doordat het 's nachts is?


Denk dat de lineup gewoon veel te saai is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2023 12:42 
 
Hardtraxxer

Eens. Aan de andere kant misschien saai, maar wel met enorm populaire namen (Rebelion, Sickmode, D-Sturb, Adjuzt) en de eenmalige terugkeer van een populaire live-act. Vind het niet onderdoen voor bijvoorbeeld Supremacy of dat feest van The Purge en Adjuzt. AFAS is daarbij ook nog eens een top locatie.

Misschien is het ook wat veel om elk jaar een feest rondom dezelfde artiest te organiseren, en dan ook nog eens 's nachts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2023 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand geweest? Hoe was het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2023 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer geslaagde nacht. Jammer dat het niet uitverkocht was, hierdoor was het balkon niet open en was er geen talent stage. In plaats daarvan hadden ze in de tweede zaal een hangout area gemaakt met zitzakken en een groot scherm met trippende beelden, dit was best hilarisch. Beetje vergelijkbaar met de intents cinema of the wastedlands op Defqon. Verder weer zoals altijd is Afas een ontzettend fijne locatie. Temperatuur is prettig, perfect geluid, nooit echt last van drukte en je kan iedereen vrij gemakkelijk terug vinden.

Luna begon al leuk met Minus is More classics en z’n collabs met Warface.
Warface z’n decade set zat de eerste 30/40 minuten ontzettend dik in elkaar. Eigenlijk was een uur gewoon veel te kort, dit hadden makkelijk 2/3 uur kunnen zijn, al was dat waarschijnlijk niet helemaal gezond geweest voor het lichaam. Na Sickmode, wat ondanks eindeloze fake drops en aantal zaagkicks best vermakelijk is, was het tijd voor War Force. Dit was echt een bizar half uurtje :worship: , die platen zijn toch wel een geweldige combi van kicks en drive. Na Adjuzt was de pijp wel leeg dus zijn we maar vertrokken.

Jammer maar begrijpelijk dat het de laatste keer LFT was, toch wel één van mijn favoriete feesten. Ben benieuwd of Art of Dance volgend jaar een andere artiest een solo event gaat geven. Verwacht niet meer dat het aantrekkijk is om het s’nachts te organiseren aangezien daar steeds minder animo voor is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2023 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer prima vermaakt. Blijf het zeggen, het geluid is zo goed daar.
Feest werd me wel verpest bij het einde van EOL live
Een meisje van een jaar of 20 of misschien nog wel jonger compleet de weg kwijt.
Eerste minuten dat ik haar in beeld kreeg leek ze het best naar de zin te hebben en huppelde ze zo hard dat het nog wel vermakelijk was om naar te kijken. Na een tijdje leek het wel of ze met zichzelf aan het vechten was om nog overeind te blijven staan en was ook totaal niet meer contact met haar te krijgen. Ook niemand om haar heen die haar kende dus Security en EHBO-ers erbij gehaald. Die namen haar direct mee.
Daarna kwam Adjuzt en er niet meer lekker ingekomen. Constant denk je eraan wat er gebeurde helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2023 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:
Weer prima vermaakt. Blijf het zeggen, het geluid is zo goed daar.
Feest werd me wel verpest bij het einde van EOL live
Een meisje van een jaar of 20 of misschien nog wel jonger compleet de weg kwijt.
Eerste minuten dat ik haar in beeld kreeg leek ze het best naar de zin te hebben en huppelde ze zo hard dat het nog wel vermakelijk was om naar te kijken. Na een tijdje leek het wel of ze met zichzelf aan het vechten was om nog overeind te blijven staan en was ook totaal niet meer contact met haar te krijgen. Ook niemand om haar heen die haar kende dus Security en EHBO-ers erbij gehaald. Die namen haar direct mee.
Daarna kwam Adjuzt en er niet meer lekker ingekomen. Constant denk je eraan wat er gebeurde helaas

Misschien helpt het als je erover praat in de sboutbox.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten