Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 12:12 

Hardtraxxer

Revolting Against schreef:
Ok, maar wil dat dan ook zeggen dat als je een normaal ticket hebt dat je iemand op jouw kaart mag meenemen?

Bij elk feest wat ik heb meegemaakt, waar deze 'actie' van toepassing was, was dit het geval.
Denk ook lastig te handhaven als je zegt op het ene ticket mag het wel, maar op de andere niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 12:13 

Hardtraxx Veteran

viper88 schreef:
Hier ook kaarten gewonnen. Had ingeschreven op zijn verjaardagspost op insta. 5x2 kaarten zal die gaan weggeven.
Is denk ik wel 500x2 geworden want ken er meer die kaarten hebben gekregen.

Hier ook kaartjes gewonnen! Op ts gaan ze nu ook weg voor 13 euro xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 12:23 

Hardtraxx Veteran

Ik had graag naar dit feest gegaan, zeker voor zo'n habbekrats, maar zoals velen al zeiden houdt het tijdstip me tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 12:43 

Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
viper88 schreef:
Hier ook kaarten gewonnen. Had ingeschreven op zijn verjaardagspost op insta. 5x2 kaarten zal die gaan weggeven.
Is denk ik wel 500x2 geworden want ken er meer die kaarten hebben gekregen.

Hier ook kaartjes gewonnen! Op ts gaan ze nu ook weg voor 13 euro xd

Dat is dus eigenlijk maar 6,50 euro pp :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 13:54 

Hardtraxxer

Oprecht beetje triest voor meneer wildstylez, maar iedereen met een normaal werkend brein had kunnen bedenken dat dit ging floppen. De organisatie moet zich wel een beetje schamen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 14:00 

Hardtraxx Veteran

kbm_ schreef:
Denk ook lastig te handhaven als je zegt op het ene ticket mag het wel, maar op de andere niet.

Alleen koop je nu echt twee tickets voor de prijs van één, als ik die webshop zo zie. Je kan niet slechts één ticket selecteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 16:06 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
kbm_ schreef:

Alleen koop je nu echt twee tickets voor de prijs van één, als ik die webshop zo zie. Je kan niet slechts één ticket selecteren.

Mee 4 binnen dan, hoppa. Quick maths :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 17:35 

Hardtraxx Veteran

Met dit soort weggeefacties en goedkope verkopen zou ik bijna gaan twijfelen om gewoon even van tot 3 te kijken. Ik neem aan dat Wildstylez vrij vroeg op de avond draait? Is er al iets van een timetable bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 17:51 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Met dit soort weggeefacties en goedkope verkopen zou ik bijna gaan twijfelen om gewoon even van tot 3 te kijken. Ik neem aan dat Wildstylez vrij vroeg op de avond draait? Is er al iets van een timetable bekend?

23:00 - 00:00 | Jones & Jay Reeve present Back To The Future
00:00 - 01:00 | Noisecontrollers presents Harmony
01:00 - 03:00 | Wildstylez presents Timeless (2 hour set)
03:00 - 04:00 | Sound Rush
04:00 - 05:00 | D-Block & S-te-Fan
05:00 - 06:00 | Ran-D
06:00 - 07:00 | Zatox
(bron = Wildstylez insta stories)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2025 09:21 

Hardtraxxer

Ik heb 4 kaarten gewonnen, heb er drie over. Wie wilt er een of meerdere hebben, wanneer ik ze binnen krijg.

Edit: iedereen kan een gratis kaartje krijgen met een hele makkelijke kortingscode :lol:. Stuur PM als je het wilt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2025 10:46 

Hardtraxx Newbie

Rubrix schreef:
Oprecht beetje triest voor meneer wildstylez, maar iedereen met een normaal werkend brein had kunnen bedenken dat dit ging floppen. De organisatie moet zich wel een beetje schamen

Het ligt een beetje dubbel denk ik, want de organisatie die hier achter zit doet vermoedelijk ook het feest van Andy van der Meijde die dezelfde dag is van 15:00 tot 22:00, want hoe kan je anders in hemelsnaam binnen een uur de toko opruimen, stage (klaar) maken en zorgen dat al het vorige volk netjes de deur uit is gezet in de tussentijd.

Zij hebben hoogstwaarschijnlijk gewoon 2 blokken AFAS afgehuurd (de hele dag) en combineren dus de winst dus ik denk dat dit van te voren al een groot scenario was waarin rekening mee gehouden werd dat het geen gigantisch succes werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2025 11:38 

Hardtraxx Elite

Ran-D en Zatox als laatste 2 acts, om 05:00 / 06:00 snachts. Wat een koortsdroom :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2025 11:53 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Ran-D en Zatox als laatste 2 acts, om 05:00 / 06:00 snachts. Wat een koortsdroom :lol:

Voelt als vrûûger!
En dan openen met:
"Fucking crump! jeujeujeu je-jeu je-jeu jejuuw, jeeuw jeeuw jeeuw jeujeujeu jeu jeu jeujeuuuuuw" :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2025 11:58 

Hardtraxx Elite

Idd, waren leuke afsluitacts geweest op Emporium 2009. Neejoh, zou niet weten wat ik ermee moet deze dagen. Meeste feesten waar ik kom is de openingsact al 3x harder en wat sneller dan deze 2 heren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2025 12:12 

Hardtraxx Elite

Zaagkick schreef:
Idd, waren leuke afsluitacts geweest op Emporium 2009. Neejoh, zou niet weten wat ik ermee moet deze dagen. Meeste feesten waar ik kom is de openingsact al 3x harder en wat sneller dan deze 2 heren :P

Precies wat het probleem is. Nu heb je eindelijk eens een fatsoenlijke afsluiting weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2025 12:20 

Hardtraxx Veteran

dannYzeE schreef:
Het ligt een beetje dubbel denk ik, want de organisatie die hier achter zit doet vermoedelijk ook het feest van Andy van der Meijde die dezelfde dag is van 15:00 tot 22:00, want hoe kan je anders in hemelsnaam binnen een uur de toko opruimen, stage (klaar) maken en zorgen dat al het vorige volk netjes de deur uit is gezet in de tussentijd.

Het komt wel vaker voor dat twee verschillende organisaties alsnog hetzelfde podium delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2025 12:49 

Hardtraxx Elite

heggenschaar schreef:
Zaagkick schreef:

Precies wat het probleem is. Nu heb je eindelijk eens een fatsoenlijke afsluiting weer

Vruuger alles beter!!11
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2025 16:08 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:

Aan je nickname te zien heb ik ook geen seconde de indruk gehad dat dit een event voor jou zou kunnen zijn, maar toch heb je veel zuur commentaar, wat me dan wél weer verbaasd. Dan ga je toch lekker niet?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2025 16:23 

Hardtraxx Elite

kbm_ schreef:
Zaagkick schreef:

Aan je nickname te zien heb ik ook geen seconde de indruk gehad dat dit een event voor jou zou kunnen zijn, maar toch heb je veel zuur commentaar, wat me dan wél weer verbaasd. Dan ga je toch lekker niet?!

Ik doelde puur op de namen Ran-D en Zatox, niet op deze stijl / smaak / euforisch / mainstream hardstyle / whatever in het algemeen.

Als je dit al zuur vind mag je blij zijn dat je geen huidige raw / uptempo fan bent, elke dag onder alle content die je volgt tientallen zure comments van reguliere hardstyle / classics mensen bij wie de desbetreffende content zoveel lichtjaren ver van hun smaak afligt dat ik me afvraag waarom ze deze dj's uberhaupt volgen, moeten lezen, met hun ellenlange zure verhalen vaak in combinatie met persoonlijke aanvallen zoals dat iedereen die onze stijl luistert hersendood is, dat is zuurder hoor :P

Dit feest is gewoon kut georganiseerd, wat betreft je aanname; ik hou zeker wel van euforische feesten of 'reguliere' hardstyle feesten zolang het een beetje out of the box namen zijn. En geen Ran-D of Zatox bevat lmao. Melodic Madness bijvoorbeeld, die weten hoe je anno 2025 in Nederland een succesvol euforisch feest neerzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2025 10:51 

Hardtraxx Veteran

Heeft bij iemand die code voor een extra kaartje gewerkt?
Krijg steeds het bericht dat de korting op geen van de producten kan worden gekoppeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2025 11:35 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Heeft bij iemand die code voor een extra kaartje gewerkt?
Krijg steeds het bericht dat de korting op geen van de producten kan worden gekoppeld.

Zie PM. Je kan er wel gratis heen, dat werkt wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2025 20:06 

Hardtraxxer

Aangezien gratis, toch even een paar uurtjes buurten tot wss 3 uur. Zou DBSTF ook nog wel willen zien maar ben liever beetje op tijd thuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2025 02:24 

Hardtraxx Veteran

Poh die nieuwe NC plaatjes :loving: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2025 05:16 

Hardtraxxer

Wat een avond! Sfeertje zat er heel goed in, veel classics, goeie nieuwe tracks van NC, en collab wildstylez met jay reeve is waanzinnig goed! Nu in de bus terug naar Haarlem, helaas! Had nog wel even door willen feesten maar moet om 12u werken :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2025 06:33 

Hardtraxxer

Een irritatie puntje was de security. Wat waren die irritant aan het jagen zeg… mensen op je schouders met een vlag omhoog, hup meteen erop af en ingrijpen. Waar dat voor nodig was begrijp ik niet.

Verder vond ik de sfeer opvallend goed! Veel vrolijke mensen, heb echt super genoten :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten