kbm_ schreef:
Zaagkick schreef:
Idd, waren leuke afsluitacts geweest op Emporium 2009. Neejoh, zou niet weten wat ik ermee moet deze dagen. Meeste feesten waar ik kom is de openingsact al 3x harder en wat sneller dan deze 2 heren

Aan je nickname te zien heb ik ook geen seconde de indruk gehad dat dit een event voor jou zou kunnen zijn, maar toch heb je veel zuur commentaar, wat me dan wél weer verbaasd. Dan ga je toch lekker niet?!
Ik doelde puur op de namen Ran-D en Zatox, niet op deze stijl / smaak / euforisch / mainstream hardstyle / whatever in het algemeen.
Als je dit al zuur vind mag je blij zijn dat je geen huidige raw / uptempo fan bent, elke dag onder alle content die je volgt tientallen zure comments van reguliere hardstyle / classics mensen bij wie de desbetreffende content zoveel lichtjaren ver van hun smaak afligt dat ik me afvraag waarom ze deze dj's uberhaupt volgen, moeten lezen, met hun ellenlange zure verhalen vaak in combinatie met persoonlijke aanvallen zoals dat iedereen die onze stijl luistert hersendood is, dat is zuurder hoor

Dit feest is gewoon kut georganiseerd, wat betreft je aanname; ik hou zeker wel van euforische feesten of 'reguliere' hardstyle feesten zolang het een beetje out of the box namen zijn. En geen Ran-D of Zatox bevat lmao. Melodic Madness bijvoorbeeld, die weten hoe je anno 2025 in Nederland een succesvol euforisch feest neerzet.