Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2024 23:50 

Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Zaagkick schreef:
wildstylez en de rest van deze lineup hebben gewoon niet genoeg nederlandse fans om afas vol te krijgen, behalve 30+'ers die ondertussen kinderen hebben en niet of bijna niet meer naar feesten gaan, dan.

Ik voel me aangesproken :(

Ik ook, al ben ik nog niet 30+ maar wel vader. Zou hier graag heen willen maar deze nieuwe levensfase maakt het er zeker niet makkelijker op
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2024 10:07 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
dat is ook niet erg, ben zelf 30 ook, snap gewoon niet wat de organisatie dacht bij deze locatie. wildstylez zal vast nog wel stages vullen in het buitenland, maar om in NL een echt goedverkopend feest te gooien zonder te MOETEN focussen op xraw/uptempo moet je gewoon een heel sterk concept hebben (vwab, intents, defqon, rebirth, melodic madness etc). wellicht heb ik het mis en verkoopt het uit, maar lijkt me echt sterk. mij lijkt de afas een maatje te groot voor de vraag naar deze lineup bnnen NL (aangezien ik denk dat niet heel veel buitenlandse fans in januari ff een nachtje naar de afas komen voor dit?)

Ik denk dat het vooral aan de nacht ligt eerliijk gezegd, een greep uit de reacties in dit topic is genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2024 12:03 

Hardtraxxer

Afbeelding

Dit lijkt te bevestigen dat het niet echt lekker loopt met de kaartverkoop.
Nog nooit eerder een organisatie dit soort acties zien doen (behalve met de 2 op 1 ticket actie bij AOC Chronicles)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2024 17:37 

Hardtraxxer

Ik ben aanwezig, maar ook als ik zijn socials zie komt het wel een beetje smekend over. Ook gezien de acties.

Ik denk dat een 013 ruim voldoende was geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2024 13:01 

Hardtraxx Newbie

Wanneer worden de 'prijzen' precies bekend gemaakt? De black friday die op 5 december zou eindigen liep ook nog het hele weekend door blijkbaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2025 12:07 

Hardtraxxer

Nog een week of 3 te gaan. Ik vraag me echt af hoe de kaartverkoop gaat, want volgens mij wordt het echt een flop.

Weet ook niet of je zoiets nog last minute kan verplaatsen naar een andere locatie. Je zit toch met de huur van de AFAS etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2025 12:58 

Hardtraxxer

Wie organiseert dit feest eigenlijk? Zit geen grote organisatie als Rebirth achter volgensmij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2025 20:39 

Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
Nog een week of 3 te gaan. Ik vraag me echt af hoe de kaartverkoop gaat, want volgens mij wordt het echt een flop.

Weet ook niet of je zoiets nog last minute kan verplaatsen naar een andere locatie. Je zit toch met de huur van de AFAS etc.

De locatie kan volgens mij prima, het is alleen de tijd waarop het plaats vindt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2025 17:50 

Hardtraxxer

Rubrix schreef:
Wie organiseert dit feest eigenlijk? Zit geen grote organisatie als Rebirth achter volgensmij?

Reality Outdoor zit hierachter geloof ik. Dat is dezelfde partij die bijvoorbeeld Frequencerz heeft gedaan, Free Your Mind Festival doet en tegenwoordig ook Dance Valley.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2025 09:53 

Hardtraxx Newbie

Ook wel sneu om te zien dat Wildstylez gewoon tickets aan het weggeven is
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2025 10:26 

Hardtraxx Veteran

viper88 schreef:
Ook wel sneu om te zien dat Wildstylez gewoon tickets aan het weggeven is

Vind het vooral gewoon naïef.
Dit feest is veruit als laatste aangekondigd in een maand waarin veel feesten zijn gepland met overlap in interesses van publiek. het valt ook nog eens in de maand na de feestdagen en bovendien is het een nacht evenement.

Misschien wel belangrijkste is REACTIVATE en Origins achter elkaar, met dezelfde doelgroep als Timeless.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2025 11:08 

Hardtraxxer

Nou gratis wil ik hier wel heen dus heb me toch even aangemeld. Wel een beetje triest beeld inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2025 12:33 

Hardtraxx Veteran

Gewoon compleet verkeerd aangepakt dit feest. Ik zie mezelf als een groot Wildstylez fan en zou normaliter blind een kaart kopen voor een Wildstylez event, zeker als het een jubileum event is. Maar met de huidige line-up, Wildstylez die zelf 'maar' twee uur draait en het tijdstip haak ik af.

Had het aangepakt zoals B-Front heeft gedaan bij zijn 20-jaar event. Overdag en de gehele dag meedraaiend om zoveel mogelijk uit je discografie te laten horen, niet maar twee uurtjes de hitjes wegdraaiein terwijl het je eigen evenement is. Dat had het vele malen interessanter gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2025 12:58 

Hardtraxxer

Denk dat er nog wel wat verrassingen uit de hoge hoed komen hoor, maar goed dan nog is het sneu om te zien dat zo'n evenement niet loopt qua kaartverkoop. Als het zo blijft zal het denk ik zoiets worden?

23:00 - 00:00 Jones & Jay Reeve pres. Back To The Future
00:00 - 01:00 Sound Rush
01:00 - 03:00 Wildstylez (Special '2-hour Timeless set')
03:00 - 04:00 D-Block & S-te-Fan
04:00 - 05:00 Noisecontrollers
05:00 - 06:00 Zatox
06:00 - 07:00 Ran-D

Hosted by: MC Villian
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2025 13:39 

Hardtraxx Elite

Normaal was dit een 100% zekerheid geweest maar omdat het een nacht event is sla ik hem ook zeker over.
Wordt waarschijnlijk snowbass overdag die dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2025 14:42 

Hardtraxx Veteran

Kaartjes nu voor 30 piek op TS, toch wel verleidelijk nu! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2025 15:53 

Hardtraxx Newbie

Denk dat er nog wel wat verrassingen uit de hoge hoed komen hoor, maar goed dan nog is het sneu om te zien dat zo'n evenement niet loopt qua kaartverkoop. Als het zo blijft zal het denk ik zoiets worden?

23:00 - 00:00 Jones & Jay Reeve pres. Back To The Future
00:00 - 01:00 Sound Rush
01:00 - 03:00 Wildstylez (Special '2-hour Timeless set')
03:00 - 04:00 D-Block & S-te-Fan
04:00 - 05:00 Noisecontrollers
05:00 - 06:00 Zatox
06:00 - 07:00 Ran-D

Hosted by: MC Villian

Ik denk dat de kans groot is dat D-Block & S-te-Fan en Noisecontrollers omgedraaid staan.

en toch hopen we ergens voor die magische project one performance :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2025 16:16 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Gewoon compleet verkeerd aangepakt dit feest. Ik zie mezelf als een groot Wildstylez fan en zou normaliter blind een kaart kopen voor een Wildstylez event, zeker als het een jubileum event is. Maar met de huidige line-up, Wildstylez die zelf 'maar' twee uur draait en het tijdstip haak ik af.

Had het aangepakt zoals B-Front heeft gedaan bij zijn 20-jaar event. Overdag en de gehele dag meedraaiend om zoveel mogelijk uit je discografie te laten horen, niet maar twee uurtjes de hitjes wegdraaiein terwijl het je eigen evenement is. Dat had het vele malen interessanter gemaakt.

Dit had ik trouwens inderdaad nog niet eens beseft maar na zo'n feest als B-front 20 jaar is het eigenlijk gewoon ronduit slecht als je de eigen naam aan een evenement plakt en vervolgens maar 2 uurtjes draait.

Maar goed ook ik heb mij opgegeven voor gratis kaartjes dus als ik die krijg zal ik waarschijnlijk wel richting de AFAS rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2025 16:24 

Hardtraxxer

UptempoSoldaat0411 schreef:
Citaat:
On this night, Wildstylez will play a special 2-hour set

2 uur very special exclusive extended XXXL wildstylez set

zei t toch al mensen snappen nikssss
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2025 16:26 

Hardtraxxer

Kan natuurlijk gewoon dat hij met de andere artiesten af en toe meedraait. Vooral de collabs.
Die Timeless set zal wel een uur classics en een uur nieuwe dingen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 09:44 

Hardtraxx Veteran

In andere genres snappen ze dit veel beter lijkt wel.. Lijkt me juist geweldig om als artiest gewoon een hele dag (in dit geval nacht) zelf te draaien, met hier en daar wat collega dj-vrienden die bijspringen op het podium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 10:11 

Hardtraxx Elite

corneelwr schreef:
In andere genres snappen ze dit veel beter lijkt wel.. Lijkt me juist geweldig om als artiest gewoon een hele dag (in dit geval nacht) zelf te draaien, met hier en daar wat collega dj-vrienden die bijspringen op het podium.

Maar zou dit dan betekenen dat dit dan wel uitverkoopt? (weet niet of dat je strekking van je stelling is, maar ik denk t niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 11:32 

Hardtraxx Veteran

Oh nee hoor, dat was niet m'n bedoeling idd :P Ik vind het gewoon wel jammer dat je een allnighter (of uberhaupt echt lange dj sets) bijv. bijna nooit ziet in hardstyle, los van die Rooler set vorig jaar denk ik. Je hebt genoeg artiesten rondlopen met een ontiegelijk grote discografie, zonde man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2025 12:09 

Hardtraxxer

Toch eens een vraag uit nieuwsgierigheid: wat maakt de hype voor dit feest nu zo klein?

- is het serieus het tijdstip? Want als ik eerdere posts lees, is dat ineens geen issue als de kaarten goedkoper worden aangeboden.
- is het het aanbod van andere feesten in deze periode?
- is Wildstylez niet populair genoeg (meer) om een HMH te vullen met guests?
- is er meer animo voor raw?

Het is namelijk een dijk van een line up en in een tijd waar melodieuze hardstyle meer en meer gewaardeerd wordt staat Jay Reeve er ook nog eens op. Het is de HMH, dus geluid is dik in orde. En buiten Headhunterz om staan er alleen maar grote spelers in de scene.

Ik heb er in ieder geval wel zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2025 13:01 

Hardtraxxer

Toch eens een vraag uit nieuwsgierigheid: wat maakt de hype voor dit feest nu zo klein?

- is het serieus het tijdstip? Het tijdstip inderdaad.
- is het het aanbod van andere feesten in deze periode? Ja
- is Wildstylez niet populair genoeg (meer) om een HMH te vullen met guests? Denk niet dat zijn populariteit het probleem is.
- is er meer animo voor raw? Nee

Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten