Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2024 08:15 

Hardtraxx Veteran

Hier nog 1 die waarschijnlijk zou gaan als het overdag zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2024 09:12 

Hardtraxx Crew

Jup, hier ook niet aanwezig omdat het snachts is. Daarnaast wil ik ook meer weten wat de opzet is; geen zin in Aftershock/Sephyx/etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2024 10:04 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Aftershock/Sephyx/etc.

Ik vrees wel dat het die kant op gaat, aangezien zij natuurlijk bij AOC zitten en niet heel duur zijn als 'opvulling'. Persoonlijk zit ik er niet op te wachten. In de 013 met Headhunterz' laatste optreden stroomde ook heel de zaal leeg toen Aftershock begon.

Qua grote namen denk ik dat we ook het merendeel wel kunnen invullen. Ik verwacht Heady wel (desnoods als surprise) Sound Rush? DBSTF? een raw of hardcore artiest als afsluiter. Villain als host. Niels Geusebroek met een valse liveact.

En ik zie het nog wel gebeuren dat als de kaartverkoop tegenvalt dat ze het alsnog naar de dag gaan switchen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2024 10:36 

Hardtraxxer

Ja ook hier te oud voor een nachtfeest. Overdag was het een instant go geweest! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2024 13:01 

Hardtraxx Addict

Ik ben hier sowieso niet bij, of het nou 's nachts of overdag is
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2024 13:19 

Hardtraxxer

Ik ook niet maar zou wel vet zijn als hij Clubbin draait
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2024 13:46 

Hardtraxxer

AFAS locatie is wel heel aanlokkend, evenals WS zelf, maar inderdaad ook ik te oud voor nacht fissas. Wellicht kan een dijk van een line up me toch over de streep trekken en keertje accepteer dat ik de week erna de ratten ben.

Verwacht of hoop wel dat Noisecontrollers hier staat gezien hij met nieuw spul komt 8 nov.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2024 16:55 

Hardtraxxer

Line Up:

Wildstylez 2hours
D-Block & S-te-Fan
Jones & Jay Reeve pres. Back To The Future
Noisecontrollers
Sound Rush
Ran-D
Zatox
Hosted by: MC Villian

Jammer dat het s nachts is.. anders was dit 100% een zekerheidje geweest :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2024 01:02 

Hardtraxx Veteran

Prima line up, alleen vind ik Zatox wel een opvallende keuze, want voor zover ik weet, hebben ze helemaal geen affiniteit met elkaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2024 08:55 

Hardtraxxer

TrixX schreef:
anders was dit 100% een zekerheidje geweest :/

Ja mee eens, hier had ik me echt meer dan goed op kunnen vermaken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2024 18:13 

Hardtraxx Newbie

Had grote intetesse tot ik zag dat dit in de nacht is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 10:01 

Hardtraxxer

Dit gaat m niet worden. Ik heb het idee dat de kaartverkoop ook niet echt loopt. De doelgroep die op dit feest afkomt heeft helemaal geen zin in een nacht feest en de doelgroep die wel op nacht feesten afkomt is niet te porren voor deze lineup.

Ik denk niet dat het een groot succes wordt of uperhaubt goed verkoopt. Gewoon domme keuze om het snachts te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 10:30 

Hardtraxx Veteran

Rubrix schreef:
Dit gaat m niet worden. Ik heb het idee dat de kaartverkoop ook niet echt loopt. De doelgroep die op dit feest afkomt heeft helemaal geen zin in een nacht feest en de doelgroep die wel op nacht feesten afkomt is niet te porren voor deze lineup.

Ik denk niet dat het een groot succes wordt of uperhaubt goed verkoopt. Gewoon domme keuze om het snachts te doen

Ja ik denk dat je het goed samenvat. Hoewel onwaarschijnlijk, maar hopelijk gaan ze het herplannen.
Voor mij is dit in de nacht geen optie helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 10:31 

Hardtraxx Veteran

Ik meende ergens te zien dat ze al adverteerden met 95% sold out.
Zal natuurlijk deels een marketingtrucje zijn, maar je gaat zoiets niet zeggen als je pas 50% verkocht hebt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 10:41 

Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Ik meende ergens te zien dat ze al adverteerden met 95% sold out.
Zal natuurlijk deels een marketingtrucje zijn, maar je gaat zoiets niet zeggen als je pas 50% verkocht hebt :P

Fase 1 van de ticketverkoop is nog niet uitverkocht en er zijn ook nog gewoon VIP tickets Beschikbaar. ik neem aan dat er meerdere fases gaan zijn, dus dat het 95% uitverkocht zou zijn lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 11:01 

Hardtraxx Veteran

Fase 1 kan nog steeds 95% uitverkocht zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 13:12 

Hardtraxx Elite

Ondanks dat ik er zelf niet meer voor te porren ben zou ik het wel sneu vinden als dit karig verkoopt. Wellicht op de dag zelf een kaart halen als de prijzen omlaag schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 13:18 

Hardtraxx Addict

ookal was het een dagfeest geweest.. wildstylez en de rest van deze lineup hebben gewoon niet genoeg nederlandse fans om afas vol te krijgen, behalve 30+'ers die ondertussen kinderen hebben en niet of bijna niet meer naar feesten gaan, dan. dit kon je echt van mijlenver zien aankomen dat het niet zou uitverkopen. :lol: sommige organisators zijn echt zo out of touch met wat de scene wil, haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2024 13:50 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
wildstylez en de rest van deze lineup hebben gewoon niet genoeg nederlandse fans om afas vol te krijgen, behalve 30+'ers die ondertussen kinderen hebben en niet of bijna niet meer naar feesten gaan, dan.

Ik voel me aangesproken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2024 13:53 

Hardtraxx Addict

ULTIMO schreef:
Zaagkick schreef:
wildstylez en de rest van deze lineup hebben gewoon niet genoeg nederlandse fans om afas vol te krijgen, behalve 30+'ers die ondertussen kinderen hebben en niet of bijna niet meer naar feesten gaan, dan.

dat is ook niet erg, ben zelf 30 ook, snap gewoon niet wat de organisatie dacht bij deze locatie. wildstylez zal vast nog wel stages vullen in het buitenland, maar om in NL een echt goedverkopend feest te gooien zonder te MOETEN focussen op xraw/uptempo moet je gewoon een heel sterk concept hebben (vwab, intents, defqon, rebirth, melodic madness etc). wellicht heb ik het mis en verkoopt het uit, maar lijkt me echt sterk. mij lijkt de afas een maatje te groot voor de vraag naar deze lineup bnnen NL (aangezien ik denk dat niet heel veel buitenlandse fans in januari ff een nachtje naar de afas komen voor dit?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2024 14:32 

Hardtraxx Elite

Zaagkick schreef:
ULTIMO schreef:
Zaagkick schreef:

dat is ook niet erg, ben zelf 30 ook, snap gewoon niet wat de organisatie dacht bij deze locatie. wildstylez zal vast nog wel stages vullen in het buitenland, maar om in NL een echt goedverkopend feest te gooien zonder te MOETEN focussen op xraw/uptempo moet je gewoon een heel sterk concept hebben (vwab, intents, defqon, rebirth, melodic madness etc). wellicht heb ik het mis en verkoopt het uit, maar lijkt me echt sterk. mij lijkt de afas een maatje te groot voor de vraag naar deze lineup bnnen NL (aangezien ik denk dat niet heel veel buitenlandse fans in januari ff een nachtje naar de afas komen voor dit?)

Ach vroeger kwamen ze ook voor een nachtje XQ dus wie weet
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2024 14:38 

Hardtraxx Addict

@miwer klopt, maar XQ had doorgaans grotere en meer gevarieerde lineups dan dit, en was sws al een goedlopend concept op zich. dit is gwn een eenmalig artiest & friends feestje met nauwelijks promotie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2024 14:45 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
@miwer klopt, maar XQ had doorgaans grotere en meer gevarieerde lineups dan dit, en was sws al een goedlopend concept op zich. dit is gwn een eenmalig artiest & friends feestje met nauwelijks promotie :P

Mijn facebook en insta reclame/sponsored posts staan er anders wel vol mee :lol:
Maar het feest van bijv. B-Front lijkt ook niet hard te lopen voor mijn gevoel.

Al met al hoop ik in alle gevallen dat het wel goed komt. De artiesten verdienen deze spotlight events wel vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2024 14:48 

Hardtraxx Newbie

Ondanks een nacht feest ben ik er wel bij. We zien wel tot hoe laat ik het vol houd als 31 jarige, maar 07:00 gaat het niet worden in ieder geval .. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2024 14:08 

Hardtraxxer

Same here als 40 jarige. Hotel vlakbij de Ziggo geboekt, kunnen we zo het bed in schuiven als we er klaar mee zijn.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten