Tijdje geleden al kaarten gekocht voor dit event, want ja de kaartverkoop zal wel snel gaan. Tot de tijd bekend werd en de dedicated fans ineens niet meer zo dedicated waren. Grappig dat als de kaarten dan voor een prikkie op internet staan die tijd ineens niet meer uitmaakt en de rij tot bijna einde van de straat stond.
Anyway, hotel geboekt want iedereen wilde zijn of haar versnapering nemen en niet rijden, pizzaatje gegeten, even uurtje op bed gelegen (want ouwe lul) en toen even paar drankjes gedronken tegenover de AFAS. Hierna de eerdergenoemde rij in gestapt, maar die ging vrij vlot. Props voor de zwervers welke langs de rij met tassen voor lege flessen en blikjes stonden. Innnovatief! Van de security eigenlijk geen last gehad, waren wat ons betreft vrolijk en gedurende de avond vrij relaxt. Overigens ook geen onenigheid gezien.
We kwamen binnen met Jay Reeve en Jones. Toffe opwarmer met o.a. The Blackbird, Toulouse Headhunterz Remix, Gravity (waar Villain door de break heen lulde

) Pursuit of a Dream

Rise, Wildest Dreams, If You Believe, A New Day, Melodic Madness anthem, topset!
Hierna Noisecontrollers presents Harmony, wat eigenlijk gewoon een 'normale' set was maar dan inclusief nieuwe tracks van het album. Deze waren wel erg dik btw. Jammer van die Queen vocalen in tracks. Gaf een beetje Vrienden van Amstel gehalte. Ook jammer dat die gare Das Boot plaat gedraaid werd, terwijl er nog zo veel cools van Noisecontrollers gedraaid kon worden. Maar goed.
Verder Revolution Is Here, Source code of creation, Gimme Love, collabs met Wildstylez, Club Bizarre remix, Spirit of Hardstyle, Down Down, Solar, Bad Habits, allemaal volgens mij wel met wat edits.
Toen de man of the hour Wildstylez. Begon met Sunrise, Life Beyond Earth, The Upside Down, The Art of Creation, Transforming, Back 2 Basics, Never Say Goodbye remix, LDMF remix, Encore, Children of Drums remix, Live Forever, Rock Civilization, nieuwe met Jay Reeve

Rate Reducer remix, The Story Unfolds, I See Stars, Lies Or Truth, Here I Come, Defiance, Hollow, Legends Never Die, Extraordinary Happiness, Chakra en Great Spirit remix.
Wel érg jammer dat Year of Summer en Lose My Mind wéér voorbij komen, ok ik snap dat als je ze niet draait dat mensen zich afvragen waar ze waren, maar kom op man zo'n tof repertoire om uit te kiezen. Waar waren alle 'oude' plaatjes?
Hierna de Sound Rush bradda's. Met eigenlijk de hele standaard (niet negatief bedoeld) riedel, tof dat Frozen gedraaid werd.
Laatste set voor ons was van DBSTF. Standaard goed eigenlijk. Begonnen met Music Made Addict origineel, The Human Soul, Wolves Cry en daarna de bekende klappers. Verder No Angel, nieuwe Sub Zero Project collab, Behind Enemy Lines en zoals verwacht Symphony of Life als afsluiter. Ran-D en Zatox geloofden we wel.
Vervolgens lekker naar het hotel gelopen en bed ingedoken, 5 uur later aan het ontbijt. Prima.