Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2025 12:54 

Hardtraxxer

Dying for A light :loving: :loving:. Erg leuk feestje gehad. Moet zeggen dat de platenkeuze gedurende 30-45 minuten van wildstylez zijn set echt niet best was. Zoveel platen niet gehoord die ik graag had willen horen (back to history, XTC, Cats jets breaks). Het stukje dat NC kwam meedraaien was niet best. Wel heel veel plusjes voor never say goodbye remix.

Wat stond het geluid loeihard trouwens pff. En dat was t zowat overal in de zaal. Niet vaak gebeurd dat ik baal dat ik geen oordopjes mee had
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2025 13:49 

Hardtraxxer

Lang moeten wachten buiten voordat we geweerd werden bij de security doordat we een relatief kleine rugzak bij ons hadden. Volgens de security zou dat niet passen in de kluisjes (bij eerdere evenementen in de AFAS was het geen probleem en paste die makkelijk in een kluisje...) We werden vrij onbeschoft de rij uit gestuurd en moesten zelf maar uitzoeken hoe we het gingen oplossen.

Was er toen wel klaar mee na zo lang gewacht te hebben dus maar gewoon de trein naar huis gepakt en op tijd in bed. Gelukkig waren het gratis kaarten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2025 13:49 

Hardtraxxer

Oeps dubbelpost :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2025 19:13 

Hardtraxxer

Tijdje geleden al kaarten gekocht voor dit event, want ja de kaartverkoop zal wel snel gaan. Tot de tijd bekend werd en de dedicated fans ineens niet meer zo dedicated waren. Grappig dat als de kaarten dan voor een prikkie op internet staan die tijd ineens niet meer uitmaakt en de rij tot bijna einde van de straat stond.

Anyway, hotel geboekt want iedereen wilde zijn of haar versnapering nemen en niet rijden, pizzaatje gegeten, even uurtje op bed gelegen (want ouwe lul) en toen even paar drankjes gedronken tegenover de AFAS. Hierna de eerdergenoemde rij in gestapt, maar die ging vrij vlot. Props voor de zwervers welke langs de rij met tassen voor lege flessen en blikjes stonden. Innnovatief! Van de security eigenlijk geen last gehad, waren wat ons betreft vrolijk en gedurende de avond vrij relaxt. Overigens ook geen onenigheid gezien. :thumbsup:

We kwamen binnen met Jay Reeve en Jones. Toffe opwarmer met o.a. The Blackbird, Toulouse Headhunterz Remix, Gravity (waar Villain door de break heen lulde :evil: ) Pursuit of a Dream :loving: Rise, Wildest Dreams, If You Believe, A New Day, Melodic Madness anthem, topset!

Hierna Noisecontrollers presents Harmony, wat eigenlijk gewoon een 'normale' set was maar dan inclusief nieuwe tracks van het album. Deze waren wel erg dik btw. Jammer van die Queen vocalen in tracks. Gaf een beetje Vrienden van Amstel gehalte. Ook jammer dat die gare Das Boot plaat gedraaid werd, terwijl er nog zo veel cools van Noisecontrollers gedraaid kon worden. Maar goed.
Verder Revolution Is Here, Source code of creation, Gimme Love, collabs met Wildstylez, Club Bizarre remix, Spirit of Hardstyle, Down Down, Solar, Bad Habits, allemaal volgens mij wel met wat edits.

Toen de man of the hour Wildstylez. Begon met Sunrise, Life Beyond Earth, The Upside Down, The Art of Creation, Transforming, Back 2 Basics, Never Say Goodbye remix, LDMF remix, Encore, Children of Drums remix, Live Forever, Rock Civilization, nieuwe met Jay Reeve :loving: Rate Reducer remix, The Story Unfolds, I See Stars, Lies Or Truth, Here I Come, Defiance, Hollow, Legends Never Die, Extraordinary Happiness, Chakra en Great Spirit remix.
Wel érg jammer dat Year of Summer en Lose My Mind wéér voorbij komen, ok ik snap dat als je ze niet draait dat mensen zich afvragen waar ze waren, maar kom op man zo'n tof repertoire om uit te kiezen. Waar waren alle 'oude' plaatjes?

Hierna de Sound Rush bradda's. Met eigenlijk de hele standaard (niet negatief bedoeld) riedel, tof dat Frozen gedraaid werd.
Laatste set voor ons was van DBSTF. Standaard goed eigenlijk. Begonnen met Music Made Addict origineel, The Human Soul, Wolves Cry en daarna de bekende klappers. Verder No Angel, nieuwe Sub Zero Project collab, Behind Enemy Lines en zoals verwacht Symphony of Life als afsluiter. Ran-D en Zatox geloofden we wel.

Vervolgens lekker naar het hotel gelopen en bed ingedoken, 5 uur later aan het ontbijt. Prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2025 22:45 

Hardtraxx Elite

Was al bij al een geslaagd feestje, niet meer of minder.

Deuren die pas open gaan wanneer de eerste set begint, is gewoon dikke kutzooi.
Ik had duidelijk ook de verkeerde rij gekozen bij de security. (Rechts)
De rijen ernaast, daar ging het duidelijk vlotter.

Noisecontrollers was leuk, paar ‘gare’ plaatjes zoals reeds gezegd maar vrij vlot gemixt en dus veel tracks gehoord, weliwaar bijna altijd dezelfde hits.
Laten we hopen dat hij op VWAB binnenkort énkel z’n releases van op Fusion Records draait.

Wildstylez was dé set van de avond, al mochten er wel wat meer oudere plaatjes in de set.
Ook mis ik altijd Deeper Than The Ocean, Stereo Love Remix .. en andere ‘covid’ plaatjes die daardoor misschien minder populair geworden zijn.
Ik vind t zelf een uitdaging om telkens de tracklist te noteren van m’n favo artiest, dus bij deze die van Wildstylez;

1.sunrise
2. Life beyond earth (qlimax 2016 edit?, moderne kicks onder andere)
3. Back 2 basics
4. Encore
5. Lies or truth
6. Never say goodbye
7. Here i come
8. Luminosity
9. Rate reducer (hhz remix)
10. Year of summer
11. Children o d remix hhz
12. Complex situation
13. The story unfolds
14. World of madness
15. Tonight (a2 remix)
16. Bad habits
17. Just as easy remix
18. Ldmf remix nieuwere versie van xqlusive wildstylez 2014
19. I see staaaaaaaaaars
20. Project 1 transforming
21. Lym sub zero remix ,zonder eerste climax
22. Tiësto traffic remix? (Of intro van pleasure remix?)
23. Pleasure (brennan Heart remix)
24. Chakra (ws remix)
25. Hollow
26. Lol muziek afgezet net voor climax, foute cue knop?
27. Lost in Paradise (oh wat verafschuw ik deze plaat)
28. Upside down , gvd jaaaaaa versie van qlimax
29. Timeless
30. Earth meets water remix
31. Move with the one enkel intro
32. Move ur body
33. Legends never die
34. Collab jay reeve? Heel vet . Future so Bright?
35. Project one- i can see your heart …? Ken ik ni
36. ?? Eminem vocal Nobody listens to techno en hawk tuah
37. Geen idee, tby fzo kick lijkt op make it loud reverses en vocal van ghostbusters
38. Forever young + rock civil mashup
39. Great spirit ws remix
40. Vertile golden hour
41. Atrocious
42. Live forever
43. Art of creation
44. Sunrise opnieuw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2025 22:51 

Hardtraxx Veteran

Das ook een prestatie. Een van de beste discografieën, zo niet de beste, in Hardstyle hebben en dan met deze lijst aankomen. Ook platen van anderen draaien terwijl je 'maar' twee uur de tijd hebt, het zal wel aan mij liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2025 22:53 

Hardtraxxer

Vond NC erg lui mixen trouwens. Draaide vaak zijn volwaardige platen, die vgm vaak 4 minuten in beslag nemen. Kwam de drive van de set niet ten goede vond ik. En dan ook nog eens we are the champions draaien, werkt ook niet mee. Vond zijn bijdrage tijdens de WS set ook niet denderend. Erg jammer dat het een hitjesparade was. Draai dan wat van je all around the world album ipv die afgezaagde just as easy remix. Dat zouden de vele liefhebbers in de zaal zeker hebben kunnen waarderen. Heb ook gewoon platen als Heartbeat, XTC, WKND! niet gehoord. Wildstylez zijn set was daardoor echt een beetje 50/50
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2025 23:05 

Artiest

Vincent_ schreef:
34. Collab jay reeve? Heel vet . Future so Bright?

Yes! ‘Created By Legends’ heet ie! Komt binnenkort uit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2025 23:09 

Hardtraxx Veteran

Vincent_ schreef:
38. Forever young + rock civil mashup

Zatox vs HWS Origins - Zombivilization :D

Huisapotheker schreef:
Vond NC erg lui mixen trouwens. Draaide vaak zijn volwaardige platen, die vgm vaak 4 minuten in beslag nemen. Kwam de drive van de set niet ten goede vond ik. En dan ook nog eens we are the champions draaien, werkt ook niet mee. Vond zijn bijdrage tijdens de WS set ook niet denderend. Erg jammer dat het een hitjesparade was. Draai dan wat van je all around the world album ipv die afgezaagde just as easy remix. Dat zouden de vele liefhebbers in de zaal zeker hebben kunnen waarderen. Heb ook gewoon platen als Heartbeat, XTC, WKND! niet gehoord. Wildstylez zijn set was daardoor echt een beetje 50/50

Ik vond het juist een verademing dat deze tracks zo lang duren. Heerlijk dat NC niet mee doet aan die trend dat platen zo kort mogelijk moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2025 23:55 

Hardtraxx Elite

MelvinFR schreef:
Das ook een prestatie. Een van de beste discografieën, zo niet de beste, in Hardstyle hebben en dan met deze lijst aankomen. Ook platen van anderen draaien terwijl je 'maar' twee uur de tijd hebt, het zal wel aan mij liggen.

Daar geef ik je gelijk in.
Hij verdient gewoon een feest zoals B-Front in december gekregen heeft.
Hele dag on stage + wat b2b’s.

Net zoals Noisecontrollers heeft hij zo een gigantisch grote discografie dat 2/3 uur gewoon nooit genoeg is.
Zeker als je dan als dj op safe speelt en de grootste, vaak grijsgedraaide, hits kiest.

Ohja vergeten melden in m’n verslag daarnet, het geluid vond ik duidelijk minder ‘clean’ dan ik gewoon was van de HMH. Destijds toch minstens 5 feesten gedaan en het viel me op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 00:13 

Hardtraxxer

Het geluid was clean grote delen van de tijd, maar ze mochten het volume best een klein tandje terugschakelen. Soms twijfelde ik zelfs een beetje of ze binnen de normen bleven. Die Rate Reducer kicks gingen zo belachelijk hard xd. Voor mijn gevoel werden de boxen soms tot het uiterste gepusht op sommige frequenties, waardoor het automatisch minder clean ging klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 11:23 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Vincent_ schreef:

Zatox vs HWS Origins - Zombivilization :D

Ja deze vond ik ook wel een dingetje. Het is inmiddels wel algemeen bekend dat dit een PSV/Eindhoven gerelateerd plaatje is geworden. Of in ieder geval wordt er 'Eind-ho-vuhh' bij geschreeuwd. Beetje vreemd om die dan in Amsterdam op een steenworp afstand van de ArenA te draaien.
Jay Reeve schreef:
Yes! ‘Created By Legends’ heet ie! Komt binnenkort uit

Binnenkort als in Project One album binnenkort of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 12:25 

Hardtraxxer

Revolting Against schreef:
Ja deze vond ik ook wel een dingetje. Het is inmiddels wel algemeen bekend dat dit een PSV/Eindhoven gerelateerd plaatje is geworden. Of in ieder geval wordt er 'Eind-ho-vuhh' bij geschreeuwd. Beetje vreemd om die dan in Amsterdam op een steenworp afstand van de ArenA te draaien.

33:05
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 13:12 

Hardtraxx Veteran

Beetje vreemd om die dan in Amsterdam op een steenworp afstand van de ArenA te draaien

Sorry maar je hebt pinda's in je hoofd als hier mee bezig bent met een plaat op een Hardstyle feest, helemaal denken aan "'op steenworp afstand van de Arena''. Dan is je belevingswereld wel echt heel klein
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 13:27 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Beetje vreemd om die dan in Amsterdam op een steenworp afstand van de ArenA te draaien

Sorry maar je hebt pinda's in je hoofd als hier mee bezig bent met een plaat op een Hardstyle feest, helemaal denken aan "'op steenworp afstand van de Arena''. Dan is je belevingswereld wel echt heel klein

Sorry, maar ik denk dat je dan toch verder moet kijken dan de roze hardstyle bubbel waarin iedereen elkaar lief vindt.

Het kan mij persoonlijk geen zak schelen waar je vandaan komt, of dat nou Rotterdam, Amsterdam, Eindhoven, Den Haag etc. is. Maar het is helaas zo dat het op sommige feesten nog steeds een ding is. Ik weet niet of je ooit op hardcore feesten bent geweest, maar op Nightmare in Rotterdam werden Amsterdam gerelateerde DJ's bekogeld, in de Arena werden Rotterdam gerelateerde DJ's bekogeld of door aanwezige hooligans werd gevraagd waar je vandaan kwam. Zelfs op Emporium is het lange tijd een ding geweest dat Nijmegen en Arnhem elkaar opzochten en op Decibel ook meerdere Brabantse supportersgroepen.

Ik zou er dan niet voor kiezen als DJ om een plaat als bovenstaande te draaien, waarvan je weet dat het de link met PSV/Eindhoven heeft. Als je niet uit de voetbalwereld komt, zal het je misschien een biet zijn. Mij viel het wel op en ik zag meerdere mensen links achterin ook hun middelvinger opsteken tijdens het 'Eindhoven' geroep. Zoiets kan makkelijk escaleren.

Sad but true.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 15:33 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:

Sorry, maar ik denk dat je dan toch verder moet kijken dan de roze hardstyle bubbel waarin iedereen elkaar lief vindt.

Het kan mij persoonlijk geen zak schelen waar je vandaan komt, of dat nou Rotterdam, Amsterdam, Eindhoven, Den Haag etc. is. Maar het is helaas zo dat het op sommige feesten nog steeds een ding is. Ik weet niet of je ooit op hardcore feesten bent geweest, maar op Nightmare in Rotterdam werden Amsterdam gerelateerde DJ's bekogeld, in de Arena werden Rotterdam gerelateerde DJ's bekogeld of door aanwezige hooligans werd gevraagd waar je vandaan kwam. Zelfs op Emporium is het lange tijd een ding geweest dat Nijmegen en Arnhem elkaar opzochten en op Decibel ook meerdere Brabantse supportersgroepen.

Ik zou er dan niet voor kiezen als DJ om een plaat als bovenstaande te draaien, waarvan je weet dat het de link met PSV/Eindhoven heeft. Als je niet uit de voetbalwereld komt, zal het je misschien een biet zijn. Mij viel het wel op en ik zag meerdere mensen links achterin ook hun middelvinger opsteken tijdens het 'Eindhoven' geroep. Zoiets kan makkelijk escaleren.

Sad but true.

Dit jaar sluit Paul Elstak, Verknipt Arena af, terwijl hij 'gewoon' een harde kern Feyenoord tattoo op zijn arm heeft. Heel eerlijk gezegd vraag ik me af of die set wel plaats gaat vinden :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 16:07 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:

Sad but true.

Sorry maar ik vind dit wel erg dystopisch denken :lol: Dit heb ik in de Hardstyle wereld echt nog nooit meegemaakt dan wel zo beleeft :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 16:46 

Hardtraxxer

Ik keur het ook zeker niet goed, maar het gebeurd helaas.

Ben ook wel eens naar een wedstrijd van het Nederlands elftal geweest in de Arena, waar I Will Survive gedraaid werd voor de wedstrijd. De beetje oplettende voetbalkenner weet dat de melodie van I Will Survive altijd gedraaid wordt na een goal van Feyenoord. Er werd toen net zo hard gefloten totdat de DJ snel een overgang maakte naar een veiliger liedje xd

Maar goed, laten we het verder over het feest hebben :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 17:02 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Sorry maar ik vind dit wel erg dystopisch denken :lol: Dit heb ik in de Hardstyle wereld echt nog nooit meegemaakt dan wel zo beleeft :lol:

Ik wel, vaak zat ook. Zit een kern van waarheid in de reactie van onze vriend van HSDT5 op PF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 17:06 

Hardtraxx Elite

Ik keur het ook zeker niet goed, maar het gebeurd helaas.

Ben ook wel eens naar een wedstrijd van het Nederlands elftal geweest in de Arena, waar I Will Survive gedraaid werd voor de wedstrijd. De beetje oplettende voetbalkenner weet dat de melodie van I Will Survive altijd gedraaid wordt na een goal van Feyenoord. Er werd toen net zo hard gefloten totdat de DJ snel een overgang maakte naar een veiliger liedje xd

Maar goed, laten we het verder over het feest hebben :thumbsup:

Toch wel een verschil om dat bij voetbal te doen in de arena of bij een feest naast de arena wat niks met voetbal te maken heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 19:54 

Hardtraxx Elite

Niet helemaal. Je kan natuurlijk verwachten dat een feest in Amsterdam vol staat met ajacieden. Ik denk, als je minder met voetbal hebt, dat het je niet kan ballen, maar waarom denk je dat voetbalshirts op elk feest gebanned zijn? Er lopen gewoon helaas genoeg idioten, dus je kan het gewoon t beste niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 20:01 

Hardtraxx Veteran

Ik ben ooit bij de toppers nog bedreigd omdat ik tegen een dude zei dat ik ''normaalgesproken niet in de Arena kom, omdat ik Feyenoordsupporter ben.'' Hij zei me dat als z'n maten erbij waren geweest ik een probleem had gehad. Vond het allemaal wel komisch, maar triest tegelijk. We stonden gewoon een biertje te drinken achter de tribune en was erg gezellig tot hij vroeg waar we vandaan kwamen. Je zag z'n gezichtsuitdrukking compleet veranderen. Het zit soms diep bij mensen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 20:34 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Ik ben ooit bij de toppers nog bedreigd omdat ik tegen een dude zei dat ik ''normaalgesproken niet in de Arena kom, omdat ik Feyenoordsupporter ben.'' Hij zei me dat als z'n maten erbij waren geweest ik een probleem had gehad. Vond het allemaal wel komisch, maar triest tegelijk. We stonden gewoon een biertje te drinken achter de tribune en was erg gezellig tot hij vroeg waar we vandaan kwamen. Je zag z'n gezichtsuitdrukking compleet veranderen. Het zit soms diep bij mensen...

Maar dit daag je zelf uit met je eerste uitspraak toch?

Blijf het echt triest vinden dat dit zo diep bij mensen zit waar je een supporter bent. Kan het echt niet bevatten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 21:11 

Hardtraxxer

Wat betreft Wildstylez’ feest moeten we het ook niet groter maken dan het is natuurlijk, het is niet dat er massaal rellen uitbraken. Maar ik vind het altijd een gewaagde keuze om die plaat ergens te draaien, waar het misschien verkeerd kan vallen. Plus dat ik in plaats daarvan natuurlijk liever een oude klapper van hem zelf had gehoord :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 21:19 

Hardtraxx Veteran

Amsterdam, waar lech dat dan?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten