Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 09:07 

Hardtraxxer

Citaat:
Waterpunten
Er zijn voldoende gratis waterpunten aanwezig bij de toiletten op het terrein. Hier kun je je flesje vullen en water drinken. Ook zijn er kraantjes beschikbaar om je handen te wassen.

Daarnaast mag je één leeg flesje van maximaal 0,5l van buiten meenemen het terrein op.

https://vwabfestival.nl/info/

Kijk, eindelijk worden mensen wakker, dit zouden meer festivals moeten doen. Geen gezeik met dat ze doppen van je stelen met 30 graden. Dat vond ik altijd zo crimineel. Hoeveel EHBO slachtoffers had dit wel niet bespaard. Genoeg feestjes gehad vroeger met 30 graden dat ze je dop aan het stelen waren zodat ze meer water konden verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 09:56 

Hardtraxx Elite

Ticket verkocht want de organisatie doet verstandig.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 10:07 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:

Twee jaar terug op decibel waren ze ook al verstandig. Als je toen blikje cola kocht lieten ze deze dicht en volgens mij verkochten ze water ook met dop. Kwam gelijktijdig met die recycle tokens misschien is het nu wel op elk festival zo dat weet ik niet zo vaak ga ik niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 10:44 

Hardtraxx Elite

ijssie schreef:
heggenschaar schreef:

Twee jaar terug op decibel waren ze ook al verstandig. Als je toen blikje cola kocht lieten ze deze dicht en volgens mij verkochten ze water ook met dop. Kwam gelijktijdig met die recycle tokens misschien is het nu wel op elk festival zo dat weet ik niet zo vaak ga ik niet meer.

Verschilt maar je ziet wel vaker dat ze de dop er op laten (is ook meer gedoe sinds de doppen "vast" zitten.

Maar wel serieus ticket verkocht ivm financiële situatie en de voorspelde temperatuur
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 11:00 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag zoiets
13:00 Royal S, lekker jumpen
14:00 low e & alter egosz
15:00 Jos en Wes
16:00 CR & Luna
17:00 The Geminizers
17:30 The Machine Live
18:15 WP
19:00 niet veel soeps, dus wat eten en rondpendelen
20:30 Chris One
21:15 DBSTF
22:15 Adaro of Solutio en the I’s
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 13:18 

Hardtraxx Veteran

ijssie schreef:
Als je toen blikje cola kocht lieten ze deze dicht

Dit hangt echt af van de persoon achter de bar. Velen nemen de moeite niet, anderen maken hem wel altijd open.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 14:16 

Hardtraxx Veteran

Dit wordt een beetje het plan: https://clashfinder.com/s/vroegerwasall ... 1w3rnr.ma&

Laatste 3 uur moet ik mezelf maar in drieën knippen of zo

ijssie schreef:
Citaat:
Waterpunten
Er zijn voldoende gratis waterpunten aanwezig bij de toiletten op het terrein. Hier kun je je flesje vullen en water drinken. Ook zijn er kraantjes beschikbaar om je handen te wassen.

Daarnaast mag je één leeg flesje van maximaal 0,5l van buiten meenemen het terrein op.

Dit is wel echt goede zaak :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten