Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2026 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: VWAB Festival 2026 - The Classics Cup
Datum: 11-07-2026
Tijd: 13:00 - 23:00
Locatie: Autotron, Rosmalen
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://vwabfestival.nl/tickets/
Prijs: Phase 1 €57, Phase 2 €64, Phase 3 €69

Line-up:
Classics Arena:
Adaro - The Haunter Of The Dark
Adrenalize - All The Memories
Audiofreq & Code Black & Toneshifterz - Aussie Classics
Bass Modulators - Rewind
Coone
D-Block & S-te-Fan
Geck-o
Max Enforcer & Jones - Clash Of Classics
Noisecontrollers Live
Sound Rush
The Pitcher
Wildstylez
MC Da Syndrome

VWAB Fanzone:
B-Front & Titan
Bass Chaserz - Return Of The Renegades
Chain Reaction & Luna
Crypsis Live
Deetox & Jason Payne
Degos & Re-Done
Digital Punk & Sub Sonik
E-Force & Unresolved
Hard Driver - No Sleep
The Beholder
MC Nolz

Victory Village:
Atmozfears
Audiotricz
Demi Kanon
Frontliner
Josh & Wesz
Low-E & Alter Egosz
Psyko Punkz
Royal S
Wasted Penguinz
Tatanka
MC Renegade

The Magic Show:
Chris One
Clockartz - Chord V
Juized & Zero Sanity
Moridin Live
San Miquel & Tim Dawes
Solutio & The I’s
Submotion
Tartaros
The Geminizers
The Machine Live
MC Shizzler
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2026 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket in de pocket! Namen van area 4 zijn wel echt dik tot nu toe :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2026 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Ticket in de pocket! Namen van area 4 zijn wel echt dik tot nu toe :thumbsup:


Eens! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2026 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Second Identity staat ook op de lineup!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2026 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Second Identity staat ook op de lineup!


Nope.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2026 21:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heel tof hier ook te mogen draaien als Solutio and the I's. Hele toffe lineup, morgen alles online
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2026 09:24 
 
Hardtraxx Veteran

Vooral blij dat op stage 3 toffe namen staan! Gaat dan daar sowieso meer sfeer zijn! Atmozfears een optie stage 3 als die een keer dieper gaat graven, maar denk het niet.

WP heel blij mee op stage 3!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2026 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah, The Machines Live
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2026 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Poah, The Machines Live

The Machines ja? In de oude formatie met Trilok & Chiren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2026 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah die Magic Show stage. Tering goed.
Tegen die tijd even kijken of ik er bij kan zijn. Werk dan altijd voor de staatsexamens. Anders in een streep door er naartoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2026 13:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Geniale trailer/thema en een dikke line up! Mooi ook die TMS area, gelijk flashbacks naar WiSH Outdoor.

Kan er alleen niet bij zijn helaas, ivm System of a Down concert dat weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2026 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poahh die TMS area is echt dik! Daar denk ik het meeste te vinden met hier en daar wat uitstapjes

Alm1ghty schreef:
Nuracore schreef:
Poah, The Machines Live

The Machines ja? In de oude formatie met Trilok & Chiren?


Ik zie alleen The Machine Live
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2026 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Autocorrect maakte er machines van :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2026 14:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeeel dikke line up. Nog niet eerder naar een classics feest geweest terwijl het wel mijn prime was.
Tzt even kijken wie ik van mijn vrienden mee kan krijgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2026 15:48 
 
Hardtraxxer

Leuk thema :beer: en fijne line up! Hopelijk is tms stage groot genoeg. Vorig jaar was die aantal keer gesloten door de drukte was zonde.

Tot slot wel benieuwd waar de mainstage nu wordt geplaatst? Ik vond de “oude” plek wel geschikt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2026 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Poah the magic show flashbacks.

Hopelijk gooien ze ook de samples erdoorheen voor nostalgie
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2026 21:31 
 
Hardtraxx Elite

TBA+ schreef:
Leuk thema :beer: en fijne line up! Hopelijk is tms stage groot genoeg. Vorig jaar was die aantal keer gesloten door de drukte was zonde.

Tot slot wel benieuwd waar de mainstage nu wordt geplaatst? Ik vond de “oude” plek wel geschikt!

Elke stage (behalve de indoor)wordt schijnbaar Gorter.
Main gaat naar het SEC-terrein. Maar wat of waar dat is kan ik nergens vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2026 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

Deze lineup echt mega dik!! Kaartjes al in the pocket. Wordt lastig keuzes maken denk

100% vanaf het begin aanwezig bij Royal S! Lekker jumpen neven
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2026 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jullie zijn zelf classics
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2026 02:05 
 
Hardtraxxer

Eindelijk weer een keer Solutio & The I’s op een line-up! Gaat sowieso lekker heren! Ook al op de line-up van Loudness :thumbsup:. Ook heel gaaf dat Clockartz en the Machine weer eens keer uitgenodigd wordt. Gun ik hen echt van harte!
Area 4 daarmee ook voor mij de meest interessante area. Maar twijfel nog heel erg of ik wel weer ga. De eerste editie was fantastisch, maar ik vond vorig jaar erg tegenvallen. Het was groter, maar het was echt de vraag of dat beter was. Qua sfeer en geluid op met name de main en area C echt heel matig en de classics-moeheid begint bij onze groep ook een beetje toe te slaan. Ook nu weer veel dezelfde namen en als ze nou eens een keer totaal iets vernieuwends gaan neerzetten, maar ik kan de sets al bijna dromen. Alleen in area 4 zullen echt verrassende dingen gebeuren is mijn verwachting. We zullen tzt beslissen of we gaan of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2026 07:16 
 
Hardtraxx Elite

Jawel schreef:
Eindelijk weer een keer Solutio & The I’s op een line-up! Gaat sowieso lekker heren! Ook al op de line-up van Loudness :thumbsup:. Ook heel gaaf dat Clockartz en the Machine weer eens keer uitgenodigd wordt. Gun ik hen echt

Vergeet niet dat ze 14 maart al reminder afsluiten zelfs
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2026 09:18 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Jawel schreef:
Eindelijk weer een keer Solutio & The I’s op een line-up! Gaat sowieso lekker heren! Ook al op de line-up van Loudness :thumbsup:. Ook heel gaaf dat Clockartz en the Machine weer eens keer uitgenodigd wordt. Gun ik hen echt

Vergeet niet dat ze 14 maart al reminder afsluiten zelfs

Sfeer was op de main zeer matig, maar vergeet niet dat het ook echt veel te warm was in de zon. Daarom blij met de namen op de derde stage. Hier is vaak de goede sfeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2026 10:06 
 
Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
heggenschaar schreef:
Jawel schreef:
Eindelijk weer een keer Solutio & The I’s op een line-up! Gaat sowieso lekker heren! Ook al op de line-up van Loudness :thumbsup:. Ook heel gaaf dat Clockartz en the Machine weer eens keer uitgenodigd wordt. Gun ik hen echt

Vergeet niet dat ze 14 maart al reminder afsluiten zelfs

Sfeer was op de main zeer matig, maar vergeet niet dat het ook echt veel te warm was in de zon. Daarom blij met de namen op de derde stage. Hier is vaak de goede sfeer

Ja snap wat je bedoeld.
Maar heb het over reminder in de hemkade die ze af mogen sluiten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2026 10:25 
 
Hardtraxxer

Was vorig heel erg kut met de main geluid en drukte, had daarom besloten eigen niet meer te gaan, maar deze line up begin ik toch wel te twijfelen. Area 3 is hopelijk wel gewoon buiten toch? Als ik besluit te gaan word wel weer gok of ze het geluid ditmaal wel voor elkaar hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2026 10:33 
 
Hardtraxx Veteran

Pantermaat schreef:
Was vorig heel erg kut met de main geluid en drukte, had daarom besloten eigen niet meer te gaan, maar deze line up begin ik toch wel te twijfelen. Area 3 is hopelijk wel gewoon buiten toch? Als ik besluit te gaan word wel weer gok of ze het geluid ditmaal wel voor elkaar hebben.


Weet niet of je vorig jaar of het jaar daarvoor bent geweest, maar vond vorig jaar echt heel veel beter dan het jaar daarvoor.

Area 3 zal wel weer in die koepel zijn die ze vorig jaar ook hadden.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1312383214227819
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten