Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 jul 2026 15:25 

Hardtraxx Veteran

Poah flinke lijst
Bericht Geplaatst op 12 jul 2026 15:48 

Hardtraxx Addict

Mark - The Geminizers schreef:
The Pitcher ft B-Front – Noctus Noa

Dus toch! Dacht hem al ergens in de verte te horen maar aangezien ie niet helemaal werd ingemixed ging ik toch weer twijfelen :x Heerlijke set, flink kapot op gegaan in de brandende zon!

Even een klein verslagje dan maar. Voor 11 uur vertrokken om ergens rond 12:45 op de parkeerplaats aan te komen. We hadden de mazzel dat we de laatste waren in de pendelbus die dus meteen vertrok. De buschauffeur had uptempo aanstaan, waar Steef het niet mee eens was en na even klagen kreeg ze zijn telefoon in haar handen gedrukt en koos ze ervoor om Angerfist - Pissin Razorbladez door de bus te blazen. :loving: Daarna de bus achtergelaten met de warmup van Parvuz en richting de ingang gelopen. Kon gelukkig snel doorlopen (dank Rik!) en meteen richting de main gegaan. Lekker om Destination Nowhere & Up There weer eens te horen :love:

Vervolgens naar binnen gegaan voor een uurtje Degos& Re-Done, tof mixwerk weer! De zaal liep ondertussen al aardig vol en werd steeds warmer, dus zijn we wat gaan eten en in een hangmat gaan liggen. Daarna langzaamaan richting TMS, wachten op Gemz (over mixwerk gesproken :love:). Wat stonden zij zelf (en kinderen) ook te genieten, mooi om te zien. The Machine was wisselend, hoogtepuntje was om iemand te zien jumpen op Headshot. Na twee pogingen konden we nog even kijken naar B-Front & Titan in de sauna maar daar konden we niet echt inkomen. Toen maar weer even gaan eten en in de verte hoorde we Tartaros opeens B-Front - Sleepwalker (!!!) draaien dus weer snel richting TMS gesneld. Ook genoten van Mindgame, Who Wants This en Act of Rage (de plaat). Tijdens Clockartz weer even energie gaan sparen om het laatste beetje eruit te werken bij Chris One, fijn hoe hij altijd met verrassende keuzes komt (oa Wrong Attitude, For The Girls, Global Pandemic, Hooked).

Al met al een heerlijk dagje. Geluid was over het algemeen prima en de sfeer zat er overal lekker in! :love: wie weet tot volgend jaar?
Bericht Geplaatst op 12 jul 2026 20:49 

Artiest

Bedankt voor de gezelligheid en energie gister (L)
Tracklist voor de geïnteresseerden:

Ontzettend genoten van deze set :bomb: :bomb:
En wat een reünie, zoveel oude bekenden.

Was ook heel dik om de mainstage te openen :D
Hoorde van veel mensen wel dat ze het helaas hebben moeten missen door de drukte, jammer!
Was vooral geïnspireerd door mijn 2012 sound, rond de tijd van mijn doorbraak en eerste keer Defqon.1 ^^

Mijn tracklistje:
01. Geck-o - Tribal Dance
02. Tuneboy - Ombrello Maledetto
03. Geal - Losing My Feelin' (Geck-o Remix)
04. Noisecontrollers - Disco Is The Music
05. Geck-o - Dancing Machine
06. Davide Sonar - My World (Riverside Mashup)
07. Speedwave - Zhangar (Builder Remix)
08. Phrantic - In The Mix
09. Tat & Zat - Skleroxx
10. Geck-o - Oh!
11. Geck-o - Sticky Disco
12. Jeckyll & Hyde - Frozen Flame
13. TNT & Brennan Heart - Punk Fanatic (Brass Mix)
14. Geck-o - It's What We Are (Headhunterz Remix)
15. Headhunterz - Left Some Answerz (Geck-o Remix)
16. Tuneboy - Tunebeat
17. T.C.C. / Geck-o - Nasty Bite
18. TNT - Dial T For TNT (Fuckin' Around Edit)
19. Frontliner & Geck-o - Up There
20. Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere
21. Geck-o - Assquake VIP
22. The Underdog Project vs The Sunclub - Summer Jam (Geck-o Remix)
23. Geck-o - Soul Train
24. Geck-o - 2-1
25. Geck-o - Space Jam (Cheap Ass Edit)

(L)
Bericht Geplaatst op 13 jul 2026 08:31 

Hardtraxx Addict

Een heerlijke dag gehad zaterdag. Eigenlijk zonder echte planning heen gegaan behalve dat we B-Front & Titan wouden zien maar daar na ruim een half uur ook weer weggegaan omdat het te warm was binnen. Verder veel bij Victory Village rond gehangen met uitstapjes naar TMS stage voor Clockartz & Moridin, de rest van de groep kende Moridin niet maar degene die mee waren, waren flink verrast over hoe goed het setje was.

De pendelbussen was echt een drama, ik hoefde niet eens te lopen want werd de bus wel ingedrukt :x
Daarentegen waren we wel zo van de parkeerplaats af en zaten heel snel op de snelweg.
Bericht Geplaatst op 13 jul 2026 10:47 

Hardtraxx Veteran

Prima feestje gehad weer! Waren rond 13.15 bij de ingang en liep prima door toen. Hoorde wel dat de rij voor afterparty-kaarten echt een ellende was, maar zelf dus geen last van gehad.

Eerst even gekeken bij de main, waar we gelijk Assquake VIP mochten meepakken :D Toen bij Degos & Re-Done geweest in de indoor. Die snappen wel echt hoe je iedere keer weer een dikke set neerzet! Daarna overal en nergens geweest, o.a. bij Josh & Wesz, Wildstylez, The Geminizers, The Machine, Resonance, laatste deel Clockartz, Chris One, DBSTF en Solutio & The I's. Wilden nog naar Frontliner, maar daar hing het echt met de benen uit.

Geluid was overal wel goed voor elkaar. Alleen bij DBSTF stonden we vrij achteraan en daar kwamen de kicks niet heel lekker door vond ik. Kan ook komen doordat ze veelal die edits draaiden die ze voor hun 20 years feestje gemaakt hebben. Weet niet of de afstelling van het geluid daar niet op berekend was of zo. Te weinig verstand van. Geluid op de talent stage stond echt niet normaal hard trouwens. Wat dreunde dat door je lichaam heen :bomb: Gelukkig wel oordoppen in, anders was ik nu doof. Geluid bij The Magic Show stage was ook lekker lomp.

Moet wel zeggen dat ik langzamerhand dan toch ook licht classics-moe aan het worden ben. Zelfs als er verrassende platen bij gepakt worden ervaar ik dat niet echt meer als wauw-momenten. Wie weet volgend jaar wel weer aanwezig, maar heb wel even een classics pauze nodig.

Uiteindelijk een klein kwartier voor het einde weggegaan. Konden bij de pendelbussen gelukkig redelijk snel doorlopen, maar toen we wegreden zagen we ook al wel dat het achter ons eigenlijk al dichtgeslibd was. Is toch wel het nadeel van het moeten gebruiken van een pendelservice. Je kan de hoeveelheden van zo'n terrein niet fatsoenlijk afvoeren. Wel heel snel van de parkeerplaats af en gelukkig was de A50 richting Apeldoorn wel open vanuit deze richting, dus lagen rond 0.45 uur in bed :thumbup:
Bericht Geplaatst op 13 jul 2026 12:57 

Hardtraxxer

Even nog een min puntje.. wat is dat tegenwoordig met waardeloos telefoon bereik op festivals. Het voelt weer als 2010 toen smart phones net opkwamen. Intents was ook al helemaal ruk.
Bericht Geplaatst op 13 jul 2026 13:01 

Hardtraxx Elite

Dat is een stukje extra beleving vanuit de organisatie denk ik. Niks mooiers dan elkaar met half doorkomende SMSjes weer te zoeken/vinden toch op een groot feest. Mooie sidequests.
Bericht Geplaatst op 13 jul 2026 14:08 

Hardtraxx Newbie

Bedankt voor de gezelligheid en energie gister (L)
Tracklist voor de geïnteresseerden:

1. DJ Act Vs Mani – We are the Bass 2006
2. Rephex - Nuclear (Rephex's Radio Active Mix)
3. Alpha² - The Darkside (Dark Mix)
4. Luna - Bring That Shit Back
5. Dj Ricky T - Generation T (Hardstyle Mix)
6. The Pitcher ft B-Front – Noctus Noa
7. Dj Duro – Cocaine MF (Original Mix)
8. Chain Reaction – Lellebel
9. Project One - The Zero Hour
10. A-Lusion – Perfect It
11. Tuneboy - Straight On 2007 (Tuneboy Wackie Remix)
12. Zatox – Radio Alarm (Zatox Mix)
13. Wild Motherfuckers – Fuck It Up
14. Hardstyle Masterz - Hardbeat Market (Hardstyle Masterz Mix)
15. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Remix)
16. TNT - Second Match (Original TNT Mix)
17. Davide Sonar – Beat 4 U
18. Da Bootleggers – Fresh Beats
19. Marlon S Meets Digital Punk – Bringing The Funk
20. Zatox – Wishmaster
21. Acti - Whores And Sluts (Acti Prozact Mix)
22. Titan – Nightmare
23. Pavo & Zany – Orgasmo
24. Girls from Hardasia - A Little Beat More (Beat Mix)
25. Crypsis – Strike
26. The R3bels - Straight To Da Beat
27. Overload – The Anthem (Vortex vs Zatox Mix)
28. Max Force – Surrender
29. Ran-D – Inner Child
30. Acti - Pass the Grass
31. Philippe Rochard – Mash Up
32. Droid - German (The Raiders Remix)
33. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
34. Brennan & Heart – Hardstate Channel
35. Noisecontrollers – Gaia 2008
36. Noisecontrollers – Samara
37. Dj Nightkiller - Skwert (Original Late Night Mix)
38. Sasha F – Hardstyle Matters
39. The Beholder & Zany - To Protect And Serve
40. The Beholder meets Zany - Midnight

Wat was dit een geniale set! :thumbsup: Had ook het idee dat jullie rond de 150 bpm bleven draaien want wat bleven die kicks weer 'ns lekker binnen komen zeg, hulde!
Bericht Geplaatst op 13 jul 2026 14:40 

Hardtraxx Veteran

HanM schreef:
Even nog een min puntje.. wat is dat tegenwoordig met waardeloos telefoon bereik op festivals. Het voelt weer als 2010 toen smart phones net opkwamen. Intents was ook al helemaal ruk.

Dat idd, heel erg irritant. Niet vaak meegemaakt op een festival dat ik de hele dag geen bereik had. Meestal plaatst men extra zendmasten. In geval van calamiteiten ook niet heel erg handig…
Bericht Geplaatst op 13 jul 2026 15:11 

Hardtraxx Veteran

Holy moly die Geminizers en D-Verze lijstjes pffff
Bericht Geplaatst op 13 jul 2026 21:29 

Hardtraxx Elite

HanM schreef:
Op de valreep gisteren nog naar VWAB geweest.
Was met fiets, dus voor mij geen file-leed / transferbus pijn. (hoorde daar echt beroerde verhalen over zeg.)
Was rond 14.30 bij de ingang. Ik vond het eigenlijk nog best prima doorlopen bij de ingang. Even goed rechts houden en je was zo binnen.

Rondje wandelen en even bij The Force wezen kijken op de Acadamy. Daarna snel naar Deetox en Payne in de indoor. De warmte daar viel nog zeker mee, iedereen zat er al lekker in en er werd al aardig goed gebeukt.
Daarna op de main wat toch wel een standje zonnebank was, even achteraan, midden en voorin en overal genoeg plek en ruimte.
Setje Wasted Pinguinz was toppie,, normaal niet zo'n fan van maar dit maal kon ik hem wel goed waarderen. Lekker doordraaien met weinig breaks.
Nog een stukje Tartaros meegepakt, ook wel dikke klappers hoor.
Geindigd bij Sub Sonik en daarn Unresolved-eforce.
Vond de set maar een beetje matig starten, Edje zijn platen waren een beetje te groot contrast met Unresolved.
Later in de set werd dit goed gemaakt en kwam de energie er goed in.
Fietsend naar huis, wat een drukte zeg. File op de a59 om mensen op te komen halen.

Ik vraag mij wel af hoe lang dit concept nog staat.., het blijven wel altijd dezelfde dj's. Een millenium stage of euphoric stage zou wel tof er bij zijn.

Eerste keer VWAB festival.
+++ Goed geluid! Echt een verademing, op alle locaties en stages goed geluid. Serieus, vergelijk dit met Intents dit jaar dat was echt helemaal kut.
+Buiten classic festival
+Locatie, chill aan t water.
+Eigen flesje mee naar binnen
+Snelle barren
- Bij de foodcourt was het echt een TERING bende. Tafels afgeladen met bakjes, vuilnisbakken met een meter hoog afval erop.
- Transfer bus / parkeren (al heb ik daar zelf niks van gemerkt)

Volgend jaar nog een keer? Denk het wel.

Iets een - geven terwijl je er zelf niks van gemerkt hebt, netjes.
Bericht Geplaatst op 13 jul 2026 21:31 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Bericht Geplaatst op 13 jul 2026 22:46 

Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
HanM schreef:
Op de valreep gisteren nog naar VWAB geweest.
Was met fiets, dus voor mij geen file-leed / transferbus pijn. (hoorde daar echt beroerde verhalen over zeg.)
Was rond 14.30 bij de ingang. Ik vond het eigenlijk nog best prima doorlopen bij de ingang. Even goed rechts houden en je was zo binnen.

Rondje wandelen en even bij The Force wezen kijken op de Acadamy. Daarna snel naar Deetox en Payne in de indoor. De warmte daar viel nog zeker mee, iedereen zat er al lekker in en er werd al aardig goed gebeukt.
Daarna op de main wat toch wel een standje zonnebank was, even achteraan, midden en voorin en overal genoeg plek en ruimte.
Setje Wasted Pinguinz was toppie,, normaal niet zo'n fan van maar dit maal kon ik hem wel goed waarderen. Lekker doordraaien met weinig breaks.
Nog een stukje Tartaros meegepakt, ook wel dikke klappers hoor.
Geindigd bij Sub Sonik en daarn Unresolved-eforce.
Vond de set maar een beetje matig starten, Edje zijn platen waren een beetje te groot contrast met Unresolved.
Later in de set werd dit goed gemaakt en kwam de energie er goed in.
Fietsend naar huis, wat een drukte zeg. File op de a59 om mensen op te komen halen.

Ik vraag mij wel af hoe lang dit concept nog staat.., het blijven wel altijd dezelfde dj's. Een millenium stage of euphoric stage zou wel tof er bij zijn.

Eerste keer VWAB festival.
+++ Goed geluid! Echt een verademing, op alle locaties en stages goed geluid. Serieus, vergelijk dit met Intents dit jaar dat was echt helemaal kut.
+Buiten classic festival
+Locatie, chill aan t water.
+Eigen flesje mee naar binnen
+Snelle barren
- Bij de foodcourt was het echt een TERING bende. Tafels afgeladen met bakjes, vuilnisbakken met een meter hoog afval erop.
- Transfer bus / parkeren (al heb ik daar zelf niks van gemerkt)

Volgend jaar nog een keer? Denk het wel.

Iets een - geven terwijl je er zelf niks van gemerkt hebt, netjes.

Blijft een mooi forum
Bericht Geplaatst op 14 jul 2026 07:50 

Hardtraxx Veteran

Hahaha heel goed weer!

Ik heb een heerlijke dag gehad. Wel druk bij de fietsenstalling, gelukkig was ik met de pendelbus…
We waren redelijk vlot binnen en stonden na het muntjes halen al vrij snel met een lekker biertje in de zon. Na al die classics feestjes is het voordeel dat je niet persee bepaalde acts wil zien dus geen timetable stress.

Wel vet om te zien hoe groot het VWAB festival al is nu met een 3e editie. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 14 jul 2026 08:04 

Hardtraxx Veteran

Eind oktober de indoor, begreep ik. Is er al een thema / artiest bekend, dagge wit?
Bericht Geplaatst op 14 jul 2026 08:09 

Hardtraxx Addict

De nieuwe datum voor het festival van volgend jaar is ook al bekend, namelijk 10 juli 2027.
Bericht Geplaatst op 14 jul 2026 08:11 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Eind oktober de indoor, begreep ik. Is er al een thema / artiest bekend, dagge wit?

Volgens mij is gaming het thema. Zag poster met E-Force, Code Black & Audiofreq en Wildstylez.
Bericht Geplaatst op 14 jul 2026 08:46 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Holy moly die Geminizers en D-Verze lijstjes pffff

Dit brengt mij terug naar de peak hardstyle tijd voor mij, wat had ik die graag bijgewoond :love:
Bericht Geplaatst op 14 jul 2026 14:09 

Hardtraxx Elite

Heel ziek om te zien hoe groot het wordt, indeling dit jaar was 100x beter dan vorig jaar. Paar goede sets gehoord, maar op de main hoor je dan vooral de tracks die je elke feest hoort. Dan heb ik liever dat er wat edits gemaakt worden van oude klassiekers of nummers in de oude stijl die nieuw zijn, zodat je in ieder geval nog wat vernieuwing hebt in de sets... Zoals de mix van Adaro bijvoorbeeld, dikke plaat.

Vond het bij The Magic Show niet uit te houden met de hitte daardoor wat vette sets gemist zie ik. Jammer..

Jammer dat Geck-o (weer) moest openen en het zo'n drama was bij de ingang, stonden er denk ik wel een uur te wachten. :thumbdown: Hele set gemist helaasieee..

Afterparty was dit jaar zoveel beter dan vorig jaar: Jones, Sub Sonik en Jason Payne begrijpen het een stuk beter dan Pysko Punkz vorig jaar. Toen was het maar een wazig sfeertje.
Bericht Geplaatst op 14 jul 2026 16:31 

Hardtraxxer

Ik was best geïrriteerd na het binnen komen want wat was dat slecht in die hitte! 1 doorgang voor after party, en ja die moesten wij dan net hebben!

Maar daarna heel goed vermaakt, puike fuif was het! Festival voelt 'groots' aan, had ik zeker niet verwacht. Stage was ook dik (beetje Decibel vibe met zo'n stadion indeling, weet niet meer welk jaar het was van Decibel).
Vooral bij de main gestaan want wil op zo'n dag de hitjes horen met een biertje in mijn hand.

After party was ook mooi, had niet gehoeven maar dacht makkelijk weg te komen als we 'nog even bleven' van het terrein naar de pendelbussen. Verkeerd gedacht, want was nog aardig druk +- 1 uur.

Vraag mij wel af hoelang dit leuk blijft, dit concept?! Waarschijnlijk volgend jaar dezelfde line-up alleen andere stage indeling met andere set tijden?
Bericht Geplaatst op 14 jul 2026 18:41 

Hardtraxxer

Ze kunnen beter die hele vijver vol leggen met vlonders want het was veel te krap overal.
Bericht Geplaatst op 14 jul 2026 18:46 

Hardtraxxer

Ik lees toch geregeld wat de levensvatbaarheid van dit concept is, maar die vat ik niet helemaal.
Kijk alleen even naar de groei in een 'x' aantal jaar. Dat is indrukwekkend.

De sfeer was echt zo verschrikkelijk goed in vergelijking met hedendaagse festivals dat ik denk dat de groei er nog lang niet uit is. De lineup heeft echt nog wel zijwegen en de jaren verschuiven langzaamaan zeker ook weer mee door. Kijk naar een Sound Rush op de main. Is dat een classicact?!

De relatief weinig filmpjes die dan online komen zeggen alles. Dit was echt een festival met een onwijs lekkere vibe overall en jlidd een mainstage die leek op Decibel 2011. De omvang van de main trouwens net zo. Neemt niet weg dat er verbeterpunten op logistiek vlak te behalen zijn, maar ik zie dit feestje nog wel een jaar of 10 plaatsvinden met gemak hoor.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2026 09:37 

Hardtraxx Elite

D-Verze schreef:
RTM93 schreef:
D-Verze :surrender:

Thanks, hing een heerlijke sfeer tijdens mijn set in Area 5:D

Hierbij ook mijn tracklist voor de geïnteresseerden :)

01. Delete - D
02. Brooklyn Bounce - X2X (We Want More!) (Deepack Remix)
03. Deetox - Black Magic
04. Infirium & D-Verze ft. Yuna-X - Disappeared
05. Delete - World Is Yours
06. Killaheadz - Fix Your Speakerz (Delete Remix)
07. Hardstyle Mafia - Total Stranger
08. Carnifex feat. TLM - Forever Hard
09. Radical Redemption - Accumulated Filth
10. Sasha F - Artificial Reality
11. Delete - Formula (2012 Edit)
12. Enigmato - Floorcracker
13. Vazard & Delete - Explosions
14. Hardstyle Mafia feat. Yuna-X - Sound of Victory
16. Vazard - Who I Really Am
17. Vyral - Black Hole
18. Warface - Cosmic Sin
w/ Digital Abuse - Screamer (Live Mash-Up)
19. Genox - Inhuman
20. Retaliation - The New Shit
21. Vazard - The Debt
22. Mind Dimension - Haters
23. Main Concern - Thug Cookies
24. Density - Specymen (D-Verze Remix)
25. Prefix & Density - Soundwaves
26. Vazard - Seeker of Fire
27. Lunatic & Miss Hysteria - First Contact
28. Vazard - Zimmersion 2.0

:worship:
Bericht Geplaatst op 15 jul 2026 12:43 

Hardtraxx Veteran

Wanneer je de classics lijn om de zoveel jaar iets opschuift (hoeft dus niet persé 1 "muziek" jaar per kalender jaar te zijn) , dan hou je het ook vernieuwend omdat je dan ook weer nieuwe 'classics' hoort.
Hopelijk krijg ik niet de classiscs-politie op mijn dak :$

Maar zo kan dit festival nog heel wat jaren mee denk ik, met wat logistieke verbeteringen natuurlijk.
Ze zouden het water ook iets beter kunnen benutten, zoals ze bij Decibel al jaren doen.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2026 22:38 

Hardtraxx Elite

hurricane schreef:
Wanneer je de classics lijn om de zoveel jaar iets opschuift (hoeft dus niet persé 1 "muziek" jaar per kalender jaar te zijn) , dan hou je het ook vernieuwend omdat je dan ook weer nieuwe 'classics' hoort.
Hopelijk krijg ik niet de classiscs-politie op mijn dak :$

Maar zo kan dit festival nog heel wat jaren mee denk ik, met wat logistieke verbeteringen natuurlijk.
Ze zouden het water ook iets beter kunnen benutten, zoals ze bij Decibel al jaren doen.

Zo kan het nog 2 of 3 jaar mee en dan zit je in een te grote splitsing in de hardstyle.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten