Ooh good call, bij deze zijn de poorten geopend!wrote:Hij is alleen nog een klein beetje privee
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
VWAB Festival 2026 - The Classics Cup
- Venue
- Autotron, Rosmalen
- Time
- –
- Price
- Phase 1 €57, Phase 2 €64, Phase 3 €69
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Thanks! Godverdomme zin in!wrote:Ooh good call, bij deze zijn de poorten geopend!wrote:Hij is alleen nog een klein beetje privee
-
IHardtraxxer
- 316 posts member since 2019
- last seen Aug 2026
Ik hoor geruchten dat het waarschijnlijk niet doorgaat i.v.m. het weeralarm (hitte). We krijgen code oranje en misschien zelfs weer code rood.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 49 minutes ago
Wordt 31 graden dus dat lijkt mij onzin
-
LHardtraxxer
- 69 posts member since 2019
- last seen Jul 2026
Ouwe Oproerkraaier!wrote:Ik hoor geruchten dat het waarschijnlijk niet doorgaat i.v.m. het weeralarm (hitte). We krijgen code oranje en misschien zelfs weer code rood.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
wrote:Ik hoor geruchten dat het waarschijnlijk niet doorgaat i.v.m. het weeralarm (hitte). We krijgen code oranje en misschien zelfs weer code rood.
Tis zaterdag dorstig weer heb ik gehoord!
Donders zin an om the magic show af te sluiten zoals vroegah
wrote:Zelf niet aanwezig, maar ik zet me natuurlijk graag in voor de maatschappij! Dus heb er eentje aangemaaktwrote:Hou mij ook graag aanbevolenwrote:Iemand toevallig al een Clashfinder?
https://clashfinder.com/s/vroegerwasall ... tival2026/
Hype!!wrote:Tis zaterdag dorstig weer heb ik gehoord!
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ik ben nog op zoek naar een kaartje. Mocht er iemand een overhebben, dan zou ik een dm heel erg waarderen 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Bij een afsluiter wil je een verrassende setlist voorgeschoteld krijgen, dat is jullie gelukkig wel toevertrouwd.wrote:Tis zaterdag dorstig weer heb ik gehoord!
Dankje. Gaan we ons best voor doen ja
Mochten er verzoekjes zijn dan ben ik om te kopen met 2 bier per track
Top, neem ik een krat mee voor een half uurtje Italiaantjes.wrote:Dankje. Gaan we ons best voor doen ja![]()
Denk dat je voor een half uurtje Italiaantjes aan 6 biertjes wel voldoende hebt.wrote:Top, neem ik een krat mee voor een half uurtje Italiaantjes.wrote:Dankje. Gaan we ons best voor doen ja![]()
Re:
wrote:Als Technoboy ze mixt wel
Heb zeker wel een Italiaantje op de stick staan! De vraag is alleen of het de goeie is voor bier
Lijkt gelukkig enigzins mee te vallen met de hitte. Alsnog net te warm voor ideaal festivalweer, goed drinken dus maar
Eerste festival in 4 jaar, was interesse aardig verloren in hardstyle maar moet toch een keertje VWAB meemaken. Line-up is zo goed dus heel benieuwd!
Eerste festival in 4 jaar, was interesse aardig verloren in hardstyle maar moet toch een keertje VWAB meemaken. Line-up is zo goed dus heel benieuwd!
-
HHardtraxxer
- 478 posts member since 2019
- last seen 6 days ago
Re:
Ik ga daar juist lekker op, in & outro mix werkwrote:Als Technoboy ze mixt wel
Die overgangen waar plaat 1 al helemaal afgelopen is en je van plaat 2 alleen nog maar de claps hoort en je nog lekker een halve minuut mag wachten voor je iets van inhoud krijgtwrote:Ik ga daar juist lekker op, in & outro mix werkwrote:Als Technoboy ze mixt wel
Ik zit maar te stangen, ieder z'n ding natuurlijk

Plattegrond flink veranderd zo te zien. Nu kom je binnen op het terrein waar eerst de mainstage stond lijkt t. Benieuwd wat dat doet met de doorloop, vooral ook bij de ingang. Had altijd het idee dat je een beetje een trechter inliep daar.
Wordt lekker zonnig zaterdag iig, zin in!
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
H Y P E
Y
P
E
Werkweek
Mijn lichaam

Y
P
E
Werkweek
Mijn lichaam
Ben benieuwd welke atrcties er zijn door die voetbalicoontje en wat is die kameel?
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Gokwrote:Ben benieuwd welke atrcties er zijn door die voetbalicoontje en wat is die kameel?
Voetbal: voetbal spel (scoor met een draaiende keeper)
Kameel: kamelen race
Camel Toe Contest of gewoon ouderwets een pakje Camel zonder filter kopen...wrote:wat is die kameel?