Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 00:32 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
hurricane schreef:
Wanneer je de classics lijn om de zoveel jaar iets opschuift (hoeft dus niet persé 1 "muziek" jaar per kalender jaar te zijn) , dan hou je het ook vernieuwend omdat je dan ook weer nieuwe 'classics' hoort.
Hopelijk krijg ik niet de classiscs-politie op mijn dak :$

Maar zo kan dit festival nog heel wat jaren mee denk ik, met wat logistieke verbeteringen natuurlijk.
Ze zouden het water ook iets beter kunnen benutten, zoals ze bij Decibel al jaren doen.

Zo kan het nog 2 of 3 jaar mee en dan zit je in een te grote splitsing in de hardstyle.

Ja denk wel dat je gelijk hebt, benieuwd hoe het dan zal gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 10:26 

Hardtraxxer

Dit festival was uitverkocht zoals best veel andere classics feesten volgens mij? Althans volgens mij zijn de classics feesten altijd wel populair. Als je dan zeker zie dat er zoveel liefhebbers zijn van deze sound, waarom zijn er dan geen producers/artiesten die doorpakken op deze sound? Tuurlijk zijn er aantal die dat wel doen zoals Adaro en bioweapon met hun album, Tatanka heeft nu ook weer een nummer geproduceerd. het zal helaas wel wishful thinking zijn, maar het zou mij wel tof lijken dat er zoveel nieuwe muziek geproduceerd word met de classics vibes dat daar bijvoorbeeld een aparte stage voor toegepast kan worden op classics feesten. Of zou hier niet genoeg animo voor zijn onder het publiek?

Over het festival zelf, erg tof feest gehad. In het begin was het wel even mijn draai vinden door de warmte en toch ook wel de drukte. Wel mooi om te zien dat bij zoveel mensen deze sound nog steeds populair is. Afgesloten bij Tatanka, wat een super vette set was dat. Andere kant wel jammer dat ik daardoor Adaro heb moeten missen.

Het geluid was in vergelijking met vorig jaar inderdaad stukken beter, dus dat heeft de organisatie goed verbeterd. Had wel het idee dat begin van de avond het volume iets naar beneden was bijgesteld.

Kortom mooi feest en volgend jaar zeker weer van de partij.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 10:54 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
hurricane schreef:
Wanneer je de classics lijn om de zoveel jaar iets opschuift (hoeft dus niet persé 1 "muziek" jaar per kalender jaar te zijn) , dan hou je het ook vernieuwend omdat je dan ook weer nieuwe 'classics' hoort.

Maar zo kan dit festival nog heel wat jaren mee denk ik, met wat logistieke verbeteringen natuurlijk.
Ze zouden het water ook iets beter kunnen benutten, zoals ze bij Decibel al jaren doen.

Zo kan het nog 2 of 3 jaar mee en dan zit je in een te grote splitsing in de hardstyle.

dat zou je toch gewoon kunnen oplossen door er een aparte stage voor te maken, net als we nu ook hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 11:59 

Hardtraxx Elite

oot schreef:
heggenschaar schreef:
hurricane schreef:

dat zou je toch gewoon kunnen oplossen door er een aparte stage voor te maken, net als we nu ook hebben.

Klopt. Maar dat is dus precies waar het met de huidige hardstyle ook fout ging qua sfeer onder het publiek
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 13:15 

Hardtraxx Addict

Pantermaat schreef:
Afgesloten bij Tatanka, wat een super vette set was dat.

Ben wel benieuwd, wat werd er zoal gedraaid door hem?
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 19:31 

Hardtraxx Veteran

Nostalgie en herinneringen zijn moeilijk om te produceren opnieuw. Denk niet dat veel mensen op zo’n stage staan te wachten
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten