Een goed voorbeeld waarom dit concept nog wel kan blijven duren; Wij waren met een groep van 12 waarvan misschien 4 personen echt naar hardstyle feesten ging 15 jaar geleden. De overige personen van de groep vinden de muziek net toegankelijk genoeg om er een dagje van te maken en zich ook te amuseren. Dat zou ik niet meer klaar krijgen om ze een dag mee naar ik zeg maar wat Intens of Defqon te krijgen. (Te duur, te hard, te veel gedoe) Het scheelt natuurlijk dat dit voor ons Belgen ook qua afstand nog goed te doen was. (1u15)
Nog even wat punten langs mijn kant:
+++++ B-Front & Titan: Ouderwets dikke set en wat blijft Surrender toch een fantastische plaat.
++++ Wildstylez: The Phantom Beat

En zijn kicks in die platen van toen blijven toch echt vet klinken live.
+++ DBSTF, Adaro
+ Eigenlijk nergens echt moeten aanschuiven voor bonnen of drinken, eten ging ook nog redelijk goed.
+ Paar keer langs de cocktail stand gepasseerd wat dik in orde was.
- De ingang was inderdaad wat slecht geregeld maar kijk, je moet gewoon geen kuddegedrag tonen en helemaal langs rechts naar de achterste ingang gaan, waardoor wij eigenlijk op een 15min binnen waren.
- Lag het aan mij of was het voor jullie ook zoeken waar de podia waren?

nergens stond buiten over welke stage het ging. De raw binnen ben ik toevallig op uitgekomen. En volgens mij heb ik die 'talent' stage nergens gezien? + Onder die tent was het vanaf het begin van de dag echt al afgrijselijk druk en was het op de main een pak aangenamer vertoeven. Daardoor dus enkele sets daar moeten skippen omdat ik geen zin had om in die warmte gepakt op mekaar te gaan staan.
- Stond er aan de uitgang na het festival een hoop volk te wachten op pendelbussen naar de parking terwijl wij gewoon werden opgepikt maar dus mee in heel die drukte zaten. Op dat vlak is er nog wel een pak ruimte voor verbetering. Ik begreep ook niet goed waarom die parking aan de Autotron nu eigenlijk niet gebruikt werd?
Soit, al bij al een vette dag gehad. van 14u tot 23u is trouwens ook een perfect tijd voor een 35-jarige.

Ik verschiet er toch van wat een festival tegenwoordig kost. 150 euro opgedaan aan biertjes, frisdrank en eten. Tel er de taxi en de inkom bij en dan ben je voor een dagje toch snel 250 euro kwijt. Dat maakt het toch echt uitkiezen in een zomer aan welk festival je echt geld wil besteden, daar je er vroeger misschien al sneller 4 of 5 deed en het niet echt uitmaakte. Maarja, vroeger was alles beter.