RomanAnthony schreef:
Alm1ghty schreef:
Even kijken hoe de (raw) line up valt.
Dit. Nog niet perse een no-brainer dit. VWAB in oktober is altijd leuk omdat er in de maanden daar omheen nooit zo veel (classics) feesten zijn. In de zomer heeft elk (groot) festival wel een classics stage, dus ben vaak wel redelijk verzadigd in de zomer qua classics.
Dit inderdaad. Bovendien een bierfestival op loopafstand van huis op dezelfde datum. Ze mogen van hoge huizen komen wil ik hier aanwezig zijn
Verder hoe dan ook wel een leuk concept en hoop dat het een succes gaat worden
