RTM93 schreef:
Not sure if troll
Die locatie is natuurlijk veel te klein tegenwoordig.
Not sure if geheugenverlies.
De vorige editie was bij lange na niet gevuld en dat was in de Maaspoort. Waarom zou het er niet alsnog kunnen. Er is een reden dat ze er niet mee door gingen, blijkbaar dat het niet verkoopt, waarom zou je het dan als terugkomst in een grotere venue met slechter geluid en slechtere voorzieningen en waar vorige keer blijkbaar nog net geen stampede was doen.
Daarnaast geven ze in september een raw feest met namen die stages en feesten vol trekken met publiek groter dan ooit op Origins is gekomen, maar het is gewoon in de Maaspoort. Dus dat Maaspoort te klein is, klopt gewoon niet, dat zie je gewoon aan de vorige editie en dat ze nu qua namen nog een veel groter feest dan Origins geven op de zelfde locatie. Maar het waarschijnlijke antwoord staat in het filmpje.
pecola-tje schreef:
Ik zag ook 2012-2017 voorbij komen in t filmpje, dus ik hou m'n hart vast
Als ze 2012 - 2017 gaan doen is er een kans dat ze een nieuwe grotere groep aantrekken. Ze laten wel een groep liggen die niet voor die tijdperiode komt dus het is een flinke gok, zeker op de locatie die minder geluid biedt. De veilige optie zou dan net als dat raw feest wel zijn geweest om het gewoon in de Maaspoort te doen.
Ik moedig deze tijdsperiode wel aan, er zijn echt zo veel goede platen in 2013 - 2019 uitgekomen die je nooit meer hoort omdat ze te nieuw zijn voor classics feesten maar te oud voor huidige setjes. Maar het gaat nu wel ten koste van een goed feest met goede muziek.
Als ze nou gewoon een area met 2012 - 2017 deden en eentje met < 2012 dan nam ik de Autotron wel voor lief, maar het reizen, gebrek aan wat Origins tof maakte en het feit dat Shockerz toch nooit naar een andere locatie gaat gezien ze een halfbakken locatie alsnog kunnen uitverkopen maakt het dat ik hem toch wel skip. Hoef ook niet gaar op kerst bij de familie te zitten.
Het heeft nog de zelfde naam, maar het heeft vrij weinig nog met de eerste feesten te maken. Al moedig ik wel dus meer feesten met de tijdsperiode 2013 - 2019 aan. Maar niet hier