Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2026 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:

Area 3 zal wel weer in die koepel zijn die ze vorig jaar ook hadden.


Lijkt mij dat dat weer area 4 is toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2026 12:06 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Pantermaat schreef:
Was vorig heel erg kut met de main geluid en drukte, had daarom besloten eigen niet meer te gaan, maar deze line up begin ik toch wel te twijfelen. Area 3 is hopelijk wel gewoon buiten toch? Als ik besluit te gaan word wel weer gok of ze het geluid ditmaal wel voor elkaar hebben.


Weet niet of je vorig jaar of het jaar daarvoor bent geweest, maar vond vorig jaar echt heel veel beter dan het jaar daarvoor.

Area 3 zal wel weer in die koepel zijn die ze vorig jaar ook hadden.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1312383214227819


Het eerste jaar was het geluid echt top in orde, vorige jaar was het geluid echt gewoon zwaar ruk op de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2026 16:02 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Basshunterzz schreef:

Area 3 zal wel weer in die koepel zijn die ze vorig jaar ook hadden.


Lijkt mij dat dat weer area 4 is toch?

Dat was vorig jaar area 4 en er is al vermeld dat elke area behalve de indoor groter zal worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2026 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pantermaat schreef:
Basshunterzz schreef:
Pantermaat schreef:
Was vorig heel erg kut met de main geluid en drukte, had daarom besloten eigen niet meer te gaan, maar deze line up begin ik toch wel te twijfelen. Area 3 is hopelijk wel gewoon buiten toch? Als ik besluit te gaan word wel weer gok of ze het geluid ditmaal wel voor elkaar hebben.


Weet niet of je vorig jaar of het jaar daarvoor bent geweest, maar vond vorig jaar echt heel veel beter dan het jaar daarvoor.

Area 3 zal wel weer in die koepel zijn die ze vorig jaar ook hadden.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1312383214227819


Het eerste jaar was het geluid echt top in orde, vorige jaar was het geluid echt gewoon zwaar ruk op de main.


Vroeger was vroeger was alles beter beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2026 11:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afgelopen weekend ook maar even tickets gehaald!

Weet iemand hoe het daar met wegrijden vanaf de parkeerplaats is? Is dat een beetje goed te doen? Of kun je beter iets eerder vertrekken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2026 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik me goed herinner was het met een pendelbus naar een weiland ergens. Heenweg wel een tijdje vastgestaan om daar op te komen en de terugweg hebben wij bewust 10 minuten voor het einde al een bus gepakt. Daardoor wel rap weg, maar heb volgens mij gehoord dat het wel even vast stond daar.

Mocht parkeren alleen op het terrein van Autotron zelf zijn dan is 10 minuten voor de tijd weggaan ook aan te raden. Ben op die manier wel een keer 2 uur eerder thuis gekomen dan vrienden die tot het einde gebleven waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2026 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zag op de site van VWAB inderdaad staat dat het parkeerterrein op een andere locatie is dan bij Autotron. Dus dan zal het kloppen met die pendelbussen.

Thanks voor je antwoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2026 17:23 
 
Hardtraxxer

Ook maar kaarten gehaald gaan we dit eens een keertje meemaken i.p.v. decibel dat normaliter ieder jaar vaste prik is.

Ben benieuwd of het wat is voor mij zo'n classics feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2026 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die merch ben ik wel benieuwd naar :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2026 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.instagram.com/reel/DXecsUNC ... F3OTVleDcx

MainStage wordt verplaatst naar een groter terrein ernaast en er komt een 5e area erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2026 18:46 
 
Hardtraxx Elite

Fusionmania schreef:
https://www.instagram.com/reel/DXecsUNCKV1/?igsh=MzBnemF3OTVleDcx

MainStage wordt verplaatst naar een groter terrein ernaast en er komt een 5e area erbij!

Verplaatsing was al even bekend, maar wel mooi dat het nu ook duidelijk is waar naar toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2026 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstyle/parvuz-vwab-festival-2026-warmup-mix-t85817.html
:D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten