Lijkt mij dat dat weer area 4 is toch?wrote:
Area 3 zal wel weer in die koepel zijn die ze vorig jaar ook hadden.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
VWAB Festival 2026 - The Classics Cup
- Venue
- Autotron, Rosmalen
- Time
- –
- Price
- Phase 1 €57, Phase 2 €64, Phase 3 €69
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen 17 days ago
Het eerste jaar was het geluid echt top in orde, vorige jaar was het geluid echt gewoon zwaar ruk op de main.wrote:Weet niet of je vorig jaar of het jaar daarvoor bent geweest, maar vond vorig jaar echt heel veel beter dan het jaar daarvoor.wrote:Was vorig heel erg kut met de main geluid en drukte, had daarom besloten eigen niet meer te gaan, maar deze line up begin ik toch wel te twijfelen. Area 3 is hopelijk wel gewoon buiten toch? Als ik besluit te gaan word wel weer gok of ze het geluid ditmaal wel voor elkaar hebben.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1312383214227819
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 55 minutes ago
Re:
Dat was vorig jaar area 4 en er is al vermeld dat elke area behalve de indoor groter zal wordenwrote:Lijkt mij dat dat weer area 4 is toch?wrote:
Vroeger was vroeger was alles beter beterwrote:Het eerste jaar was het geluid echt top in orde, vorige jaar was het geluid echt gewoon zwaar ruk op de main.wrote:Weet niet of je vorig jaar of het jaar daarvoor bent geweest, maar vond vorig jaar echt heel veel beter dan het jaar daarvoor.wrote:Was vorig heel erg kut met de main geluid en drukte, had daarom besloten eigen niet meer te gaan, maar deze line up begin ik toch wel te twijfelen. Area 3 is hopelijk wel gewoon buiten toch? Als ik besluit te gaan word wel weer gok of ze het geluid ditmaal wel voor elkaar hebben.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1312383214227819
Afgelopen weekend ook maar even tickets gehaald!
Weet iemand hoe het daar met wegrijden vanaf de parkeerplaats is? Is dat een beetje goed te doen? Of kun je beter iets eerder vertrekken?
Weet iemand hoe het daar met wegrijden vanaf de parkeerplaats is? Is dat een beetje goed te doen? Of kun je beter iets eerder vertrekken?
Als ik me goed herinner was het met een pendelbus naar een weiland ergens. Heenweg wel een tijdje vastgestaan om daar op te komen en de terugweg hebben wij bewust 10 minuten voor het einde al een bus gepakt. Daardoor wel rap weg, maar heb volgens mij gehoord dat het wel even vast stond daar.
Mocht parkeren alleen op het terrein van Autotron zelf zijn dan is 10 minuten voor de tijd weggaan ook aan te raden. Ben op die manier wel een keer 2 uur eerder thuis gekomen dan vrienden die tot het einde gebleven waren.
Mocht parkeren alleen op het terrein van Autotron zelf zijn dan is 10 minuten voor de tijd weggaan ook aan te raden. Ben op die manier wel een keer 2 uur eerder thuis gekomen dan vrienden die tot het einde gebleven waren.
Zag op de site van VWAB inderdaad staat dat het parkeerterrein op een andere locatie is dan bij Autotron. Dus dan zal het kloppen met die pendelbussen.
Thanks voor je antwoord!
Thanks voor je antwoord!
-
IHardtraxxer
- 316 posts member since 2019
- last seen Aug 2026
Ook maar kaarten gehaald gaan we dit eens een keertje meemaken i.p.v. decibel dat normaliter ieder jaar vaste prik is.
Ben benieuwd of het wat is voor mij zo'n classics feest.
Ben benieuwd of het wat is voor mij zo'n classics feest.
View on Instagram
MainStage wordt verplaatst naar een groter terrein ernaast en er komt een 5e area erbij!
MainStage wordt verplaatst naar een groter terrein ernaast en er komt een 5e area erbij!
-
HHardtraxx Elite
Verplaatsing was al even bekend, maar wel mooi dat het nu ook duidelijk is waar naar toewrote:https://www.instagram.com/reel/DXecsUNCKV1/?igsh=MzBnemF3OTVleDcx
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago
Het wordt waarschijnlijk weer bloedje heet op Vwab. Hopelijk is stage 3 flink overdekt met veel schaduw.
Timetable mag wel eens komen
-
HHardtraxx Elite
Precies om die reden ben ik dus in twijfel om mn ticket te gaan verkopen. En de zin is door het defqon gezeik ook echt totaal niet aanwezigwrote:Het wordt waarschijnlijk weer bloedje heet op Vwab. Hopelijk is stage 3 flink overdekt met veel schaduw.
Vandaag 17:00 uur.wrote:Timetable mag wel eens komen
Hopen dat de temperaturen nog wat naar beneden gaan. Want er wordt nu aangegeven dat het 30-33 graden kan gaan worden.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
geniaal dat nieuwsblok. had hem gisteren voor het eerst aan.wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle/parvuz-vwab-festival-2026-warmup-mix-t85817.html
Lekker man, prima festival weer. niet van dat benauwde.wrote:Precies om die reden ben ik dus in twijfel om mn ticket te gaan verkopen. En de zin is door het defqon gezeik ook echt totaal niet aanwezigwrote:Het wordt waarschijnlijk weer bloedje heet op Vwab. Hopelijk is stage 3 flink overdekt met veel schaduw.
B-front & Titan, The Machine & Morodin zijn zekerheidjes. Rest zien we later!
Ik zoek nog een kaartje, dus mocht iemand nog wat weten? 
-
HHardtraxx Elite
Prima festival weer? Misschien niet benauwd nee maar wel gewoon te heetwrote:geniaal dat nieuwsblok. had hem gisteren voor het eerst aan.wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle/parvuz-vwab-festival-2026-warmup-mix-t85817.html
Lekker man, prima festival weer. niet van dat benauwde.wrote:Precies om die reden ben ik dus in twijfel om mn ticket te gaan verkopen. En de zin is door het defqon gezeik ook echt totaal niet aanwezigwrote:Het wordt waarschijnlijk weer bloedje heet op Vwab. Hopelijk is stage 3 flink overdekt met veel schaduw.
B-front & Titan, The Machine & Morodin zijn zekerheidjes. Rest zien we later!
Iemand toevallig al een Clashfinder? Voor zover ik zie is het tot een uur of 18.00 uur weinig overlap voor wat ik wil zien. Daarna wordt het heel erg puzzelen
Aanstellen is ook een vak hoor. 30 graden en zonnetje, lekker manwrote:Prima festival weer? Misschien niet benauwd nee maar wel gewoon te heet
Ik moet het met miwer eens zijn hier. Ik vind 30 graden ook geen fijn festivalweer. Een graadje of 25 is dan toch wel ongeveer de max eigenlijk.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Ja maar van jou snap ik het wel, 65+ers zijn extra kwetsbaar met die temperaturen.
-
JHardtraxxer
- 193 posts member since 2015
- last seen 10 days ago
Ik ben nog op zoek naar 1, liefst 2 kaartjes 
Hou mij ook graag aanbevolenwrote:Iemand toevallig al een Clashfinder?
Zelf niet aanwezig, maar ik zet me natuurlijk graag in voor de maatschappij! Dus heb er eentje aangemaaktwrote:Hou mij ook graag aanbevolenwrote:Iemand toevallig al een Clashfinder?
https://clashfinder.com/s/vroegerwasall ... tival2026/
Hij is alleen nog een klein beetje priveewrote:Zelf niet aanwezig, maar ik zet me natuurlijk graag in voor de maatschappij! Dus heb er eentje aangemaaktwrote:Hou mij ook graag aanbevolenwrote:Iemand toevallig al een Clashfinder?
https://clashfinder.com/s/vroegerwasall ... tival2026/