Die zaal wordt helemaal gek als ze dat horen.wrote: B-Front & Faistos - Ouwe Gek! (24mix)
Of nee toch niet.
Die zaal wordt helemaal gek als ze dat horen.wrote: B-Front & Faistos - Ouwe Gek! (24mix)
He Rickzel ga eens bier halenwrote:Die zaal wordt helemaal gek als ze dat horen.wrote: B-Front & Faistos - Ouwe Gek! (24mix)
Of nee toch niet.
Ja goed idee man, ze geven al aan dat het lastig is om artiesten te vinden die een classics set draaien, moet je vooral dit soort dingen gaan doenwrote: Als je die draait verlies je je fee.
De helft?wrote:Gewoon vanuit de organisatie bij het boeken een zwarte lijst aan platen meegeven. Als je die draait verlies je je fee.
Maarja, dan komt de helft niet.
Bestaan die?wrote: zoek feesten op waar ze wel je obscure b-kantjes draaien.
De kleinere feestjes naar mijn ervaring wel. Feestjes met line-ups die niet alleen maar bekende namen hebben. Het kan prima. Het zijn obscure b-kantjes, het is niche, dus je moet kleiner zoeken. Logisch toch dat er dan geen groot publiek voor is waardoor het niet rendabel is voor feesten.wrote:Bestaan die?wrote: zoek feesten op waar ze wel je obscure b-kantjes draaien.
Was niet serieus he. Maar voor het handjevol puristen de enige oplossing.wrote:Ja goed idee man, ze geven al aan dat het lastig is om artiesten te vinden die een classics set draaien, moet je vooral dit soort dingen gaan doenwrote: Als je die draait verlies je je fee.
Op FB voorbij zien komen van de organisatie zelf dat dit de laatste editie in Autotron is dus dat verwacht ik dan ook.wrote:De kleinere feestjes naar mijn ervaring wel. Feestjes met line-ups die niet alleen maar bekende namen hebben. Het kan prima. Het zijn obscure b-kantjes, het is niche, dus je moet kleiner zoeken. Logisch toch dat er dan geen groot publiek voor is waardoor het niet rendabel is voor feesten.wrote:Bestaan die?wrote: zoek feesten op waar ze wel je obscure b-kantjes draaien.
Ik zou ook wel een obscuur industrial feest of een schranz feest willen, maar ze zijn er nou eenmaal niet of weinig.
Dat is net alsof ik bij MoH ga zeuren dat ze een normale industrial line-up moeten neerzetten, en alle dj's die dat niet doen moet laten opzouten. Gevolg, een van de area's in de Brabanthallen gaat behoorlijk leeg zijn.
Wellicht in de toekomst dat VWAB zoiets gaat doen als het zich uitbreidt, maar ik zou er niet op rekenen. Ik denk eerder dat er een tweede tijdsperiode area komt, een evolutie door de tijd over een avond in een zaal of een Origins area. VWAB heeft altijd uitgesproken het zo veel mogelijk bij 1 area te willen houden wegens de gezelligheid en sfeer.
En gezien dat ze wss bij de Autotron blijven ga je ook niet veel anders krijgen dan een 2e area met nog meer matig geluid.
Vroeger Was Alles Beter (oktober 2022, Autotron Rosmalen) (page 6)wrote:We hebben voor deze laatste editie in Autotron bewust gekozen om met dit thema deze line up te boeken.
Dit zou wel perfect zijn! Zolang B2s niet verdergaat met Genesis zou dit qua datum en locatie dat gat aardig opvullen. Hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf wat De Tijdmachine gaat doen qua aantal stages en jaartallen. Maar bij een invulling als hierboven genoemd is zou ik direct een kaart kopen.wrote:Nu hopen dat ze de Brabanthallen kunnen fixen oid en dan een Main, Origins, Early en 2013-2017 zaal hebben oid.
Sterker nog. Ze zijn weer uitverkocht… wel klasse. Kan helaas niet. Maar kijk volgend jaar wel aan met de nieuwe locatie. Zie het nog wel gebeuren dat ze een event zoals masters of hardcore gaan neerzetten in de Brabant hallen. En dan verschillende zalen:wrote:Waarom zou je in hemelsnaam groter gaan als je nu al een probleem hebt om een originele lineup neer te zetten die de Autotron kan uitverkopen!?Dat is dan toch niet logisch?
Zou juist iets kleiner gaan (terug naar de maaspoort?). Minder kosten, minder groter namen nodig om de locatie uit te verkopen dus meer flexibiliteit in het boeken van originele acts.
Leuk voor 1x de brabanthallen, maar wat zet je dan de editie daarna op de lineup?
Nou, ze zeggen het hier zelf.wrote:We hebben voor deze laatste editie in Autotron bewust gekozen om met dit thema deze line up te boeken. Nog 1 keer zoveel mogelijk helden van toen bij elkaar die ook inderdaad wat hier terecht wordt gezegd een locatie kunnen doen uitverkopen. En dat is nodig om de hal vol te krijgen.
Oprecht, dit idee, of als festival. Zou ik lachend 100 euro entreeprijs voor betalen.wrote:Zie het nog wel gebeuren dat ze een event zoals masters of hardcore gaan neerzetten in de Brabant hallen. En dan verschillende zalen:
- Shockerz
- VWAB
- Origins
- Resonate
.
En het is uitverkocht, net zoals de vorige keren, wat wil je nou hiermee zeggen?wrote:Nou, ze zeggen het hier zelf.wrote:We hebben voor deze laatste editie in Autotron bewust gekozen om met dit thema deze line up te boeken. Nog 1 keer zoveel mogelijk helden van toen bij elkaar die ook inderdaad wat hier terecht wordt gezegd een locatie kunnen doen uitverkopen. En dat is nodig om de hal vol te krijgen.
Voordat de organisatie dit als feedback gaat meenemen. Ik ben niet bereid dit te betalen.wrote:Oprecht, dit idee, of als festival. Zou ik lachend 100 euro entreeprijs voor betalen.wrote:Zie het nog wel gebeuren dat ze een event zoals masters of hardcore gaan neerzetten in de Brabant hallen. En dan verschillende zalen:
- Shockerz
- VWAB
- Origins
- Resonate
.
Zou mooi zijn voor één keer, maar daarna haak ik toch af. Betaal je de volle pot om heel de dag bij Origins te staan met 100 andere autisten. En zo zullen de rawboys ook heel de dag bij Shockerz staan etc. Ligt toch te ver af van elkaar vind ik.wrote: Sterker nog. Ze zijn weer uitverkocht… wel klasse. Kan helaas niet. Maar kijk volgend jaar wel aan met de nieuwe locatie. Zie het nog wel gebeuren dat ze een event zoals masters of hardcore gaan neerzetten in de Brabant hallen. En dan verschillende zalen:
- Shockerz
- VWAB
- Origins
- Resonate
Lijkt me best een plausibel idee.
Omdat men zegt dat er uitgebreid moet worden zodat er meerdere zalen kunnen komen waar juist niche namen kunnen staan.wrote:Ik bedoel ermee te zeggen dat iedereen hier loopt te zeuren dat de lineup niet origineel is. Organisatie geeft aan dat een dergelijke lineup nodig is om een grote zaal uit te verkopen en dat er minder artiesten bereid zijn een classicset neer te zetten.
We willen dus een een meer niche lineup maar roepen tegelijkertijd dat de zaal groter moet wat inhoudt dat nog meer (grote/dezelfde) artiesten moeten worden geboekt die al moeilijker zijn om te boeken. In mijn hoofd rijmt dat niet.