Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
B-Front & Faistos - Ouwe Gek! (24mix) ;)


Die zaal wordt helemaal gek als ze dat horen.

Of nee toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 11:31 
 
Hardtraxxer

Gewoon vanuit de organisatie bij het boeken een zwarte lijst aan platen meegeven. Als je die draait verlies je je fee.

Maarja, dan komt de helft niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Alm1ghty schreef:
B-Front & Faistos - Ouwe Gek! (24mix) ;)


Die zaal wordt helemaal gek als ze dat horen.

Of nee toch niet.

He Rickzel ga eens bier halen

Gevalletje had je bij moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Als je die draait verlies je je fee.


Ja goed idee man, ze geven al aan dat het lastig is om artiesten te vinden die een classics set draaien, moet je vooral dit soort dingen gaan doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 11:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Gewoon vanuit de organisatie bij het boeken een zwarte lijst aan platen meegeven. Als je die draait verlies je je fee.

Maarja, dan komt de helft niet.


De helft?

Denk eerder dat ze staan te draaien voor 100 muziekpuristen.
Als ik ergens niet zou willen wezen is het daar :lol:.

De charme van een classicsfeest is de gezelligheid en het feit dat iedereen mee doet en je af en toe een mooie vergeten plaat hoort. Als je al die classics al 100x hebt gehoord en je alleen b-kantjes wilt horen, een tip:

Bezoek minder classics feesten, luister minder classics of zoek feesten op waar ze wel je obscure b-kantjes draaien.

Of organiseer een silent disco uit protest oid, idk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
zoek feesten op waar ze wel je obscure b-kantjes draaien.


Bestaan die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 13:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Broken Balance schreef:
zoek feesten op waar ze wel je obscure b-kantjes draaien.


Bestaan die?


De kleinere feestjes naar mijn ervaring wel. Feestjes met line-ups die niet alleen maar bekende namen hebben. Het kan prima. Het zijn obscure b-kantjes, het is niche, dus je moet kleiner zoeken. Logisch toch dat er dan geen groot publiek voor is waardoor het niet rendabel is voor feesten.

Ik zou ook wel een obscuur industrial feest of een schranz feest willen, maar ze zijn er nou eenmaal niet of weinig.
Dat is net alsof ik bij MoH ga zeuren dat ze een normale industrial line-up moeten neerzetten, en alle dj's die dat niet doen moet laten opzouten. Gevolg, een van de area's in de Brabanthallen gaat behoorlijk leeg zijn.

Wellicht in de toekomst dat VWAB zoiets gaat doen als het zich uitbreidt, maar ik zou er niet op rekenen. Ik denk eerder dat er een tweede tijdsperiode area komt, een evolutie door de tijd over een avond in een zaal of een Origins area. VWAB heeft altijd uitgesproken het zo veel mogelijk bij 1 area te willen houden wegens de gezelligheid en sfeer.

En gezien dat ze wss bij de Autotron blijven ga je ook niet veel anders krijgen dan een 2e area met nog meer matig geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 13:35 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Riiss schreef:
Als je die draait verlies je je fee.


Ja goed idee man, ze geven al aan dat het lastig is om artiesten te vinden die een classics set draaien, moet je vooral dit soort dingen gaan doen :lol:


Was niet serieus he. Maar voor het handjevol puristen de enige oplossing.

Verder wat BB zegt. Die hitjes horen er nu eenmaal bij, niks mis met een feest der herkenning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 13:35 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Delt-A schreef:
Broken Balance schreef:
zoek feesten op waar ze wel je obscure b-kantjes draaien.


Bestaan die?


De kleinere feestjes naar mijn ervaring wel. Feestjes met line-ups die niet alleen maar bekende namen hebben. Het kan prima. Het zijn obscure b-kantjes, het is niche, dus je moet kleiner zoeken. Logisch toch dat er dan geen groot publiek voor is waardoor het niet rendabel is voor feesten.

Ik zou ook wel een obscuur industrial feest of een schranz feest willen, maar ze zijn er nou eenmaal niet of weinig.
Dat is net alsof ik bij MoH ga zeuren dat ze een normale industrial line-up moeten neerzetten, en alle dj's die dat niet doen moet laten opzouten. Gevolg, een van de area's in de Brabanthallen gaat behoorlijk leeg zijn.

Wellicht in de toekomst dat VWAB zoiets gaat doen als het zich uitbreidt, maar ik zou er niet op rekenen. Ik denk eerder dat er een tweede tijdsperiode area komt, een evolutie door de tijd over een avond in een zaal of een Origins area. VWAB heeft altijd uitgesproken het zo veel mogelijk bij 1 area te willen houden wegens de gezelligheid en sfeer.

En gezien dat ze wss bij de Autotron blijven ga je ook niet veel anders krijgen dan een 2e area met nog meer matig geluid.


Op FB voorbij zien komen van de organisatie zelf dat dit de laatste editie in Autotron is dus dat verwacht ik dan ook.

Anyway, ticket gekocht.
Zie tegen die tijd wel of de hype er is, in ieder geval ontzettend veel zin in decibel met die 2 dagen classics!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 15:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik meen dat bericht ook te hebben gezien, maar ik herinner me dat je het ook kon interpreteren als "De laatste editie van VWAB in dit format in de Autotron".

Dus tenzij er duidelijkheid over dat komt, dan is het goed mogelijk dat dit inderdaad de laatste VWAB was in de Autotron....

In deze vorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
We hebben voor deze laatste editie in Autotron bewust gekozen om met dit thema deze line up te boeken.

feesten/vroeger-was-alles-beter-oktober-2022-autotron-rosmalen-t74629-125.html#p2022287
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 15:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ah dat is al een ander bericht dan ik dacht te hebben gelezen, beter.

Nu hopen dat ze de Brabanthallen kunnen fixen oid en dan een Main, Origins, Early en 2013-2017 zaal hebben oid. Al is dat wel heel ambitieus meteen natuurlijk. Maar als het daar heen gaat ben je wel automatisch gewoon onbetwiste marktleider als het gaat om classicsfeesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nu hopen dat ze de Brabanthallen kunnen fixen oid en dan een Main, Origins, Early en 2013-2017 zaal hebben oid.


Dit zou wel perfect zijn! Zolang B2s niet verdergaat met Genesis zou dit qua datum en locatie dat gat aardig opvullen. Hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf wat De Tijdmachine gaat doen qua aantal stages en jaartallen. Maar bij een invulling als hierboven genoemd is zou ik direct een kaart kopen.

De editie van dit jaar sla ik toch over, timing is ongelukkig zo tussen ADE en Revelation in en de locatie is gewoon niet al te best. Ben erg benieuwd wat de veranderingen voor de volgende edities precies gaan zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom zou je in hemelsnaam groter gaan als je nu al een probleem hebt om een originele lineup neer te zetten die de Autotron kan uitverkopen!? >.< Dat is dan toch niet logisch?

Zou juist iets kleiner gaan (terug naar de maaspoort?). Minder kosten, minder groter namen nodig om de locatie uit te verkopen dus meer flexibiliteit in het boeken van originele acts.

Leuk voor 1x de brabanthallen, maar wat zet je dan de editie daarna op de lineup?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 20:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Volgens mij waren de laatste twee edities gewoon uitverkocht en stond de zaal gewoon vol. Dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt.

Als je al die mensen die in 2021 in Autotron waren in de Maaspoort wilt stouwen, dan kan je je kont niet keren en dan heb je nog een dikke wachtrij buiten de hoofdzaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Waarom zou je in hemelsnaam groter gaan als je nu al een probleem hebt om een originele lineup neer te zetten die de Autotron kan uitverkopen!? >.< Dat is dan toch niet logisch?

Zou juist iets kleiner gaan (terug naar de maaspoort?). Minder kosten, minder groter namen nodig om de locatie uit te verkopen dus meer flexibiliteit in het boeken van originele acts.

Leuk voor 1x de brabanthallen, maar wat zet je dan de editie daarna op de lineup?


Sterker nog. Ze zijn weer uitverkocht… wel klasse. Kan helaas niet. Maar kijk volgend jaar wel aan met de nieuwe locatie. Zie het nog wel gebeuren dat ze een event zoals masters of hardcore gaan neerzetten in de Brabant hallen. En dan verschillende zalen:
- Shockerz
- VWAB
- Origins
- Resonate

Lijkt me best een plausibel idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 20:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat lijkt me zelfs een geweldig idee met een dag vol timetable dillemmas
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
We hebben voor deze laatste editie in Autotron bewust gekozen om met dit thema deze line up te boeken. Nog 1 keer zoveel mogelijk helden van toen bij elkaar die ook inderdaad wat hier terecht wordt gezegd een locatie kunnen doen uitverkopen. En dat is nodig om de hal vol te krijgen.


Nou, ze zeggen het hier zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Zie het nog wel gebeuren dat ze een event zoals masters of hardcore gaan neerzetten in de Brabant hallen. En dan verschillende zalen:
- Shockerz
- VWAB
- Origins
- Resonate
.


Oprecht, dit idee, of als festival. Zou ik lachend 100 euro entreeprijs voor betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 20:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Shockerz-Events schreef:
We hebben voor deze laatste editie in Autotron bewust gekozen om met dit thema deze line up te boeken. Nog 1 keer zoveel mogelijk helden van toen bij elkaar die ook inderdaad wat hier terecht wordt gezegd een locatie kunnen doen uitverkopen. En dat is nodig om de hal vol te krijgen.


Nou, ze zeggen het hier zelf.


En het is uitverkocht, net zoals de vorige keren, wat wil je nou hiermee zeggen? :lol:

Classics feesten zijn al jaren bezig en De Tijdmachine toendetijd en VWAB in de huidige tijd verkopen bijna altijd uit of zijn op zijn minst enorm goed gevuld met mensen.

Straks wanneer er een nieuwe periode aan classics bij komt en wanneer je zeker de genres op een feest verbreedt, dan gaan je bezoekersaantallen juist omhoog als het ultieme classics feest. Je kan nog zo veel kanten op daar. Je kan stages zo niche mogelijk maken als je wilt en je trekt zo elke hoek van de liefhebbers van oudere muziek aan.

Op veel hardstyle feesten krijg je ook tig keer de zelfde line-up, maar toch verkoopt het uit. Er is nou eenmaal vraag naar. Als er geen vraag naar was dan zou het niet uitverkopen en zouden ze niet gaan uitbreiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hekzitter schreef:
Zie het nog wel gebeuren dat ze een event zoals masters of hardcore gaan neerzetten in de Brabant hallen. En dan verschillende zalen:
- Shockerz
- VWAB
- Origins
- Resonate
.


Oprecht, dit idee, of als festival. Zou ik lachend 100 euro entreeprijs voor betalen.


Voordat de organisatie dit als feedback gaat meenemen. Ik ben niet bereid dit te betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Sterker nog. Ze zijn weer uitverkocht… wel klasse. Kan helaas niet. Maar kijk volgend jaar wel aan met de nieuwe locatie. Zie het nog wel gebeuren dat ze een event zoals masters of hardcore gaan neerzetten in de Brabant hallen. En dan verschillende zalen:
- Shockerz
- VWAB
- Origins
- Resonate

Lijkt me best een plausibel idee.

Zou mooi zijn voor één keer, maar daarna haak ik toch af. Betaal je de volle pot om heel de dag bij Origins te staan met 100 andere autisten. En zo zullen de rawboys ook heel de dag bij Shockerz staan etc. Ligt toch te ver af van elkaar vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik bedoel ermee te zeggen dat iedereen hier loopt te zeuren dat de lineup niet origineel is. Organisatie geeft aan dat een dergelijke lineup nodig is om een grote zaal uit te verkopen en dat er minder artiesten bereid zijn een classicset neer te zetten.

We willen dus een een meer niche lineup maar roepen tegelijkertijd dat de zaal groter moet wat inhoudt dat nog meer (grote/dezelfde) artiesten moeten worden geboekt die al moeilijker zijn om te boeken. In mijn hoofd rijmt dat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 21:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Ik bedoel ermee te zeggen dat iedereen hier loopt te zeuren dat de lineup niet origineel is. Organisatie geeft aan dat een dergelijke lineup nodig is om een grote zaal uit te verkopen en dat er minder artiesten bereid zijn een classicset neer te zetten.

We willen dus een een meer niche lineup maar roepen tegelijkertijd dat de zaal groter moet wat inhoudt dat nog meer (grote/dezelfde) artiesten moeten worden geboekt die al moeilijker zijn om te boeken. In mijn hoofd rijmt dat niet.


Omdat men zegt dat er uitgebreid moet worden zodat er meerdere zalen kunnen komen waar juist niche namen kunnen staan.

Of, als je de hoofdzaal opschuift qua jaartallen, kan je een 2e zaal hebben met alleen oud spul en zodoende meer niche platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan blijft de volgende vraag staan: Leuk voor een eerste editie zo’n breed spectrum waar alles en iedereen op classicgebied staat, prima voor de organisatie als zoiets elke keer uitverkoopt maar volgens mij wordt het dan helemaal moeilijk om orgineel te blijven in een 2e,3e,4e editie toch?
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten