Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2024 11:03 

Hardtraxx Addict

Feest: VWAB Festival - Classics City
Datum: 12-07-2025
Tijd: 13:00 tot 23:00
Ticketsale: https://vwabfestival.nl/tickets/
Prijs:
€ 55 Regular Ticket Phase 1 (SOLD OUT)
€ 60 Regular Ticket Phase 2
€ 65 Regular Ticket Phase 3

Line-up:
Citaat:
Miami Mainstage:
Atmozfears
B-Freqz (Closing Show)
Frontliner
Jones
Noisecontrollers
Ran-D & B-Front
Tatanka live
The Pitcher (25 YRS)
Toneshifterz
Wasted Penguinz
Wildstylez & Max Enforcer
MC Da Syndrome

Club Classics:
Adaro
Alphaverb
Bass Chaserz
Chain Reaction & Crypsis Unlike Others
Digital Punk & High Voltage
E-Force & Luna
Sub Sonik live
The Geminizers
Titan
MC Nolz

Vice Beach:
Audiotricz
Bass Modulators
Cyber
Davide Sonar
Deenis
Josh & Wesz
Low-e & Alter Egosz
Nitrouz
Omegatypez
Waverider
MC Renegade

Terminal C:
A-motion & Diamanic
Chris One
Deetox
Degos & Re-Done
Thera & Geck-o (exclusive extended set)
Jason Payne
Phrantic
Prefix & Density
Wavolizer
MC Shizzler

TBA Vijfde Area:
TBA

Afterparty:
Psyko Punkz

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nieuwe editie van Vroeger Was Alles Beter Festival :loving: we mogen weer lekker naar buiten :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2024 11:35 

Hardtraxx Veteran

Aanwezig! Was goud afgelopen jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 08:14 

Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
Aanwezig! Was goud afgelopen jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 09:07 

Hardtraxx Veteran

Nice! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 11:04 

Hardtraxx Veteran

Pohhh nice! Week voor de Zwarte Cross weer, maar denk wel weer van de partij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 15:04 

Hardtraxxer

Na het succes van afgelopen keer sowieso weer aanwezig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2024 21:41 

Hardtraxx Addict

Pre-registration URL toegevoegd

( https://vwab.nl/pre-registratie/ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2024 07:05 

Hardtraxxer

Redman schreef:
Pre-registration URL toegevoegd

( https://vwab.nl/pre-registratie/ )

Wel knap dat ze mensen gaan bellen/smsen zonder een telefoon nr te vragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2025 14:44 

Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2025 15:23 

Hardtraxx Veteran

Vet thema!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2025 18:39 

Hardtraxxer

Vice City, helemaal nostalgie natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2025 20:07 

Hardtraxx Veteran

Kijk hier zo hard naar uit! Was vorig jaar echt top! Hopelijk weer leuke namen op de derde stage! Pleit al 2/3 jaar voor Neilio haha. Zou toch een keer mooi zijn. Wasted penguinz ook op de derde stage zou goud zijn. Dan staan er veelal liefhebbers
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2025 21:15 

Hardtraxx Addict

Pipa schreef:
Kijk hier zo hard naar uit! Was vorig jaar echt top! Hopelijk weer leuke namen op de derde stage! Pleit al 2/3 jaar voor Neilio haha. Zou toch een keer mooi zijn. Wasted penguinz ook op de derde stage zou goud zijn. Dan staan er veelal liefhebbers

Ik hoop op wat Theracords namen op derde stage. Vóór corona waren er wel regelmatig Theracords Classics feestjes dus begint wel weer tijd te worden :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2025 22:17 

Hardtraxx Veteran

Pre-registratie url klopt niet meer, moet zijn https://vwabfestival.nl/pre-registratie/. De oude leidt nu naar de pagina voor de Fusion editie in de Maaspoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2025 22:18 

Hardtraxx Addict

Joey schreef:
Pre-registratie url klopt niet meer, moet zijn https://vwabfestival.nl/pre-registratie/. De oude leidt nu naar de pagina voor de Fusion editie in de Maaspoort.

Thanks, aangepast in startpost
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 11:48 

Hardtraxx Veteran

Nice! Lijpe vormgeving idd. Weer geregistreerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 11:49 

Hardtraxxer

Ik zou zo graag zien dat ze bij VWAB ook wat meer de early hardstyle zouden oppakken, bij elk classics feest is het eigenlijk alleen de periode van pak um beet 2007 tot 2016 wat er wordt gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 12:05 

Hardtraxx Veteran

earlyHS_RK schreef:
Ik zou zo graag zien dat ze bij VWAB ook wat meer de early hardstyle zouden oppakken, bij elk classics feest is het eigenlijk alleen de periode van pak um beet 2007 tot 2016 wat er wordt gedraaid.

Wrong party. Vwab bekend om classic en niet early
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 13:45 

Hardtraxxer

daarom zeg ik het toch ook (ik zou graag zien dat....)
Ik hoor/lees steeds vaker dat mensen al een beetje classics moe worden, zou dan toch mooi zijn om early hardstyle aan repertoire toe te voegen.. een classics feest afsluiten met keiharde reverse bass kan ook prima ipv raw (zie TNT op defqon)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 14:21 

Hardtraxx Veteran

earlyHS_RK schreef:
Ik hoor/lees steeds vaker dat mensen al een beetje classics moe worden, zou dan toch mooi zijn om early hardstyle aan repertoire toe te voegen.. een classics feest afsluiten met keiharde reverse bass kan ook prima ipv raw (zie TNT op defqon)

De meeste drooooooomen zijn bedrog :( Zelfs op feesten waar met "early hardstyle" reclame wordt gemaakt op posters/social media hoor je steeds minder platen uit die tijd. De Qlubtempo stage op Multigroove was hier helaas een voorbeeld van, en zo las ik ook dingen over een feest in Eindhoven, waar werd geadverteerd met early hs en waar men grotendeels 2007> spul draaiden (en dan ook juist de grootste hitjes die je elk feest al hoort)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 14:33 

Hardtraxx Veteran

earlyHS_RK schreef:

Een Area 3 (of 4) met Early zou ik fijn vinden. Als afsluiter op een main zou ik het niet verwachten.

Edit: Het is inderdaad wel zo dat veel artiesten zich weigeren aan Early Hardstyle te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 16:09 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
earlyHS_RK schreef:

Een Area 3 (of 4) met Early zou ik fijn vinden. Als afsluiter op een main zou ik het niet verwachten.

Edit: Het is inderdaad wel zo dat veel artiesten zich weigeren aan Early Hardstyle te houden.

Ik moet persoonlijk ook wel zeggen dat Early Hardstyle echt een uitstervend iets is. Heb al een paar keer op wat feesten met Early geopend en je ziet veel al mensen om zich heen kijken niet wetende wat ze er mee moeten doen met het gevolg dat de mensen gewoon stil blijven staan. Leuk voor de 10 mensen die het helemaal geweldig vinden maar een hele zaal die voor classics komt maak je niet altijd blij hiermee jammer genoeg. Het is echt heel niche geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2025 16:14 

Hardtraxxer

Als je naar een feest gaat dat zichzelf profileert als early feest, of met een specifieke early stage, dan mag je er toch vanuit gaan dat de bezoekers weten wat er op dat feest / stage gedraaid gaat worden?
Als DJ's zich vervolgens niet aan het protolol houden is het toch echt de verantwoordelijkheid van de DJ zelf en mogen ze daar best op aangesproken worden. Hardclassics is bijvoorbeeld een feest waar het vaak best gaat goed, maar soms ook niet :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2025 09:29 

Hardtraxx Veteran

Eerste gelijkenissen met DJs staan op de poster online. E-Force, Ran-D, Thera, Titan & Wildstylez lijk je er wel in te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2025 11:45 

Hardtraxx Veteran

Early aka <2006 ga je nooit apart op een stage zien op VWAB. Je gaat eerder iets van een Like Thiz stage zien.
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten