Miami Mainstage: Atmozfears B-Freqz (Closing Show) Frontliner Jones Noisecontrollers Ran-D & B-Front Tatanka live The Pitcher (25 YRS) Toneshifterz Wasted Penguinz Wildstylez & Max Enforcer MC Da Syndrome
Club Classics: Adaro Alphaverb Bass Chaserz Chain Reaction & Crypsis Unlike Others Digital Punk & High Voltage E-Force & Luna Sub Sonik live The Geminizers Titan MC Nolz
Kijk hier zo hard naar uit! Was vorig jaar echt top! Hopelijk weer leuke namen op de derde stage! Pleit al 2/3 jaar voor Neilio haha. Zou toch een keer mooi zijn. Wasted penguinz ook op de derde stage zou goud zijn. Dan staan er veelal liefhebbers
Kijk hier zo hard naar uit! Was vorig jaar echt top! Hopelijk weer leuke namen op de derde stage! Pleit al 2/3 jaar voor Neilio haha. Zou toch een keer mooi zijn. Wasted penguinz ook op de derde stage zou goud zijn. Dan staan er veelal liefhebbers
Ik hoop op wat Theracords namen op derde stage. Vóór corona waren er wel regelmatig Theracords Classics feestjes dus begint wel weer tijd te worden
Ik zou zo graag zien dat ze bij VWAB ook wat meer de early hardstyle zouden oppakken, bij elk classics feest is het eigenlijk alleen de periode van pak um beet 2007 tot 2016 wat er wordt gedraaid.
Ik zou zo graag zien dat ze bij VWAB ook wat meer de early hardstyle zouden oppakken, bij elk classics feest is het eigenlijk alleen de periode van pak um beet 2007 tot 2016 wat er wordt gedraaid.
daarom zeg ik het toch ook (ik zou graag zien dat....) Ik hoor/lees steeds vaker dat mensen al een beetje classics moe worden, zou dan toch mooi zijn om early hardstyle aan repertoire toe te voegen.. een classics feest afsluiten met keiharde reverse bass kan ook prima ipv raw (zie TNT op defqon)
daarom zeg ik het toch ook (ik zou graag zien dat....) Ik hoor/lees steeds vaker dat mensen al een beetje classics moe worden, zou dan toch mooi zijn om early hardstyle aan repertoire toe te voegen.. een classics feest afsluiten met keiharde reverse bass kan ook prima ipv raw (zie TNT op defqon)
De meeste drooooooomen zijn bedrog Zelfs op feesten waar met "early hardstyle" reclame wordt gemaakt op posters/social media hoor je steeds minder platen uit die tijd. De Qlubtempo stage op Multigroove was hier helaas een voorbeeld van, en zo las ik ook dingen over een feest in Eindhoven, waar werd geadverteerd met early hs en waar men grotendeels 2007> spul draaiden (en dan ook juist de grootste hitjes die je elk feest al hoort)
Een Area 3 (of 4) met Early zou ik fijn vinden. Als afsluiter op een main zou ik het niet verwachten.
Edit: Het is inderdaad wel zo dat veel artiesten zich weigeren aan Early Hardstyle te houden.
Een Area 3 (of 4) met Early zou ik fijn vinden. Als afsluiter op een main zou ik het niet verwachten.
Edit: Het is inderdaad wel zo dat veel artiesten zich weigeren aan Early Hardstyle te houden.
Ik moet persoonlijk ook wel zeggen dat Early Hardstyle echt een uitstervend iets is. Heb al een paar keer op wat feesten met Early geopend en je ziet veel al mensen om zich heen kijken niet wetende wat ze er mee moeten doen met het gevolg dat de mensen gewoon stil blijven staan. Leuk voor de 10 mensen die het helemaal geweldig vinden maar een hele zaal die voor classics komt maak je niet altijd blij hiermee jammer genoeg. Het is echt heel niche geworden.
Als je naar een feest gaat dat zichzelf profileert als early feest, of met een specifieke early stage, dan mag je er toch vanuit gaan dat de bezoekers weten wat er op dat feest / stage gedraaid gaat worden? Als DJ's zich vervolgens niet aan het protolol houden is het toch echt de verantwoordelijkheid van de DJ zelf en mogen ze daar best op aangesproken worden. Hardclassics is bijvoorbeeld een feest waar het vaak best gaat goed, maar soms ook niet