Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Vroeger Was Alles Beter

Price
€49.50 incl. fee
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Shockerz-Events wrote:Daarnaast zijn wij ook van mening dat het inderdaad het vaak hetzelfde is en daarom gaan we iets veranderen aan VWAB maar daar binnenkort meer over.
Meer tijdsperiodes zou ik geen nee tegen zeggen. Maar please, als eerste een andere locatie.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
online now
Broken Balance wrote:
Shockerz-Events wrote:Daarnaast zijn wij ook van mening dat het inderdaad het vaak hetzelfde is en daarom gaan we iets veranderen aan VWAB maar daar binnenkort meer over.
Meer tijdsperiodes zou ik geen nee tegen zeggen. Maar please, als eerste een andere locatie.
Ik zou dan eerder gaan voor thema's of stages met tijdsperiodes zodat ook platen uit 2003-2007 aan bod kunnen komen. Vaak is het toch wel 2010-2012 die vertegenwoordigd word.

Desniettemin, persoonlijk kan ik niet genoeg krijgen van Classics omdat dit een periode is geweest die ik live bijna niet heb mogen meemaken.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 5 hours ago
Ik word er eerlijk gezegd niet warm of koud van. Er staan een aantal leuke namen tussen maar over de locatie ben ik nooit echt te spreken geweest. De hype is er voor mij wel een beetje af, eerlijk gezegd. Meerdere zalen met meerdere periodes en een Origins zou ik direct bij zijn.
Wellicht dat ik nu wel met ADE iets ga doen, de week er voor.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Remi wrote:Ik word er eerlijk gezegd niet warm of koud van. Er staan een aantal leuke namen tussen maar over de locatie ben ik nooit echt te spreken geweest. De hype is er voor mij wel een beetje af, eerlijk gezegd. Meerdere zalen met meerdere periodes en een Origins zou ik direct bij zijn.
Wij zijn het hele weekend aanwezig en gaan sowieso naar STOOR op de zaterdag. Gaan we bij ADE mooi de gezelligheid van dit feest inhalen.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Broken Balance wrote:
Remi wrote:Ik word er eerlijk gezegd niet warm of koud van. Er staan een aantal leuke namen tussen maar over de locatie ben ik nooit echt te spreken geweest. De hype is er voor mij wel een beetje af, eerlijk gezegd. Meerdere zalen met meerdere periodes en een Origins zou ik direct bij zijn.
Wij zijn het hele weekend aanwezig en gaan sowieso naar STOOR op de zaterdag. Gaan we bij ADE mooi de gezelligheid van dit feest inhalen.
Gaaf jongens geniet ervan.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:Gaaf jongens geniet ervan.
Ga ook dan. Hoog tijd dat jij eens mee gaat naar een technofeest.

Als je het niks vindt mag je voortaan altijd een grote bek hebben.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Sorry ik kan helaas niet, verwacht dan ziek te zijn.
Hardtraxxer
121 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Ik moest lachen xd
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 27 days ago
De B-Kant editie of de verboden-eigen-platen-te-draaien editie. :thumbup:
T
Hardtraxxer
174 posts member since 2022
last seen Nov 2022
Alm1ghty wrote:De B-Kant editie of de verboden-eigen-platen-te-draaien editie. :thumbup:
Dan ga ik ook en zoen ik je met tong on stage.
H
Hardtraxxer
478 posts member since 2019
last seen 7 days ago
Ik ben zeer benieuwd! Sla deze editie over maar wellicht de volgende weer :D
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
Alm1ghty wrote:De B-Kant editie of de verboden-eigen-platen-te-draaien editie. :thumbup:
Dat zou wel heel vet zijn
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
Aanwezig met 4 vrienden waarvan er 2 nog nooit bij een classics feest zijn geweest. Dus dat gaat wel bevallen! En dan is een beetje standaard namen niet zo erg.
Artiest
83 posts member since 2013
last seen Nov 2025
Alm1ghty wrote:de verboden-eigen-platen-te-draaien editie. :thumbup:
Doe ik al jaren... xd :innocent:
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 5 hours ago
Inb4 Lunatic-grap.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 15 days ago
Ik zou anders grof geld neer leggen om Your Life Remix en Volumez (Old version) een keer live te horen. :)
Artiest
83 posts member since 2013
last seen Nov 2025
Uberhout wrote:Ik zou anders grof geld neer leggen om Your Life Remix en Volumez (Old version) een keer live te horen. :)
Kom eens met een goed bedrag dan zou ik zeggen! :whistle:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Jones wrote:Kom eens met een goed bedrag dan zou ik zeggen! :whistle:
Vroeger Was Alles Beter (oktober 2022, Autotron Rosmalen)
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Uberhout wrote:Ik zou anders grof geld neer leggen om Your Life Remix en Volumez (Old version) een keer live te horen. :)
Pff dit zou heerlijk zijn zeg :drool:

Is er trouwens meer bekend over de back to back sets? Zag Jones & B-Front en Crypsis en Adaro voorbij komen op Insta. Verder niks meer gezien.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 19 days ago
Maximize wrote:
Pff dit zou heerlijk zijn zeg :drool:

Is er trouwens meer bekend over de back to back sets? Zag Jones & B-Front en Crypsis en Adaro voorbij komen op Insta. Verder niks meer gezien.
Tuneboy en Technoboy
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Jammer dat Adaro niet solo staat, geef die vent een uurtje en je hoort sowieso een buts totaal onverwachte platen.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
online now
Jones wrote:
Kom eens met een goed bedrag dan zou ik zeggen! :whistle:
Mijn geld zit in het kaartje en drankjes waarvan een deel weer naar jou toe gaat geloof ik :P Draaien die zooi en gauw.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Als je hier nou eens een buts onverwachtse back to back sets neerzet, zou zo'n standaard line-up ineens ook al veel interessanter worden. Zeg een B-Front vs Noisecontrollers, Zany vs Frontliner, The Pitcher vs Coone, ik noem maar wat.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Krijg je dan echt wel verrassingen?

Krijg je dan niet gewoon een set met meer hitjes omdat beide artiesten minder tijd hebben om hun eigen spul te draaien? Heb meer het idee dat je met back 2 backs gewoon de zelfde platen krijgt als je bij solo sets ook krijgt maar dan met nog minder niet-standaard platen.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Jones wrote:
Alm1ghty wrote:de verboden-eigen-platen-te-draaien editie. :thumbup:
Doe ik al jaren... xd :innocent:
B-Front & Faistos - Ouwe Gek! (24mix) ;)