Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gated_Piepkick schreef:
Scotty018 schreef:
THArdstyler schreef:
En Resonant Pt. 2 nog voorbij gekomen voor je?


Noop :( Wel netjes uitleg gekregen van Adaro. De artiesten werden op de dag voor het feest uitdrukkelijk gevraagd geen oudere platen te pakken dan 2011 (1 of 2 uitschieters naar 2013/14 kon nog). Hij bewaart m voor een volgend feest

Delt-A heeft zn zin gekregen ;)


Apart, want heb toch best wat platen a 2012-2013 gehoord. Bij meerdere artiesten. En bij sommige wel meer dan 1-2 uitschieters.

Uit mn hoofd zo:

It Must Be (2012)
The Perfect Weapon (2012)
Lost In Paradise (2013)
Times Gettin' Hard (2013)
World Domination (2013)
Dream Planet (2013)
Answers (Adaro Remix) (2013)
Sorrow (2013)
Pandora (2014)

En dan vergeet ik er een boel. Vind het zelf niet echt heel erg, maar pleur dan gewoon Resonant Part 2 erop in plaats van te zeggen dat je geen platen ouder dan 2011 mag draaien terwijl je wel o.a. Answers remix en Sorrow erbij pakt.


Bijzonder dat er uitdrukkelijk gevraagd word niet ouder dan 2011 te draaien op een feest waar het draait om classics :P bedoelen jullie niet jonger dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goud momentje was ook het inmixen van The Record Breaking bij Answers (Adaro Remix) en de reactie van Adaro daarop richting Crypsis. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 20:11 
 
Artiest

Gated_Piepkick schreef:
Scotty018 schreef:
THArdstyler schreef:
En Resonant Pt. 2 nog voorbij gekomen voor je?


Apart, want heb toch best wat platen a 2012-2013 gehoord. Bij meerdere artiesten. En bij sommige wel meer dan

En dan vergeet ik er een boel. Vind het zelf niet echt heel erg, maar pleur dan gewoon Resonant Part 2 erop in plaats van te zeggen dat je geen platen ouder dan 2011 mag draaien terwijl je wel o.a. Answers remix en Sorrow erbij pakt.


Hij typt 2011 maar bedoelt 2012 ofc.
En ikzelf had de briefing niet goed doorgelezen tot n dag van tevoren , vandaar dat ik beloofd had resonant te draaien.
Heb echt met tm 2012 rekening gehouden, in de filedatums (releasedatums weet ik niet) , op enkele uitzonderingen 2013 na.
Komen genoeg (raw)classics feesten aan waar jaren verderliggen en daar ga ik zeker resonant pt 2 draaien want ik vind m supervet
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pas maar op Adaro, de hardtraxx classics politie stapt nu in de wagen, als je sirenes hoort zou ik 'm peren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 21:22 
 
Hardtraxxer

@Adaro

Ah haha, ik snap 'm.

Had zelf alleen graag Resonant 2 ook gehoord :P jouw set met Crypsis was samen met B-Front en Jones & TNT de beste van de dag imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 21:54 
 
Hardtraxx Veteran

Topfeest, in zo'n beetje alle opzichten een stuk beter dan vorig jaar. Your Life Remix eindelijk weer eens live gehoord, ik kan vredig sterven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 22:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In veel opzichten was deze editie beter dan vorig jaar. Veel beter geluid en een veel mooier uitgewerkte stage met veel LED schermen waarin het thema goed werd doorgevoerd. De sets die er voor mij uitsprongen waren Zany (draaide alleen te vroeg op de dag en daarnaast was het geluid toen nog niet al te best), Coone (begon leuk, werd later in de set wel minder), AVIO Live (mega dik dat ze later op de avond mochten draaien), TNT en Wildstylez (leukste set qua plaatkeuze en sfeer imo). Grootste tegenvaller was voor mij toch wel Jones & B-Front. Normaal erg fan van B-Front classics, maar is het nou nodig om elke keer Mysterias, Magic en ik geloof Undiscovered erbij te pakken? Snap gerust dat het zijn grote hits zijn en wellicht ook zijn lievelingsplaten zijn om te draaien, maar met zo'n discografie verwacht ik ook wel een keer wat andere platen te horen. Enige grote pluspunt aan de set was toch wel dat ik Your Life remix eindelijk live heb gehoord! :loving: Dat was wel hét feestmoment van VWAB voor mij. Ook nog pluspunten voor Adaro voor het draaien van Mistress en Psycho. Geef die man volgende keer aub een soloset!

De hitte binnen was soms echt niet te harden. Je hoefde niet eens echt te bewegen of het zweet brak je aan alle kanten uit. Ze deden er wel alles aan om het binnen te laten afkoelen, maar 'helaas' was het buiten ook niet bepaald koud en ook nog is enorm vochtig.

Volgend jaar nog maar is zien of ik weer naar VWAB ga. Door het gebrek aan variatie op de line-up hoor je toch vaak dezelfde nummers en de b2b setjes van 1 uur (veel te kort!) helpen ook niet echt mee om een vergeten/verrassende classic te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Pas maar op Adaro, de hardtraxx classics politie stapt nu in de wagen, als je sirenes hoort zou ik 'm peren!


Sukkeltje
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 09:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vooral ontzettend gezellig feestje gehad, heb hem ook beter beleefd dan de editie van vorig jaar. TNT was voor mij de meest sfeervolle set. Ook het geluid was nu echt prima. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Rickzel schreef:
Pas maar op Adaro, de hardtraxx classics politie stapt nu in de wagen, als je sirenes hoort zou ik 'm peren!


Sukkeltje


Daar zul je hem hebben, de hoofdcommissaris van de classics politie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 16:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Enige grote pluspunt aan de set was toch wel dat ik Your Life remix eindelijk live heb gehoord! :loving: .


Poh ja wat een plaat... Vorig jaar draaide hij hem ook al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2022 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

VWAB keert begin 2023 terug met een speciale extra missie. Meer informatie volgt maandag 21 november. Dit mag je niet missen!

Bron: FB

Hopen op een Origins... :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2022 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

O R I G I N S
R
I
G
I
N
S
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2022 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2022 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
O R I G I N S
R
I
G
I
N
S

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2022 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Hopen op een Origins... :yay:


Maak je geen illusies :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2022 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb gehoord headhunterz special
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2022 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Scotty018 schreef:
Hopen op een Origins... :yay:


Maak je geen illusies :P

Toch altijd een zware tegenvaller als jij ons weer met beide benen op de grond zet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2022 12:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
heb gehoord headhunterz special


Heb ik ook vernomen uit eerste hand.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten