Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
We willen dus een een meer niche lineup maar roepen tegelijkertijd dat de zaal groter moet wat inhoudt dat nog meer (grote/dezelfde) artiesten moeten worden geboekt die al moeilijker zijn om te boeken.


Maar als je naar een andere locatie gaat wil dat niet zeggen dat de main groter moet. Je kan ook 10.000 bezoekers verdelen over 4 kleinere zaaltjes in plaats van ze allemaal in 1 zaal zetten zoals nu gebeurt. In de Brabanthallen kan je kiezen uit 12 zalen, dan hoef je niet direct te proberen de 4 grootste te vullen. Bij Genesis waren er ook 3 zalen, en dat werkte ook prima toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Scotty018 schreef:
We willen dus een een meer niche lineup maar roepen tegelijkertijd dat de zaal groter moet wat inhoudt dat nog meer (grote/dezelfde) artiesten moeten worden geboekt die al moeilijker zijn om te boeken.


Maar als je naar een andere locatie gaat wil dat niet zeggen dat de main groter moet. Je kan ook 10.000 bezoekers verdelen over 4 kleinere zaaltjes in plaats van ze allemaal in 1 zaal zetten zoals nu gebeurt. In de Brabanthallen kan je kiezen uit 12 zalen, dan hoef je niet direct te proberen de 4 grootste te vullen. Bij Genesis waren er ook 3 zalen, en dat werkte ook prima toch?

Dat was echt goud!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 21:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Dan blijft de volgende vraag staan: Leuk voor een eerste editie zo’n breed spectrum waar alles en iedereen op classicgebied staat, prima voor de organisatie als zoiets elke keer uitverkoopt maar volgens mij wordt het dan helemaal moeilijk om orgineel te blijven in een 2e,3e,4e editie toch?


Dan zijn we ook weer jaren verder en dan komt er wel weer een nieuwe periode aan bod of een nieuwe vraag. Wellicht breiden ze dan weer uit.

Als je je nu al drukt maakt over editie 2027 die mogelijk niet helemaal uitverkoopt en daardoor niet gaat uitbreiden moet je geen ondernemer worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Waarom zou je in hemelsnaam groter gaan als je nu al een probleem hebt om een originele lineup neer te zetten die de Autotron kan uitverkopen!? >.< Dat is dan toch niet logisch?

Zou juist iets kleiner gaan (terug naar de maaspoort?). Minder kosten, minder groter namen nodig om de locatie uit te verkopen dus meer flexibiliteit in het boeken van originele acts.

Leuk voor 1x de brabanthallen, maar wat zet je dan de editie daarna op de lineup?


Je zegt het alsof ze probeerden een originele line up neer te zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
maar volgens mij wordt het dan helemaal moeilijk om origineel te blijven in een 2e,3e,4e editie toch?



Kuch
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt 0 hype dus wellicht last minute goedkoop een kaartje scoren maar voor nu laat ik 'm passeren. Jammer, want tot nu toe alles geweest van VWAB / Origins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Echt 0 hype dus wellicht last minute goedkoop een kaartje scoren maar voor nu laat ik 'm passeren. Jammer, want tot nu toe alles geweest van VWAB / Origins.

Hier idem dito. Kijken of er dan tickets staan op ticketswap voor een zacht prijsje. Vorig jaar ook gedaan en alleen naar VWAB gegaan. Ik moet zeggen dat het mij uitstekend beviel om alleen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Echt 0 hype dus wellicht last minute goedkoop een kaartje scoren maar voor nu laat ik 'm passeren. Jammer, want tot nu toe alles geweest van VWAB / Origins.


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Remi schreef:
Echt 0 hype dus wellicht last minute goedkoop een kaartje scoren maar voor nu laat ik 'm passeren. Jammer, want tot nu toe alles geweest van VWAB / Origins.


+1

Gaat nog gezellig worden op Ticketswap dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Grim schreef:
Remi schreef:
Echt 0 hype dus wellicht last minute goedkoop een kaartje scoren maar voor nu laat ik 'm passeren. Jammer, want tot nu toe alles geweest van VWAB / Origins.


+1

Gaat nog gezellig worden op Ticketswap dan.


Om een of andere reden staat bij feesten van Shockerz de dagen voor het feest Ticketswap ineens helemaal vol met kaarten voor een stuk goedkoper. Nu dit zo snel is uitverkocht verwacht ik eigenlijk niet anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 11:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Genesis

:loving: :$

Hoop dat een dergelijk concept ooit weer terugkomt. Liefst ook in Klokgebouw. Magnifiek.
De Tijdmachine editie van 2016 in Klokgebouw had diezelfde opzet en dat was ook heel dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 13:40 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Om een of andere reden staat bij feesten van Shockerz de dagen voor het feest Ticketswap ineens helemaal vol met kaarten voor een stuk goedkoper. Nu dit zo snel is uitverkocht verwacht ik eigenlijk niet anders.


Valt mij ook altijd op ja. Dus neem de term 'uitverkocht' van deze organisatie ook niet zo nauw.
Zijn altijd wel aan tickets te komen op 1 of andere manier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
neem de term 'uitverkocht' van deze organisatie ook niet zo nauw.


Wat is je theorie, dat ze stiekem niet uitverkocht zijn maar het alleen onmogelijk maken om via hun officiele kanalen tickets te halen? Of wat bedoel je >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 14:08 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
HardDB schreef:
neem de term 'uitverkocht' van deze organisatie ook niet zo nauw.


Wat is je theorie, dat ze stiekem niet uitverkocht zijn maar het alleen onmogelijk maken om via hun officiele kanalen tickets te halen? Of wat bedoel je >.<


Slechte woordkeuze inderdaad :P . Snap dat uitverkocht ook uitverkocht is vanuit de organisatie.
Maar precies wat mijn voorganger zegt, valt altijd op dat er enorm veel vrij komt dagen voor de events....dus persoonlijk neem ik de term uitverkocht niet zo nauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Vroeger Was Alles Beter 2022 line-up
Adaro
AVIO LIVE
B-Front
Coone
Crypsis
Davide Sonar LIVE
Frontliner
Isaac
Jones
Josh & Wesz LIVE
Noisecontrollers
Technoboy & Tuneboy
The Pitcher
Wildstylez
Zany
Host: Villain

Line up bevalt me wel. ^^ Wel weer zin in om hier heen te gaan. Vorig jaar over moeten slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
David_ schreef:
Genesis

:loving: :$

Hoop dat een dergelijk concept ooit weer terugkomt. Liefst ook in Klokgebouw. Magnifiek.

Eens. Was echt heel goed. Early hardstyle zaal waar ook echt early gedraaid werd + degelijk geluid in eigenlijk alle zalen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
ErikZ schreef:
Vroeger Was Alles Beter 2022 line-up
Adaro
AVIO LIVE
B-Front
Coone
Crypsis
Davide Sonar LIVE
Frontliner
Isaac
Jones
Josh & Wesz LIVE
Noisecontrollers
Technoboy & Tuneboy
The Pitcher
Wildstylez
Zany
Host: Villain

Line up bevalt me wel. ^^ Wel weer zin in om hier heen te gaan. Vorig jaar over moeten slaan.

Mij ook, even kijken hoe dat na de geboorte van mijn zoon gaat. Heb iig een kaartje dus als de goden het toelaten ben ik er bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Mij ook, even kijken hoe dat na de geboorte van mijn zoon gaat. Heb iig een kaartje dus als de goden het toelaten ben ik er bij

Rond die datum moet het gebeuren? Vorig jaar is onze zoon geboren op de dag van VWAB haha dus ben blij dat ze nu wat later in oktober VWAB doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Nuracore schreef:
Mij ook, even kijken hoe dat na de geboorte van mijn zoon gaat. Heb iig een kaartje dus als de goden het toelaten ben ik er bij

Rond die datum moet het gebeuren? Vorig jaar is onze zoon geboren op de dag van VWAB haha dus ben blij dat ze nu wat later in oktober VWAB doen.


Rond eind augustus begin september zou het moeten gebeuren. Maar vind het nog een beetje spannend om na 1 á twee maanden gelijk wat te plannen. Heb geen idee of de behoefte er is en of het moment het ook toelaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, ja begrijpelijk hoor. Die van ons is met keizersnede ter wereld gekomen en dan duurt het herstel ook langer. Dus ben na die tijd best nog wel veel gewoon thuis geweest, op werken na.

Had vrij snel na de geboorte een meerdaagse beurs. Ik sliep wel thuis maar vond dat echt geen pretje wetende dat mijn vrouw thuis met moeite dingen kon doen door het herstel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2022 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje weer verkocht. Wordt anders een beetje te gek met het aantal feesten deze periode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 23:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Kaartje weer verkocht. Wordt anders een beetje te gek met het aantal feesten deze periode.




hi guys, where can find tickets in secondary market? ticketone, viagogo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 23:49 
 
Hardtraxx Addict

gianawana schreef:
Svbtwee schreef:
Kaartje weer verkocht. Wordt anders een beetje te gek met het aantal feesten deze periode.




hi guys, where can find tickets in secondary market? ticketone, viagogo?

Hell no and hell no

Only use TicketSwap to be Shure tickets are 100% real
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2022 11:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja niet via andere kanalen kopen anders wordt miwer Bose
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2022 11:47 
 
Hardtraxx Addict

Pannenkoek schreef:
Ja niet via andere kanalen kopen anders wordt miwer Bose

Mag wel maar de kans op oplichting is groot
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten