Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 20:10 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Zo is er altijd wel een thema te bedenken om een generieke lineup te verantwoorden natuurlijk.

Legends/Geheim agenten/superhelden/piraten

Zou een last minute beslissing zijn, weet 100% zeker dat ik me grandioos zou vermaken.

Eén keer per jaar een classics feest houdt het ook leuk, en de Maassilo is ook gewoon een top locatie natuurlijk!


Maassilo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

Had graag een Neilio gezien. Davide Sonar heeft toch al paar keer op VWAB gestaan. Maar nog niemand gehoord die er lichtelijk enthousiast van werd. Ik kijk tegen die tijd wel of ik ga. Vorig jaar goedkoop kaartje kunnen scoren via ticketswap. De prijzen van alles stijgen de pan uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Had graag een Neilio gezien. Davide Sonar heeft toch al paar keer op VWAB gestaan. Maar nog niemand gehoord die er lichtelijk enthousiast van werd. Ik kijk tegen die tijd wel of ik ga. Vorig jaar goedkoop kaartje kunnen scoren via ticketswap. De prijzen van alles stijgen de pan uit.


Die man heeft 1 hitje gescoord in een tijd dat de hardstyle zwaar kut was. Sorry hoor, Neilio is geen classic superheld, maar dat is mijn bescheiden mening :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 22:05 
 
Hardtraxxer

Neilio baas. Heeft wel meerdere hitjes gehad toch? The Vision zou ik ook graag zien of Bioweapon, Toneshifterz ofzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 07:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neilio was idd niet super groot, maar was voor mij ook wel één van de helden in die tijd.

En tuurlijk moet je geen lineup vullen met zulke namen. Maar doe is gek en zet Neilio vs The Vision neer. Gewoon puur om een kleine hint van verfrissing te tonen.

Een nieuwe locatie waarin misschien hetzelfde bezoekersaantal komt maar met een klein 2e zaaltje er bij voor wat originele namen zou dit feest denk ik een positieve boost geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 08:57 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Neilio was idd niet super groot, maar was voor mij ook wel één van de helden in die tijd.

En tuurlijk moet je geen lineup vullen met zulke namen. Maar doe is gek en zet Neilio vs The Vision neer. Gewoon puur om een kleine hint van verfrissing te tonen.

Een nieuwe locatie waarin misschien hetzelfde bezoekersaantal komt maar met een klein 2e zaaltje er bij voor wat originele namen zou dit feest denk ik een positieve boost geven.

Ik ben. "bang" dat we met een 2e zaal dan RAW classics krijgen.
Maar het zou super zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Ik ben. "bang" dat we met een 2e zaal dan RAW classics krijgen.

O R I G I N S.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Ik ben. "bang" dat we met een 2e zaal dan RAW classics krijgen.
Maar het zou super zijn


Raw in een kleine 2e zaal is natuurlijk waanzin, die puilt de hele dag uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 10:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het geeft maar aan wat voor 'periode' het was tussen 2011-2015, waarin de classic hardstyle definitief was doodgebloed, en iedereen krampachtig iets nieuws probeerde te doen. Mijn inziens niet perse hoogstandjes. Uitzonderingen daargelaten.
Alles daarna is zo niet naar mijn smaak veranderd, hoewel er nog altijd pareltjes tussen zitten, is dit wel een zeldzaamheid.

Ik bedoel, welke track van pak em beet, 2017 tot nu, is nog een classic te noemen over 10 jaar? Die hele lading is weg.
ALS er dan een track in aanmerking komt, is het nog steeds van diezelfde artiesten als wie de golden era hebben 'gemaakt'.

Classic Hardstyle staat voor een bepaalde tijd, 2006-2011 en met dit soort feesten moeten ze niet gaan lopen kloten met verschuiven van tijdperk. Dan liever een 'eigen' versie ernaast oid, of een aparte zaal. laat het in hemelsnaam wegblijven uit de echte classic tijd.

Er moest toch persé een scheiding komen toen, dus laat het dan ook gescheiden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 10:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Ik bedoel, welke track van pak em beet, 2017 tot nu, is nog een classic te noemen over 10 jaar?


Ze allemaal, dat is de definitie van een classic. Dat het een oudere plaat is, voor wie het wel of niet aanslaat is geen indicator dat iets een classic is. Dan zou het een heel subjectief genre worden waar niemand gelijk in zou hebben.

Dat jij er niet mee bent opgegroeid in het genre betekent niet dat iemand die in de laatste 5 jaar in hardstyle is gestapt over 10 jaar niet kan zeggen dat zijn beginjaren allemaal classics waren.

Classics is een brede tijdsindicatie voor muziek, niet een genre.

En als we even vanaf 2017 pakken, een kleine greep.

D-Block & S-Te-Fan & Sub Zero Project - The Clock
Jay Reeve - The Blackbird
KELTEK - Dark Sun
Wildstylez - Children Of The Sun
Headhunterz & Sub Zero Project - This Is Our Church
D-Block & S-Te-Fan - Ghost Stories
Phuture Noize & B-Front - The Solution/The Paradox
Phuture Noize - The Temple
Sub Zero Project - The Project
Frequencerz & Bass Chaserz - Renegades
Noisecontrollers - Spirit Of Hardstyle
D-Block & S-te-Fan & DJ Isaac - World Renowned
D-Sturb - Ancient
Radical Redemption - Brutal 9.0
Alles van The Gang periode
Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love (Wildstylez Remix)
MYST - Before You Go
B-Front & Adrenalize - Elektronic Symphony/Above Heaven
Rejecta - Followed
Act Of Rage & D-Sturb - Let The Games Begin
Adaro & Vertile - Walk With Me
Devin Wild - ACID
Rebelion & Micah Martin - The Edge
Headhunterz & JDX - Transcendence
Ecstatic - Everybody Knows It
Kies maar een willekeurige B-Freqz plaat.

En zo kan je nog tig platen noemen die je zeker over 10 jaar in setjes gaat horen op feesten die de periode 2010 - 2020 beslaan. Daar kan je donder op zeggen. En dat zullen dan evengoed classics zijn. Hoe langer een genre bestaat, hoe meer classics je krijgt.

Classic Rock is ook niet een ding wat alles van 1950 tot 2000 beslaat, maar het wordt wel als aanduiding gebruikt omdat het ouder spul is. Zo moeilijk is het niet om een feest te organiseren met meerdere areas en meerdere tijdsindicaties.

Als ze setjes gaan toestaan van alles van 2006 tot 2017 dan gaat dat niks worden omdat die sounds gewoon te ver uit elkaar liggen. Dan krijg je het een of het ander. Dus het is gewoon aan organisatoren om dat in goede banen te leiden. Want feesten voor de 2012 - 2018 periode zijn zeker oren naar, waaronder ook hier. Je moet niet vergeten dat de eerste classics feesten al in 2013 begonnen. Toen was het gros wat ze draaiden ook nog maar 5 jaar oud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
verhaal


Je vergeet dat er een hele generatie voor het eerst naar feesten ging in 2017, die hebben die extreem nostalgische lading gegeven aan bijvoorbeled de platen die BB noemt. Wij hebben die nostalgie met een andere periode.

En onderaan de streep zou de groep die 2006/2012 voor het eerst ging steeds kleiner worden. Dus ze moeten wel.

Alles tot in den treure maar in aparte hokjes/tijdpertiodes gooien maakt het voor de DJ ook alleen maar ingewikkelder en kutter, straks heeft crypsis de ene dag een 2005/2010 set en de andere keer een 2009/2016 set. Dan heb ik liever gewoon een 'classics' set met wat uitschieters naar wat later tijdstip (de oude MInus Militia platen die Crypsis er bijv af en toe bij pakt, oude Radical platen uit z'n begin periode). Dat zorgt voor meer verfrissing en vrijheid voor de dj.

Dat is anders toch niet te doen, en maakt het voor dj's die nog niet al te vaak een classics set gedaan hebben ook alleen maar minder interessant om het wél een keer te doen (Phuture Noize/Atmozfears bijv.) denk dat die er eerder voor te porren zijn als ze niet zo strak aan een bepaalde periode zitten en gewoon platen uitzoeken die in hun ogen passen bij het feest.

Je ontkomt er niet aan om elk jaar/twee jaar gewoon een jaartje op te schuiven omdat er gewoon een hele grote groep is die wél helemaal leip wordt als hij weer een keer Release van Atmozfears of Solar weer eens hoort ofzo.

Het is ook niet persé wat ik met VWAB of Tijdmachine associeer, maar je moet het ook niet onnodig ingewikkeld maken met al die hokjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het klopt natuurlijk wat jullie zeggen, echter zijn er toch wat 'mitsen en maren', want wij NL'ers zijn juist een ster in hokjes.

Hoe vaak wordt een dj op een classic stage niet helemaal afgebrand omdat ie het in zijn hoofd haalde om een plaat uit 2012 of later te draaien. Of dat een bepaalde naam al op voorhand al wordt afgebrand 'hij zal zich wel weer niet aan het concept houden'. Dit zegt eigenlijk al voldoende

Als je een ticket koopt voor een classic feest, heb je daar bepaalde verwachtingen bij qua sound die je te horen krijgt. Als het om early gaat is het tot 2006, als het om classics gaat tot 2011. Dan vrees ik toch dat er een nieuw hokje voor moet komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 12:06 
 
Hardtraxxer

Enorm fijne line up! Alleen de locatie is echt een dikke -
Ben er nu een aantal keer geweest en het geluid is gewoon ruk. Kan waarschijnlijk niemand iets aan doen maar beseft wel enorm mijn partymode.
Wordt een lastminute keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Neilio was idd niet super groot, maar was voor mij ook wel één van de helden in die tijd.

En tuurlijk moet je geen lineup vullen met zulke namen. Maar doe is gek en zet Neilio vs The Vision neer. Gewoon puur om een kleine hint van verfrissing te tonen.

Een nieuwe locatie waarin misschien hetzelfde bezoekersaantal komt maar met een klein 2e zaaltje er bij voor wat originele namen zou dit feest denk ik een positieve boost geven.

Precies wat onze Rikkert zegt. Deze namen kennen we inmiddels al wel op classic feestjes. De lineup is zeker niet verkeerd. Maar een Neilio, The vision, Da Tweekaz, Wasted Penguinz, Adrenalize zijn namen die in dat tijdperk ook al prima meedraaide. De een meer dan de ander natuurlijk. Maar door overkill aan classics zijn juist verfrissende naam er doorheen ook fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Precies wat onze Rikkert zegt..

Laten we één ding even heel duidelijk hebben...

Pipa schreef:
Da Tweekaz

Ik heb dit nooit genoemd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Pipa schreef:
Precies wat onze Rikkert zegt..

Laten we één ding even heel duidelijk hebben...

Pipa schreef:
Da Tweekaz

Ik heb dit nooit genoemd

Haha ik heb het voornamelijk over verfrissende namen. Da Tweekaz mogen van mij wel keertje op een classic feestje draaien. Voodoo, Nothingness, Chew Bubblegum, Examination of Time, Bomba, Break the Spell. Hebben lekkere platen gemaakt voor 2013
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 15:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Vroeger Was Alles Beter 2022 line-up
Adaro
AVIO LIVE
B-Front
Coone
Crypsis
Davide Sonar LIVE
Frontliner
Isaac
Jones
Josh & Wesz LIVE
Noisecontrollers
Technoboy & Tuneboy
The Pitcher
Wildstylez
Zany
Host: Villain


Vind het een veel betere lin up dan vorige keer! Helaas van davide sonar, die haalde vorig jaar echt de hele drive en sfeer eruit naar mijn mening!

Adaro er weer op, altijd feest en draait altijd hee verrassend! Daarnaast Coone erg leuk en kan zijn oude werk altijd erg waarderen!
Noisecontrollers erg dik! Vooral zin in Attack Again weer eens horen!
Ook echt zin in Crypsis! Hopelijk draait hij ergens aan het einde gooit hij een beetje de beuk erin! :)

Nu al zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Had graag een Neilio gezien. Davide Sonar heeft toch al paar keer op VWAB gestaan. Maar nog niemand gehoord die er lichtelijk enthousiast van werd. Ik kijk tegen die tijd wel of ik ga. Vorig jaar goedkoop kaartje kunnen scoren via ticketswap. De prijzen van alles stijgen de pan uit.


Oewh Neilio, zo dat zou echt top zijn! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2022 13:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Het klopt natuurlijk wat jullie zeggen, echter zijn er toch wat 'mitsen en maren', want wij NL'ers zijn juist een ster in hokjes.

Hoe vaak wordt een dj op een classic stage niet helemaal afgebrand omdat ie het in zijn hoofd haalde om een plaat uit 2012 of later te draaien. Of dat een bepaalde naam al op voorhand al wordt afgebrand 'hij zal zich wel weer niet aan het concept houden'. Dit zegt eigenlijk al voldoende

Als je een ticket koopt voor een classic feest, heb je daar bepaalde verwachtingen bij qua sound die je te horen krijgt. Als het om early gaat is het tot 2006, als het om classics gaat tot 2011. Dan vrees ik toch dat er een nieuw hokje voor moet komen.


Nee, dat is niet wij NL'ers, dat is wij autisten op een forum of een andere vorm van social media.

De laatste 3 classics feesten waar ik ben geweest zie je het gros van de mensen gewoon feesten, maakt niet uit of dat het een plaat van 2007 of 2013 is. The Prophet op de vorige VWAB die gooide allemaal nieuwe platen en onnodige hitjes er in, en het publiek ging los.

Ondanks dat ik het niks vind, is het gewoon zwaar onjuist dat dit iets is wat wij als land of wat uberhaupt meer dan 5% van het publiek ook vindt. Je kan het niks vinden, maar je bent in de extreme minderheid gezien veel mensen voor de algehele muziek en het feest zelf komen.

Dat maakt VWAB ook nog leuk om heen te gaan, het is feest, en niet een fijnproeversbeurs. Want van al het andere hoeven ze het niet te hebben.

Dat nieuwe hokje zal er ook vast wel komen. Dat is gewoon normaal wanneer muziek evolueert, zie 70's, 80's en 90's feesten. Zolang er genoeg vraag naar is, zal het komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2022 13:17 
 
Hardtraxxer

Ik zou persoonlijk gezien het jaar 2017 buiten beschouwing laten voor een nieuw ‘classics/klassiekers’ concept. De platen die Dennis opnoemt staan nog vers in m’n geheugen gegrift. Bij de nieuwere soort classics moet ik denken aan:

DBSTF - Higher, louder, worlds collide, built this city, x gonna give it to ya
B-Front - Lost, Dark Moon, Blackness, Witch, W.A.R. Etc.
Noisecontrollers - all around the world album, Solar
Minus militia
B-Freqz
Warface Art of War album
E-Force
Bass modulators - Oxygen, Bounce & Break, Dragonblood
Brennan Heart - 2012-2015 periode
Wildstylez - Back to History
Phuture Noize - Worlds beyond, shallow waters, the one lie, existence through sound ep, Phuture propaganda album

De platen hierboven uit 2015/2016 geven mij een stuk ouder gevoel dan de platen uit 2017. Uiteindelijk zullen er toch altijd wel uitschieters zijn naar 2017 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2022 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
De laatste 3 classics feesten waar ik ben geweest zie je het gros van de mensen gewoon feesten, maakt niet uit of dat het een plaat van 2007 of 2013 is. The Prophet op de vorige VWAB die gooide allemaal nieuwe platen en onnodige hitjes er in, en het publiek ging los.

Ondanks dat ik het niks vind, is het gewoon zwaar onjuist dat dit iets is wat wij als land of wat uberhaupt meer dan 5% van het publiek ook vindt. Je kan het niks vinden, maar je bent in de extreme minderheid gezien veel mensen voor de algehele muziek en het feest zelf komen.

.


Ook echt, tijdens xQlusive van PN praatte ik met iemand die beweerde dat hij PN niet kende en alleen meeging omdat ie zin had in wat anders dan techno. Nou klinkt het als een troll maar hij kwam verdomde serieus over :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2022 08:16 
 
Organisator
Avatar gebruiker

We hebben voor deze laatste editie in Autotron bewust gekozen om met dit thema deze line up te boeken. Nog 1 keer zoveel mogelijk helden van toen bij elkaar die ook inderdaad wat hier terecht wordt gezegd een locatie kunnen doen uitverkopen. En dat is nodig om de hal vol te krijgen om het ook voor ons rendabel te houden, ook aan onze kant vliegen prijzen op alle fronten door het dak. Daarnaast wordt het ook steeds moeilijker om hardstyle artiesten te boeken die een classic set willen draaien. Bijvoorbeeld een DBSTF die hooguit 1 a 2 boekingen pakken en zelfs in de toekomst er misschien 1 te doen per jaar. Daarnaast zijn wij ook van mening dat het inderdaad het vaak hetzelfde is en daarom gaan we iets veranderen aan VWAB maar daar binnenkort meer over.

Met al 3000 verkochte tickets in de pre sale en inmiddels meer dan 7000 inschrijvingen om als eerste de ticketlink te ontvangen denken we dat het morgen snel zal gaan en dat bewijst dan toch dat we voor veel mensen wel een mooi event neer hebben en gaan zetten.

Hopelijk tot 29 oktober (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2022 10:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zal wel een beetje laat zijn.
Maar hoe zit dat met die kaartverkoop? Die start maandag 25 juli..?
Heb me zojuist wel geregistreerd, maar ontvang niet echt een email.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2022 10:42 
 
Hardtraxx Addict

Shockerz-Events schreef:
We hebben voor deze laatste editie in Autotron bewust gekozen om met dit thema deze line up te boeken. Nog 1 keer zoveel mogelijk helden van toen bij elkaar die ook inderdaad wat hier terecht wordt gezegd een locatie kunnen doen uitverkopen. En dat is nodig om de hal vol te krijgen om het ook voor ons rendabel te houden, ook aan onze kant vliegen prijzen op alle fronten door het dak. Daarnaast wordt het ook steeds moeilijker om hardstyle artiesten te boeken die een classic set willen draaien. Bijvoorbeeld een DBSTF die hooguit 1 a 2 boekingen pakken en zelfs in de toekomst er misschien 1 te doen per jaar. Daarnaast zijn wij ook van mening dat het inderdaad het vaak hetzelfde is en daarom gaan we iets veranderen aan VWAB maar daar binnenkort meer over.

Met al 3000 verkochte tickets in de pre sale en inmiddels meer dan 7000 inschrijvingen om als eerste de ticketlink te ontvangen denken we dat het morgen snel zal gaan en dat bewijst dan toch dat we voor veel mensen wel een mooi event neer hebben en gaan zetten.

Hopelijk tot 29 oktober (L)

Zo lang we het maar wel met die jaren houden aub.
Want na 2011 was het vroeger niet beter meer :P

Kwamen er trouwens nog sets online van vorig jaar(en van resonat)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2022 11:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wildstylez, Noisecontrollers en Frontliner draaien eigenlijk heel weinig op classic area’s de laatste jaren en rest van de line-up zou ik me ook wel op vermaken dus dit feest is wel een optie geworden. Alleen jammer van de Autotron. Het schommelende geluid en de lange wachttijden bij de wc’s heeft me de vorige editie wel echt gestoord.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten