Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 17:30 

Organisator

Feest: Vroeger Was Alles Beter - Heroes of Classics
Datum: oktober 2022
Tijd: 14.00 - 01.00
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://www.vwab.nl
Prijs: €49.50 incl. fee

Line-up:
Wildstylez

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 17:46 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop op een Frontliner superheld met bizar lange armen zoals die van Fantastic 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 11:03 

Kraak... Piep...

Gaat er echt aan liggen wat de resterende line-up is en hoe veel bekenden hier heen gaan. Wildstylez met een lange set is al een zeer goed begin.

Maar de Autotron en zijn faciliteiten zijn dusdanig matig dat er wel iets enorm goeds tegenover moet staan om een bezoek aan dit waard te maken.

Aan het feest zal het niet liggen, en de Maaspoort zal te klein zijn maar ik hoop dat Shockerz toch gaat kijken naar een andere locatie voor in de toekomst met betere faciliteiten en geluid. Want qua concepten, marketing, communicatie en line-ups slaan jullie bijna altijd wel raak.

Snap dat Hardtraxx de klaagmuur van dit genre is, maar ik heb van meerdere mensen op het feest en in de bus terug ook gehoord dat ze niet te spreken waren over de locatie maar dat heeft feest top was puur door de muziek die gedraaid is, gezelligheid en sfeer (en voor veel het eerste classics/hardstyle feest sinds de lockdown). Als dat een keer gaat tegenvallen dan hou je ook niet veel meer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 11:16 

Hardtraxx Veteran

Amen @Broken Balance
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 18:00 

Hardtraxx Veteran

Zou het supervet vinden mocht VWAB het lukken Showtek eens te strikken voor een echte set van minimaal een uur
:$
3 jaar geleden kon het wel in Australië :cry:

Ik zou er zo 10 euro extra voor neerleggen. Come on Shockerz please probeer ze te krijgennnn :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 18:11 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Zou het supervet vinden mocht VWAB het lukken Showtek eens te strikken voor een echte set van minimaal een uur :$

Dan koop ik zelfs twee kaartjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 23:18 

Organisator

Nu jullie er toch over beginnen, welke ‘Heroes’ zouden jullie graag willen zien tijdens de volgende editie van VWAB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 23:21 

Hardtraxx Addict

Shockerz-Events schreef:
Nu jullie er toch over beginnen, welke ‘Heroes’ zouden jullie graag willen zien tijdens de volgende editie van VWAB?

Zatox, maar hem dan wel laten tekenen dat hij niks nieuwers dan 2010 draait! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 23:33 

Kraak... Piep...

Gezien de standaard namen zoals D-Block & S-Te-Fan e.d. vaak toch wel komen (logisch) maar even wat meer dingen die onwaarschijnlijker zijn en er vanuit gaande dat jullie geen Origins organiseren.

The R3bels
Activator een smak geld geven om alsnog een hardstyle set te draaien
TNT als Hardstyle Masterz/Dark Oscillators en doe ze een schokband op met een timer van 3 minuten die zich reset als de volgende plaat ingemixt is.
Southstylers
Showtek
Thera & Geck-O die gewoon lekker hun ding doen (hoeft niet eens per sé Theracords)
Zatox + wat Qz. zegt
Bioweapon + wat Qz. zegt + alleen eigen platen
Dutch Master (geen Slim Shore platen dus)
Coone
Radical Redemption
The Beholder
Max Enforcer
Jack Of Sound

En pllllsssssssssssss organiseer de 2e zaal met early hardstyle :cry: . Dat kunnen ook langere sets zijn van 2 uur dus het hoeft geen vol programma te zijn. Het haalde het tempo er wat uit toen bij The Prophet maar men ging wel lekker op de platen zelf van wat ik zag.

Oh ja, tegen een laatste halfuurtje millenium zou ik geen nee zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 23:34 

Hardtraxx Veteran

Zeker een optie na een vette editie afgelopen zaterdag. Misschien ben ik snel tevreden maar sfeer is voor mij bepalender dan de rest/de eventuele minpunten.

Meeste artiestverzoeken die ik zou doen zijn al gezegd maar om er dan toch nog een te noemen (geen idee of die te strikken is, aangezien hij allang niet meer actief is), maar Ivan Carsten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 00:06 

Hardtraxxer

Shockerz-Events schreef:

Als ik aan 'Heroes' denk dan denk ik zelf aan de wat grotere namen als DBSTF, TNT, Zatox, Frontliner, Noisecontrollers, Coone, Brennan Heart & Showtek.

Wel een groot risico op een hitjesparade met die lijst, dus eventueel aanvullen met wat minder voor de hand liggende namen die eerder genoemd zijn. Thera & Geck-O als afsluiter zou wel heerlijk zijn, hun set op Reminder 2019 staat me nog bij als een van de betere classics sets die ik mee heb mogen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 00:13 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
En pllllsssssssssssss organiseer de 2e zaal met early hardstyle :cry: . Dat kunnen ook langere sets zijn van 2 uur dus het hoeft geen vol programma te zijn. Het haalde het tempo er wat uit toen bij The Prophet maar men ging wel lekker op de platen zelf van wat ik zag.

Hier ben ik het wel mee eens, lekker een reverse bass zaal :love:
Ja het tempo was lager, maar ik vond het fijn om even op adem te komen en wel in de flow te blijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 00:34 

Hardtraxx Veteran

Een early zaal zou ik gruwelijk vinden en de kans dat ik volgend jaar weer aanwezig ben een stuk vergroten. Hoeft inderdaad geen heel uitgebreid programma te zijn. Al zet je er een paar huis, tuin- en keuken dj’s neer aangevuld met wat bekendere namen zoals Activator, Pila, Pavo oid :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 00:47 

Kraak... Piep...

Precies, de early zaal (of wellicht iets multigroove achtigs) hoeft echt niet de grootste namen er hebben te staan, als er maar early wordt gedraaid (of obscure classics oid).

Zeker (wellicht voor in de toekomst) kan je de main ook een breder tijdperk geven (schuif het naar 2015) en een 2e zaal houden die echt alleen het oude spul (pre <2010 doen), zijn veel namen die niet per sé de grote artiesten zijn die daar goede setjes kunnen neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 05:46 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Precies, de early zaal (of wellicht iets multigroove achtigs) hoeft echt niet de grootste namen er hebben te staan, als er maar early wordt gedraaid (of obscure classics oid).

Zeker (wellicht voor in de toekomst) kan je de main ook een breder tijdperk geven (schuif het naar 2015) en een 2e zaal houden die echt alleen het oude spul (pre <2010 doen), zijn veel namen die niet per sé de grote artiesten zijn die daar goede setjes kunnen neerzetten.

Main naar 2015 dan sla ik (en ik gok vele) over
Lekker op 2011 laten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 08:59 

Kraak... Piep...

heggenschaar schreef:
Broken Balance schreef:

Main naar 2015 dan sla ik (en ik gok vele) over
Lekker op 2011 laten

Ja en daar heb je het heel makkelijk fout, Hardtraxx en jouw mening staan niet (bijna nooit) gelijk aan de hele scene. VWAB zou gewoon evenveel, zo niet meer verkopen als ze de tijdsperiode verbreden, beide kanten op. Voor die paar Hardtraxxers die dan boos worden vangen ze weer een hoop mensen op die juist in die tijd begonnen te luisteren. Hardstyle is immers populairder geworden over de jaren en je beslaat simpelweg meer personen hoe verder je de tijdsperiode opschuift.

En 2011 is het ook al lang niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 09:51 

Hardtraxxer

De classicsperiode nog verder rekken dan 2012 zou ik zonde vinden. Een paar plaatjes oke, maar niet alles. Classics = 2006 -2011 Punt. Niet om weer een hele discussie op te starten overigens.
Wildstylez is natuurlijk een echte Hero. Verder een line up met Noisecontrollers, Technoboy, Tatanka, Tuneboy, J&W, Dozer, Thera & Geck-o. Daar gaat mijn hart sneller van kloppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 10:11 

Kraak... Piep...

Yenssen schreef:
De classicsperiode nog verder rekken dan 2012 zou ik zonde vinden. Een paar plaatjes oke, maar niet alles. Classics = 2006 -2011 Punt. Niet om weer een hele discussie op te starten overigens.
Wildstylez is natuurlijk een echte Hero. Verder een line up met Noisecontrollers, Technoboy, Tatanka, Tuneboy, J&W, Dozer, Thera & Geck-o. Daar gaat mijn hart sneller van kloppen.

Ben het verder ook met je eens dat dat classics zijn, maar de tijd gaat verder nou eenmaal en de periode 2010 - 2015 gaat straks ook een classicsconcept worden, daar kom je niet onderuit. Nu gaat dat iets minder snel omdat Hardstyle niet extreem veranderd is in de jaren 2011 - 2017, maar tussen 2010 - 2015 en de laatste drie jaar zit wel een behoorlijk verschil.

Om deze periode dan classics te noemen kan, maar dat is dan wel een redelijk domme benaming gezien alles wat een oud nummer is een klassieker kan worden genoemd. Je hebt eerst early, dan classics, en wat komt er dan?

Je beperkt houden tot alleen 2006 - 2011 tot in de oneindigheid betekent ook dat dit feest uiteindelijk zal uitsterven door de beperkingen in artiesten en platen. Of mensen gaan meer obscuur draaien en het grote publiek blijft weg, of de zelfde hitjes blijven en het andere deel van het publiek vertrekt.

Ik zeg niet dat het nu moet, maar je kan er op rekenen dat de jaartallen gewoon gaan opschuiven. Op een punt moet je dan misschien als VWAB gaan kiezen om het feest groter te maken en twee area's te doen om ook de groei van het feest door te kunnen zetten. Het is dat, of het spectrum van jaargetallen wordt breder op een area.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 11:37 

Hardtraxx Veteran

Shockerz-Events schreef:

Da Tweekaz
Atmozfears
Coone
Frontliner
Neilio
Digital Punk
Chain Reaction
Wasted Penguinz
Max Enforcer
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 12:05 

Hardtraxx Addict

Shockerz-Events schreef:

Adaro
DBSF
Coone
Da Tweekaz

Pipa schreef:
Shockerz-Events schreef:

Da Tweekaz
Atmozfears
Coone
Frontliner
Neilio
Digital Punk
Chain Reaction
Wasted Penguinz
Max Enforcer

Oewh Neilio dat zo vet zijn he! :)

Broken Balance schreef:

Dit lijkt mij een top idee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 12:15 

Hardtraxx Veteran

Neilio jaaaaa :drool:

Atmozfears classics :loving:

Omegatypez?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 12:43 

Hardtraxx Veteran

Shockerz-Events schreef:

Wildstylez (bevestigd)
Noisecontrollers
The Pitcher
Dozer
Donkey Rollers
The R3belz(s)
Tat&Zat
Technoboy en/of Tuneboy (of één van hun vele acts)
Beat Providers
Showtek (never gonna happen maar dromen mag)
Activator
The Machine
Catatonic Overload
Haze & Abyss
Crypsis
Mean Machine liveact
Max Enforcer
Frontliner
Brennan Heart / Blademasterz
Deepack en DBSTF
Toneshifterz

En misschien dan toch wat talenten van die periode die hebben geholpen aan de kwaliteit van de euforische kant.
Adrenalize,
Omegatypez
Neilio
Wasted Penguinz
Atmozfears
Heatzone
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 12:44 

Hardtraxx Veteran

Jarenlang heel wat classics feestjes geskipt, maar denk dat dit wel een jaarlijks zekerheidje gaat worden :D

Pedaalemre schreef:
Zeker een optie na een vette editie afgelopen zaterdag. Misschien ben ik snel tevreden maar sfeer is voor mij bepalender dan de rest/de eventuele minpunten.

Eens met Emre! zo heb ik het ook ervaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 12:51 

Hardtraxx Veteran

Shockerz-Events schreef:

Doe maar Pithune
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 13:09 

Hardtraxx Veteran

Shockerz-Events schreef:

Blademasterz, Southstylers, A-Lusion (ja solo), The Beholder, een The Raiders of Dark Oscillators set, The Machine, Noisecontrollers (wat later op de avond zodat ie wat stevigere platen pakt),

En vooral dit:
Broken Balance schreef:

Als je die jaren echt waarborgt (t/m 2006), kan dat echt heul vet worden. Heb je naar mijn mening niet eens heel veel grote namen voor nodig, je kan er zelfs een contest aan hangen oid. 1 of 2 grote namen (Zany/Dana/Pila/Scot Project) aangevuld met namen als Mani/Charon/Blear/Remnis/Psyched/Geck-o zouden daar heel diverse en leuke setjes neer kunnen zetten.
1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten