Yenssen schreef:
De classicsperiode nog verder rekken dan 2012 zou ik zonde vinden. Een paar plaatjes oke, maar niet alles. Classics = 2006 -2011 Punt. Niet om weer een hele discussie op te starten overigens.
Wildstylez is natuurlijk een echte Hero. Verder een line up met Noisecontrollers, Technoboy, Tatanka, Tuneboy, J&W, Dozer, Thera & Geck-o. Daar gaat mijn hart sneller van kloppen.
Ben het verder ook met je eens dat dat classics zijn, maar de tijd gaat verder nou eenmaal en de periode 2010 - 2015 gaat straks ook een classicsconcept worden, daar kom je niet onderuit. Nu gaat dat iets minder snel omdat Hardstyle niet extreem veranderd is in de jaren 2011 - 2017, maar tussen 2010 - 2015 en de laatste drie jaar zit wel een behoorlijk verschil.
Om deze periode dan classics te noemen kan, maar dat is dan wel een redelijk domme benaming gezien alles wat een oud nummer is een klassieker kan worden genoemd. Je hebt eerst early, dan classics, en wat komt er dan?
Je beperkt houden tot alleen 2006 - 2011 tot in de oneindigheid betekent ook dat dit feest uiteindelijk zal uitsterven door de beperkingen in artiesten en platen. Of mensen gaan meer obscuur draaien en het grote publiek blijft weg, of de zelfde hitjes blijven en het andere deel van het publiek vertrekt.
Ik zeg niet dat het nu moet, maar je kan er op rekenen dat de jaartallen gewoon gaan opschuiven. Op een punt moet je dan misschien als VWAB gaan kiezen om het feest groter te maken en twee area's te doen om ook de groei van het feest door te kunnen zetten. Het is dat, of het spectrum van jaargetallen wordt breder op een area.