Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 16:10 
 
Hardtraxxer

Nou jongens en meisjes,

Sterkte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
apparently you can check which artists are playing by altering links on the website e.g. http://www.tomorrowland.com/en/artist/tommy-trash (dashes for spaces). if it 404's the artist isn't playing, if it's access denied they are.

artists found so far:

Tommy Trash
Alesso
Tïesto
Nicky Romero
Zatox
Headhunterz
Wasted Penguinz
Nervo
Sebastian Ingrosso
Dyro
Dannic
Hardwell
Diplo
Steve Aoki
Axwell
Zedd
Sander Van Doorn
Laidback Luke
Otto Knows
Chuckie
Eric Prydz
Armin Van Buuren
Krewella (Didn't play in 2013)
Moguai
Steve Angello
Ferry Corsten
Audien
Afrojack
Avicii
Kaskade
Pete Tong
Cazzette
Arty
Carl Cox
Porter Robinson
Fedde Le Grande
Thomas Gold
Yves-V
Above and Beyond
Vitalic
Showtek
R3hab
Knife Party
Firebeatz
Dubvision
Sandro Silva
Deorro
Green Velvet
Benny Benassi
Alex Metric
Carnage
Datsik
Markus Schulz
DJ Bl3nd
Martin Solveig
Rusko
Art Department


manier om de lineup te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker makkelijk :P zelfde verhaal als bij de troonrede.

Edit: Coone ook gevonden, was te verwachten.
Edit: Hard Driver ook, nu houd ik op met zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik probeer nog een paar namen!

Lineup Qdance:
Zatox
Headhunterz (op Q?)
Wasted Penguinz
Coone
Hard Driver
Wildstylez
Max Enforcer
Frontliner
Noisecontrollers
Atmozfears
Audiofreq
Bass Modulators
Brennan Heart
Da Tweekaz
Pysko Punkz
Code Black
Omegatypez
Toneshifterz
Outlander
Outbreak
Adrenalize
ACTI
Kutski
Luna
Alpha² (kwadraat werkt dus wel gewoon :p)
The Prophet (staat vermeld zonder 'The')
MC: Villain

Heb ongeveer het grootste gedeelte van de artiesten al gehad die er eventueel kan staan. Ook nog een hoop namen zoals Crypsis, Adaro etc. tevergeefs geprobeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, was wel vet geweest, niet dat ik er heen ga.
Eerste namen waarop ik zocht waren B-Front en Ran-D. Die stonden er vorig jaar wel (helaas samen en niet verspreid ieder een uur). Ik heb ook nog een aantal jump artiesten geprobeerd te vinden net, aangezien die er vorig jaar wel een aantal stonden, maar kreeg er geen gevonden, maar zoveel jumpnamen ken ik niet.

Edit: Acti gevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adrenalize komt ook :) Heeft iemand al tickets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had beter gewoon de volledige lineup van de vorige editie over kunnen nemen toen ik namen aan t proberen was want op enkele artiesten na is het vrijwel hetzelfde, wat eigenlijk dan ook te verwachten was.
Op de afsluiters na. Alleen ik heb nog niet echt een fatsoenlijke afsluiter daarvoor teruggezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 18:41 
 
Hardtraxxer

Weekend 2 :)

De line-up lijkt wel heuuulll erg veel op die van vorig jaar qua harddance?

Nja daar ga ik toch niet voor naar TML :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
manier om de lineup te zien

Klopt niet, dit is namelijk de line-up van vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

Godverdomme, wachtrij :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 18:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

26 juli lekker dansen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

4 kaarten voor mijn broer binnen :) Uiteindelijk alsnog emt 2 PC's erdoorheen. Vorig jaar met 5 laptops niet er doorheen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Aristo schreef:
manier om de lineup te zien

Klopt niet, dit is namelijk de line-up van vorig jaar.

Waarom staat Krewella dan wel vermeld, die er niet stond in 2013 (volgens vorig bericht). [edit] Ook bijv. Outbreak stond er vorig jaar niet, en wordt nu wel vermeld. En waarom staan Ran-D, B-Front, Gunz for Hire, Evil Activities en Endymion niet vermeld als zij er vorig jaar wél stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Helaas niet door de wachtrij gekomen. Balen als een stekker. Godverdomme :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 20:01 
 
Hardtraxx Addict

Lenny schreef:
Helaas niet door de wachtrij gekomen. Balen als een stekker. Godverdomme :mad:

ach joh nu kan je naar 2 of 3 andere festivals :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Lenny schreef:
Helaas niet door de wachtrij gekomen. Balen als een stekker. Godverdomme :mad:

ach joh nu kan je naar 2 of 3 andere festivals :P


Das waar. Haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 21:41 
 
Hardtraxxer

Aanwezig op de allereerste dag :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 16:58 
 
Hardtraxx Elite

Kaartjes heel weekend! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 11:36 
 
Hardtraxxer

Het volledige eerste weekend aanwezig :cool:

Voor de vierde keer ondertussen, en voor mij is het wel degelijk zijn geld waard! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 15:55 
 
Hardtraxx Elite

Hebben jullie ook een mail gehad van Q-Dance dat je een code krijgt om 2weekend kaarten te bestellen of 2 dagkaarten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 16:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Hebben jullie ook een mail gehad van Q-Dance dat je een code krijgt om 2weekend kaarten te bestellen of 2 dagkaarten?

Jup
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beste Q-dance fan,

In de weekenden van 18-20 juli & 25-27 juli vindt de 9de editie van Tomorrowland plaats op De Schorre in Boom, België.

Q-dance is vanaf het begin trouwe hosting partner van Tomorrowland. Speciaal voor de jubileum editie pakken Q-dance & tomorrowland het groots aan. Q-dance brengt dit jaar de ultieme harde dance beleving op Tomorrowland. Daarbij nodigen wij voor beide weekenden twee vrienden van de organisatie uit: Pussy Lounge & Qult. Op vrijdag brengt Qult de eclectische subground in een intieme setting. Op zaterdag is het vertrouwde Q-dance spektakel met de nodige hardstyle helden. De zondag wordt ingevuld door onze vrienden van Pussy Lounge, welke in een tent voor de nodige feest zorgen.

Speciaal voor de loyale Q-dance fans hebben wij een beperkt aantal kaarten gereserveerd. Als een bedankje voor jullie toewijding, bieden wij jullie de mogelijkheid om de laatste kaarten te kopen.

Persoonlijk
Deze e-mail is strikt persoonlijk en dus alleen voor jezelf bruikbaar. Wees er op tijd bij, want het aantal kaarten is beperkt. (op = op).

Registreer je nu
Het is mogelijk om te registreren via de onderstaande link (maximaal 2 kaarten). Je hebt de keuze uit dagkaarten ofwel weekendkaarten. Let wel: dit is een registratie, het is nog niet de aankoop. Na registratie ontvang je een e-mail van Tomorrowland met daarin een code en link om de kaarten daadwerkelijk te bestellen.

Het aantal kaarten is beperkt en op = op.

Klik hier om je tickets te registreren

Hopelijk zien wij je bij de Q-dance stage op Tomorrowland.
Groeten Q-dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 16:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jep hier ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb dus 2 tickets geregistreerd maar nog geen reactie?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten