wrote:Friends, Pre-Registration for the Tomorrowland 2016 Ticket Sale is NOW OPEN. http://register.tomorrowland.com/ Prepare for a fascinating new tale…
Last edited by Fuzzylogic on , edited 3 times in total.
wrote:Friends, Pre-Registration for the Tomorrowland 2016 Ticket Sale is NOW OPEN. http://register.tomorrowland.com/ Prepare for a fascinating new tale…
Vorig jaar was je geloof ik 360,- kwijt voor een weekendticket + camping, voor m'n dagticket was ik 120,- kwijt.wrote:2 jaar geleden zat ik op de camping. Wat een ongeloofelijke ervaring ! Ik was ook bij wonder om 10:02 binnen geraakt om tickets te kopen(begon om 10 uur). Misschien dit jaar opnieuw eens proberen, hangt wel af van de prijs.
Heel duur inderdaad, maar na het afgelopen jaar bezocht te hebben vind ik het niet overpriced. Zo'n geweldige dag gehad daarwrote:Lijkt me wel een keer tof om heen te gaan, maar die bedragen gaan toch werkelijk nergens over.
2 jaar terug was het weekend + camping aan 242 excl fee. Hopelijk slaat het niet te veel meer op.wrote: Vorig jaar was je geloof ik 360,- kwijt voor een weekendticket + camping, voor m'n dagticket was ik 120,- kwijt.
Je kunt het je haast niet voorstellen, maar Tomorrowland is het echt waard.wrote:Wat een bedragen... onvoorstelbaar
Wat dat betreft wel een goede zaak dat je voor 100 euro een weekendje Defqon hebt.. Ook al zijn de evenementen natuurlijk niet met elkaar te vergelijken.
Mooi hoofd podium, de rest is het gebruikt en dan met een verschrikkelijk comercieele line up. Betaal er nog geen 60 voorwrote:Je kunt het je haast niet voorstellen, maar Tomorrowland is het echt waard.wrote:Wat een bedragen... onvoorstelbaar
Wat dat betreft wel een goede zaak dat je voor 100 euro een weekendje Defqon hebt.. Ook al zijn de evenementen natuurlijk niet met elkaar te vergelijken.
Wat verwacht je dan, allemaal outside the box namen op zo'n feest?wrote:Mooi hoofd podium, de rest is het gebruikt en dan met een verschrikkelijk comercieele line up. Betaal er nog geen 60 voorwrote:Je kunt het je haast niet voorstellen, maar Tomorrowland is het echt waard.wrote:Wat een bedragen... onvoorstelbaar
Kaartverkoop begint 's middags op de eerste dag van carnaval...wrote:People of Tomorrow, all Tomorrowland 2016 Ticket info is now available on http://www.tomorrowland.com. Pre-Registration starts on Monday, January 11th at 16h00. Let’s Unite on July 22 – 23 – 24, 2016.
Ik drop m'n moeder wel achter de pc of zo, of ik neem m'n laptop mee naar de kroegwrote:Rip Tom.
Dat is de prijs voor een weekendticket hè. De prijs voor een dagticket (inclusief fee/bandje etc. ligt op €120,-.wrote:Voor dat geld ga ik naar 5-6 goede festivals.. Deze prijs is echt niet meer goed te praten. Ís de stage van goud ofzo.
Als je dit betaald en zegt dat het geld t waard ís lieg je tegen jezelf en ben je dief van je eigen portemonnee. En dat alleen om te kunnen zeggen dat je er bent geweest.
De organisatie kijkt gewoon hoe ver ze kunnen gaan met de prijs tot er niemand meer koopt en elk jaar doen er gewoon weer tienduizenden mensen aan mee.
Maar eerlijk, als ik de organisatie was zou ik het zelfde doen