Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 dec 2013 09:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker



Line up toe nu toe:

18 juli
Diplo
Netsky
Carl Cox
Eric Prydz
Loco Dice

19 juli
New World Punx aka Markus Schulz & Ferry Corsten
Alesso
Hardwell
Laidback Luke
Sven Väth

20 juli
Erol Alkan
Steve Angello
Krewella
Nicky Romero
Paul Kalkbrenner
Vitalic

25 juli
Diplo
Netsky
Carl Cox
Eric Prydz
Loco Dice

26 juli
Above & Beyond
Alesso
Bassnectar
Hardwell
Laidback Luke

27 juli
Erol Alkan
Steve Angello
Krewella
Nicky Romero
Paul Kalkbrenner
Vitalic

De organisatie benadrukt dat het niet de bedoeling is dat dezelfde fans twee weekends na elkaar afzakken naar Boom: "De line-up van Tomorrowland 2014 zal voor de twee weekends ongeveer gelijklopend zijn. We willen dat dit jaar zoveel mogelijk bezoekers van Boom, Rumst, België en vanuit heel de wereld de tiende verjaardag laten meebeleven."

Maandag 13 januari 2014 worden de eerste namen en alle details met betrekking tot registratie en de ticketinformatie bekend gemaakt. Voor beide weekends zal 50% van de tickets exclusief voor Belgen worden voorbehouden, er zullen wederom meer dan 140 Tomorrowland vluchten per weekend van over de hele wereld vertrekken richting Boom.

Citaat:
Gepubliceerd op 3 dec 2013

10 Years Ago You Started Something Remarkable
Special thanks to all beautyfull people for their messages...

Let's Celebrate the 10 Years of Madness in 2014 together.

Yesterday is History, Today is a Gift, Tomorrow is Mystery

http://tomorrowland.com
http://facebook.com/tomorrowland




http://www.hardnews.nl/people-of-tomorr ... berichten/



Full Madness Pass
Regular access on Friday, Saturday, Sunday
€ 237,50

Magical Friday Pass
Regular access on Friday
€ 88,00

Incredible Saturday Pass
Regular access on Saturday
€ 88,00

Glorious Sunday Pass
Regular access on Sunday
€ 88,00


* Fee per Tomorrowland Ticket = € 4,75 p.p. / per ticket
Bericht Geplaatst op 04 dec 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar eens een poging wagen om aanwezig te zijn :clap:
Wat waren jullie kwijt voor een heel weekend vorig jaar met alles erop en eraan?
Bericht Geplaatst op 04 dec 2013 13:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Maar eens een poging wagen om aanwezig te zijn :clap:
Wat waren jullie kwijt voor een heel weekend vorig jaar met alles erop en eraan?


Ik ongeveer een 500 euro denk ik. Wij hadden wel geen camping, wij reden elke dag met de bus 's nachts naar huis en dan de volgende dag terug.
Bericht Geplaatst op 04 dec 2013 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele hele slimme zet van ID&T. En terecht, met zoveel publiek je evenement twee keer achter elkaar hosten om zo de druk (ja en natuurlijk veel meer omzet) te verlagen. Maar als ik het goed begrijp hebben ze in principe de kans om letterlijk 2x zoveel kaarten te verkopen? Zegt genoeg over het succes van Tomorrowland als je het voor elkaar kunt krijgen om de feest te klonen en dat het ook daadwerkelijk handig is :D
Bericht Geplaatst op 04 dec 2013 13:52 
 
Hardtraxxer

ben alleen bang dat je nu geen tickets meer kan kopen voor maar 1 dag :/
Bericht Geplaatst op 04 dec 2013 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook maar weer eens proberen tickets te bemachtigen!
Bericht Geplaatst op 04 dec 2013 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gaan ze 2x het zelfde doen? Dus weekend 1 de zelfde artiesten als weekend 2?

Dat is dus in mijn ogen het concept uitmelken en alleen maar geld verdienen.
Bericht Geplaatst op 04 dec 2013 14:40 
 

No shit sherlock, ze zeggen toch ook dat ze meer mensen willen trekken en niet hetzelfde volk twee keer willen hebben.

Goh een bedrijf dat winst wil maken, gek hoor.
Bericht Geplaatst op 04 dec 2013 14:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maken ze al winst dan?

Jarenlang in de rode cijfers gestaan.
Bericht Geplaatst op 04 dec 2013 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

provehito schreef:
gaan ze 2x het zelfde doen? Dus weekend 1 de zelfde artiesten als weekend 2?

Dat is dus in mijn ogen het concept uitmelken en alleen maar geld verdienen.


Ben ik het totaal niet mee eens. Ik ken meer dan genoeg mensen die teleurgesteld achter hun computer zaten nadat de kaarten waren uitverkocht. Als er nu meer mensen een kaartje kunnen bemachtigen, helemaal prima toch?

Wel hoop ik dat ID&T besluit om de kaarten goedkoper temaken (t.o.v. vorig jaar), dat zou makkelijk moeten kunnen aangezien bijvoorbeeld opbouw en decor nu relatief goedkoper zouden worden.

Ik ben benieuwd!
Bericht Geplaatst op 04 dec 2013 15:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goldenprei schreef:
Wel hoop ik dat ID&T besluit om de kaarten goedkoper temaken (t.o.v. vorig jaar), dat zou makkelijk moeten kunnen aangezien bijvoorbeeld opbouw en decor nu relatief goedkoper zouden worden.


Wel moet alles nu zeven dagen langer staan, en dubbele schoonmaakkosten. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 04 dec 2013 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klopt, maar aan de andere kant, een feest als Dominator betaal je 55 euro voor een volle dag, maar een Defqon of The Qontinent betaal je tegen de 100 euro aan voor 3 dagen. Terwijl daar ook alles langer moet blijven staan en ze 3 maal de schoonmaakkosten hebben.

Denk wel dat de 4 dagen waarin het terrein "niet in gebruik" is een extra kost zijn (qua huur en beveiliging). Verder veranderd er weinig denk ik? In elk geval is er over het algemeen bij een schaalvoordeel een prijsdaling of een hogere winst marge te verwachten. Ik hoop op de eerst genoemde! :)
Bericht Geplaatst op 04 dec 2013 16:09 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Maar eens een poging wagen om aanwezig te zijn :clap:
Wat waren jullie kwijt voor een heel weekend vorig jaar met alles erop en eraan?

Eutje of 600 ja.
Bericht Geplaatst op 04 dec 2013 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oei, 5/600 dan skip ik. Misschien alleen 1 dag proberen dan :)
Bericht Geplaatst op 05 dec 2013 20:12 
 

Hoop maar niet op een prijsdaling maar eerder op een prijsstijging. Boeit hen geen reet of jij het kan betalen, er zijn genoeg mensen die wel betalen, mij is het ook allemaal een beetje te duur! :)
Bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eerste keer was ik 300 kwijt, vorig jaar 700. Dit jaar nog twijfelend, maar vast wel aanwezig
Bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het muziekfestival Tomorrowland voegde met de recentste editie voor 70,6 miljoen euro waarde toe aan de Vlaamse economie. Dat becijferde het onderzoeksbureau Beacon Economics in opdracht van de organisatie. Bezoekers, de helft van buiten Vlaanderen, gaven zelf zo’n 19 miljoen euro uit aan onder meer transport, overnachtingen en in lokale kleinhandelszaken buiten het festival.

Op basis van enquêtes bij 2.271 aanwezigen concludeert het studiebureau dat de bezoekers voor 19 miljoen euro aan extra directe economische output voor Vlaanderen zorgden. Daaronder vallen onder meer transport van en naar het evenement en lokale bestedingen, onder meer aan overnachtingen buiten het festival. Lokale bezoekers gaven 4,5 miljoen euro extra uit bovenop wat zij zonder het festival zouden uitgeven. De organisatie zelf gaf zelf ook nog eens 17,2 miljoen euro uit aan Vlaamse bedrijven voor kosten die hier werden gemaakt. Dat brengt het totaal aan directe inkomsten op 36,2 miljoen euro.

“Gebruik makend van officiële, Europese cijfers hebben we ook de indirecte en geïnduceerde effecten berekend, bijvoorbeeld van inkopen van lokale horeca” voegt internationaal directeur Bruno Vanwelsenaers toe. “Dan kom je op een totale impact van 70,6 miljoen euro op de Vlaamse economie.”

Tewerkstelling
Het festival zorgt, volgens de berekeningen, met bijna 300 directe en in totaal 454 indirecte voltijdse banen ook voor een serieuze tewerkstellingsboost in Vlaanderen.

Ten slotte bedragen de totale fiscale opbrengsten voor Vlaanderen zo’n 10,6 miljoen euro, waarvan onder meer 3,3 miljoen euro naar BTW op de ticketverkoop gaat.

Tomorrowland startte in 2005 als een eendagsfestival, maar duurt sinds 2011 drie dagen. Dit jaar trok het festival 180.000 bezoekers. Ook was er deze zomer in de Verenigde Staten de eerste buitenlandse editie.
Bericht Geplaatst op 14 jan 2014 01:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pre-Registratie is open!


Opening ticket shop:

Global Journey – Travel packages: 1 FEB – 17h00 (CET)
Worldwide sale: 15 FEB – 17h00 (CET
Bericht Geplaatst op 14 jan 2014 01:30 
 
Hardtraxx Addict

Pfff de tering met camping ben je minimaal 300 euro kwijt voor een weekend. Laat maar zitten dus.
Bericht Geplaatst op 14 jan 2014 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand toevallig wat een ticket kost als je 1 dag gaat?
Bericht Geplaatst op 14 jan 2014 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Full Madness Pass
Regular access on Friday, Saturday, Sunday
€ 237,50

Magical Friday Pass
Regular access on Friday
€ 88,00

Incredible Saturday Pass
Regular access on Saturday
€ 88,00

Glorious Sunday Pass
Regular access on Sunday
€ 88,00


* Fee per Tomorrowland Ticket = € 4,75 p.p. / per ticket
Bericht Geplaatst op 14 jan 2014 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

Alleen vanwege de prijs zal ik al nooit hierheen gaan, wat een geld!
Bericht Geplaatst op 14 jan 2014 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Full Madness Pass
Regular access on Friday, Saturday, Sunday
€ 237,50

Magical Friday Pass
Regular access on Friday
€ 88,00

Incredible Saturday Pass
Regular access on Saturday
€ 88,00

Glorious Sunday Pass
Regular access on Sunday
€ 88,00


* Fee per Tomorrowland Ticket = € 4,75 p.p. / per ticket



Thanks! :)
Bericht Geplaatst op 14 jan 2014 16:52 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Alleen vanwege de prijs zal ik al nooit hierheen gaan, wat een geld!


Dat kun je alleen zeggen wanneer je nog nooit geweest bent en alleen voor de HS zou gaan. TL wordt heel erg gehyped en dat is niet voor niets. Ik heb de afgelopen 7 jaar behoorlijk wat feesten gezien, maar TL is een vak apart.

Natuurlijk is het aan de prijs, maar het staat absoluut in verhouding met wat je ervoor terug krijgt, en ook in vergelijking met wat je betaald voor andere festivals die vergeleken met TL stukken minder zijn in bepaalde opzichten....
Bericht Geplaatst op 14 jan 2014 17:41 
 
Hardtraxxer

Aristo schreef:
Full Madness Pass
Regular access on Friday, Saturday, Sunday
€ 237,50

Magical Friday Pass
Regular access on Friday
€ 88,00

Incredible Saturday Pass
Regular access on Saturday
€ 88,00

Glorious Sunday Pass
Regular access on Sunday
€ 88,00


* Fee per Tomorrowland Ticket = € 4,75 p.p. / per ticket


+ nog 8 euro voor een bandje om binnen te komen is bij elkaar € 100,75
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten