Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 11:22 
 
Hardtraxxer

Iets is pas duur wanneer het niet aan je verwachtingen voldoet. Nogmaals als je alleen van HS houdt dan zijn er betere opties natuurlijk. Voor mensen die van de genres houden die de line-up van Tomorrowland biedt is het toch wel het neusje van de zalm in Europa, vind ik. We gaan ons het eerste weekend weer laten betoveren iig:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 14:22 
 
Hardtraxx Addict

The Z. schreef:
Iets is pas duur wanneer het niet je verwachtingen voldoet. Nogmaals als je alleen van HS houdt dan zijn er betere opties natuurlijk. Voor mensen die van de genres houden die de line-up van Tomorrowland biedt is het toch wel het neusje van de zalm in Europa, vind ik. We gaan ons het eerste weekend weer laten betoveren iig:)

Daar heb je gelijk in, maar dan is het nog steeds achterlijk duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
18 juli
Diplo
Netsky
Carl Cox
Eric Prydz
Loco Dice
Jamie Jones
Armin van Buuren

19 juli
New World Punx aka Markus Schulz & Ferry Corsten
Alesso
Hardwell
Laidback Luke
Sven Väth

20 juli
Erol Alkan
Steve Angello
Krewella
Nicky Romero
Paul Kalkbrenner
Vitalic

25 juli
Diplo
Netsky
Carl Cox
Eric Prydz
Loco Dice
Jamie Jones
Armin van Buuren

26 juli
Above & Beyond
Alesso
Bassnectar
Hardwell
Laidback Luke

27 juli
Erol Alkan
Steve Angello
Krewella
Nicky Romero
Paul Kalkbrenner
Vitalic
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 19:41 
 
Hardtraxxer

ZWZ kaarten proberen te krijgen voor een van deze weekenden :love:

Het is veel geld maar elke euro waard. Als je nog nooit geweest bent vind je t waarschijnlijk te veel geld maar neem een keer de gok en dan ben je vast wel overtuigd ;) mits je alleen maar bij Q gaat staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

Als ik kaarten weet te bemachtigen ben ik aanwezig op de zaterdag van het eerste weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 09:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Drie Vlaamse bloggers zijn er vrij gemakkelijk in geslaagd de online wachtrij voor de kaartverkoop voor het festival Tomorrowland te omzeilen. Een simpele truc maakte het mogelijk om direct vooraan in de wachtrij te belanden, schrijft het drietal op hun blog.

De methode om vooraan in de wachtrij te belanden is verbluffend simpel. "Het belangrijkste is dat je op het juiste moment verbinding maakt met het ticketsysteem", aldus blogger Kristof Vosters. "We ontdekten dat de ticketpagina om de twee minuten een 'refresh' deed met een vertraging van zes seconden voor het terugsturen van een antwoord. Door in plaats van om 11 uur al om exact 10.57 uur en 54 seconden onze browsers te refreshen, kwamen we vooraan in de wachtrij te staan."

Naar eigen zeggen publiceren de drie bloggers deze informatie omdat ze vermoeden dat zwarthandelaren dezelfde methode hanteren om aan tickets te komen. Ze balen ervan dat zwarthandelaren woekerprijzen voor de tickets kunnen vragen op tweedehands verkoopsites.

De bloggers hebben voordat ze met dit verhaal naar buiten traden ook contact gehad met Paylogic, het bedrijf achter de online kaartverkoop. Volgens de krant De Morgen bevestigt het bedrijf het verhaal en stelt het dat de drie niets illegaals hebben gedaan. Paylogic geeft ook aan dat het systeem naar aanleiding van dit verhaal mogelijk verandert, al stellen de bloggers dat het wijzigen van het systeem op korte termijn een groot risico kan zijn in verband met de internationale kaartverkoop van Tomorrowland komend weekend.

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 09:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Ze balen ervan dat zwarthandelaren woekerprijzen voor de tickets kunnen vragen op tweedehands verkoopsites.


De werkelijke prijs is al een woekerprijs...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat klopt zeker, maar wat zou jij doen als het de laatste keren zo snel uitverkocht raakt? Dan is het onlogisch om de prijzen te verlagen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 10:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dat klopt zeker, maar wat zou jij doen als het de laatste keren zo snel uitverkocht raakt? Dan is het onlogisch om de prijzen te verlagen toch?


Waarom niet?

Citaat:
Q-dance wil dit jaar het hele Defqon.1 weekend toegankelijker maken voor iedereen. Naast het feit dat het nu op zaterdag en zondag is, is daarom ook de prijs van het Weekend Ticket verlaagd naar 95 EUR in plaats van de 140 EUR van vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was denk ik gewoon omdat het toen niet uitverkocht was, als ik het me goed herinner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
De werkelijke prijs is al een woekerprijs...


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
18 juli
Diplo
Netsky
Carl Cox
Eric Prydz
Loco Dice
Jamie Jones
Armin van Buuren

19 juli
New World Punx aka Markus Schulz & Ferry Corsten
Alesso
Hardwell
Laidback Luke
Sven Väth
DVBBS

20 juli
Erol Alkan
Steve Angello
Krewella
Nicky Romero
Paul Kalkbrenner
Vitalic

25 juli
Diplo
Netsky
Carl Cox
Eric Prydz
Loco Dice
Jamie Jones
Armin van Buuren

26 juli
Above & Beyond
Alesso
Bassnectar
Hardwell
Laidback Luke
DVBBS

27 juli
Erol Alkan
Steve Angello
Krewella
Nicky Romero
Paul Kalkbrenner
Vitalic
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 17:29 
 
Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Fuzzylogic schreef:
18 juli
Diplo
Netsky
Carl Cox
Eric Prydz
Loco Dice
Jamie Jones
Armin van Buuren

19 juli
New World Punx aka Markus Schulz & Ferry Corsten
Alesso
Hardwell
Laidback Luke
Sven Väth
DVBBS

20 juli
Erol Alkan
Steve Angello
Krewella
Nicky Romero
Paul Kalkbrenner
Vitalic

25 juli
Diplo
Netsky
Carl Cox
Eric Prydz
Loco Dice
Jamie Jones
Armin van Buuren

26 juli
Above & Beyond
Alesso
Bassnectar
Hardwell
Laidback Luke
DVBBS

27 juli
Erol Alkan
Steve Angello
Krewella
Nicky Romero
Paul Kalkbrenner
Vitalic

Hou maar op, volgens mij boeit niemand het wat hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat het jou niet boeit wil niet zeggen dat het andere niet boeit :P
Vind het persoonlijk wel fijn zo'n overzichtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Dat het jou niet boeit wil niet zeggen dat het andere niet boeit :P
Vind het persoonlijk wel fijn zo'n overzichtje.


Mij boeit het, u ken door gaan hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 18:29 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Fuzzylogic schreef:
Dat het jou niet boeit wil niet zeggen dat het andere niet boeit :P
Vind het persoonlijk wel fijn zo'n overzichtje.


Mij boeit het, u ken door gaan hoor :thumbsup:


Voor mij ook! :)

Thanks Tom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 18:59 
 
Hardtraxxer

mij ook wel alleen er zitten nog niet heel veel interessante namen bij. Vrijdag met Eric Prydz is wel dik :)

lineup staat ook gewoon op de site btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
18 juli
Diplo
Netsky
Carl Cox
Eric Prydz
Loco Dice
Jamie Jones
Armin van Buuren

19 juli
New World Punx aka Markus Schulz & Ferry Corsten
Alesso
Hardwell
Laidback Luke
Sven Väth
DVBBS
Sander van Doorn
Tiësto

20 juli
Erol Alkan
Steve Angello
Krewella
Nicky Romero
Paul Kalkbrenner
Vitalic
Dave Clarke

25 juli
Diplo
Netsky
Carl Cox
Eric Prydz
Loco Dice
Jamie Jones
Armin van Buuren

26 juli
Above & Beyond
Alesso
Bassnectar
Hardwell
Laidback Luke
DVBBS
Sander van Doorn
Tiësto

27 juli
Erol Alkan
Steve Angello
Krewella
Nicky Romero
Paul Kalkbrenner
Vitalic
Dave Clarke
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan ook gewoon 1 weekend overzicht plaatsen hoor

Beide weekenden zijn namelijk hetzelfde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 12:27 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Je kan ook gewoon 1 weekend overzicht plaatsen hoor

Beide weekenden zijn namelijk hetzelfde :)

Zoveel mogelijk is de bedoeling maar of dat lukt is de vraag natuurlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zitten een paar kleine verschillen.

Alleen om er elke dag telkens zo'n enorme post van te maken is een beetje onnodig, plaats over een tijdje gewoon de complete line-up ipv dat dadelijk deze hele pagina volstaat met van die megaposts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toegevoegd:

Afrojack - 19 juli
Dillon Francis - 18 en 25 juli
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

^ Stuk beter idd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke dus alle kosten bij elkaar heeft alleen vrijdag 18 juli mij 110 euro gekost voor een standaard kaartje. 1 keer en daarna nooit meer. of ik moet de loterij winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke dus alle kosten bij elkaar heeft alleen vrijdag 18 juli mij 110 euro gekost voor een standaard kaartje. 1 keer en daarna nooit meer. of ik moet de loterij winnen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten