Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat de fak!!!! ik heb alleen vrijdag gekocht, lekker stampen dacht ik =/ Qult vind ik echt geen ene tering aan. Gotver xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar Tomorrowland gaan voor de hardstyle? :P
Dan kun je beter een ander feestje opzoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Naar Tomorrowland gaan voor de hardstyle? :P
Dan kun je beter een ander feestje opzoeken.


Ja paar uurtjes Q-dance wel hoor, natuurlijk 70% bij de andere stage's :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was ik wel 1 van de gelukkige met zo'n code, dit jaar helaas niet :(

2 vrienden wel waarvan er 1 er vorig jaar ook al 1 had
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 16:43 
 
Hardtraxx Addict

Leuk hoor zo'n code maar dat neemt niet weg dat het nog steeds achterlijk duur is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 20:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Ik heb dus 2 tickets geregistreerd maar nog geen reactie?


Inmiddels al wel? Hier duurt t ook best wel lang...

Hoe zit het trouwens met het personaliseren... Ik ga zelf niet maar ben nu dus 2 tickets voor vrienden aan het regelen die wel willen. Kan ik ze gewoon op hun naam zetten? Of moet er 1 ticket op mijn naam?

Iemand hier die dat personaliseren proces nog weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen idee, iemand anders heeft de kaarten uitgekozen en ik wacht nu op de mail (al 30 minuten..).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 18:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Iemand inmiddels al een mail ontvangen?

Raar dat ze niet van tevoren even zeggen dat het een aantal dagen duurt, beetje brakke communicatie daarin
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Iemand inmiddels al een mail ontvangen?

Raar dat ze niet van tevoren even zeggen dat het een aantal dagen duurt, beetje brakke communicatie daarin


ik heb ergens gelezen dat als je je hebt aangemeld voor tickets dat het nog niet zeker is of je ze ook echt krijgt daar krijg je dan later een mail over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 11:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Richardd schreef:
Ik heb dus 2 tickets geregistreerd maar nog geen reactie?


Inmiddels al wel? Hier duurt t ook best wel lang...

Hoe zit het trouwens met het personaliseren... Ik ga zelf niet maar ben nu dus 2 tickets voor vrienden aan het regelen die wel willen. Kan ik ze gewoon op hun naam zetten? Of moet er 1 ticket op mijn naam?

Iemand hier die dat personaliseren proces nog weet?


Ieder ticket moet toch op naam van degene die daar werkelijk naar binnen wil?

Citaat:
Ieder ticket moet toegewezen worden aan één persoon. Bij het betreden van het festival zal er een identiteitscontrole uitgevoerd worden. Indien de naam op het Tomorrowland bandje niet overeenkomt met de naam op het paspoort is er geen toegang mogelijk. Door deze personalisatie is het aankopen of het verkopen op de tweedehands markt onmogelijk.

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 11:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geen code ontvangen overigens. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 11:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Jor-D schreef:
Iemand inmiddels al een mail ontvangen?

Raar dat ze niet van tevoren even zeggen dat het een aantal dagen duurt, beetje brakke communicatie daarin


ik heb ergens gelezen dat als je je hebt aangemeld voor tickets dat het nog niet zeker is of je ze ook echt krijgt daar krijg je dan later een mail over.


Dan hebben ze dat niet duidelijk gemaakt in de mail. Ik snap dat OP = OP wel, maar uit de mail maak ik toch wel op dat je na registratie gewoon een e-mail ontvangt om de tickets daadwerkelijk te bestellen. Niet dat je dan alsnog uitgeloot gaat worden of iets dergelijks.

Citaat:
Beste Q-dance fan,

In de weekenden van 18-20 juli & 25-27 juli vindt de 9de editie van Tomorrowland plaats op De Schorre in Boom, België.

Q-dance is vanaf het begin trouwe hosting partner van Tomorrowland. Speciaal voor de jubileum editie pakken Q-dance & tomorrowland het groots aan. Q-dance brengt dit jaar de ultieme harde dance beleving op Tomorrowland. Daarbij nodigen wij voor beide weekenden twee vrienden van de organisatie uit: Pussy Lounge & Qult. Op vrijdag brengt Qult de eclectische subground in een intieme setting. Op zaterdag is het vertrouwde Q-dance spektakel met de nodige hardstyle helden. De zondag wordt ingevuld door onze vrienden van Pussy Lounge, welke in een tent voor de nodige feest zorgen.

Speciaal voor de loyale Q-dance fans hebben wij een beperkt aantal kaarten gereserveerd. Als een bedankje voor jullie toewijding, bieden wij jullie de mogelijkheid om de laatste kaarten te kopen.

Persoonlijk
Deze e-mail is strikt persoonlijk en dus alleen voor jezelf bruikbaar. Wees er op tijd bij, want het aantal kaarten is beperkt. (op = op).

Registreer je nu
Het is mogelijk om te registreren via de onderstaande link (maximaal 2 kaarten). Je hebt de keuze uit dagkaarten ofwel weekendkaarten. Let wel: dit is een registratie, het is nog niet de aankoop. Na registratie ontvang je een e-mail van Tomorrowland met daarin een code en link om de kaarten daadwerkelijk te bestellen.

Het aantal kaarten is beperkt en op = op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat id controle is echt onzin, vorig jaar niks hoeven laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 12:49 
 
Hardtraxxer

Het lijkt mij inderdaad dat zodra je je geregistreerd hebt dat je toch zeker bent van kaarten mits je betaald. Zelf heb ik me al geregistreerd en heb mijn kaarten gekozen. Een vriend van mij probeerde zich echter een dag later nog te registreren en die kreeg het bericht dat het was uitverkocht. Mij lijkt dus dat ze gewoon meerdere codes hebben uitgedeeld en diegene die zich als eerste geregistreerd hebben geluk hebben en ook zeker zijn van kaarten.

Vorig jaar duurde het volgens mij 2 weken voordat je bericht kreeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 13:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het heeft natuurlijk wel wat die bandjes. Idd geen nog duurdere 2e hands zooi op marktplaats. Slim van ze
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 21:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Code's en bestellink inmiddels gehad, tickets besteld voor 2 vrienden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 22:42 
 
Hardtraxxer

Jor-D schreef:
Code's en bestellink inmiddels gehad, tickets besteld voor 2 vrienden :thumbsup:


Wel gewoon twee codes ontvangen?

Ik had in de eerste mail ook twee kaarten geselecteerd en zojuist maar 1 code ontvangen.. Heb ze maar meteen een mailtje gestuurd in de hoop dat ik de tweede code alsnog krijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 00:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als.iemand nog een code heeft die hij niet gaat gebruiken neem ik hem graag over (voor weekend 1)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 10:26 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
Jor-D schreef:
Code's en bestellink inmiddels gehad, tickets besteld voor 2 vrienden :thumbsup:


Wel gewoon twee codes ontvangen?

Ik had in de eerste mail ook twee kaarten geselecteerd en zojuist maar 1 code ontvangen.. Heb ze maar meteen een mailtje gestuurd in de hoop dat ik de tweede code alsnog krijg.


2 codes ja, ene was voor een weekend package voor weekend 2. De andere was voor weekend 1 de vrijdag. Echter, op de bestellpagina kreeg je gewoon alle opties van dat specifieke weekend per code. Misschien heb je daarom maar 1 code nodig als het om hetzelfde weekend gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 13:29 
 
Hardtraxxer

Jor-D schreef:
Jorgvv schreef:
Jor-D schreef:
Code's en bestellink inmiddels gehad, tickets besteld voor 2 vrienden :thumbsup:


Wel gewoon twee codes ontvangen?

Ik had in de eerste mail ook twee kaarten geselecteerd en zojuist maar 1 code ontvangen.. Heb ze maar meteen een mailtje gestuurd in de hoop dat ik de tweede code alsnog krijg.


2 codes ja, ene was voor een weekend package voor weekend 2. De andere was voor weekend 1 de vrijdag. Echter, op de bestellpagina kreeg je gewoon alle opties van dat specifieke weekend per code. Misschien heb je daarom maar 1 code nodig als het om hetzelfde weekend gaat.


Schijnt om een fout bij paylogic te gaan, meerdere mensen hebben maar 1 code ontvangen. Hopelijk lossen ze dit nog goed op want heb niet echt zin om in mijn eentje te moeten gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 13:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Om welk weekend gaat het in jouw geval?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 13:42 
 
Hardtraxxer

Weekend 2, en een vriend van me heeft hetzelfde probleem bij weekend 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paylogic heeft laten weten dat de andere codes vanmiddag verstuurt worden
Het gaat dan om de mensen die gister maar 1 code hebben gehad in plaats van 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 15:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Als.iemand nog een code heeft die hij niet gaat gebruiken neem ik hem graag over (voor weekend 1)


Nogmaals :P

Hoopje stress hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 19:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Na veel moeite (en geld) heb ik eindelijk tickets weten te bemachtigen :D

Tweede weekend op zaterdag aanwezig!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten