hdhessel schreef:
Jor-D schreef:
Iemand inmiddels al een mail ontvangen?
Raar dat ze niet van tevoren even zeggen dat het een aantal dagen duurt, beetje brakke communicatie daarin
ik heb ergens gelezen dat als je je hebt aangemeld voor tickets dat het nog niet zeker is of je ze ook echt krijgt daar krijg je dan later een mail over.
Dan hebben ze dat niet duidelijk gemaakt in de mail. Ik snap dat OP = OP wel, maar uit de mail maak ik toch wel op dat je na registratie gewoon een e-mail ontvangt om de tickets daadwerkelijk te bestellen. Niet dat je dan alsnog uitgeloot gaat worden of iets dergelijks.
Citaat:
Beste Q-dance fan,
In de weekenden van 18-20 juli & 25-27 juli vindt de 9de editie van Tomorrowland plaats op De Schorre in Boom, België.
Q-dance is vanaf het begin trouwe hosting partner van Tomorrowland. Speciaal voor de jubileum editie pakken Q-dance & tomorrowland het groots aan. Q-dance brengt dit jaar de ultieme harde dance beleving op Tomorrowland. Daarbij nodigen wij voor beide weekenden twee vrienden van de organisatie uit: Pussy Lounge & Qult. Op vrijdag brengt Qult de eclectische subground in een intieme setting. Op zaterdag is het vertrouwde Q-dance spektakel met de nodige hardstyle helden. De zondag wordt ingevuld door onze vrienden van Pussy Lounge, welke in een tent voor de nodige feest zorgen.
Speciaal voor de loyale Q-dance fans hebben wij een beperkt aantal kaarten gereserveerd. Als een bedankje voor jullie toewijding, bieden wij jullie de mogelijkheid om de laatste kaarten te kopen.
Persoonlijk
Deze e-mail is strikt persoonlijk en dus alleen voor jezelf bruikbaar. Wees er op tijd bij, want het aantal kaarten is beperkt. (op = op).
Registreer je nu
Het is mogelijk om te registreren via de onderstaande link (maximaal 2 kaarten). Je hebt de keuze uit dagkaarten ofwel weekendkaarten. Let wel: dit is een registratie, het is nog niet de aankoop. Na registratie ontvang je een e-mail van Tomorrowland met daarin een code en link om de kaarten daadwerkelijk te bestellen.
Het aantal kaarten is beperkt en op = op.