Kevin-Raw schreef:
Voor de mensen die nu zijn geweest. Is TML nou werkelijk dat vele geld waard? Zou je nog een keer gaan?
Absoluut! De hele beleving en sfeer is fantastisch. Alles is tot in de puntjes geregeld en aangekleed! Het voelt echt alsof je door een heel gaaf aangekleed themapark loopt. Er is zoveel variatie qua muziek, je verveeld je geen moment. En eerlijk is eerlijk; het is gewoon alleen al vet om zo veel mensen te zien genieten en feesten! Ik vermijd persoonlijk de Main altijd, maar toch is het kippenvel en genieten als je boven op de berg staat en al die mensen ziet los gaan

Dus ja.. Tomorrowland is absoluut het geld waard! De beleving en herinneringen die je ervoor terug krijgt zijn niet uit te drukken in geld. Zou zeker volgend jaar gaan!
Ondanks dat het niet echt mijn muziek is, vind ik TML absoluut een van de, zo niet het beste festival waar ik ooit ben geweest
