Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 20:26 

Hardtraxxer

Na vorig jaar het hele weekend te zijn geweest, wilde ik dit jaar in eerste instantie niet gaan. Totdat bekend werd gemaakt dat Paul Kalkbrenner kwam! Toch maar besloten om een dag te gaan. Serieus. Ik ging kapot. Wat was dat machtig mooi zeg! Dat epische moment toen Sky And Sand erin klapte....godsgruwelijk mooi :loving: Kippenvel tot op het bot!

Buiten die heerlijke set een prachtige dag gehad! Wat een prachtig festival. Volgend jaar sowieso weer! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 21:54 

Bierkoning

Kepro schreef:

Oftewel, Tomorrowland is een aanrader. Was je een weekend?

Nee dat niet, ging er met het idee heen dat ik binnen 1 dag wel voldaan zou zijn, ook omdat ik nog niet veel ervaring heb met niet-hardstyle feesten. Achteraf ben ik het daar ook wel mee eens, het was nu allemaal heel overweldigend en ik denk dat dat met meerdere dagen toch minder was geweest (op de eerste dag na dan natuurlijk). Daarnaast heeft alleen deze dag me al iets van 300 euro heeft gekost en ik kan het me momenteel ook niet veroorloven om dat bedrag nog groter te laten worden.

Volgend jaar wil ik zeker weer, maar ik denk dat ik ook gewoon voor 1 dag ga. Al weet je nooit hoe het loopt natuurlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 00:10 

Broken Balance schreef:
AndyAsteroids schreef:
Ik wil hier volgend jaar ook heen ^^ Eens een keer wat anders dan die eeuwige boemboemboem muziek is ook wel leuk denk ik.

:huh: In House zit ook gewoon een kick beste jongen.

Het was lichtelijk sarcastisch bedoeld beste jongen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 12:53 

Hardtraxx Veteran

300 jezus
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 13:21 

Hardtraxx Elite

Jorgvv schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Wederom een van de beste festivals van dit jaar!

Eigenlijk het enigste minpuntje was de hamburger van €6,- die echt ontiegelijk smerig was :thumbdown:

Dan weet ik niet welke hamburger jij gegeten hebt, maar de hamburger die ik kreeg voor 6 euro smaakte prima, stuk beter als die hier in Nederland iig. Verder ook niks gegeten :P

Achter bij de Opera, geloof mij ik ben echt geen zeikerd wat eten betreft maar dit was gewoon echt goor, dikke taaie hamburger met sla, tomaat en augurk wat ook gewoon niet te pruimen was...

Achjaa dit was het enige minpuntje dus moet misschien maar niet zeuren en volgende keer kebab of chinees pakken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 13:24 

Hardtraxx Veteran

op festivals ga ik altijd voor chinees :D
indoor ook trouwens mits ze het hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 13:28 

Hardtraxx Elite

AniThing schreef:
op festivals ga ik altijd voor chinees :D
indoor ook trouwens mits ze het hebben :P

Tsjaa daar kan gewoon niet zo veel verkeerd aan denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 13:37 

Donateur

Voor de mensen die nu zijn geweest. Is TML nou werkelijk dat vele geld waard? Zou je nog een keer gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 13:59 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Voor de mensen die nu zijn geweest. Is TML nou werkelijk dat vele geld waard? Zou je nog een keer gaan?

Absoluut! De hele beleving en sfeer is fantastisch. Alles is tot in de puntjes geregeld en aangekleed! Het voelt echt alsof je door een heel gaaf aangekleed themapark loopt. Er is zoveel variatie qua muziek, je verveeld je geen moment. En eerlijk is eerlijk; het is gewoon alleen al vet om zo veel mensen te zien genieten en feesten! Ik vermijd persoonlijk de Main altijd, maar toch is het kippenvel en genieten als je boven op de berg staat en al die mensen ziet los gaan :worship: :loving: Dus ja.. Tomorrowland is absoluut het geld waard! De beleving en herinneringen die je ervoor terug krijgt zijn niet uit te drukken in geld. Zou zeker volgend jaar gaan!

Ondanks dat het niet echt mijn muziek is, vind ik TML absoluut een van de, zo niet het beste festival waar ik ooit ben geweest :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 14:27 

Bierkoning

Helemaal eens met bovenstaande, voor mij was het ook m'n beste feest ooit :) Het ligt er maar net aan hoeveel je daar voor over hebt, maar ik vond het in ieder geval elke cent waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 14:36 

Hardtraxx Veteran

Elke cent meer dan waard, vorig jaar en dat jaar ervoor een weekend geweest. Dit jaar helaas niet, omdat vrienden alleen maar op de mainstage willen staan en ik daar wel een beetje klaar mee ben. Zeker drie dagen lang op de mainstage naar dezelfde setjes (animals etc etc).

De algehele beleving is zo onwijs vet: de aankleding, de sfeer, de camping. Het past allemaal zo goed en sluit zo goed op elkaar aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 15:06 

Hardtraxx Veteran

volgend jaar probeer ik er ook bij te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 18:22 

Hardtraxx Elite

heb ook een uur bij de B2B tent gestaan dat was goa en psytrance had nog nooit van de muziek gehoord maar ik vond het geweldig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 16:33 

Donateur

Ik moet zeggen dat het er wel super chique uit ziet allemaal maar uiteindelijk gaat het bij een feest toch niet om hoe alles eruit ziet vind ik. Doe mij maar gewoon lekker basic en dat voor de helft van het geld. Mij zul je daar echt niet zo snel zien, tenzij ik ooit een magische geldkraan krijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 20:13 

Bierkoning

Geen idee waarom ie het niet doet?

Maar hijs heel vet in ieder geval :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 20:16 

Hardtraxx Veteran

de 's' uit https weghalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 21:24 

Bierkoning

Fixed. Zit hier toch al een poosje maarja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 21:26 

Donateur

Jezus. xd Was je nuchter dat 't niet lukte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 22:21 

Bierkoning

Haha dat zal het dan wel zijn ja :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 22:38 

Hardtraxx Veteran

Vette aftermovie, maar jezus wat zijn sommige tracks toch een partij simpel zeg. :thumbdown:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten