Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sws 2 weekenden aanwezig! is het niet 1 weekend feesten / ander weekend werken dan is het om er 2 weekenden te werken! Zin annnnn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

Skyscraper schreef:
Aristo schreef:
Full Madness Pass
Regular access on Friday, Saturday, Sunday
€ 237,50

Magical Friday Pass
Regular access on Friday
€ 88,00

Incredible Saturday Pass
Regular access on Saturday
€ 88,00

Glorious Sunday Pass
Regular access on Sunday
€ 88,00


* Fee per Tomorrowland Ticket = € 4,75 p.p. / per ticket


+ nog 8 euro voor een bandje om binnen te komen is bij elkaar € 100,75


Hoezo dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 01:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ook maar even ingeschreven, dit gaat hopelijk het alternatief voor de zuipvakantie worden die er dit jaar niet in zit.

Maar weet iemand wat hier het verschil in is:

Aristo schreef:

Opening ticket shop:
Global Journey – Travel packages: 1 FEB – 17h00 (CET)
Worldwide sale: 15 FEB – 17h00 (CET)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ook maar even ingeschreven, dit gaat hopelijk het alternatief voor de zuipvakantie worden die er dit jaar niet in zit.

Maar weet iemand wat hier het verschil in is:

Aristo schreef:

Opening ticket shop:
Global Journey – Travel packages: 1 FEB – 17h00 (CET)
Worldwide sale: 15 FEB – 17h00 (CET)


Die Travel Package is inclusief speciale Tomorrowland vliegreizen vanuit de hele wereld. Niet een pakket voor Nederlanders over het algemeen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 01:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Pommer schreef:
Ook maar even ingeschreven, dit gaat hopelijk het alternatief voor de zuipvakantie worden die er dit jaar niet in zit.

Maar weet iemand wat hier het verschil in is:

Aristo schreef:

Opening ticket shop:
Global Journey – Travel packages: 1 FEB – 17h00 (CET)
Worldwide sale: 15 FEB – 17h00 (CET)


Die Travel Package is inclusief speciale Tomorrowland vliegreizen vanuit de hele wereld. Niet een pakket voor Nederlanders over het algemeen :P

Haha oke, ik hoop wel dat daar een beperkt aantal kaarten van verkocht worden? Dat niet alles al vol zit als 'wij' kaarten willen aanschaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 01:53 
 
Hardtraxx Addict

Ach de belgen mogen zoiezo eerst he (wat ik opzich goed vind en zouden meer festivals moeten doen, eigen land eerst)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 12:49 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Haha oke, ik hoop wel dat daar een beperkt aantal kaarten van verkocht worden? Dat niet alles al vol zit als 'wij' kaarten willen aanschaffen.

Afgelopen jaar waren er elke dag gemiddeld 60.000 bezoekers, dus zeg dat er per dag 60.000 kaarten zijn. De helft daarvan gaat naar de Belgen die een eigen kaartverkoop hebben. Zijn er dus nog 30.000 kaarten over waarvan een deel naar relaties en dergelijke gaat, onder andere Q-dance krijgt hier een gedeelte van, en natuurlijk naar die travel packages. Er blijft dus uiteindelijk niet heel veel over, al helemaal niet als je meeneemt dat bijna de halve wereld hier bij wijze van spreken naar toe wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hmmm waarschijnlijk i.v.m. vakantie geen van 't weekend/dag aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 17:24 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Hoezo dat dan?


Vorig jaar moest je een bandje kopen die ze dan naar je opsturen in een doosje. Dat is zegmaar de vervanger van het eticket wat je normaal gesproken mee moet nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 17:42 
 
Hardtraxx Addict

Skyscraper schreef:
Basshunterzz schreef:
Hoezo dat dan?


Vorig jaar moest je een bandje kopen die ze dan naar je opsturen in een doosje. Dat is zegmaar de vervanger van het eticket wat je normaal gesproken mee moet nemen

Of te wel geld kloperij
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Skyscraper schreef:
Basshunterzz schreef:
Hoezo dat dan?


Vorig jaar moest je een bandje kopen die ze dan naar je opsturen in een doosje. Dat is zegmaar de vervanger van het eticket wat je normaal gesproken mee moet nemen

Of te wel geld kloperij


Inderdaad, voor die 12 piek mochten ze ook wel gewoon een e-ticket opsturen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Basshunterzz schreef:
Hoezo dat dan?


Vorig jaar moest je een bandje kopen die ze dan naar je opsturen in een doosje. Dat is zegmaar de vervanger van het eticket wat je normaal gesproken mee moet nemen


Hoe kom je daar nou bij? Ik heb helemaal nergens voor betaalt en kreeg het bandje gewoon thuis gestuurd hoor >.< . Vorig jaar een code gekregen van Q-Dance (voor de echte fans was hun bericht ;) ), wie weet dit jaar weer geluk?

Werkte onwijs goed dat bandje, zit namelijk een chip in, je activeert hem thuis en geeft ie groen bij de poort dan kan je zo doorlopen. Volgende stap moet zijn a la Sziget, chip in een horloge waarmee je kan betalen :D.

Geweldige tijd gehad afgelopen jaar (in de stromende regen helemaal los gaan bij Armin van Buuren en de Bonzai Stage) maar dit jaar kies ik voor een zon vakantie
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 17:22 
 
Hardtraxxer

Dat kan niet, moest je gewoon voor betalen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een geld zeg, 240€ voor 3 dagen festival. Sorry, gaat mij te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:
Wat een geld zeg, 240€ voor 3 dagen festival. Sorry, gaat mij te ver.


Met camping 290
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 18:07 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
W0uT3R schreef:
Wat een geld zeg, 240€ voor 3 dagen festival. Sorry, gaat mij te ver.


Met camping 290

+ blijkbaar 8 euro bandje :S
300 voor het comercieelste feestje ter wereld, whoopie......
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Dat kan niet, moest je gewoon voor betalen hoor.


Dan geloof je het niet maar heb het nog even nagekeken bij me bestelling, bandje was gratis ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Skyscraper schreef:
Dat kan niet, moest je gewoon voor betalen hoor.


Dan geloof je het niet maar heb het nog even nagekeken bij me bestelling, bandje was gratis ;)


Maar jij was natuurlijk ook die echte fan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 23:12 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Skyscraper schreef:
Dat kan niet, moest je gewoon voor betalen hoor.


Dan geloof je het niet maar heb het nog even nagekeken bij me bestelling, bandje was gratis ;)

Bandje is in principe ook gratis, maar bovenop de ticketkosten komen nog bijna 10 euro aan verzendkosten om het bandje te versturen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 03:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Belgische kaarten (natuurlijk) ook al meteen uitverkocht vanochtend, hopelijk weet ik er de 15e wel te bemachtigen!

Line-up tot nu toe trouwens, nog niet gepost:

18 juli
Diplo
Netsky
Carl Cox

19 juli
New World Punx aka Markus Schulz & Ferry Corsten
Alesso

20 juli
Erol Alkan
Steve Angello
Krewella

25 juli
Diplo
Netsky
Carl Cox

26 juli
Above & Beyond
Alesso

27 juli
Erol Alkan
Steve Angello
Krewella

Onbekend
Laidback Luke
Vitalic
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 11:54 
 
Hardtraxx Addict

Verre van die achterlijke prijs waard dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jezus zo duur al? in 2012 betaalde ik 237 voor camping en ticket. 50 euro meer, kun je makkelijk nog een kaartje kopen voor ander festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
W0uT3R schreef:
Wat een geld zeg, 240€ voor 3 dagen festival. Sorry, gaat mij te ver.


Met camping 290

Haha echt te gek voor woorden toch eigenlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 18:00 
 
Hardtraxxer

belachelijk duur, maar het is echt wel de moeite om het is ne keer gedaan te hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
18 juli
Diplo
Netsky
Carl Cox
Eric Prydz
Loco Dice

19 juli
New World Punx aka Markus Schulz & Ferry Corsten
Alesso
Hardwell
Laidback Luke
Sven Väth

20 juli
Erol Alkan
Steve Angello
Krewella
Nicky Romero
Paul Kalkbrenner
Vitalic

25 juli
Diplo
Netsky
Carl Cox
Eric Prydz
Loco Dice

26 juli
Above & Beyond
Alesso
Bassnectar
Hardwell
Laidback Luke

27 juli
Erol Alkan
Steve Angello
Krewella
Nicky Romero
Paul Kalkbrenner
Vitalic
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten