Skyscraper schreef:
Basshunterzz schreef:
Hoezo dat dan?
Vorig jaar moest je een bandje kopen die ze dan naar je opsturen in een doosje. Dat is zegmaar de vervanger van het eticket wat je normaal gesproken mee moet nemen
Hoe kom je daar nou bij? Ik heb helemaal nergens voor betaalt en kreeg het bandje gewoon thuis gestuurd hoor

. Vorig jaar een code gekregen van Q-Dance (voor de echte fans was hun bericht

), wie weet dit jaar weer geluk?
Werkte onwijs goed dat bandje, zit namelijk een chip in, je activeert hem thuis en geeft ie groen bij de poort dan kan je zo doorlopen. Volgende stap moet zijn a la Sziget, chip in een horloge waarmee je kan betalen

.
Geweldige tijd gehad afgelopen jaar (in de stromende regen helemaal los gaan bij Armin van Buuren en de Bonzai Stage) maar dit jaar kies ik voor een zon vakantie