Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Dit is zo gaaf gedaan die anthem door Hans Zimmer, ja hier heb ik zin in! Eerste vrijdag aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Timetable is er ook :D

Ik zal me er waarschijnlijk amper aan houden, maar zoiets lijkt me wel nice:

12:00 - 13:45: Zou het niet weten, denk veel lopen + mainstage
13:45 - 15:10: Marco V / Sunnery James & Ryan Marciano
15:00 - 16:00: Carnage
16:00 - 17:15: Blasterjaxx
17:15 - 18:30: Above & Beyond / DVBBS
18:30 - 19:30: Laidback Luke
19:30 - 20:30: Slam
20:30 - 21:30: Bingo Players / Noisecontrollers
21:30 - 22:30: Alesso
22:30 - 01:00: Hardwell & Tiesto

Heb alleen amper verstand van al die stages/artiesten op enkele na dus misschien vind ik het op een bepaalde stage wel vetter dan verwacht en op een andere stage andersom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Timetable is er ook :D

Ik zal me er waarschijnlijk amper aan houden, maar zoiets lijkt me wel nice:

12:00 - 13:45: Zou het niet weten, denk veel lopen + mainstage
13:45 - 15:10: Marco V / Sunnery James & Ryan Marciano
15:00 - 16:00: Carnage
16:00 - 17:15: Blasterjaxx
17:15 - 18:30: Above & Beyond / DVBBS
18:30 - 19:30: Laidback Luke
19:30 - 20:30: Slam
20:30 - 21:30: Bingo Players / Noisecontrollers
21:30 - 22:30: Alesso
22:30 - 01:00: Hardwell & Tiesto

Heb alleen amper verstand van al die stages/artiesten op enkele na dus misschien vind ik het op een bepaalde stage wel vetter dan verwacht en op een andere stage andersom.


ziet er leuk uit
zou alleen eerder voor marco v gaan dan voor sr&rm
en k zou dvbbs laten schieten en gewoon voor above & beyond gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oke thanks voor de tips :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eens met marc, mede omdat die beide ook genoeg in nl te zien zijn (n dvbbs is gewoon echt troep)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zie nu dat Carnage er staat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 20:07 
 
Hardtraxxer

we gaan de eerste vrijdag, zal wel zoiets worden:
12:00-15:00- Eric Prydz
17:15-18:15- Borgore
18:15-19:00- Andrew Rayel
19:00-20:00- Geck-O
20:00-20:30- Mightyfools
20:30-21:30- DJ Snake/Skrillex
21:30-22:00- Alex Kidd
22:00-22:30- Acti
22:30-23:15- Dillon Francis
23:15-23:30- Dimitri Vegas & Like Mike
23:30-1:00- Armin van Buuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 21:40 
 
Hardtraxxer

Juhu, ik ben ook er! Tweede Weekendje met Dreamville! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 10:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoe streng zijn ze hier (of op andere Belgische feesten) met fouilleren/controleren? Het is in 4,5 jaar nog nooit fout gegaan, maar ik zou het wel extra zuur vinden als het juist nu wel fout gaat :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 07:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Niet allemaal tegelijk :P

Warm upje voor de liefhebbers: andere-muziek/pommer-tomorrowland-2014-warm-up-t45025.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 10:31 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Hoe streng zijn ze hier (of op andere Belgische feesten) met fouilleren/controleren? Het is in 4,5 jaar nog nooit fout gegaan, maar ik zou het wel extra zuur vinden als het juist nu wel fout gaat :$


Hier zelf nog nooit geweest, maar op bijvoorbeeld Qontinent en Reverze was de controle echt belachelijk slecht. Mochten op reverze zelfs een zak winegums mee naar binnen nemen, en er werd ons gevraagd waarom we nou geen drugs mee hadden en wat we daar dan kwamen doen. We waren immers Nederlanders xd

Pommer schreef:
Niet allemaal tegelijk :P

Warm upje voor de liefhebbers: andere-muziek/pommer-tomorrowland-2014-warm-up-t45025.html


Ga hem luisteren, ken de helft niet volgens mij maar goed. Lost in paradise & down down sowieso :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hoe streng zijn ze hier (of op andere Belgische feesten) met fouilleren/controleren? Het is in 4,5 jaar nog nooit fout gegaan, maar ik zou het wel extra zuur vinden als het juist nu wel fout gaat :$


Vorig jaar geweest het hele weekend, op de camping 0,0% controle. Wel loopt er politie op het voorterrein (bij de regenboog) die vage buitenlanders in de gate houden. Festival terrein is normale fouilleren, niet bijzonder streng.

Ook daar stond veel politie met zelfs een hond maar die lag te slapen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 12:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Thanks :) Tja ik kan me voorstellen dat als ze zien dat je uit Nederland komt ze wel ff extra goed kijken haha. Maar goed ik kijk nog wel ff wat ik doe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 12:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Thanks :) Tja ik kan me voorstellen dat als ze zien dat je uit Nederland komt ze wel ff extra goed kijken haha. Maar goed ik kijk nog wel ff wat ik doe.


Gewoon alles voordat je naar binnen gaat in je mik gooien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 14:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Pommer schreef:
Thanks :) Tja ik kan me voorstellen dat als ze zien dat je uit Nederland komt ze wel ff extra goed kijken haha. Maar goed ik kijk nog wel ff wat ik doe.


Gewoon alles voordat je naar binnen gaat in je mik gooien :D


Wordt ook zo eentonig joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 19:12 
 
Hardtraxxer

Nog mensen die hun bandjes voor het eerste weekend nog niet gehad hebben. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bandjes geactiveerd en ga lekker met event travel naar de eerste vrijdag. Opstappen vanaf Zoetermeer, lekker geregeld allemaal dus ik heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 11:37 
 
Hardtraxxer

@Pommer Ik zal het overwegen om toch niks mee te nemen..
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 8_01172324
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 22:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Casey schreef:
@Pommer Ik zal het overwegen om toch niks mee te nemen..
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 8_01172324


Als ik de verhalen op partyflock mag geloven pikten ze er steeds mensen uit die ze apart haalden om te fouilleren (in dit geval mensen met een blauw shirt) en de rest werd vrijwel niet gecontroleerd. Denk dus dat het nog wel redelijk meevalt, al loop je natuurlijk altijd risico.

Overigens heb ik me toch maar een beetje verdiept in de artiesten en daar heb ik m'n timetable wat op aangepast :P Voor zover ik me eraan kan houden gaat het zoiets worden:

12:00 - 13:45: Sunnery James & Ryan Marciano (Mainstage)
13:45 - 14:30: Marco V (Full On)
14:30 - 15:30: Promise Land (V Sessions)
15:30 - 16:00: Firebeatz (V Sessions)
16:00 – 17:15: Blasterjaxx (Super You & Me)
17:15 - 18:30: Above & Beyond (Mainstage)
18:30 - 19:00: Dyro (V Sessions)
19:00 - 20:30: Tommy Trash (V Sessions)
20:30 - 21:30: Bingo Players / Noisecontrollers (V Sessions/Q-Dance)
21:30 - 22:30: Alesso (Mainstage)
22:30 - 01:00: Hardwell & Tiesto (Mainstage)

Nog maar een paar nachtjes! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Casey schreef:
@Pommer Ik zal het overwegen om toch niks mee te nemen..
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 8_01172324


Als ik de verhalen op partyflock mag geloven pikten ze er steeds mensen uit die ze apart haalden om te fouilleren (in dit geval mensen met een blauw shirt) en de rest werd vrijwel niet gecontroleerd. Denk dus dat het nog wel redelijk meevalt, al loop je natuurlijk altijd risico.

Overigens heb ik me toch maar een beetje verdiept in de artiesten en daar heb ik m'n timetable wat op aangepast :P Voor zover ik me eraan kan houden gaat het zoiets worden:

12:00 - 13:45: Sunnery James & Ryan Marciano (Mainstage)
13:45 - 14:30: Marco V (Full On)
14:30 - 15:30: Promise Land (V Sessions)
15:30 - 16:00: Firebeatz (V Sessions)
16:00 – 17:15: Blasterjaxx (Super You & Me)
17:15 - 18:30: Above & Beyond (Mainstage)
18:30 - 19:00: Dyro (V Sessions)
19:00 - 20:30: Tommy Trash (V Sessions)
20:30 - 21:30: Bingo Players / Noisecontrollers (V Sessions/Q-Dance)
21:30 - 22:30: Alesso (Mainstage)
22:30 - 01:00: Hardwell & Tiesto (Mainstage)

Nog maar een paar nachtjes! :D


Houd er rekening mee dat je niet over bij kan zijn, de grote tent naast de Main is vaak zo vol dat er niemand meer bij mag (waarschijnlijk jou dag de V Sessions)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 09:53 
 
Hardtraxxer

13:00-14:00 Oliver Heldens (BlueFlame)
14:00-15:00 Rondlopen
15:00-16:00 Dannic (Mainstage)
16:00-16:30 Nervo (Mainstage)
16:30-17:00 A*S*Y*S (Qult)
17:00-18:00 Nicole Moudaber (Carl Cox & Friends)
18:00-19:00 Martin Garrix (Mainstage)
19:00-20:00 Orjan Nilsen/Geck-O (TranceAddict/Qult)
20:00-21:15 Avicii/Rank 1 (Mainstage/I love the 90's)
21:15-22:30 Armin van Buuren (Mainstage)
22:30-23:30 ACTI/Back in Time (Qult/I love the 90's)
23:30-01:00 Knife Party (Mainstage)

Zoiets zal het waarschijnlijk gaan worden voor mij vrijdag. Iemand eventueel nog aanraders? Iig veel zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 10:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Pommer schreef:
Casey schreef:
@Pommer Ik zal het overwegen om toch niks mee te nemen..
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 8_01172324


Als ik de verhalen op partyflock mag geloven pikten ze er steeds mensen uit die ze apart haalden om te fouilleren (in dit geval mensen met een blauw shirt) en de rest werd vrijwel niet gecontroleerd. Denk dus dat het nog wel redelijk meevalt, al loop je natuurlijk altijd risico.

Overigens heb ik me toch maar een beetje verdiept in de artiesten en daar heb ik m'n timetable wat op aangepast :P Voor zover ik me eraan kan houden gaat het zoiets worden:

12:00 - 13:45: Sunnery James & Ryan Marciano (Mainstage)
13:45 - 14:30: Marco V (Full On)
14:30 - 15:30: Promise Land (V Sessions)
15:30 - 16:00: Firebeatz (V Sessions)
16:00 – 17:15: Blasterjaxx (Super You & Me)
17:15 - 18:30: Above & Beyond (Mainstage)
18:30 - 19:00: Dyro (V Sessions)
19:00 - 20:30: Tommy Trash (V Sessions)
20:30 - 21:30: Bingo Players / Noisecontrollers (V Sessions/Q-Dance)
21:30 - 22:30: Alesso (Mainstage)
22:30 - 01:00: Hardwell & Tiesto (Mainstage)

Nog maar een paar nachtjes! :D


Houd er rekening mee dat je niet over bij kan zijn, de grote tent naast de Main is vaak zo vol dat er niemand meer bij mag (waarschijnlijk jou dag de V Sessions)


Hmm oke, dat zou wel jammer zijn. Vooral Tommy Trash wil ik toch wel graag zien. Ach ja we zien het allemaal wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Houd rekening met 20 minuten ''reistijd'' (ook al is het 5 minuten lopen) om in de tent te komen en dan komt het helemaal goed. Geniet vooral want het is echt een ervaring op zich Tomorrowland :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 13:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Houd rekening met 20 minuten ''reistijd'' (ook al is het 5 minuten lopen) om in de tent te komen en dan komt het helemaal goed. Geniet vooral want het is echt een ervaring op zich Tomorrowland :D

Thanks voor de tip :) Ja dat gaat helemaal goed komen! Ik laat het ook allemaal gewoon op me af komen, gewoon genieten van het feest zelf en de mensen en misschien beland ik dan wel op hele andere plekken dan gepland (zoals dat op hardstyle festivals eigenlijk ook altijd het geval is :P ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben vrijdag de 18e geweest en ik vond het echt geweldig. Alleen was de warmte niet uit te houden als je in de zon staat. Dus eigenlijk tot 7 uur / half 8 in tenten en binnen gestaan. Aankleding was wel heel vet en een paar stages waren ook echt bijzonder gaaf gedaan. Verder was bij mij dat het vuurwerk om 23:30 allemaal werd afgestoken bij Dimitri vegas en Like Mike en tijdens Armin van Buuren nauwelijks nog iets werd afgestoken. Komt waarschijnlijk door een afspraak met de gemeente/buurtbewoners.

Grootste kots moment was wel tijdens Steve Aoki op de Dim Mak stage. Die mensen van de Dim Mak vinden zichzelf echt helemaal geweldig en dat lieten ze ook duidelijk zien. Verder kan Steve Aoki totaal niet draaien en doet hij echt helemaal niks achter de DJ Booth behalve met zichzelf en het publiek bezig te zijn. Naja het hoort er misschien ook wel een beetje bij.

Het was eigenlijk vooral om me heen kijken en genieten.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten