Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ik ben vrijdag de 18e geweest en ik vond het echt geweldig. Alleen was de warmte niet uit te houden als je in de zon staat. Dus eigenlijk tot 7 uur / half 8 in tenten en binnen gestaan. Aankleding was wel heel vet en een paar stages waren ook echt bijzonder gaaf gedaan. Verder was bij mij dat het vuurwerk om 23:30 allemaal werd afgestoken bij Dimitri vegas en Like Mike en tijdens Armin van Buuren nauwelijks nog iets werd afgestoken. Komt waarschijnlijk door een afspraak met de gemeente/buurtbewoners.

Grootste kots moment was wel tijdens Steve Aoki op de Dim Mak stage. Die mensen van de Dim Mak vinden zichzelf echt helemaal geweldig en dat lieten ze ook duidelijk zien. Verder kan Steve Aoki totaal niet draaien en doet hij echt helemaal niks achter de DJ Booth behalve met zichzelf en het publiek bezig te zijn. Naja het hoort er misschien ook wel een beetje bij.

Het was eigenlijk vooral om me heen kijken en genieten.


zo werkt het tegenwoordig bij veel house 'dj's'. het zijn meer entertainers geworden dan mensen die echt voor de muziek daar staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 18:49 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Grootste kots moment was wel tijdens Steve Aoki op de Dim Mak stage.


Ik ben ook vrijdag geweest. Steve Aoki was idd heel vervelend omdat wij na Borgore (beste set van de dag) weg wilde bij de Dim Mak stage. Omdat Steve Aoki na hem kwam stroomde heel de stage vol met mensen waardoor wij ons helemaal door de menigte moesten persen. Gelukkig werd de stage nog afgesloten omdat het te druk was.

Eerste keer tomorrowland voor mij en dat was zeker niet de laatste. Heb het meest genoten van Donnie Darko, Borgore, Dillon Francis, Geck-O, Armin van Buuren en Eric Prydz. Toch maar een weekend proberen te gaan volgend jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 20:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Die tenten zijn dus erg druk als ik het goed begrijp? Hoe zit het met de andere stages dan (zoals de main). Kun je je nog wel een beetje bewegen als je niet helemaal vooraan staat? En hoe zit het met drinken halen, lukt dat binnen een kwartier? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 20:31 
 
Hardtraxxer

We mogen weer kamperen!
off-topic/ik-ga-naar-een-camping-festival-en-ik-neem-mee-packing-tips-t27086.html

Tot morgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Die tenten zijn dus erg druk als ik het goed begrijp? Hoe zit het met de andere stages dan (zoals de main). Kun je je nog wel een beetje bewegen als je niet helemaal vooraan staat? En hoe zit het met drinken halen, lukt dat binnen een kwartier? :P


Het was bij mij echt heel erg rustig, de hele dag overal, elke stage. Drinken is fenomenaal geregeld (behalve de prijs natuurlijk want 2 euro voor een muntje en dan 1,5 muntje voor cola/bier en 2,5 muntjes voor te zoute patat en 2,5 muntjes voor stuk pizza) want er was zelf geen wachttijd. Binnen was het ook rustig en kon je echt heel goed bewegen en losgaan. Moet je alleen niet vooraan gaan staan maar beetje midden of achterin en dan komt het helemaal goed. Alleen de laatste 2/3 uurtjes bij de main wil natuurlijk iedereen zien dus dan is het redelijk druk maar zelfs toen kon ik nog heerlijk losgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 22:36 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Die tenten zijn dus erg druk als ik het goed begrijp? Hoe zit het met de andere stages dan (zoals de main). Kun je je nog wel een beetje bewegen als je niet helemaal vooraan staat? En hoe zit het met drinken halen, lukt dat binnen een kwartier? :P


Ik zou geen rekening houden met wel of niet in een tent. Kijk gewoon welke artiesten je graag wil zien.
Bij Qult was het gezellig druk, dus meer dan genoeg ruimte. Dim mak is heel de dag door druk maar zolang er bv geen Steve Aoki staat is er genoeg ruimte om vooraan los te gaan. De grote indoor stage, garden of madness, is overdag druk maar als de hele grote namen op s'avonds op de main draaien is het daar een stuk rustiger. De trance stage in de tent was bij ons totaal niet druk.

Drinken is inderdaad prima geregeld. Prijzen zijn niet hoger dan normaal want het zijn 33cl bekers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 12:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oke, thanks :)

Morgen eerst een avondje Antwerpen in en zaterdag Tomorrowland, heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan niet meer wachten tot zaterdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 08:06 
 
Hardtraxxer

Hehe eindelijk eerste keer Tomorrowland dadelijk, ben benieuwd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 13:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een feest :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 14:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat was dit geweldig zeg :worship: En wat is die Carnage een dikke baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 16:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat was dit geweldig zeg :worship: En wat is die Carnage een dikke baas.

haha idd showtek - fts draaien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 16:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Pommer schreef:
Wat was dit geweldig zeg :worship: En wat is die Carnage een dikke baas.

haha idd showtek - fts draaien :D

Idd haha, was stomverbaasd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd waar je verslag Pommer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Drinken is fenomenaal geregeld (behalve de prijs natuurlijk want 2 euro voor een muntje en dan 1,5 muntje voor cola/bier en 2,5 muntjes voor te zoute patat en 2,5 muntjes voor stuk pizza) want er was zelf geen wachttijd.


Je kreeg daar wel blikjes voor terug en grotere porties eten dan normaal het geval is. 33cl voor 3 euro ipv 20 a 25cl voor 2,50 is een prima deal. Die patat van 5 euro voelde ook aan als 1,5 portie ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 20:32 
 
Hardtraxxer

Wat was dit genieten :loving: Volgend jaar zeker een heel weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 21:05 
 

Ik wil hier volgend jaar ook heen ^^ Eens een keer wat anders dan die eeuwige boemboemboem muziek is ook wel leuk denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 00:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Ik wil hier volgend jaar ook heen ^^ Eens een keer wat anders dan die eeuwige boemboemboem muziek is ook wel leuk denk ik.


:huh: In House zit ook gewoon een kick beste jongen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 11:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Benieuwd waar je verslag Pommer :P

Ik ben nooit zo van de uitgebreide verslagen :P

Maar er is ook echt gewoon zo veel positiefs om te vertellen:
- Het weer was perfect, en als het even wat te warm werd stond er zo'n water/windkanon te blazen vooraan bij de mainstage.
- Alle stages waren vet aangekleed en hadden goed geluid.
- De sfeer was beter dan ik ooit meegemaakt heb op een groot festival, heb denk ik nog nooit met zoveel onbekenden gepraat/gefeest.
- Lekkere wijven.
- Desperados.
- Snelle bediening bij de barren, er stond er zelfs één in het midden bij de mainstage :D
- Genoeg wc's en ook relatief schoon.
- Groot aanbod eten, drinken en ijs.
- In verhouding met hardstyle feesten weinig stoere brede gasten die alleen maar boos om zich heen kijken.
- Set van Carnage, buiten FTS om ook gewoon heel vet.
- Noisecontrollers, was zoals altijd weer genieten.
- Set van Hardwell.
- Alle andere sets waar ik geweest ben waren ook gewoon vet, maar deze 3 staken er boven uit. Wat ik verder nog gezien heb: Marco V, Blasterjaxx (was wel iets te druk), Above & Beyond, Romeo Blanco stukje, Coone & Hard Driver stukje, Alesso, Tiesto en Hardwell vs Tiesto.

En dan de verbeterpuntjes:
- Ik vond dat bier niet lekker, vooral als je een paar van die heerlijke Desperados op had.
- V Sessions vs Van Doorn tent was erg druk de hele tijd.
- Vervoer terug, ik werd afgezet in the middle of nowhere en snapte geen hout van hoe ik nou weer terug in Antwerpen kon komen. Uiteindelijk maar een veel te dure taxi genomen.

Ik zal vast nog wel wat dingen vergeten zijn maar dit komt als eerste in me op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe vonden jullie de patat en mayo dan? Bij mij waren ze echt smerig. En de pizza was wel overpriced.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 13:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Hoe vonden jullie de patat en mayo dan? Bij mij waren ze echt smerig. En de pizza was wel overpriced.

Heb alleen fruit en ijs op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wederom een van de beste festivals van dit jaar!

Eigenlijk het enigste minpuntje was de hamburger van €6,- die echt ontiegelijk smerig was :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 15:35 
 
Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:
Wederom een van de beste festivals van dit jaar!

Eigenlijk het enigste minpuntje was de hamburger van €6,- die echt ontiegelijk smerig was :thumbdown:


Dan weet ik niet welke hamburger jij gegeten hebt, maar de hamburger die ik kreeg voor 6 euro smaakte prima, stuk beter als die hier in Nederland iig. Verder ook niks gegeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Kepro schreef:
Benieuwd waar je verslag Pommer :P

Ik ben nooit zo van de uitgebreide verslagen :P

Maar er is ook echt gewoon zo veel positiefs om te vertellen:
- Het weer was perfect, en als het even wat te warm werd stond er zo'n water/windkanon te blazen vooraan bij de mainstage.
- Alle stages waren vet aangekleed en hadden goed geluid.
- De sfeer was beter dan ik ooit meegemaakt heb op een groot festival, heb denk ik nog nooit met zoveel onbekenden gepraat/gefeest.
- Lekkere wijven.
- Desperados.
- Snelle bediening bij de barren, er stond er zelfs één in het midden bij de mainstage :D
- Genoeg wc's en ook relatief schoon.
- Groot aanbod eten, drinken en ijs.
- In verhouding met hardstyle feesten weinig stoere brede gasten die alleen maar boos om zich heen kijken.
- Set van Carnage, buiten FTS om ook gewoon heel vet.
- Noisecontrollers, was zoals altijd weer genieten.
- Set van Hardwell.
- Alle andere sets waar ik geweest ben waren ook gewoon vet, maar deze 3 staken er boven uit. Wat ik verder nog gezien heb: Marco V, Blasterjaxx (was wel iets te druk), Above & Beyond, Romeo Blanco stukje, Coone & Hard Driver stukje, Alesso, Tiesto en Hardwell vs Tiesto.

En dan de verbeterpuntjes:
- Ik vond dat bier niet lekker, vooral als je een paar van die heerlijke Desperados op had.
- V Sessions vs Van Doorn tent was erg druk de hele tijd.
- Vervoer terug, ik werd afgezet in the middle of nowhere en snapte geen hout van hoe ik nou weer terug in Antwerpen kon komen. Uiteindelijk maar een veel te dure taxi genomen.

Ik zal vast nog wel wat dingen vergeten zijn maar dit komt als eerste in me op :)


Oftewel, Tomorrowland is een aanrader. Was je een weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Hoe vonden jullie de patat en mayo dan? Bij mij waren ze echt smerig. En de pizza was wel overpriced.


Patat met Tomorrowlandsaus was dikke prima :P
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten