Ook hier beide tickets alsnog binnen, zin in! 
Welk weekend is het nou geworden? Ik loop je vast wel tegen het lijf tussen die 90.000 mensenwrote:Ook hier beide tickets alsnog binnen, zin in!
Welk weekend is het nou geworden? Ik loop je vast wel tegen het lijf tussen die 90.000 mensenwrote:Ook hier beide tickets alsnog binnen, zin in!
Ook weekend 2! Haha ja zal vast goed komen tussen die drukte daarwrote:Welk weekend is het nou geworden? Ik loop je vast wel tegen het lijf tussen die 90.000 mensenwrote:Ook hier beide tickets alsnog binnen, zin in!
line up is een lachertje

Vind het wel meevallen.wrote:Wat is Q-dance echt extreeeeeeeeeeeeeeem saai met die line-ups altijd.. jezus
1 boozebag contains 35 tokens, which probably won't be enough for the entire weekend, but you don't need to buy more than one, as it's just as easy to buy tokens at the festival. Also you can't change tokens back to cash after the festival, so if you buy several boozebags and don't spend all the tokens, this is money you won't get back.. The prices last year as far as I remember: water 1 token, beer 2, food 3-7 tokens. You also use tokens for the shower and to rent a portable charger.
Jep pilsch is 2,85 (2 munten) en baco als ik me niet vergis 6 muntjes (€8,65). Het zijn belachelijke prijzen, maar of je nu €2,50 of €2,85 betaald maakt dan ook niet meer uit. Hoe gek het ook klinkt, op TL is de prijs-kwaliteitsverhouding goed imo. Iets is pas duur wanneer het het geld niet waard is:)wrote:Thanks! Nouja ervan uitgaande dat ik vrijwel alleen maar bier drink is dat omgerekend €2,85 voor een biertje. Opzich wel prima + je hebt nog wat spulletjes erbij en je hoeft op het begin niet in de rij te gaan staan voor die dingen. Denk dat ik dus wel zo'n ding haal.