Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 21:05 
 
Hardtraxxer

Ook hier beide tickets alsnog binnen, zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 22:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
Ook hier beide tickets alsnog binnen, zin in! :yay:

Welk weekend is het nou geworden? Ik loop je vast wel tegen het lijf tussen die 90.000 mensen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 14:00 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Jorgvv schreef:
Ook hier beide tickets alsnog binnen, zin in! :yay:

Welk weekend is het nou geworden? Ik loop je vast wel tegen het lijf tussen die 90.000 mensen :P


Ook weekend 2! Haha ja zal vast goed komen tussen die drukte daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 19:56 
 
Hardtraxxer

Ik ben ook erbij! Weekendje 2! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toch hoogstwaarschijnlijk aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 23:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



dit is wel erg vet! ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 16:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... -zat.dhtml

Zielig gedoe zeg.

Filmpje van Hans Zimmer is wel erg mooi zeg! Zijn muziek krijg ik sowieso al vaak kippenvel van. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line Up is compleet!!

http://www.tomorrowland.com/en/line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 16:52 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:

line up is een lachertje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 17:30 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 17:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is Q-dance echt extreeeeeeeeeeeeeeem saai met die line-ups altijd.. jezus
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

tommeh schreef:
Wat is Q-dance echt extreeeeeeeeeeeeeeem saai met die line-ups altijd.. jezus


Vind het wel meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 22:17 
 
Hardtraxx Veteran

Partyraiser is wel de laatste naam die ik daar verwachtte
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Balistic en Massiv & The Rebel, die namen zie je niet vaak meer voorbij komen, vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 04:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Q-Dance stage boeit me amper en wellicht dat ik even bij Noisecontrollers ga kijken maar verder zal ik er waarschijnlijk niet veel te vinden zijn. Op de andere stages enkele bekende namen voor me maar het grootste gedeelte zegt me niks. Ik laat me dus lekker verrassen :D Zou echt baas zijn als Hardwell de mainstage afsluit, als dat niet één van mn vetste feestervaringen wordt :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 09:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Q-Dance stage zou ik ook alleen heen gaan als ik ff zin heb in hardstyle. Er zijn veel interessantere en grotere artiesten te vinden buiten de Q stage die je bijna nooit ziet tegenover de namen daar die je altijd ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

als je naar tomorrowland gaat om naar de hardstyle te gaan, is het echt zonde van je geld! enige keer dat ik daar naar toe ging was om de stage te zien, maar voor de rest gewoon andere muziek beleven, je hebt daar zulke goede artiesten van andere genres!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 17:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Is het aan te raden om vooraf zo'n boozebag te kopen? Als ik dat stukje tekst mag geloven krijg je 35 'coins' en nog wat spulletjes (floorplan etc.) die me niet zoveel boeien. Dat kost dan €50.

Lijkt me niet dat je 35 normale munten krijgt voor €50? Of zijn die munten zo weinig waard dat je er bijv 2 moet geven voor 1 biertje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gevonden op reddit:

Citaat:
1 boozebag contains 35 tokens, which probably won't be enough for the entire weekend, but you don't need to buy more than one, as it's just as easy to buy tokens at the festival. Also you can't change tokens back to cash after the festival, so if you buy several boozebags and don't spend all the tokens, this is money you won't get back.. The prices last year as far as I remember: water 1 token, beer 2, food 3-7 tokens. You also use tokens for the shower and to rent a portable charger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 17:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Thanks! Nouja ervan uitgaande dat ik vrijwel alleen maar bier drink is dat omgerekend €2,85 voor een biertje. Opzich wel prima + je hebt nog wat spulletjes erbij en je hoeft op het begin niet in de rij te gaan staan voor die dingen. Denk dat ik dus wel zo'n ding haal. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gaat er dan maar vaanuit dat het een duur weekend wordt. vorig jaar met tick 700 ofzo.
Gelukkig kan je wel zelf treeen bier meenemen. Wij zijn tentjes op gaan zetten en vervolgens 7 treeen bier gehaald met steekwagentje. Helaas mag je die niet verder het echte festival terrein opnemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 20:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ga maar 1 dag ;) Ga vrijdag eerst Antwerpen in, daar overnachten en zaterdag naar Tomorrowland. Daarna overnachten in hetzelfde hotel en de zondag weer naar huis.

Neem aan dat er wel pendelbussen o.i.d. van en naar Antwerpen rijden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh vandaar. Wij zijn met 2 taxi's gegaan. prijs viel mee. Maar dat was ook na het festival. Misschien is zaterdag wel prijzig idk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 10:52 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Thanks! Nouja ervan uitgaande dat ik vrijwel alleen maar bier drink is dat omgerekend €2,85 voor een biertje. Opzich wel prima + je hebt nog wat spulletjes erbij en je hoeft op het begin niet in de rij te gaan staan voor die dingen. Denk dat ik dus wel zo'n ding haal. :)


Jep pilsch is 2,85 (2 munten) en baco als ik me niet vergis 6 muntjes (€8,65). Het zijn belachelijke prijzen, maar of je nu €2,50 of €2,85 betaald maakt dan ook niet meer uit. Hoe gek het ook klinkt, op TL is de prijs-kwaliteitsverhouding goed imo. Iets is pas duur wanneer het het geld niet waard is:)

Over prijzen gesproken. Ik kreeg de mogelijkheid om als 'business gast' naar TL te kunnen. Vanaf prijzen daarvan zijn €400+ (ex btw). Per dag. Daarvoor kun je je bezatten met van alles en nog wat, enkel op het relationdeck bovenaan bij de main en krijg je wat hapjes gedurende de dag. Als je echt wil dineren komt daar nog een leuk bedrag bovenop :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 12:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bandje binnen gekregen! Begint nu toch wel te kriebelen :D
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten