Poster: Tomorrowland 10 years - 2014
Past

Tomorrowland 10 years - 2014

Venue
& 25, 26 · Belgium
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Ook hier beide tickets alsnog binnen, zin in! :yay:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Jorgvv wrote:Ook hier beide tickets alsnog binnen, zin in! :yay:
Welk weekend is het nou geworden? Ik loop je vast wel tegen het lijf tussen die 90.000 mensen :P
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Pommer wrote:
Jorgvv wrote:Ook hier beide tickets alsnog binnen, zin in! :yay:
Welk weekend is het nou geworden? Ik loop je vast wel tegen het lijf tussen die 90.000 mensen :P
Ook weekend 2! Haha ja zal vast goed komen tussen die drukte daar :P
D
Hardtraxxer
426 posts member since 2008
last seen Jan 2026
Ik ben ook erbij! Weekendje 2! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
toch hoogstwaarschijnlijk aanwezig
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
View on YouTube

dit is wel erg vet! ben benieuwd!
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2013
last seen Jan 2025
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... -zat.dhtml

Zielig gedoe zeg.

Filmpje van Hans Zimmer is wel erg mooi zeg! Zijn muziek krijg ik sowieso al vaak kippenvel van. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 26 days ago
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
ErikZ wrote:Line Up is compleet!!

http://www.tomorrowland.com/en/line-up
line up is een lachertje :P
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Tomorrowland 10 years - 2014 (18,19,20 juli & 25,26,27 juli @Boom/België)
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 29 days ago
Wat is Q-dance echt extreeeeeeeeeeeeeeem saai met die line-ups altijd.. jezus
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
tommeh wrote:Wat is Q-dance echt extreeeeeeeeeeeeeeem saai met die line-ups altijd.. jezus
Vind het wel meevallen.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 21 days ago
Partyraiser is wel de laatste naam die ik daar verwachtte
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
Balistic en Massiv & The Rebel, die namen zie je niet vaak meer voorbij komen, vet.
Bierkoning
last seen Aug 2026
Q-Dance stage boeit me amper en wellicht dat ik even bij Noisecontrollers ga kijken maar verder zal ik er waarschijnlijk niet veel te vinden zijn. Op de andere stages enkele bekende namen voor me maar het grootste gedeelte zegt me niks. Ik laat me dus lekker verrassen :D Zou echt baas zijn als Hardwell de mainstage afsluit, als dat niet één van mn vetste feestervaringen wordt :love:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Q-Dance stage zou ik ook alleen heen gaan als ik ff zin heb in hardstyle. Er zijn veel interessantere en grotere artiesten te vinden buiten de Q stage die je bijna nooit ziet tegenover de namen daar die je altijd ziet.
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
als je naar tomorrowland gaat om naar de hardstyle te gaan, is het echt zonde van je geld! enige keer dat ik daar naar toe ging was om de stage te zien, maar voor de rest gewoon andere muziek beleven, je hebt daar zulke goede artiesten van andere genres!
Bierkoning
last seen Aug 2026
Is het aan te raden om vooraf zo'n boozebag te kopen? Als ik dat stukje tekst mag geloven krijg je 35 'coins' en nog wat spulletjes (floorplan etc.) die me niet zoveel boeien. Dat kost dan €50.

Lijkt me niet dat je 35 normale munten krijgt voor €50? Of zijn die munten zo weinig waard dat je er bijv 2 moet geven voor 1 biertje?
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Gevonden op reddit:
1 boozebag contains 35 tokens, which probably won't be enough for the entire weekend, but you don't need to buy more than one, as it's just as easy to buy tokens at the festival. Also you can't change tokens back to cash after the festival, so if you buy several boozebags and don't spend all the tokens, this is money you won't get back.. The prices last year as far as I remember: water 1 token, beer 2, food 3-7 tokens. You also use tokens for the shower and to rent a portable charger.
Bierkoning
last seen Aug 2026
Thanks! Nouja ervan uitgaande dat ik vrijwel alleen maar bier drink is dat omgerekend €2,85 voor een biertje. Opzich wel prima + je hebt nog wat spulletjes erbij en je hoeft op het begin niet in de rij te gaan staan voor die dingen. Denk dat ik dus wel zo'n ding haal. :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
gaat er dan maar vaanuit dat het een duur weekend wordt. vorig jaar met tick 700 ofzo.
Gelukkig kan je wel zelf treeen bier meenemen. Wij zijn tentjes op gaan zetten en vervolgens 7 treeen bier gehaald met steekwagentje. Helaas mag je die niet verder het echte festival terrein opnemen.
Bierkoning
last seen Aug 2026
Ik ga maar 1 dag ;) Ga vrijdag eerst Antwerpen in, daar overnachten en zaterdag naar Tomorrowland. Daarna overnachten in hetzelfde hotel en de zondag weer naar huis.

Neem aan dat er wel pendelbussen o.i.d. van en naar Antwerpen rijden?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
oh vandaar. Wij zijn met 2 taxi's gegaan. prijs viel mee. Maar dat was ook na het festival. Misschien is zaterdag wel prijzig idk
T
Hardtraxxer
178 posts member since 2010
last seen Sep 2023
Pommer wrote:Thanks! Nouja ervan uitgaande dat ik vrijwel alleen maar bier drink is dat omgerekend €2,85 voor een biertje. Opzich wel prima + je hebt nog wat spulletjes erbij en je hoeft op het begin niet in de rij te gaan staan voor die dingen. Denk dat ik dus wel zo'n ding haal. :)
Jep pilsch is 2,85 (2 munten) en baco als ik me niet vergis 6 muntjes (€8,65). Het zijn belachelijke prijzen, maar of je nu €2,50 of €2,85 betaald maakt dan ook niet meer uit. Hoe gek het ook klinkt, op TL is de prijs-kwaliteitsverhouding goed imo. Iets is pas duur wanneer het het geld niet waard is:)

Over prijzen gesproken. Ik kreeg de mogelijkheid om als 'business gast' naar TL te kunnen. Vanaf prijzen daarvan zijn €400+ (ex btw). Per dag. Daarvoor kun je je bezatten met van alles en nog wat, enkel op het relationdeck bovenaan bij de main en krijg je wat hapjes gedurende de dag. Als je echt wil dineren komt daar nog een leuk bedrag bovenop :yay:
Bierkoning
last seen Aug 2026
Bandje binnen gekregen! Begint nu toch wel te kriebelen :D

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026