Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Iemand nog 1 kaartje te koop? Pff moet er nog een hebbennnnn

Probeer de facebook groep "Verkoop je harder styles kaartje facebook:)"
Daar worden er volgens mij nog wel n aantal aangeboden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 10:40 
 
Hardtraxxer

bloemkool schreef:
Altijd zo jammer, je kijkt er zo naar uit en voor je het weet is het weer voorbij :cry: :P


Wekenlang jezelf verheugen op een feestje en als je er eenmaal staat lijkt het binnen een uur weer voorbij inderdaad :(

Eerst even een wedstrijdje voetballen vanmiddag, niet te lang in de kantine blijven hangen anders gaat het niks worden vannacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 11:39 
 
Hardtraxxer

Als er iemand nog last minute van een ticket af moet, PB! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 18:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaaa zin in!! Ben te herkennen aan mn Hardtraxx shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een zwart shirt aan, succes met zoeken haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 03:21 
 
Hardtraxxer



ze laten er anders ook geen gras over groeien :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 10:26 
 

Opzich wel een leuk feestje gehad, maar t was veelste druk en warm bij de adaro stage! En vooraaan werd je weggeblazen jezus, tijdens patern 2 vlogen mn oordoppen er zowat uit :P frontliner had echt een lekkere stage mar wat een zaadsetjes zeg, jezus. Frequencerz ook even gezien voor Hollow, ja de gaat aardig hard godverdomme.


+grote Frontliner stage
+geluid
+snelle bar service


-sauna bij adaro
-sauna in de wc, nog nooit zon ongeoorganiseerde pleurisbende gezien.
-zaadset noisecontrollers en de rest

Ook nog een hter gezien, prankster geloof ik. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 10:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Top feestje gehad. Op tijd binnen, mensen ontmoet die ik wilde ontmoeten en verder lekkere setjes gehoord! Heerlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man, wat was het warm/ druk bij adaro stage, het zweet liep overal langs
Verder mooie nacht en leuke sets, die set van bfrontliner was gaaf

Noisecontrollers een keer meegemaakt, was een mooi standaard setje
Gunz 4 hire, maar vond het beetje tegenvallen, waarschijnlijk te veel van verwacht ,

De sluiting was zoveel hardcore, niet mijn ding, maar wel super gaaf , die remix/edit van die frontliner nummer; heerlijk!

Vond trouwens de partyraiser zaal het mooist aangekleed , vond de frontliner maar simpeltjes, en adaro zo klein maar wel lang
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 11:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was om 10 uur binnen. Meteen Jordy en Xander gezien :P Maar vanaf uurtje of half 12 begon ik misselijk te worden, hoe weet ik niet. Dus tot 4 uur beetje rustig aan gedaan en vanaf toen weer volop energie. Maar wel zo benauwd dat ik af en toe echt eventjes moest zitten.

Jammer genoeg Bloempje niet gezien :( Ook Stefan weer misgelopen :o

Al met al wel een topnacht gehad met mijn vrienden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goed feestje gehad. Aan het begin een beetje druk overal (munten, wc's) maar dat veranderde gelukkig snel. De wc's waren wel fucking ranzig.
Verder wordt het tijd om op maat gemaakte oordoppen aan te schaffen, want dit sloeg echt alles..
Muzikaal was het ook goed te doen. Veel oude plaatjes gehoord en ook Natural Born Raver live gehoord wat echt ziek was met dat geluid in de Adaro zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan die WC's hebben ze dus niks veranderd in 2 jaar tijd. In 2011 stond er ook gewoon een laagje van 2/3cm water/pis/bier/ghb en andere troep..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi feestje gehad. Vriend van me wilde vooral bij Frontliner staan, mede ook door de hitte bij de Adaro stage. Heerlijke opener van Adaro! Set van de avond vond ik B-Frontliner, alleen al openen met Godz Power maakt je al een held.

+Geluid
+Sfeer (zeker tijdens B-Frontliner voorin)
+Snelle service aan de bar

- Warmte bij Adaro
- Eten was moeilijk te vinden
- Gladde vloer op.sommige plekken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 16:33 
 
Hardtraxx Newbie

Thrillogy was geweldig! Het tempo zat er ook stevig in met Partyraiser!
http://youtu.be/GqsasL921Wc
http://youtu.be/XJtP_tieD8g
http://youtu.be/NuyJUSPkuGs
http://youtu.be/BhSa1agmwso

:bomb: :bomb: :bomb: :bomb:


En, hoe moet deze filmpjes embedden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top feest!
Beste setje vond ik wel Adaro & Crypsis. Leuk dat Radical Redemption er nog even bij kwam :)

Heb me ook verrassend genoeg meer dan vermaakt in de Frontliner zaal.

Minpuntje was het warme en smerige toilet, daarna maar naar die mobiele wc's gegaan achter de frontliner stage wat een stuk beter was.

Dikke kans dat we volgend jaar weer gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima vermaakt :thumbsup:

Wat een drukte bij Adaro om 12 uur terwijl 2/3 van de frontliner zaal leeg was tijdens Shadix. Partyraiser zaal vond ik nog het mooiste kwa aankleding :thumbup: en heerlijk om Godz Powerrr & Become the sky weer eens te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 22:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha de afsluiting.... prachtig :lol: alleen daarvoor zou je al een kaartje moeten halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drukte en hitte bij de Adaro zaal waren inderdaad een minpuntje. Net zoals de smerige wc's (zoals ze nu al 3 jaar op rij zijn..)

Pluspunten waren:
++ Overal een goede sfeer.
+ Verschillende prima setjes gehoord bij Adaro & Frontliner
+ Lasershow in de Frontliner zaal, was wel echt een wauw-momentje
+ Snel geholpen worden bij de barren
+ Veel leuke nieuwe mensen leren kennen
+ Prima afsluiting van de 3 acts samen. Die Melodyman Hardcore Remix xd

Oh en waar waren alle Hardtraxxers? Voor t eerst dat ik geen bekende Hardtraxxer ben tegengekomen op een groot feest.
Wel 2 jongens in een HT-shirt zien staan, maar verder dan een duimpje omhoog naar ze ben ik niet gekomen haha

Al met al was deze editie wel minder dan die van vorig jaar. Maar toch komt deze wel weer ergens in mijn top 5 feestjes van 2013 te staan. Heb me ook bij elke stage goed kunnen vermaken.
Volgend jaar ook zeker weer aanwezig. Hopen dat Digital Punk zijn eigen stage krijgt, die man verdient het. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 23:59 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Drukte en hitte bij de Adaro zaal waren inderdaad een minpuntje. Net zoals de smerige wc's (zoals ze nu al 3 jaar op rij zijn..)

Pluspunten waren:
++ Overal een goede sfeer.
+ Verschillende prima setjes gehoord bij Adaro & Frontliner
+ Lasershow in de Frontliner zaal, was wel echt een wauw-momentje
+ Snel geholpen worden bij de barren
+ Veel leuke nieuwe mensen leren kennen
+ Prima afsluiting van de 3 acts samen. Die Melodyman Hardcore Remix xd

Oh en waar waren alle Hardtraxxers? Voor t eerst dat ik geen bekende Hardtraxxer ben tegengekomen op een groot feest.
Wel 2 jongens in een HT-shirt zien staan, maar verder dan een duimpje omhoog naar ze ben ik niet gekomen haha

Al met al was deze editie wel minder dan die van vorig jaar. Maar toch komt deze wel weer ergens in mijn top 5 feestjes van 2013 te staan. Heb me ook bij elke stage goed kunnen vermaken.
Volgend jaar ook zeker weer aanwezig. Hopen dat Digital Punk zijn eigen stage krijgt, die man verdient het. :worship:

ik vond t qua drukte bij adaro wel meevallen, heel de tijd vooraan kunnen staan, ik vond t echt een geweldige avond, heerlijk die surprise acts ook (ook al waren ze niet lang) voor mij kon de avond haast niet beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waren vrij vroeg binnen (half 11) en kwamen in de Adaro zaal voor Danny Scandal, draaide eigenlijk een heeel fijn setje ! Ook bijna alleen maar wat oudere nummers, was heel gaaf om nummers als I will Growl weer eens live te horen :) heb echt staan genieten.

Heb me laten verleiden om grootste gedeelte van de avond bij Partyraiser te staan, beviel me eigenlijk best prima, wat een heerlijke tyfus herrie :thumbsup:

Totaal niet verdiept in die muziek, maar the Sickest Squad was echt :drool:

en die afsluiting met z'n 3en was eigenlijk veeeel vetter dan voorgaande jaren, naar mijn idee was het veel meer op elkaar afgestemd, Adaro en Frontliner begonnen met hun verplichte hitjes, en daarna die melodyman hardcore remix haha, en als ik het goed heb ook nog een edit van Dreamdust :worship:

Al 4 jaar op rij een geweldig feestje gehad! qua ruimte was het wmbt overal te doen (stond ook niet heel ver vooraan)
Geluid was echt heel vet
Aankleding en show van de Partyraiser zaal was echt bizar vet gedaan, vond het nog een stuk vetter dan de Frontliner zaal.

enige minpuntjes waren inderdaad de warme vieze wc's.

edit: begin nu trouwens te twijfelen over die dreamdust edit, misschien in de war met melodyman?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 09:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
enige minpuntjes waren inderdaad de warme vieze wc's.


Dit is inderdaad jaarlijks een groot probleem, 2 jaar geleden waren er zelfs wc's dicht gegaan op de avond omdat het gewoon niet meer te doen was om er eventjes te pissen.
Een oplossing verzinnen lijkt me toch niet zo heel groot probleem in zo groot gebouw
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Rickzel schreef:
enige minpuntjes waren inderdaad de warme vieze wc's.


Dit is inderdaad jaarlijks een groot probleem, 2 jaar geleden waren er zelfs wc's dicht gegaan op de avond omdat het gewoon niet meer te doen was om er eventjes te pissen.
Een oplossing verzinnen lijkt me toch niet zo heel groot probleem in zo een groot gebouw


heb me er gelukkig maar 1 keer doorheen moeten worstelen omdat ik vrij snel die dixies gevonden had, maar inderdaad wel heel raar voor zo'n groot beursgebouw dat ze hier niet wat op weten te vinden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk feestje. :worship:
Vrijwel de hele avond bij Adaro gestaan. Wat een heerlijke sets!
En heel blij dat ik gehoorbescherming had aangeschaft vlak voor Thrillogy. Vorig jaar ging het me tijdens Thrillogy veel te lomp en deden mn oren gewoon pijn. Nu kwam t geluid echt heel mooi binnen en had geen oorpijn.
Verder heb ik geen last gehad van de drukke/warme wc's. Om 1 of andere magische reden hoefde ik maar 1 keer te pissen en toen viel t nog mee daar.
Heb, wat ik nog weet, maar paar keer dubbel nummertje gehoord. En dat was Shiverz ( :drool: ) en This Mind ( :drool: ). Totaal niet erg. ^^

De avond verslaat misschien nog net niet de Thrillogy van vorig jaar. Maar dat komt meer omdat ik een beetje MIM fan ben. Denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 09:44 
 
Hardtraxxer

Prima vermaakt en een super sfeer was er vond ik! 80% van de tijd bij partyraiser gestaan, ik ben daar niet zo van maar de mensen waarmee ik was wel. Leuk groepje leren kennen, lekker slap ouwehoeren en gelachen! De andere 20% bij Adaro gestaan en wat was ik blij met m'n oordoppen, pff wat stond het geluid weer belachelijk hard. Net als vorig jaar :cool:

Enig minpuntje vond ik de wc's maar gelukkig hoefde ik maar 2x over de hele nacht verspreid.. dus dat was nog wel te doen.

Op naar volgend jaar :yay:
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten