Waren vrij vroeg binnen (half 11) en kwamen in de Adaro zaal voor Danny Scandal, draaide eigenlijk een heeel fijn setje ! Ook bijna alleen maar wat oudere nummers, was heel gaaf om nummers als I will Growl weer eens live te horen

heb echt staan genieten.
Heb me laten verleiden om grootste gedeelte van de avond bij Partyraiser te staan, beviel me eigenlijk best prima, wat een heerlijke tyfus herrie
Totaal niet verdiept in die muziek, maar the Sickest Squad was echt
en die afsluiting met z'n 3en was eigenlijk veeeel vetter dan voorgaande jaren, naar mijn idee was het veel meer op elkaar afgestemd, Adaro en Frontliner begonnen met hun verplichte hitjes, en daarna die melodyman hardcore remix haha, en als ik het goed heb ook nog een edit van Dreamdust
Al 4 jaar op rij een geweldig feestje gehad! qua ruimte was het wmbt overal te doen (stond ook niet heel ver vooraan)
Geluid was echt heel vet
Aankleding en show van de Partyraiser zaal was echt bizar vet gedaan, vond het nog een stuk vetter dan de Frontliner zaal.
enige minpuntjes waren inderdaad de warme vieze wc's.
edit: begin nu trouwens te twijfelen over die dreamdust edit, misschien in de war met melodyman?