Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 08:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin zin zin!
Nog 1 nachtje slapen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 09:02 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Zin zin zin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 09:41 
 
Hardtraxxer

Duruz schreef:
Parvuz schreef:
Zin zin zin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 09:42 
 
Hardtraxxer

Het is lang geleden dat ik zoveel kriebels&zin heb gehad in een feestje. Het is ook lang geleden dat de laatste 2 weken voor een feestje ook zó lang hebben geduurd voor mijn gevoel.

Maar.. morgen is het dan eindelijk zo ver!! :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 09:46 
 
Hardtraxxer

adaro stage all the way voor mij, weet iemand misschien of je nog bij je kluisje kan tijdent t feest?
dan koop ik daar die cd misschien ff
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
adaro stage all the way voor mij, weet iemand misschien of je nog bij je kluisje kan tijdent t feest?
dan koop ik daar die cd misschien ff

Kan niet.
Site zegt: "You can’t visit your locker during the event!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren de pre party gehad en dat vond ik echt suuuuuuuper dik! Heerlijk sfeertje.
De kriebels voor morgen zijn al flink aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 12:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat geklootviool met die lockers altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 12:58 
 

TiMOTHYb schreef:
Dat geklootviool met die lockers altijd.

bij de jaarbeurs is dat drama idd

of je moet een [nep] doktersrecept voor medicijnen hebben, dan mag het wel, onder begeleiding van security
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
TiMOTHYb schreef:
Dat geklootviool met die lockers altijd.

bij de jaarbeurs is dat drama idd

of je moet een [nep] doktersrecept voor medicijnen hebben, dan mag het wel, onder begeleiding van security

Hahaha en dan breng je die cd naar je kluisje en dan weer terug. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als je het lief vraagt mag t heus wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
Als je het lief vraagt mag t heus wel.


Of je bied ze een pilletje aan, wil ook nog wel eens werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En anders loop je de hele nacht met die kut cd in je klauwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn voet blijft maar op en neer tikken...

Blijkbaar zijn mijn dansschoenen er al helemaal klaar voor :D :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 14:48 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
En anders loop je de hele nacht met die kut cd in je klauwen.

of in je trainingsbox
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:21 
 

Wiekent, ik heb er zin in, jij ook?

Gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Mijn voet blijft maar op en neer tikken...

Blijkbaar zijn mijn dansschoenen er al helemaal klaar voor :D :yay:


Tikken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Het is lang geleden dat ik zoveel kriebels&zin heb gehad in een feestje. Het is ook lang geleden dat de laatste 2 weken voor een feestje ook zó lang hebben geduurd voor mijn gevoel.

Maar.. morgen is het dan eindelijk zo ver!! :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 16:36 
 

Wist niet dat ik zo veel zin kon hebben in een feest!! :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 17:12 
 
Hardtraxx Addict

bloemkool schreef:
Wist niet dat ik zo veel zin kon hebben in een feest!! :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 19:55 
 
Hardtraxxer

Ik ga zo maar naar bed denk ik, hoe sneller het morgen is xd
Als ik uberhaupt in slaap kan komen, geestelijk sta ik al in de jaarbeurs volgens mij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerst nog een dag werken morgen en dan rechtstreeks met de arriva bus naar de jaarbeurs! 1,5 uur slingerend over de dijk maar dan heb je ook wat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 20:55 
 

Altijd zo jammer, je kijkt er zo naar uit en voor je het weet is het weer voorbij :cry: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Last minute nog kaarten gekocht. Echt zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 22:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand nog 1 kaartje te koop? Pff moet er nog een hebbennnnn
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten