Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 10:31 
 
Hardtraxx Elite

Als ik dit zo zie was dit dus niks voor mij, aangezien ik altijd op een feest 4 a 5 x moet schijten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 10:34 
 
Hardtraxxer

Dat had in dit geval zeker geen pretje geweest voor je :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Als ik dit zo zie was dit dus niks voor mij, aangezien ik altijd op een feest 4 a 5 x moet schijten :$


hoorde ook dat er mensen spontaan gefouilleerd werden die in de rij stonden voor een dixie, dat helpt ook lekker mee als de druk op de ketel staat haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 11:41 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Hard4Us schreef:
Als ik dit zo zie was dit dus niks voor mij, aangezien ik altijd op een feest 4 a 5 x moet schijten :$


hoorde ook dat er mensen spontaan gefouilleerd werden die in de rij stonden voor een dixie, dat helpt ook lekker mee als de druk op de ketel staat haha.


Krijg nu spontane buikpijn :sick: hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 11:52 
 
Hardtraxxer

ik vond t allemaal reuze meevallen, kwam snel naar binnen en naar buiten en heb toen ik binnen was geen last meer gehad van beveiliging, ik vond dat er genoeg beweegruimte en loopruimte was en de sfeer zat er heel goed in + de sets waren fantastisch! :P
geweldige avond gehad! volgend jaar als er een vette naam staat zeker weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 12:13 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Hard4Us schreef:
Als ik dit zo zie was dit dus niks voor mij, aangezien ik altijd op een feest 4 a 5 x moet schijten :$


hoorde ook dat er mensen spontaan gefouilleerd werden die in de rij stonden voor een dixie, dat helpt ook lekker mee als de druk op de ketel staat haha.


Dacht dat ze dat soort praktijken alleen in de HMH deden. Als ik daar naar de wc moet geef ik mijn snoepgoed ook altijd af want daar zie je ze letterlijk van de wc afgetrokken worden. Nu heb ik dat 'gelukkig' niet gezien of meegemaakt.. Vind dat nogal kansloze acties..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 12:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Titan die opent met Bombs Away :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Rickzel schreef:
Hard4Us schreef:
Als ik dit zo zie was dit dus niks voor mij, aangezien ik altijd op een feest 4 a 5 x moet schijten :$


hoorde ook dat er mensen spontaan gefouilleerd werden die in de rij stonden voor een dixie, dat helpt ook lekker mee als de druk op de ketel staat haha.


Dacht dat ze dat soort praktijken alleen in de HMH deden. Als ik daar naar de wc moet geef ik mijn snoepgoed ook altijd af want daar zie je ze letterlijk van de wc afgetrokken worden. Nu heb ik dat 'gelukkig' niet gezien of meegemaakt.. Vind dat nogal kansloze acties..


tsja je kunt er van zeggen wat je wilt maar geheid dat ze er mensen mee vinden, het is een beetje lullig als je niks te verbergen hebt. en ik denk dat het ook z'n afschrikkende werking heeft. Tegenhouden doen ze het toch niet.

Uit de wc sleuren gaat me echt te ver, je voelt je al niet chill als je in zo'n stink dixie zit te schijten, moet je ook nog op je hoede zijn voor geflipte security's haha.

Degene van wie ik het hoorde hoefde z'n spul ook alleen maar door de wc te spoelen en kon toen weer gaan, dus dat scheelt dan wel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje gehad! Waren pas half 12 binnen vanwege vertraging met de bussen.
Eigenlijk de hele avond bij Adaro gestaan alleen af en toe even naar Frontliner gelopen vanwege die bloed hitte!
heerlijke setjes voorbij gekomen en het geluid bij Adaro was weer heerlijk en goed hard! :D

Gunz heb ik helemaal niet gezien had er geen zin in en ben even naar Zatox gelopen bij Frontliner waar ik binnen kwam met Natural Born Raver! Dat was wel een geniet momentje! :loving:

Verder wilde ik graag naar B-Frontliner en heb dat ook gedaan, Titan heb ik de afgelopen weken al vaak genoeg gezien! en geen spijt, wat was dat een heerlijke set! heb genoten helemaal voor aan bij de stage en flink staan knallen! :D Toen ze Death Of A Demon in mixte dacht ik aah wat jammer.. maar toen ik erachter kwam dat B-Front hem geremixt had en wat voor een remix, wat een gruwelijke track kreeg er kippenvel van live! :love:

Met de afsluiting nog even bij Radical en Tartaros gestaan en toen naar huis gegaan, Top feest! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Oh en waar waren alle Hardtraxxers? Voor t eerst dat ik geen bekende Hardtraxxer ben tegengekomen op een groot feest.
Wel 2 jongens in een HT-shirt zien staan, maar verder dan een duimpje omhoog naar ze ben ik niet gekomen haha

Snapte ik dus ook al niks van, normaal kom ik wel 3/4 minimaal tegen zelfs als ik hele avond zelfde plek sta.
Nu gewoon niemand, en ik had zelfs nog wel een hoedje op en zo'n 'ik ben jarig' ding om.

Verder lekker feestje gehad, rond 11 binnen en zijn toen rindje gaan lopen en 1 voor 1 de opeingen gekeken.
Nadat die allemaal geweest waren tot kwart over 4 bij Hardcore gestaan.
Toen even wat gaan eten en door gegaan naar Adaro hier vanaf eind van Digital Punk tot laatste nummer van Titan gestaan.
Ik hoor al dat ik blij mocht zijn met me op maat gemaakte oordoppen, voor het eerste in en geluid klonk echt lekker zuiver. Alleen op eind werd kut door zweten begonnen ze te bewegen en kwam er af en toe wat lucht tussen tijdens bewegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweldig feest, beter dan vorig jaar. Heb niet echt zin om een verslag te schrijven dus dan alleen maar de plus en de minpunten.

+++ F.Noize, Vextor en X-Mind
++ Sfeer in de Partyraiser zaal en bij Gunz for Hire
++ Drokz & Partyraiser
++ Gunz for Hire
++ Paul Elstak & Partyraiser
+ The Sickest Squad
+ Tieum en Unexist
+ Herdenking aan Firestone
+ Sneller service aan de bar

- Heineken, bah bah
- Zweetdruppels die af en toe naar beneden kwamen
- Warmte bij de wc's
- Nosferatu, wat een drama was dat.
- 3 keer mijn id vragen.
- Maar één HT'er gezien, en dat was Hessel, toen we binnenkwamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 14:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
3 keer mijn id vragen.


haha :lol: Ik zou hem zelfs voor de 4e keer aan je vragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Als ik dit zo zie was dit dus niks voor mij, aangezien ik altijd op een feest 4 a 5 x moet schijten :$

Haha het trillen van de bass in combinatie met het springen/los gaan/stampen/hakken/dansjes doen, werkt behoorlijk op mn darmen altijd. Godzijdank had ik 4 bananen gegeten voor ik weg ging. En echt totaal nergens last van gehad. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Als ik dit zo zie was dit dus niks voor mij, aangezien ik altijd op een feest 4 a 5 x moet schijten :$

Vreet jij laxeermiddel in plaats van de gebruikelijke pillen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me nog slap gelachen toen we op station zaten te wachten tot de trein open ging.
Kwam conductrice er aan. Flink aan het hoesten. Loopt er zo'n groepje feestgangers achter. Zegt 1 zo'n vent.
Mevrouw mag ik u een hoestdrankje aanbieden? Heeft hij zo'n flesje GHB ofzo in zn handen. :lol:
In combinatie met de toon waarop hij het zei was dodelijk. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:18 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:

edit: begin nu trouwens te twijfelen over die dreamdust edit, misschien in de war met melodyman?


Ik dacht dat het een edit van Halos was
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:28 
 
Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Heb me nog slap gelachen toen we op station zaten te wachten tot de trein open ging.
Kwam conductrice er aan. Flink aan het hoesten. Loopt er zo'n groepje feestgangers achter. Zegt 1 zo'n vent.
Mevrouw mag ik u een hoestdrankje aanbieden? Heeft hij zo'n flesje GHB ofzo in zn handen. :lol:
In combinatie met de toon waarop hij het zei was dodelijk. :lol:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Hard4Us schreef:
Als ik dit zo zie was dit dus niks voor mij, aangezien ik altijd op een feest 4 a 5 x moet schijten :$

Vreet jij laxeermiddel in plaats van de gebruikelijke pillen? :huh:


Hij heeft hoogstwaarschijnlijk hetzelfde probleem als ik, moet namelijk ook zo'n 4/5x schijten op één dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

Digital Punk die Machine Master draaide :worship:

Heerlijk feest weer, net als vorig jaar heel de nacht volop genoten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Digital Punk die Machine Master draaide :worship:

Heerlijk feest weer, net als vorig jaar heel de nacht volop genoten!

Deed ie ook al op St8ment :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 18:31 
 
Hardtraxx Elite

Adaro heeft geen nieuwe platen gedraait, dat vind ik wel jammer. Zolang de tijd om zich muzikaal voor te kunnen bereiden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Heb me nog slap gelachen toen we op station zaten te wachten tot de trein open ging.
Kwam conductrice er aan. Flink aan het hoesten. Loopt er zo'n groepje feestgangers achter. Zegt 1 zo'n vent.
Mevrouw mag ik u een hoestdrankje aanbieden? Heeft hij zo'n flesje GHB ofzo in zn handen. :lol:
In combinatie met de toon waarop hij het zei was dodelijk. :lol:


Was dat in de trein naar Weesp? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 20:58 
 
Hardtraxxer

heeft iemand trouwens vooraan bij adarostage gestaan? misschien heb je mij dan wel gezien, stond haast heel de tijd rechtsvoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
heeft iemand trouwens vooraan bij adarostage gestaan? misschien heb je mij dan wel gezien, stond haast heel de tijd rechtsvoor


Ik heb tijdje rechtsvoor gestaan. Niet tegen hek aan oid maar had wel goed zicht op het podium :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 21:06 
 
Hardtraxxer

cb92 schreef:
Syztrax schreef:
heeft iemand trouwens vooraan bij adarostage gestaan? misschien heb je mij dan wel gezien, stond haast heel de tijd rechtsvoor


Ik heb tijdje rechtsvoor gestaan. Niet tegen hek aan oid maar had wel goed zicht op het podium :P

heb wel heel de tijd bij t hek gestaan, ik was die ene met t a2 shirt en een zwarte adidas trainingsbox :P
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten