pecola-tje schreef:
Oh en waar waren alle Hardtraxxers? Voor t eerst dat ik geen bekende Hardtraxxer ben tegengekomen op een groot feest.
Wel 2 jongens in een HT-shirt zien staan, maar verder dan een duimpje omhoog naar ze ben ik niet gekomen haha
Snapte ik dus ook al niks van, normaal kom ik wel 3/4 minimaal tegen zelfs als ik hele avond zelfde plek sta.
Nu gewoon niemand, en ik had zelfs nog wel een hoedje op en zo'n 'ik ben jarig' ding om.
Verder lekker feestje gehad, rond 11 binnen en zijn toen rindje gaan lopen en 1 voor 1 de opeingen gekeken.
Nadat die allemaal geweest waren tot kwart over 4 bij Hardcore gestaan.
Toen even wat gaan eten en door gegaan naar Adaro hier vanaf eind van Digital Punk tot laatste nummer van Titan gestaan.
Ik hoor al dat ik blij mocht zijn met me op maat gemaakte oordoppen, voor het eerste in en geluid klonk echt lekker zuiver. Alleen op eind werd kut door zweten begonnen ze te bewegen en kwam er af en toe wat lucht tussen tijdens bewegen.