Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 21:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
cb92 schreef:
Syztrax schreef:
heeft iemand trouwens vooraan bij adarostage gestaan? misschien heb je mij dan wel gezien, stond haast heel de tijd rechtsvoor


Ik heb tijdje rechtsvoor gestaan. Niet tegen hek aan oid maar had wel goed zicht op het podium :P

heb wel heel de tijd bij t hek gestaan, ik was die ene met t a2 shirt en een zwarte adidas trainingsbox :P


Daar heb ik niet op gelet :P

Ik had een witte/blauw gestreepte shirt aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 21:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
pecola-tje schreef:
Oh en waar waren alle Hardtraxxers? Voor t eerst dat ik geen bekende Hardtraxxer ben tegengekomen op een groot feest.
Wel 2 jongens in een HT-shirt zien staan, maar verder dan een duimpje omhoog naar ze ben ik niet gekomen haha

Snapte ik dus ook al niks van, normaal kom ik wel 3/4 minimaal tegen zelfs als ik hele avond zelfde plek sta.
Nu gewoon niemand, en ik had zelfs nog wel een hoedje op en zo'n 'ik ben jarig' ding om.

Verder lekker feestje gehad, rond 11 binnen en zijn toen rindje gaan lopen en 1 voor 1 de opeingen gekeken.
Nadat die allemaal geweest waren tot kwart over 4 bij Hardcore gestaan.
Toen even wat gaan eten en door gegaan naar Adaro hier vanaf eind van Digital Punk tot laatste nummer van Titan gestaan.
Ik hoor al dat ik blij mocht zijn met me op maat gemaakte oordoppen, voor het eerste in en geluid klonk echt lekker zuiver. Alleen op eind werd kut door zweten begonnen ze te bewegen en kwam er af en toe wat lucht tussen tijdens bewegen.



Dan ben je een HT-er tegengekomen, heb je dan zelfs nog gefeliciteerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 21:21 
 
Hardtraxxer

cb92 schreef:
heb wel heel de tijd bij t hek gestaan, ik was die ene met t a2 shirt en een zwarte adidas trainingsbox :P


Daar heb ik niet op gelet :P

Ik had een witte/blauw gestreepte shirt aan :P[/quote]
schiet me zo snel niet te binnen dat ik iemand met een blauw/wit shirt had gezien, zou wel kunnen dat ik je toch heb gezien maar kan er zo gauw geen gezicht bijhalen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 21:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vond het een stuk minder dan vorig jaar. Geluid was tot een uur of 04:00 echt bedroevend slecht. Die zaal is zo niet geschikt voor dit soort feesten. Desondanks wel de gehele avond gebleven, omdat gezellige groep en weinig zin in de andere zalen.

Setjes met DP en Crypsis waren toch wel 't vetste. Wel leuk ook dat er af en toe wat andere DJ's het podium op kwamen. Volgens mij is B-Front nog even geweest, JoS, Elstak en RR. Qlimax anthem nog gehoord, dat wordt echt helemaal niks dit jaar. Daarnaast This mind en History 2x, wat een platen zijn dat zeg. Die vocal in History ook. :D

Titan vond ik wel veel minder dan vorig jaar, geen enkele spoontech plaat gehoord ook. Sloot wel weer af met Morphine attack. Ongekend ziek is dat. Afsluiting wel weer beter dan vorig jaar, maar had er wel veel meer partyraiser spul in verwacht. Pzy&co, F-Noize of iets van z'n nieuwe EP ofzo. Volgens mij allemaal niet gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 21:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Beter dan vorig jaar was dan ook gewoon onmogelijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 21:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zeker waar, maar B-Front ipv Alpha² bijvoorbeeld had al veel gescheeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

Oh ja en Titan die net als vorig jaar Morhpine Attack door de speakers blies. Wat klonk dat weer ziek :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had iemand al gezegd dat Morphine Attack was gedraaid? Was zo vet!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoorde trouwens dat Titan Morphine attack nog draaide




sorry flauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

O ja rest niet gelezen sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 23:39 
 
Hardtraxx Veteran

Een van mijn vetste feestjes! :thumbsup: Viel op het begin gelijk op dat de bewaking aanwezig was, bij de toiletten achter de Frontliner stage stonden ze even 5 man op een rijtje te fouilleren en veel mensen moesten hun zakken leegmaken maar dat was volgens mij alleen om even te laten zien dat ze er zijn want heb er daarna niet veel meer van gemerkt. Besloten effe te beginnen bij Frontliner stage omdat we daar waarschijnlijk toch niet meer kwamen, maar jezus wat draaide die Max Enforcer voor tracks. Tracks als Tsunami met een kick eronder, kom op zeg :sick: Daarna de intro van Adaro, veel te druk maar zun setje was wel leuk een keer platen die ik niet elk weekend hoor :) Daarna door naar de intro van Partyraiser, had niet verwacht dat die zaal zo groot was en het zag er ook goed aangekleed uit, trouwens medelijden met de mensen die vooraan stonden jezus wat een knal van dat vuurwerk. Het setje was gewoon weer lekker, ook al was het nog effe inkomen. Ook de intro van Frontliner nog meegepakt, leuk dat hij wat oude plaatjes draaide. Daarna doorgebracht bij E-Force, Frequencerz, Unexist, Sickest Squad, Crypsis en Titan. Heb eigenlijk wel van alle setjes genoten, vooral Crypsis en Titan waren lekker, best veel tracks gehoord die ik nog een keer live wilde horen. De afsluiting viel me niets tegen, ze sloten nog best lekker op elkaar aan! Vond het trouwens wel een mooi moment dat Titan een fout maakte met zun mixen en zelf met zun hoofd schudde van 'nee dit is niet best' :P

Nog een moment, ik stond bij de bar en in een keer word er een vrouwtje voorbij gedragen onder het bloed, waarschijnlijk gevallen ofzo. Dus terwijl ze met dat meisjes in hun handen staan, staat er een gast van de B2S crew op zun floorplan te kijken om erachter te komen waar de EHBO nou is, hij heeft daar wel 2 minuten op zun kaartje zitten kijken terwijl dat meisje onderhand out ging. Wilde ze haar nog even over de bar tillen, maar dat was ook geen succes dus hebben ze haar maar voor de bar gelegd. Vind dit toch wel een minpunt voor de organisatie, er word toch wel van te voren besproken waar de EHBO is en wat je moet doen in zo'n situatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 23:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordy_E schreef:
Dan ben je een HT-er tegengekomen, heb je dan zelfs nog gefeliciteerd!

Die kans zat er in, bij Adaro stage of Partyraiser? Adaro nog met paar mensen gesproken. Had jij alleen gefeliciteerd en gelijk door gelopen of stond je in de buurt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 00:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Jordy_E schreef:
Dan ben je een HT-er tegengekomen, heb je dan zelfs nog gefeliciteerd!

Die kans zat er in, bij Adaro stage of Partyraiser? Adaro nog met paar mensen gesproken. Had jij alleen gefeliciteerd en gelijk door gelopen of stond je in de buurt?


Was bij de adaro, heb je gefeliciteerd en stond in de buurt, maar ben volgens mij niet veel later iets verder vaan voren gelopen.

Nog andere mensen die ook Tom Staal van Pownews gespot hebben? Hij stond behoorlijk VDK naast me bij titan haha! wat een held die vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 01:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Was dat in de trein naar Weesp? xd

Was stoptrein richting Hilversum in iedergeval. Moest daar overstappen. Maar zat nog niet in de trein. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 10:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
cb92 schreef:
Was dat in de trein naar Weesp? xd

Was stoptrein richting Hilversum in iedergeval. Moest daar overstappen. Maar zat nog niet in de trein. ;)

Haha, dan zat ik bij jou in de trein :P En heel misschien heb je tegen over mij gezeten. Zat met een paar mensen die moesten de internationale trein op Hilversum pakken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha zat niemand tegenover mij. :P Zat met een vriend samen bij 4 stoeltjes.
Moest wel overstappen in Hilversum. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 10:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Haha zat niemand tegenover mij. :P Zat met een vriend samen bij 4 stoeltjes.
Moest wel overstappen in Hilversum. ;)


Haha oke, maarja misschien heb ik je gezien dan :P. Maar heb wel moeten lachen om die gasten haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had een bruine leren jas aan. :P Ben niet zo'n heel groot iemand. En eerst tegen die lift aan op t station.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 10:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik had een bruine leren jas aan. :P Ben niet zo'n heel groot iemand. En eerst tegen die lift aan op t station.


Ik had een zwart/wit jasje aan, stond nog met 1 gozer en zijn vriendin en zaten daar bij de kiosk. Had hele verrotte schoenen aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zat er beneden op station in Utrecht ook een kiosk? :P Niet gezien haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 10:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja bij het spoor :P Alleen jammer genoeg niet open, ik wou koffie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wou fristi! En die had ik. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordy_E schreef:
Nog andere mensen die ook Tom Staal van Pownews gespot hebben? Hij stond behoorlijk VDK naast me bij titan haha! wat een held die vent.


Klopt heb hem ook nog gezien. Hij was op Penoze ook flink de weg kwijt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Jordy_E schreef:
Nog andere mensen die ook Tom Staal van Pownews gespot hebben? Hij stond behoorlijk VDK naast me bij titan haha! wat een held die vent.


Klopt heb hem ook nog gezien. Hij was op Penoze ook flink de weg kwijt xd

Haha klopt, stond op Penoze in de rij nog vrolijk te vertellen dat ie fan was van Adaro :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 21:28 
 
Hardtraxxer

Tom Staal is daar totaal niet vies van nee ;)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten