Een van mijn vetste feestjes!

Viel op het begin gelijk op dat de bewaking aanwezig was, bij de toiletten achter de Frontliner stage stonden ze even 5 man op een rijtje te fouilleren en veel mensen moesten hun zakken leegmaken maar dat was volgens mij alleen om even te laten zien dat ze er zijn want heb er daarna niet veel meer van gemerkt. Besloten effe te beginnen bij Frontliner stage omdat we daar waarschijnlijk toch niet meer kwamen, maar jezus wat draaide die Max Enforcer voor tracks. Tracks als Tsunami met een kick eronder, kom op zeg

Daarna de intro van Adaro, veel te druk maar zun setje was wel leuk een keer platen die ik niet elk weekend hoor

Daarna door naar de intro van Partyraiser, had niet verwacht dat die zaal zo groot was en het zag er ook goed aangekleed uit, trouwens medelijden met de mensen die vooraan stonden jezus wat een knal van dat vuurwerk. Het setje was gewoon weer lekker, ook al was het nog effe inkomen. Ook de intro van Frontliner nog meegepakt, leuk dat hij wat oude plaatjes draaide. Daarna doorgebracht bij E-Force, Frequencerz, Unexist, Sickest Squad, Crypsis en Titan. Heb eigenlijk wel van alle setjes genoten, vooral Crypsis en Titan waren lekker, best veel tracks gehoord die ik nog een keer live wilde horen. De afsluiting viel me niets tegen, ze sloten nog best lekker op elkaar aan! Vond het trouwens wel een mooi moment dat Titan een fout maakte met zun mixen en zelf met zun hoofd schudde van 'nee dit is niet best'
Nog een moment, ik stond bij de bar en in een keer word er een vrouwtje voorbij gedragen onder het bloed, waarschijnlijk gevallen ofzo. Dus terwijl ze met dat meisjes in hun handen staan, staat er een gast van de B2S crew op zun floorplan te kijken om erachter te komen waar de EHBO nou is, hij heeft daar wel 2 minuten op zun kaartje zitten kijken terwijl dat meisje onderhand out ging. Wilde ze haar nog even over de bar tillen, maar dat was ook geen succes dus hebben ze haar maar voor de bar gelegd. Vind dit toch wel een minpunt voor de organisatie, er word toch wel van te voren besproken waar de EHBO is en wat je moet doen in zo'n situatie.