Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 01:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Tom Staal is daar totaal niet vies van nee ;)


Kun je wel zeggen, wat een held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand een held vinden omdat hij vdk op een feest rondloopt..
Het niveau van Hardtraxx af en toe tegenwoordig :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 09:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Iemand een held vinden omdat hij vdk op een feest rondloopt..
Het niveau van Hardtraxx af en toe tegenwoordig :/


Nou heb er zelf geen problemen mee held of geen held, mij lijkt het van zijn kant niet echt handig om er zo bij te lopen. Iemand hoeft het maar te filmen en te verspreiden en hij krijgt gezeik met ze baan omdat die toch een soort van voorbeeldfunctie is omdat er veel jongeren kijken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat Buitenbeeld niet aanwezig was zoals bij Thunderdome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 14:40 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Jammer dat Buitenbeeld niet aanwezig was zoals bij Thunderdome.

gelukkig maar want met zulke filmpjes word de scene alleen maar meer verkracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mn gevoel viel het op Thrillogy wel mee met het aantal vdk'tjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Iemand een held vinden omdat hij vdk op een feest rondloopt..
Het niveau van Hardtraxx af en toe tegenwoordig :/


Zo bedoel ik het niet alleen, ook z'n reportages vind ik wel lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 17:22 
 
Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
pecola-tje schreef:
Iemand een held vinden omdat hij vdk op een feest rondloopt..
Het niveau van Hardtraxx af en toe tegenwoordig :/


Nou heb er zelf geen problemen mee held of geen held, mij lijkt het van zijn kant niet echt handig om er zo bij te lopen. Iemand hoeft het maar te filmen en te verspreiden en hij krijgt gezeik met ze baan omdat die toch een soort van voorbeeldfunctie is omdat er veel jongeren kijken. ;)


Ik zou het grappig vinden om ineens iemand van TV wappie voorbij te zien lopen omdat ik het niet zou verwachten. Overigens denk ik dat ze bij Powned niet zo moeilijk zouden doen over het feit dat Tom Staal dus af en toe een pilletje neemt en uit z'n plaat gaat. Spuiten & Slikken is notabene een programma voor jongeren en daar hebben ze ook het één en ander getest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spuiten en slikken is niet van powned...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 22:39 
 
Hardtraxxer

Berenburg schreef:
Spuiten en slikken is niet van powned...


Weet ik, maar BNN is ook publieke omroep. Dus dan moet dit ook kunnen lijkt me. Kijk als het nu KRO of EO was, oké. Maar bij Powned lijken ze mij daar niet moeilijk over te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MrK schreef:
Delt-A schreef:
Jammer dat Buitenbeeld niet aanwezig was zoals bij Thunderdome.

gelukkig maar want met zulke filmpjes word de scene alleen maar meer verkracht.


Vanwege die Tom Staal bedoel ik. Dat ie met pillenkop op zo'n filmpje komt en er hem vervelende vragen worden gesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:48 
 
Hardtraxxer

de freqz sloten trouwens af met bitch op een behoorlijk hoge bpm, is dit een hardcore edit of gewoon veel opgepitcht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is wel een hardcore edit van, zal die wel geweest zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Is wel een hardcore edit van, zal die wel geweest zijn.


Dat was de hardcore edit indd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 22:08 
 

Zouden de overige setjes die er WEL toe doen nog online komen te staan een dezer dagen? Iemand enig idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 22:35 
 

AndyAsteroids schreef:
Zouden de overige setjes die er WEL toe doen nog online komen te staan een dezer dagen? Iemand enig idee?



Ik hoop het, al krijg ik al heimwee als ik naar de opening sets luister :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 23:27 
 

bloemkool schreef:
AndyAsteroids schreef:
Zouden de overige setjes die er WEL toe doen nog online komen te staan een dezer dagen? Iemand enig idee?



Ik hoop het, al krijg ik al heimwee als ik naar de opening sets luister :cry:


Ja inderdaad pff... De set van Adaro vs Frequencerz en die van Adaro vs Crypsis wil ik heeeeeel graag terug kunnen luisteren :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 00:47 
 
Hardtraxxer

AndyAsteroids schreef:
bloemkool schreef:
AndyAsteroids schreef:
Zouden de overige setjes die er WEL toe doen nog online komen te staan een dezer dagen? Iemand enig idee?



Ik hoop het, al krijg ik al heimwee als ik naar de opening sets luister :cry:


Ja inderdaad pff... De set van Adaro vs Frequencerz en die van Adaro vs Crypsis wil ik heeeeeel graag terug kunnen luisteren :slow:

vooral die van adaro & crypsis ja, schat de kans klein helaas, allemaal worden ze zoizo niet weggegeven aangezien g4h er was
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.youtube.com/watch?v=066o4v5ELAM

Eindelijk de aftermovie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig was het feest zelf beter dan de aftermovie. Irritant met die mc erover heen geplakt en die juich geluiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 17:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Gelukkig was het feest zelf beter dan de aftermovie. Irritant met die mc erover heen geplakt en die juich geluiden.

Dat is inderdaad best irritant ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Gelukkig was het feest zelf beter dan de aftermovie. Irritant met die mc erover heen geplakt en die juich geluiden.


Heb ik ook altijd een hekel aan.

En hallo meisje op 2:43
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MC eroverheen geplakt vind ik nog niet eens zo storend. Vooral het "Kings Of The Underground"-stukje van G4H over een ander nummer heen geplakt klinkt voor geen meter xd
Jammer, want de beelden van de aftermovie zijn prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 18:54 
 
Hardtraxxer

valt me tegen dak dr nie op sta, ik stond heel de avond vooraan en ben zeker weten ook gefilmt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
valt me tegen dak dr nie op sta, ik stond heel de avond vooraan en ben zeker weten ook gefilmt

Huilie.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten