Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 00:24 
 
Hardtraxxer

Maestro N schreef:
Vorig jaar was de sfeer in de Crypsis zaal echt insane, ik raad ook iedereen die gaat aan om sowieso oordoppen mee te nemen, holy shit wat ging dat hard. .

Nou zelfs met oordoppen in was het niet te doen. Sloeg helaas op mijn maag wat gelukkig verholpen werd met een asperientje. :x

Vorig jaar met Crypsis was echt vettttt! :loving: Ligt helemaal aan de artiesten die de eer krijgen of ik ga of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 11:17 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Frontliner, Adaro of Thera en Tha Playah.


zou ik wel blij van worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 22:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik gok iets van Frontliner, Frequencerz, Endymion ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik gok iets van Frontliner, Frequencerz, Endymion ofzo

Doe maar niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 00:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Broken Balance schreef:
Ik gok iets van Frontliner, Frequencerz, Endymion ofzo

Doe maar niet :P


Ik heb liever ook The Machine, Vazard, Ophidian maar dat zie ik, ten opzichte van dit, niet gebeuren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 02:16 
 
Hardtraxx Elite

Ligt het aan mij of waren de stages van 2011 veel vetter als de stages van 2012? Terwijl kaartje gewoon 50 euro kost :P .
Als Adaro komt kan je zoiets verwachten:
Ran-D
E-Force
Gunz For Hire
Frequencerz
Danny Scandal
Digital Punk
Alpha 2
Radical Redemption
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een klein beetje hoop, nodigt hij Thera dan ook uit. Hebben vaker gedraaid met elkaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 10:03 
 
Hardtraxx Veteran

van de B2S Site:

b2s maakt Thrillogy 2013 bekend!
Op zaterdag 26 oktober zal de 2013 editie van Thrillogy plaatsvinden. Dit unieke evenement waarbij 3 solo-artiesten hun eigen area hosten zal wederom plaatsvinden in de Jaarbeurs Utrecht. Iedere artiest stelt zijn eigen support line-up samen, bestaande uit vrienden/collega DJ’s uit de Hardstyle, Raw Hardstyle of Hardcore scene, en bepaalt hiermee zelf hoe zijn avond wordt ingevuld. Dit zorgt ervoor dat je 10 uur lang kunt genieten van 3 totaal verschillende muzikale belevingen!

Thrillogy is een evenement met een ‘underground’ karakter en wordt ieder jaar intiem en sfeervol opgezet, ondanks de grootte van de locatie. De uitstraling van de verschillende hallen is altijd rauw, donker en ondergronds. Hierbij wordt de nadruk vooral gelegd op de desbetreffende solo artiest, zijn support acts en natuurlijk de muziekstijl die zij vertegenwoordigen; het is een evenement voor de echte liefhebber!

Thrillogy was in 2012 een van de best gewaardeerde b2s indoor evenementen volgens de bezoekers, dus deze editie mag je niet missen! Ook zal dit jaar tijdens Thrillogy de wintertijd ingaan: dit betekent een uur extra genieten! De Thrillogy website met meer informatie over de 3 solo artiesten waar het allemaal om draait en hun dikke zelf samengestelde line-up volgt spoedig. Houd de b2s website en socials dus goed in de gaten!

De presale start zaterdag 3 augustus om 13.00 uur via http://thrillogy.tickets.b2s.nl. Zorg ervoor dat je klaar zit en het niet mist!

Thrillogy – three solos, one event
26 oktober 2013 22.00 – 07.00
Jaarbeurs Utrecht


Enige wat hier nieuw aan is, is volgens mij dat de start van de kaartverkoop bekend is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 12:22 
 
Hardtraxxer

Voor de raw zit iedereen bezig over Adaro. Hij is populair, maar wat hij heeft qua producties nou eigenlijk bereikt? Thera, Alphaverb, The Machine of Digital Punk verdienen t veel meer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

Worden die namen ook voor de kaartverkoop nog bekend gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis93 schreef:
Voor de raw zit iedereen bezig over Adaro. Hij is populair, maar wat hij heeft qua producties nou eigenlijk bereikt? Thera, Alphaverb, The Machine of Digital Punk verdienen t veel meer :)

Dat ze het meer verdienen is een niet-relatief punt. Het gaat erom dat je het evenement moet verkopen. En met alle respect, met deze namen doe je dat niet. Producties uit het verleden bieden je geen toekomst in het heden, zeker niet als je niet meer zoveel produceert als vroeger. Dit slaat trouwens niet op Thera, maar B2S zal het niet aandurven om een Theracords stage neer te zetten. Daar is het helaas nog niet groot genoeg voor. Want je moet in die zaal toch minstens 3000 man krijgen, wat niet ten koste moet gaan van de andere stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 14:20 
 
Hardtraxx Addict

Dennis93 schreef:
Voor de raw zit iedereen bezig over Adaro. Hij is populair, maar wat hij heeft qua producties nou eigenlijk bereikt? Thera, Alphaverb, The Machine of Digital Punk verdienen t veel meer :)


En wat heeft Alpvaverb de laatste maanden bereikt? hahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 17:09 
 
Hardtraxx Elite

Dennis93 schreef:
Voor de raw zit iedereen bezig over Adaro. Hij is populair, maar wat hij heeft qua producties nou eigenlijk bereikt? Thera, Alphaverb, The Machine of Digital Punk verdienen t veel meer :)

Gozer wat een bullshit, Adaro heeft dit jaar op Qlimax gestaan en op mainstage Defqon. Heeft anthem gemaakt voor het 'Rauwe' Qapital. Treed op elke grote festival of indoor feest. Wat heeft Thera, Alphaverb en The Machine bereikt? oke dan dennis. Adaro verdient, maar denk niet dat hij het wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 19:33 
 
Hardtraxxer

Riichard schreef:
Dennis93 schreef:
Voor de raw zit iedereen bezig over Adaro. Hij is populair, maar wat hij heeft qua producties nou eigenlijk bereikt? Thera, Alphaverb, The Machine of Digital Punk verdienen t veel meer :)


En wat heeft Alpvaverb de laatste maanden bereikt? hahahahaha

Weet niet of jij onder een steen leeft, maar hij staat op wish outdoor, last world, decibel (loudness), ground zero en hij is bezig met zen alfabet sessions :P.
Citaat:
Gozer wat een bullshit, Adaro heeft dit jaar op Qlimax gestaan en op mainstage Defqon. Heeft anthem gemaakt voor het 'Rauwe' Qapital. Treed op elke grote festival of indoor feest. Wat heeft Thera, Alphaverb en The Machine bereikt? oke dan dennis. Adaro verdient, maar denk niet dat hij het wordt.

Jaa hij stond daar omdat hij zo populair is vanwege gunz for hire met hun rauwe mainstream en zen open houding naar fans toe, maar niet omdat hij al lang meedraait vanwege goede producties :D. Ik had t over producties en daar hebben die 3 een stuk meer bereikt dan Adaro en dat kan je niet ontkennen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 19:38 
 
Hardtraxx Elite

Dennis93 schreef:
Jaa hij stond daar omdat hij zo populair is vanwege gunz for hire met hun rauwe mainstream en zen open houding naar fans toe, maar niet omdat hij al lang meedraait vanwege goede producties :D. Ik had t over producties en daar hebben die 3 een stuk meer bereikt dan Adaro en dat kan je niet ontkennen :P


Ja ze hebben meer producties, maar kwa kwaliteit vind ik Adaro's ze producties toch een stuk beter :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis93 schreef:
Jaa hij stond daar omdat hij zo populair is vanwege gunz for hire met hun rauwe mainstream en zen open houding naar fans toe, maar niet omdat hij al lang meedraait vanwege goede producties :D. Ik had t over producties en daar hebben die 3 een stuk meer bereikt dan Adaro en dat kan je niet ontkennen :P


Get used to it, de "grote 3" van de raw is een ABCtje, waarbij B-Front en Crypsis al zijn geweest. Adaro is gewoon qua naam veel groter dan degene die jij noemt, getuige ook zijn plek in de DJ Mag lijst. Dat hij minder lang meedraait en ook niet zoveel produceert naast G4H heeft daar verder vrij weinig mee te maken. Ik zet mijn geld er ook op in dat het Adaro voor de raw wordt, met Wildstylez de main en Endymion de hardcore. Ik mag hopen dat ik die laatste fout heb maar ik vrees het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 21:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ben erg benieuwd wie er op de main gaat draaien, aangezien je daar de meeste namen kan invullen:

Wildstylez
Frontliner
Brennan Heart
Ran-D

Bij de raw is het marketing-technisch het meest waarschijnlijk als Adaro, Digital Punk of Alpha² gaan hosten. Qua producties zou ik Alpha² zeggen, zeker in combinatie met het Unleashed Once Again album wat ook in het najaar gaat komen.

Voor de hardcore is het duidelijk dat het Endymion gaat worden, terwijl angerfist een stuk verdiender zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 21:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat hebben Alpha² met produceren te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wat hebben Alpha² met produceren te maken?


http://www.discogs.com/artist/Alpha+Twi ... er=250&p=1

Is toch een stuk groter dan die van Adaro: http://www.discogs.com/artist/Adaro

Of Wildstylez nou produceerd of Bas Oskam, ze hebben wel een flink aantal releases en een behoorlijk aandeel gehad in de geschiedenis van hardstyle. Een Thrillogy zou zeker wel verdiend zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
terwijl angerfist een stuk verdiender zou zijn.

Angerfist gaat het niet worden, Art of Dance gaat hun paradapaardje (MoH, en Angerfist is daar weer de #1 van) niet uitlenen aan B2S om zó reclame mee te maken. Anders was Angerfist natuurlijk al lang aan de beurt geweest.

Al is er natuurlijk altijd een kleine kans :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 21:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja waarvoor dan? Als je het zo bekijkt gun ik het Adaro veel meer, bovendien ben ik veel meer gecharmeerd van zijn draaikunsten dan die van die Alpha².. dat is echt heel erg af en toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 21:54 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ja waarvoor dan? Als je het zo bekijkt gun ik het Adaro veel meer, bovendien ben ik veel meer gecharmeerd van zijn draaikunsten dan die van die Alpha².. dat is echt heel erg af en toe.


Tsja, Technoboy zijn draaikunsten zijn ook heel erg af en toe, maar dat is gewoon een levende legende. Adaro zijn tijd komt nog wel, laat hem dit jaar maar nog wat meer produceren, want met zo weinig tracks een Thrillogy stage hosten kan gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 21:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nja als ze Adaro niet neerzetten hoop ik op een gelijkwaardige vervanger maar in godsnaam geen Alpha² als raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon Adaro in de raw en dan met namen als B-Front/E-Force/Crypsis er bij en dan ben ik tevreden en misschien wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 11:24 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Nja als ze Adaro niet neerzetten hoop ik op een gelijkwaardige vervanger maar in godsnaam geen Alpha² als raw.

Daveytl schreef:
Gewoon Adaro in de raw


hopen dat dit dan vele tracks los maakt bij adaro, wellicht zelfs album :$
eerste zaal zal wel coone of audiofreq zijn die zijn beide bezig met een album. hardcore zou ik niet weten maar angerfist zou vet zijn!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten