Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
een Thera/Theracords stage hoop ik op, maar een Adaro/A2 & Friends stage lijkt me iets logischer

Dat inderdaad, hoe dan ook 100% zeker aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Stel dat Frontliner de main krijgt, wat voor dj's zou je daar dan verder bij moeten zetten? :huh: Ik kom eigenlijk alleen tot B-Front en Max Enforcer misschien.


Technoboy, Headhunterz (Uit zijn Abject periode), Code Black, Shadix (In zijn ogen het grootste talent). Dan kan je al een aardige line-up opvullen. met 7 artiesten + nog een keer Frontliner live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Met 7 artiesten + nog een keer Frontliner live.

Yes, een dj-set EN fl live nog eens? Dat zou episch zijn... wordt een soort 'zoek-de-verschillen' dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Svennn schreef:
Stel dat Frontliner de main krijgt, wat voor dj's zou je daar dan verder bij moeten zetten? :huh: Ik kom eigenlijk alleen tot B-Front en Max Enforcer misschien.


Technoboy, Headhunterz (Uit zijn Abject periode), Code Black, Shadix (In zijn ogen het grootste talent). Dan kan je al een aardige line-up opvullen. met 7 artiesten + nog een keer Frontliner live.


Frontliner LIVE, is dat niet hetzelfde als wat ie nu doet.... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 19:48 
 
Hardtraxxer

Crypsis vorig jaar was :bomb: :bomb: :bomb:

Geef mij maar Thera(cords) dit jaar =)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 19:51 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstyle: Frontliner en Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 23:05 
 
Hardtraxx Addict

Als Raw Adaro en Hardcore Tha Playah hier een zaaltje mogen hosten ben ik er zeker bij. Mainstream maakt me eigenlijk niet veel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top feestje vorig jaar. Dit jaar weer aanwezig als het met de tentamens goed uit komt :P Zal wel weer net in het weekend voor de tentamenweek vallen namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Als Raw Adaro en Hardcore Tha Playah hier een zaaltje mogen hosten ben ik er zeker bij. Mainstream maakt me eigenlijk niet veel uit.

Voor mij hetzelfde, kom toch niet in die zaal.
Alleen als ze met z'n 3en gaan afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 00:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Crypsis zaal was echt gestoord vet afgelopen editie, nog nooit zo'n goeie sfeer meegemaakt als toen. Daarnaast ook geweldige sets en echt loeihard geluid. Goeie optie dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is hier nog veel twijfel. Vorig jaar niet geweest en het jaar daarvoor met Headhunterz, B-Front en Promo was het wel goed geregeld allemaal, maar het werd nergens supergeweldig. Het is echter wel makkelijk fietsbaar voor mij, dat is een groot pluspunt.

Even wachten op de line-up dus, want uitverkocht gaat het vast niet zo snel. En anders Qlimax pakken oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
iMark schreef:
Met 7 artiesten + nog een keer Frontliner live.

Yes, een dj-set EN fl live nog eens? Dat zou episch zijn... wordt een soort 'zoek-de-verschillen' dan xd


:lol: :lol: :lol: Mijn collega's keken me heel raar aan maar ik ging echt stuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is wel vaker gebeurd met de X-Qlusives en dergelijke dat er een live punt in de avond zat. Deze was wel degelijk gevarieerd, dus ik vind het een beetje een onzin argument.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 13:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha man, neem het niet zo serieus. Vorig jaar was de sfeer in de Crypsis zaal echt insane, ik raad ook iedereen die gaat aan om sowieso oordoppen mee te nemen, holy shit wat ging dat hard.

Dit gaat wel weer een optie worden mits er een interessante artiest staat. Als het Adaro wordt hangt het heel erg af van de namen die erbij staan. De main en hardcore boeien me eigenlijk niet zo veel. Als de sfeer bij de raw-stage maar half zo vet is als vorig jaar krijg je mij daar niet weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie de 3 acts ook worden, kan haast niet vetter worden dan vorig jaar. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 14:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ophidian voor zaal 3 pls :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 21:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb hier echt 2x een fantastisch feest gehad. zowel met B-Front als met Crypsis. Echt Een epische sfeer zoals al gezegd werd, stiekem hoop ik op Thera maar ik vrees ervoor. Frequencerz & Adaro zijn de laatste tijd razend populair in de raw scene dus zou die keuze best wel begrijpen. Heb alleen gemengde gevoelens bij de namen die ik me er bij kan bedenken. We zien het wel, ben hier toch alleen maar voor de raw stage dus de rest maakt me niet zoveel uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 23:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jaar met B-Front vond ik erg tegenvallen, afgelopen editie was beste indoor van dat jaar. Hopen op een interessante keuze qua zalen, Adaro zou erg vet zijn idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk harde en lelijke geluid van vorig jaar hoeft echt niet meer. Thera, Ophidian & Audiofreq lijkt me wel een vette lineup! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Wie de 3 acts ook worden, kan haast niet vetter worden dan vorig jaar. :drool:

True. Denk wel mijn beste feest tot nu toe, zeker muzikaal gezien. Minus is More _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Het is wel vaker gebeurd met de X-Qlusives en dergelijke dat er een live punt in de avond zat. Deze was wel degelijk gevarieerd, dus ik vind het een beetje een onzin argument.

Gast.

Nog nooit geweest, lijkt me erg gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoop zo op Thera! :worship:
Maar Adaro zou ook vet zijn hoor!

In ieder geval weer aanwezig.. wat was het afgelopen keer ontzettend dik tijdens Crypsis! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 11:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-tone schreef:
Ik hoop zo op Thera! :worship:


Oh man dat zou zo vet zijn. Dan staat Delete er sowieso ook en hem horen met dat snoeiharde geluid :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 13:59 
 
Hardtraxxer

thuisfeestje dus present!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk niet Thera. Ik denk Adaro. Hoop ik stiekem ook meer op dan Thera. :$
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten