Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker dichtbij! Zin aan! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wize schreef:
Lekker ver weg! Zin aan! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 17:25 
 
Hardtraxx Addict

Wize schreef:
Lekker dichtbij! Zin aan! :yay:


Nog een achterhoeker heuj! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 00:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat mensen voor die 3 uurtjes zover rijden . :lol:

Dedicatedddddd (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 00:33 
 

nee, jij snapt t niet.

Het is de liefde voor de muziek gemaakt door het hart.....

Dat is wat TC mij doet (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 00:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pete schreef:

Dedicatedddddd (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 10:09 
 
Hardtraxx Veteran

En dan die teleurstelling als ze zien hoe karig de zaal is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
En dan die teleurstelling als ze zien hoe karig de zaal is.

Wel de grootste hooischuur uit de Achterhoek. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

Jaja trekpleistertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En hopelijk eindigen in de paardenstal :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 00:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

lekker naaien (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 07:41 
 
Hardtraxx Veteran

Brommers kieken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 12:17 
 
Hardtraxx Veteran

Woei, dit is zaterdag alweer :D Hoop B-freqz - Delusion te horen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop op de GIR Remix, maar die zal niet gedraaid worden gok ik.
Ach ja, ik zal me daar sowieso wel vermaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 23:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik mag toch wel hopen dat er bier gedronken wordt!?ps. Te veel Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 00:30 
 
Hardtraxx Veteran

nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker nuchter blijven en waarschijnlijk BOBben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Lekker nuchter blijven en niet BOBben :(


Want zondag werken. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 11:36 
 
Hardtraxx Veteran

Janus schreef:
Ik mag toch wel hopen dat er bier gedronken wordt!?ps. Te veel Thera

Tuurlijk niet, ik drink de hele avond hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Janus schreef:
Ik mag toch wel hopen dat er bier gedronken wordt!?ps. Te veel Thera

Tuurlijk niet, ik drink de hele avond hardstyle

Hahahaha :lol:
Misschien verkopen ze ook nog wel broodjes Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
Janus schreef:
Ik mag toch wel hopen dat er bier gedronken wordt!?ps. Te veel Thera

Tuurlijk niet, ik drink de hele avond hardstyle

Hahahaha :lol:
Misschien verkopen ze ook nog wel broodjes Hardstyle.

Die heb ik al lang niet meer gehad zeg! Gelukkig mag er binnen niet gerookt worden
Wil natuurlijk wel gewoon hardstyle ademen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oki, dan maar broodje hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 03:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat baal ik dat ik niet meer bij mijn ouders woon, dichterbij goed feesten op Theracords kan niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 13:43 
 
Hardtraxx Addict

Dan kom je toch gewoon even bij je rootz terug? :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten