Was fucking gruwelijk!
Geck-O draaide veel leuke plaatjes, wat mainstream, wat hardtrance & wat hardere plaatjes. Assquake
Sounds van How Low Can You Go heeft die track, gruwelijk hard.
Thera draaide een ge-wel-di-ge set. Onder andere Welcome/ Contact/ Phrantic Loudness Tool/ Crucifix/ Delusion/ Twilight Zone/ Sloopvergunning (

). Fucking hell wat een bazenset.
Degos & Re-Done ook dikke prima tot de Hardcore. Toen zijn Pete en ik naar de andere zaal gegaan.
Komen we bij die andere zaal aan, wordt Year of Summer gedraaid

Toen die zaal af was maar weer ff terug gegaan om te kijken of het al af was, maar dat was niet het geval dus gingen we naar nog een andere zaal. Staan we daar net een paar minuten, wordt Lose my Mind gedraaid

Raggen.