Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 18:13 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Firetrap schreef:
Ik niet, voel me fucking beroerd, moet nog heel wat gebeuren wil ik nog gaan.

Ik voel me ook niet top. Maar ik ga waarschijnlijk wel :)

Ik voel me top. Maar ik ga ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zag je trouwens nog lopen op Didam station vandaag :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 22:12 
 
Artiest

ook aanwezig! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 12:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Blackburn schreef:
ook aanwezig! ^^


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 12:52 
 
Hardtraxxer

Blackburn schreef:
ook aanwezig! ^^

Als je er dan toch bent, draai dan meteen een paar plaatjes voor Geck-o ipv DJ Newhouse :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

Niemand komt aan DJ Newhouse!!!! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wou net zeggen, Newhouse rules! Oeh, maar dit is natuurlijk de ideale gelegenheid om Pan-Demic te horen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Pan-Demic

Dat zou wel erg episch zijn :loving:
Sowieso lijkt het me gaaf om vele Geck-E platen te horen vanavond.

Ik heb d'r nu ook echt zin in! In welke zaal wordt er eigenlijk gedraaid?
Hopelijk niet in de aprés-ski maar gewoon ouderwets in het Brouwhuus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

Is de hardstyle ooit buiten het Brouwhuus geplaatst dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Is de hardstyle ooit buiten het Brouwhuus geplaatst dan?

Jep, B-Front draaide laatst in de après-ski ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus wat kut, hopelijk niet weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Jezus wat kut, hopelijk niet weer

Precies ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 22:03 
 
Hardtraxx Addict

Dadelijk maar eens naar de stake gaan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 23:15 
 

pre-party in mijn auto. Pillen en drank en poeder aanwezig.
:P


niet dus. Muziek en gezelligheid aanwezig.
Rode bmw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 01:58 
 

after party op de parkeerplaats. Zelfde rode bmw. Bas27 niet zo trollen ik dacht echt dat mn auto afgesleept werd. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 02:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou al? het duurde toch tot half 3 :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 02:09 
 

:loving:
al die tracks hier. Halverwege set van pieter de bpm zijn al niet meer op 1 hand te tellen. Lichtshow is wel goeie. Alleen jammer van de mistmachine. Te vee van het goede.


Een hele waal staat los te gaan. Ik geniet hard aan de bar.
Prachtig dit. Alleen wel klagende mensen dat het warm is. Tja dat is het nadeel als je als een malle losgaat. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 02:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
:loving:
al die tracks hier. Halverwege set van pieter de bpm zijn al niet meer op 1 hand te tellen. Lichtshow is wel goeie. Alleen jammer van de mistmachine. Te vee van het goede.


Een hele waal staat los te gaan. Ik geniet hard aan de bar.
Prachtig dit. Alleen wel klagende mensen dat het warm is. Tja dat is het nadeel als je als een malle losgaat. :lol:

Zegtie op zijn mobiel terwijl het feest nog bezig is.

Ennuh..BPM op 1 hand te tellen is wel heel traag he
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 02:38 
 

Nee maar je snapt me wel?
De plannen voor de afterparty moeten wel klaar staan om doorte gaan. Snap je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 05:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een vet feestje was dit dan! Morgen uitgebreider verslag :) En het nieuwe Loudness anthem :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 12:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
En het nieuwe Loudness anthem :loving:

Die ouwe phrantic Loudness tool :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wou net zeggen, dat was Phrantics loudnesstool van afgelopen editie
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was fucking gruwelijk!
Geck-O draaide veel leuke plaatjes, wat mainstream, wat hardtrance & wat hardere plaatjes. Assquake :worship:
Sounds van How Low Can You Go heeft die track, gruwelijk hard.

Thera draaide een ge-wel-di-ge set. Onder andere Welcome/ Contact/ Phrantic Loudness Tool/ Crucifix/ Delusion/ Twilight Zone/ Sloopvergunning ( xd ). Fucking hell wat een bazenset.

Degos & Re-Done ook dikke prima tot de Hardcore. Toen zijn Pete en ik naar de andere zaal gegaan.

Komen we bij die andere zaal aan, wordt Year of Summer gedraaid :P Toen die zaal af was maar weer ff terug gegaan om te kijken of het al af was, maar dat was niet het geval dus gingen we naar nog een andere zaal. Staan we daar net een paar minuten, wordt Lose my Mind gedraaid xd Raggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

Gruwelijk goed vermaakt! Biscuit ook op zijn telefoon zie ik. Gecko was een prima inkomer en zijn nieuwe platen zijn dikke prima. Thera bazenset. D&R in iets mindere zin maar ook goed mijn ding op kunnen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 14:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ik wou net zeggen, dat was Phrantics loudnesstool van afgelopen editie


Zou vet zijn als dat ook daadwerkelijk het nieuwe anthem werd :). Wat een gruwelijk vette plaat is dat.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten