Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 17:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Mooi, limburg helemaal vertegenwoordigd :D


Ik rijg ook mee :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook ik heb al benzine betaald :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 18:05 
 

Auto is vol!

- Fuzzylogic
- hdhessel
- SL8492
en ikzelf uiteraard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 18:10 
 
Hardtraxx Addict

Ah leuk om jullie ook eens te zien dan! Kleine hardtraxx meeting haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basss27 schreef:
Ah leuk om jullie ook eens te zien dan! Kleine hardtraxx meeting haha :P


Gewoon een grote hardtraxx meeting doen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk dat Thera liever geen Hardtraxxers ziet hier. Die hebben immers geen respect voor artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran

Supergrappig!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 00:38 
 
Hardtraxx Addict

Kettingzaag schreef:
Ik denk dat Thera liever geen Hardtraxxers ziet hier. Die hebben immers geen respect voor artiesten.


Er zijn altijd nog mensen die wel respect hebben voor artiesten hier denk ik dan maar. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 00:49 
 

Basss27, kom je ook uit de achterhoek?
:P
of ook het zuide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 01:00 
 
Hardtraxx Addict

Achterhoek! 10 km fietsen voor me! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 07:42 
 
Hardtraxx Veteran

Verdorie, volgende dag fotoshoote met broer en zus voor mijn ouders. Dat wordt geen getank voor mij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 10:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Verdorie, volgende dag fotoshoote met broer en zus voor mijn ouders. Dat wordt geen getank voor mij :(


Ik ga misschien wel rijden ofzo, anders ben ik weer zo kapot zondag maandag dinsdag.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Jurheinen schreef:
Verdorie, volgende dag fotoshoote met broer en zus voor mijn ouders. Dat wordt geen getank voor mij :(


Ik ga misschien wel rijden ofzo, anders ben ik weer zo kapot zondag maandag dinsdag.. :P

Haha, als het zoals afgelopen zaterdag gaat wel ja.
Maar lijkt me een prima plan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 12:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pete schreef:
Jurheinen schreef:
Verdorie, volgende dag fotoshoote met broer en zus voor mijn ouders. Dat wordt geen getank voor mij :(


Ik ga misschien wel rijden ofzo, anders ben ik weer zo kapot zondag maandag dinsdag.. :P

Haha, als het zoals afgelopen zaterdag gaat wel ja.
Maar lijkt me een prima plan :thumbsup:


godverdomme, wat was ik dronken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, zaterdag was je er flink aan toe! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vaker doen met dat groepje :yay: Was geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 07:45 
 
Hardtraxx Veteran

Alleen als Wouter dan ook mee gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 11:53 
 
Hardtraxxer

Hier ook maar heen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 12:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Alleen als Wouter dan ook mee gaat


Wouter was er bij hoor, hij was boven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
Hier ook maar heen :)

Ga je hier heen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 15:33 
 
Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Jorgvv schreef:
Hier ook maar heen :)

Ga je hier heen? xd


Ja, moet wat op mijn zaterdagavond en een vriend bood aan om te rijden dus waarom niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
Olijfboompje schreef:
Jorgvv schreef:
Hier ook maar heen :)

Ga je hier heen? xd


Ja, moet wat op mijn zaterdagavond en een vriend bood aan om te rijden dus waarom niet? :P

Zie je daar :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 00:36 
 
Hardtraxx Veteran

Wordt een flinke meeting zo te zien! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Alleen als Wouter dan ook mee gaat

:lol:

Dan kan Rick mooi de gehele avond bier voor ons halen :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten