Jurheinen schreef:
Ik wou net zeggen, dat was Phrantics loudnesstool van afgelopen editie
Oh ik dacht echt dat dat het nieuwe anthem was, nog nooit eerder gehoord. Zal wel gedraaid zijn in het kwartiertje dat ik bij Phuture Noize was dan vorige Loudness

Basss27 schreef:
@Fuzzylogic; liep jij toevallig met 2 blonde dames?
Was het maar zo'n feest
Nee ik had een Theracords Allstars shirt aan (voor zover ik zag was ik de enige met dat shirt aan, dus als je iemand daarin zag was ik het waarschijnlijk

) en stond vrijwel de hele tijd links/midden vooraan, later nog even bij die 'bar' bovenin, waar de lichtman stond, en vanaf Do The Happy Face ongeveer, 1/2 nummertjes eerder stond ik bij de bar.
Ot, feest was echt heel dik dus!
(Bijna) iedereen ging los, hele goede setjes gehoord, Degos & Re-Done draaiden ook veel gevarieerder dan op Loudness (had ze tot nu toe nog alleen maar daar meegekregen). Wel ontiegelijk warm in die hut zeg, nondeju.
Trouwens wel kansloos dat iemand ghb (of andere troep) in mijn drinken gooide, had het even voor de booth neergezet, liep een paar meter naar achter, zie ik opeens dat iemand iets in m'n drinken kiept. Kon niet goed zien wie het was anders had ik dat wel even bij het personeel getipt.
Assquaker en Surreal zijn echt fucking vet trouwens

Andere Geck-O plaat vond ik wel wat minder.
Edit: En trouwens eindelijk New System van Sasha F gehoord, jezus wat bruut