Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Assquake :worship:

En of! Echt gruwelijk dik :thumbsup:

Verder echt een heerlijke avond gehad, vanaf Thera echt maximaal losgegaan. Begon met On With The Show, waarvan de kicks me toch echt tegen vielen. Daar moeten echt phrantic-kicks onderkomen! En die surreal zitten ook echt matige kicks onder zeg, leek wel alsof ik naar Gimme Love aan het luisteren was
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 16:17 
 
Hardtraxx Addict

Was gruwelijk! :corn:

@Fuzzylogic; liep jij toevallig met 2 blonde dames? :D

En-er-gy schreef:
after party op de parkeerplaats. Zelfde rode bmw. Bas27 niet zo trollen ik dacht echt dat mn auto afgesleept werd. xd


:lol:

Ik zag een rode BMW 5 serie staan, ik dacht die kan er maar van 1 zijn haha! Waarom ik er een foto van heb gemaakt weet ik ook niet haha.
Ff in het fototopic van hardtraxxers gekeken wie nou precies energy was, en ja hoor daar zag ik hem xd !
Je zou nog een biertje van me krijgen, niet meer aan gedacht sorry :$ Die hou je tegoed! Heb binnenkort een auto dus dan kan ik naar wat meer feesten gaan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 16:43 
 

vieze troll die je bent :P


is goed jonge,

Fuzzy is gay, hij loopt met blonde heren rond.
:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ik wou net zeggen, dat was Phrantics loudnesstool van afgelopen editie


Oh ik dacht echt dat dat het nieuwe anthem was, nog nooit eerder gehoord. Zal wel gedraaid zijn in het kwartiertje dat ik bij Phuture Noize was dan vorige Loudness :P

Basss27 schreef:
@Fuzzylogic; liep jij toevallig met 2 blonde dames? :D

Was het maar zo'n feest :(
Nee ik had een Theracords Allstars shirt aan (voor zover ik zag was ik de enige met dat shirt aan, dus als je iemand daarin zag was ik het waarschijnlijk :P) en stond vrijwel de hele tijd links/midden vooraan, later nog even bij die 'bar' bovenin, waar de lichtman stond, en vanaf Do The Happy Face ongeveer, 1/2 nummertjes eerder stond ik bij de bar.

Ot, feest was echt heel dik dus!
(Bijna) iedereen ging los, hele goede setjes gehoord, Degos & Re-Done draaiden ook veel gevarieerder dan op Loudness (had ze tot nu toe nog alleen maar daar meegekregen). Wel ontiegelijk warm in die hut zeg, nondeju.
Trouwens wel kansloos dat iemand ghb (of andere troep) in mijn drinken gooide, had het even voor de booth neergezet, liep een paar meter naar achter, zie ik opeens dat iemand iets in m'n drinken kiept. Kon niet goed zien wie het was anders had ik dat wel even bij het personeel getipt.
Assquaker en Surreal zijn echt fucking vet trouwens :loving:
Andere Geck-O plaat vond ik wel wat minder.


Edit: En trouwens eindelijk New System van Sasha F gehoord, jezus wat bruut :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:08 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Ot, feest was echt heel dik dus!
(Bijna) iedereen ging los, hele goede setjes gehoord, Degos & Re-Done draaiden ook veel gevarieerder dan op Loudness (had ze tot nu toe nog alleen maar daar meegekregen). Wel ontiegelijk warm in die hut zeg, nondeju.
Trouwens wel kansloos dat iemand ghb (of andere troep) in mijn drinken gooide, had het even voor de booth neergezet, liep een paar meter naar achter, zie ik opeens dat iemand iets in m'n drinken kiept. Kon niet goed zien wie het was anders had ik dat wel even bij het personeel getipt.
Assquaker en Surreal zijn echt fucking vet trouwens :loving:
Andere Geck-O plaat vond ik wel wat minder.


Edit: En trouwens eindelijk New System van Sasha F gehoord, jezus wat bruut :worship: :worship: :worship:


Haha ! dan was je bloedjegeil geworden. Nee maar ff zonder gein, gewoon derrop klappe mit ouw spierballe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ik had m'n avond zo niet laten verpesten, had de security op mogen lossen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Nee ik had m'n avond zo niet laten verpesten, had de security op mogen lossen :p


Kijk.. dit noem ik nou verstandig (nee niet sarcastisch), waarom zou je je avond laten verpesten door zo'n mongool/mongolen. Ik snap alleen niet waarom ze dit bij jouw doen en niet bij een meisje, of was het grappig bedoelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Fuzzylogic schreef:
Nee ik had m'n avond zo niet laten verpesten, had de security op mogen lossen :p


Kijk.. dit noem ik nou verstandig (nee niet sarcastisch), waarom zou je je avond laten verpesten door zo'n mongool/mongolen. Ik snap alleen niet waarom ze dit bij jouw doen en niet bij een meisje, of was het grappig bedoelt?


Zal echt niet geweten hebben dat dat mijn drankje was, je hebt altijd idioten er bij zitten die het leuk vinden om andere mensen out te laten gaan of zo.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten