Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up
Degos & Re-Done
Thera
Geck-o

Meer info volgt als het bekend wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 20:13 
 
Hardtraxx Veteran

Of all places. Kan het een keertje wat centraler in Nederland? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 21:06 
 

Aanwezig, kippen plukken en muizen koken :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahaha bij zijn natuurlijk!!!
Wat is dit!? Op fietsafstand dit :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 21:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Biscuit, er is ook een leuke zaal met 16 jarige meisjes .. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 21:50 
 

Pete schreef:
Biscuit, er is ook een leuke zaal met 16 jarige meisjes .. :thumbup:

Moet ik je mond dichtapen zodat er geen onzin uit komt?

met die grappen kon je vroeger komen. nu niet meer.
-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

Wojooo!!! Peter vs Biscuit in het Brouwhuus op het hakkenplateau!!!!!

Maar vet natuurlijk dit, zeker aanwezig :) Theracords zelf geregeld of is het via Radstake gegaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 23:05 
 

Firetrap schreef:
Wojooo!!! Peter vs Biscuit in het Brouwhuus op het hakkenplateau!!!!!

Maar vet natuurlijk dit, zeker aanwezig :) Theracords zelf geregeld of is het via Radstake gegaan?


Owja? :P

nou vooruit dan. wie t hardste alles kan slopen.

denk TC zelf. zie er niks van op PF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

Te ver weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 23:47 
 

Je bent een vergeten cd in een doos van 2 m bij 3 m.

Per koerier naar laten daar brengen en retour omdat t een gevoelige cd is.

simpel toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Pete schreef:
Biscuit, er is ook een leuke zaal met 16 jarige meisjes .. :thumbup:

Moet ik je mond dichtapen zodat er geen onzin uit komt?

met die grappen kon je vroeger komen. nu niet meer.
-.-

Dichtapen? Wat is dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 23:48 
 
Hardtraxx Veteran

100% aanwezig! Heel vet dat dit hier georganiseerd wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 23:58 
 

XtD schreef:
En-er-gy schreef:
Pete schreef:
Biscuit, er is ook een leuke zaal met 16 jarige meisjes .. :thumbup:

Moet ik je mond dichtapen zodat er geen onzin uit komt?

met die grappen kon je vroeger komen. nu niet meer.
-.-

Dichtapen? Wat is dat?

limburgs voor Dichttapen.
afdichten, afplakken, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Je bent een vergeten cd in een doos van 2 m bij 3 m.

Per koerier naar laten daar brengen en retour omdat t een gevoelige cd is.

simpel toch?


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 01:13 
 
Hardtraxx Addict

Thuiswedstrijd voor mij! Ik ben erbij! :drool: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 09:11 
 
Hardtraxxer

Baas dat dit zo lekker dichtbij is. Maar laten we toch met heel ons hart hopen, dat het een avond wordt waar ze het één en ander geregeld hebben, met de rest van het radstake publiek. Een aparte ingang en 18+ ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 11:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ga er maar niet vanuit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist mooi als het 16+ wordt. Lekker kloten (en nee, niet verkeerd denken).
Gewoon genieten van verbaasde gezichten en prachtige moves.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:33 
 
Hardtraxx Addict

@Energy, Peultjes & Davey: Ideaal dat het zo dicht bij is! Waar komen jullie vandaan dan? :D Ik kom uit Ulft. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peultjes en ik komen uit Aalten ^^
En-er-gy komt volgens mij uit Venray. Ver weg dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 23:00 
 

Daveytl schreef:
Peultjes en ik komen uit Aalten ^^
En-er-gy komt volgens mij uit Venray. Ver weg dus :P

evengoed kom ik ^^

Is bij nijmegen om de hoek....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Juist mooi als het 16+ wordt. Lekker kloten (en nee, niet verkeerd denken).
Gewoon genieten van verbaasde gezichten en prachtige moves.


Ik zal speciaal voor deze gelegenheid verbaasd gaan kijken. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Daveytl schreef:
Peultjes en ik komen uit Aalten ^^
En-er-gy komt volgens mij uit Venray. Ver weg dus :P

evengoed kom ik ^^

Is bij nijmegen om de hoek....

Is wel een uurtje van Nijmegen af hoor ;)

Fuzzylogic schreef:
Daveytl schreef:
Juist mooi als het 16+ wordt. Lekker kloten (en nee, niet verkeerd denken).
Gewoon genieten van verbaasde gezichten en prachtige moves.


Ik zal speciaal voor deze gelegenheid verbaasd gaan kijken. :cool:

Haha goed zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk 3 uurtjes Theracords volgens Pieter..
En ik denk dan 00:30-03:30 .. dan is meestal de zaal dicht ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt me prima :)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten