Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 15:13 
 

Davey, Blijft gewoon staan :P

Ik ben zeker aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Davey, Blijft gewoon staan :P

Ik ben zeker aanwezig.

Ik bedoelde ook niet dat je niet mag komen :P
Gaf gewoon aan dat het verder van Nijmegen is dan je denkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 19:51 
 

Daveytl schreef:
En-er-gy schreef:
Davey, Blijft gewoon staan :P

Ik ben zeker aanwezig.

Ik bedoelde ook niet dat je niet mag komen :P
Gaf gewoon aan dat het verder van Nijmegen is dan je denkt.


Dat zeggen mensen ook als ik naar maastricht ga :P

Maar met de juiste muziek aan is t niet zover xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
Daveytl schreef:
En-er-gy schreef:
Davey, Blijft gewoon staan :P

Ik ben zeker aanwezig.

Ik bedoelde ook niet dat je niet mag komen :P
Gaf gewoon aan dat het verder van Nijmegen is dan je denkt.


Dat zeggen mensen ook als ik naar maastricht ga :P

Maar met de juiste muziek aan is t niet zover xD


Venray - Maastricht is ook wel ff wat anders als Venray - Varsseveld lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 22:11 
 

anderhalf uur :P

via duitsland xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
anderhalf uur :P

via duitsland xD

Zal dat voor mij denk ik +10 minuten zijn.
Maar ga hier toch niet heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 22:32 
 

Je mag meerijden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 22:36 
 

chicken schreef:
Afbeelding

nee, het is hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Je mag meerijden?

Haha, nee. Om 2 redenen:
Ik ben nog maar 16.
Kom niet meer levend thuis want je wordt toch zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 00:41 
 

SL8492 schreef:
En-er-gy schreef:
Je mag meerijden?

Haha, nee. Om 2 redenen:
Ik ben nog maar 16.
Kom niet meer levend thuis want je wordt toch zat.


Minimumleeftijd
16

Als ik rij ga ik nooit aan het bier.
nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
SL8492 schreef:
En-er-gy schreef:
Je mag meerijden?

Haha, nee. Om 2 redenen:
Ik ben nog maar 16.
Kom niet meer levend thuis want je wordt toch zat.


Minimumleeftijd
16

Als ik rij ga ik nooit aan het bier.
nooit.

Hmm... Misschien toch maar overwegen dan.

Nee wacht, ben dat weekend bij mn vader. Laat maar zitten dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 10:28 
 
Hardtraxx Addict

Sander gewoon gaan godnonderjuu :oh:

Ik heb er al wel zin in iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet ook nog niet zeker of ik er bij kan zijn :cry:
Zit dan met tentamens helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Weet ook nog niet zeker of ik er bij kan zijn :cry:
Zit dan met tentamens helaas.

Dan ga je maar cola drinken godverdomme, snoeien zul je
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Inderdaad :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ook hier weer aanwezig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 07:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook ik ben er aanwezig. Probeer ik althans
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:
Weet ook nog niet zeker of ik er bij kan zijn :cry:
Zit dan met tentamens helaas.

Dan ga je maar cola drinken godverdomme, snoeien zul je

Jep, is een mogelijkheid ^^
Misschien ga ik dan wel BOBben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch een optie geworden! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 23:50 
 

Mooi, limburg helemaal vertegenwoordigd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Mooi, limburg helemaal vertegenwoordigd :D

Kan ik meerijden? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 00:06 
 

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi! Is nog niet helemaal zeker dat ik meekan, moet namelijk eerst met mn ouders overleggen, met mam komt het wel goed. Maar met mn vader moet ik ff kijken, maar de kans is nu al zeker 95 %
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 17:42 
 
Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Mooi! Is nog niet helemaal zeker dat ik meekan, moet namelijk eerst met mn ouders overleggen, met mam komt het wel goed. Maar met mn vader moet ik ff kijken, maar de kans is nu al zeker 95 %


:thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten