Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 15:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Janus schreef:
Oki, dan maar broodje hardstyle


Viandelletje erbij .. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ennn afwezig!

Dacht dat het pas volgende week was. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

Heb je goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 18:17 
 
Hardtraxxer

Line-up en time-table:
23.30 - 00.30 Geck-o
00.30 - 01.30 Thera
01.30 - 02.30 Degos & Re-Done
Hosted by MC Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er dan tot 23:30 te doen? :P
Had stiekem gehoopt op de hele nacht Theracords Allstars :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Wat is er dan tot 23:30 te doen? :P
Had stiekem gehoopt op de hele nacht Theracords Allstars :(

Waarschijnlijk staat de resident-dj dan te draaien, wie echt hondsberoerd draait altijd. Verder zal de 80/90 zaal open zijn gok ik, en de napoleonzaal (top40/house) en wellicht ook nog de apres-ski
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Fuzzylogic schreef:
Wat is er dan tot 23:30 te doen? :P
Had stiekem gehoopt op de hele nacht Theracords Allstars :(

Waarschijnlijk staat de resident-dj dan te draaien, wie echt hondsberoerd draait altijd. Verder zal de 80/90 zaal open zijn gok ik, en de napoleonzaal (top40/house) en wellicht ook nog de apres-ski


Hopelijk de apres-ski nog dan als die resident zo slecht draait, altijd gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor kwart over elf kun je er beter nog niet eens zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 20:25 
 

Anders ga ik wel tot Geck-O moet draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Überhaupt vreemd dat jullie komen voor 3 uurtjes TC als ik eerlijk ben, want zoals Davey en Jurrien al aangeven, verder is er in de RS echt heel weinig te beleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 21:34 
 

Theracords, Music produced from the heart.

Dat zegt mij genoeg.

Muziek gemaakt uit het hart.
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

Enfin, ieder zijn hobby's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Theracords, Music produced from the heart.

Dat zegt mij genoeg.

Muziek gemaakt uit het hart.


Geldt die slogan nog steeds?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 22:29 
 

voor mij wel ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Überhaupt vreemd dat jullie komen voor 3 uurtjes TC als ik eerlijk ben, want zoals Davey en Jurrien al aangeven, verder is er in de RS echt heel weinig te beleven.


Uurtje rijden, zo gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 01:15 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Wat is er dan tot 23:30 te doen? :P
Had stiekem gehoopt op de hele nacht Theracords Allstars :(


Qua wat er verder 'te doen' is heb je best een punt.

Ga ik morgen even naar kijken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 07:37 
 
Hardtraxx Veteran

opaa schreef:
Fuzzylogic schreef:
Wat is er dan tot 23:30 te doen? :P
Had stiekem gehoopt op de hele nacht Theracords Allstars :(


Qua wat er verder 'te doen' is heb je best een punt.

Ga ik morgen even naar kijken ;)

Volgens mij heeft hij al amtwoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 11:48 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Firetrap schreef:
Überhaupt vreemd dat jullie komen voor 3 uurtjes TC als ik eerlijk ben, want zoals Davey en Jurrien al aangeven, verder is er in de RS echt heel weinig te beleven.


Uurtje rijden, zo gedaan :P


Uurtje rijden geloof ik niet, sowieso anderhalf. Je rijdt dus in totaal net zo lang als dat je de muziek hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Fuzzylogic schreef:
Firetrap schreef:
Überhaupt vreemd dat jullie komen voor 3 uurtjes TC als ik eerlijk ben, want zoals Davey en Jurrien al aangeven, verder is er in de RS echt heel weinig te beleven.


Uurtje rijden, zo gedaan :P


Uurtje rijden geloof ik niet, sowieso anderhalf. Je rijdt dus in totaal net zo lang als dat je de muziek hebt.


Ik woon ca. 20 minuten van Nijmegen/Kleve af, volgens de TomTom is het ook een uurtje. Maar wordt vast wel gezellig en heb toch niks beters te doen, dus gewoon aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

O oké dacht dat je ergens diep in Limburg woonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee helemaal bovenin, En-er-gy woont wel ietsje verder maar ook niet zo heel ver :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 22:41 
 
Hardtraxx Veteran

Je kunt zeggen wat je wil maar ik heb er toch écht wel zin in! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Je kunt zeggen wat je wil maar ik heb er toch écht wel zin in! :thumbup:


:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ik niet, voel me fucking beroerd, moet nog heel wat gebeuren wil ik nog gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik niet, voel me fucking beroerd, moet nog heel wat gebeuren wil ik nog gaan.

Ik voel me ook niet top. Maar ik ga waarschijnlijk wel :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten